jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.229
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Δρομολόγιο
- Πριν το ταξίδι
- Τα Παμίρ!
- Πληροφορίες
- Προετοιμασία Μηχανών
- Προετοιμασία Οδηγών
- Στο Καράβι
- Στην Αθήνα
- (Day 1) Cesme - Manisa
- Cesme - Manisa II
- Manisa
- (Day 2) Manisa - Amasya
- Amasya
- Amasya II
- Amasya III
- (Day 3) Amasya - Παναγία Σουμελά - Uzungol
- Παναγία Σουμελά - Uzungol II
- Παναγία Σουμελά
- Λίμνη Uzungol
- Λίμνη Uzungol ΙΙ
- (Day 4) Uzungol - Τιφλίδα
- Uzungol - Τιφλίδα II
- Τιφλίδα
- Τιφλίδα II
- (Day 5) Τιφλίδα - Grozny
- Τιφλίδα - Grozny II
- Τιφλίδα - Grozny III
- Εκκλησία Gergeti Trinity
- Τιφλίδα - Grozny IV
- Grozny
- (Day 6) Grozny - Αστραχάν
- Grozny - Αστραχάν ΙΙ
- Astrakhan
- Astrakhan ΙΙ
- (Day 7) Αστραχάν - Ατιράου
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙ
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙΙ
- Atyrau
- (Day 8) Atyrau - Beyneu
- Atyrau - Beyneu II
- Beyneu
- (Day 9) Beyneu - Muynak
- Beyneu - Muynak II
- Λίμνη Αράλη
- Λίμνη Αράλη ΙΙ
- (Day 10) Muynak - Χίβα
- Χίβα
- Χίβα II
- Χίβα III
- Χίβα IV
- (Day 11) Χίβα - Μπουχάρα
- Μπουχάρα
- Μπουχάρα ΙΙ
- Μπουχάρα ΙΙΙ
- (Day 12) Μπουχάρα - Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη ΙΙ
- (Day 13) Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε II
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε III
- (Day 14) Dushanbe - Khalaikum
- Dushanbe - Khalaikum II
- Dushanbe - Khalaikum III
- Dushanbe - Khalaikum IV
- Dushanbe - Khalaikum V
- (Day 15) Khalaikum - Khorog
- Khalaikum - Khorog II
- Khalaikum - Khorog III
- Khorog
- (Day 16) Khorog - Bibi Fatima springs
- Khorog - Bibi Fatima II
- Khorog - Bibi Fatima III
- Bibi Fatima Springs
- (Day 17) Bibi Fatima - Murghab
- Kharghush Pass
- Kharghush Pass ΙΙ
- Λίμνη Yashikul
- Λίμνη Yashikul ΙΙ
- Murghab
- (Day 18) Murghab - Sary Tash
- Murghab - Sary Tash II
- Λίμνη KaraKul
- Kyzylart Pass
- Sary-Tash
- (Day 19) Sary Tash - Kazarman
- Sary Tash - Kazarman II
- Pereval Kaldama Pass
- Kazarman
- (Day 20) Kazarman - Song Kul
- Ak-Tal Pass
- Moldo Asuu Pass
- Λίμνη Song Kul
- Λίμνη Song Kul II
- Λίμνη Song Kul III
- (Day 21) Song Kul - Bishkek
- Song Kul - Bishkek II
- Too Ashuu Pass
- Bishkek
- Bishkek II
- (Day 22) Bishkek - Issyk Kul
- Issyk Kul
- (Day 23) Issyk Kul - Almaty
- Sharyn Canyon
- Almaty
- Almaty II
- (Day 24) Almaty - Balkash
- Balkash
- (Day 25) Balkash - Astana
- Astana
- Astana II
- Astana III
- (Day 26) Astana - Kostanay
- (Day 27) Kostanay - Ufa
- Ufa
- Ufa II
- Ufa III
- (Day 28) Ufa - Nizhny Novgorod
- Νίζνι Νόβγκοροντ
- Νίζνι Νόβγκοροντ II
- (Day 29) Nizhny - Moscow
- Moscow
- Moscow II
- Moscow III
- Moscow IV
- (Day 30) Moscow Sightseeing
- Moscow V
- Moscow VI
- Moscow VII
- Moscow VIII
- (Day 31) Moscow - St. Petersburg
- Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη ΙΙ
- (Day 32) Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη III
- Αγία Πετρούπολη IV
- (Day 33) Saint Petersburg - Kaluga
- (Day 34) Kaluga - Kiev
- Κίεβο
- Κίεβο ΙΙ
- Κίεβο ΙΙΙ
- (Day 35) Chernobyl
- Chernobyl II
- Pripyat
- Pripyat II
- (Day 36) Kiev - Cotârgași
- Προς Cotârgași
- Cotârgași
- (Day 37) Cotârgași - Novaci
- Φαράγγι Bicaz
- Προς Medias
- Transalpina
- Transalpina II
- Transalpina III
- Rânca
- (Day 38) Novaci - Θεσσαλονίκη
- Επίλογος
Χίβα!
Η Χίβα είναι πόλη του Ουζμπεκιστάν, με περίπου 50.000 κατοίκους και βρίσκεται στην επαρχία Χοράζμ (Χωρεσμία). Είναι η πρώην πρωτεύουσα τηςΧωρεσμίας και του ιστορικού Χανάτου της Χίβας. Τα εσωτερικά τείχη της πόλης (Ίτσαν Κάλα) ήταν η πρώτη περιοχή στο Ουζμπεκιστάν που έγινε μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO, το 1991.
Σύμφωνα με τα αρχαιολογικά δεδομένα, η πόλη ιδρύθηκε στην αρχή της χριστιανικής εποχής, ενώ σύμφωνα με την παράδοση ιδρύθηκε από τον γιο του Νώε Σεμ, ο οποίος όταν τραβήχτηκαν τα νερά βρέθηκε στην έρημο, είδε ένα όνειρο με 300 αναμμένους δαυλούς και όταν ξύπνησε θεμελίωσε την πόλη στο σχήμα ενός ''καραβιού''. Μέσα στην πόλη έσκαψε το πηγάδι Kheyvak του οποίου το νερό έχει εξαιρετική γεύση και το οποίο υπάρχει ακόμη και σήμερα στην Χιβα. Από το πηγάδι Kheyvak πήρε το όνομα της η πόλη, η οποία περιβάλλεται από δυο τείχη, ένα εσωτερικό του 10ου αιώνα και ένα μεταγενέστερο εξωτερικό με 11 πύλες.
H παραμυθένια Μπουχάρα , η αρχαία Σαμαρκάνδη και η μεσαιωνική Χίβα είναι οι πόλεις όπου περνούσαν τα εμπορικά καραβάνια του δρόμου του μεταξιού, γι’ αυτό είχαν εξελιχθεί σε κοιτίδες πολιτισμού.
Η θέα απ την εξωτερική βεράντα του Ξενοδοχείου μαγευτική
Και εδώ η βεράντα στον όροφο με τα πληρώματα απ το Mongol Rally (Τα παιδιά των λουλουδιών
)
Αφού κάναμε μπανάκι κατεβήκαμε βόλτα στην υπέροχη και ιστορική αυτή πόλη!

Φυσικά οι μηχανές είχαν γίνει τοπ αξιοθέατο για άλλη μια φορά!
Η χαρά στους δρόμους!
Είχε κάποιο φεστιβάλ τοπικών φρούτων , γι αυτό και γινόταν στην πλατεία χαμός από καρπούζια και πεπόνια!
To Ichan Kala είναι η τειχισμένη εσωτερική παλιά πόλη της Χίβα . Από το 1990, προστατεύεται ως χώρος παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO. Η παλιά πόλη διατηρεί περισσότερα από 50 ιστορικά μνημεία και 250 παλιά σπίτια, που χρονολογούνται κυρίως από τον δέκατο όγδοο ή τον δέκατο ένατο αιώνα. Για παράδειγμα, το τζαμί Τζούμα ιδρύθηκε τον δέκατο αιώνα και ανοικοδομήθηκε από το 1788 έως το 1789, αν και η περίφημη αίθουσα του αποστόλου διατηρεί ακόμα 112 κίονες που έχουν ληφθεί από αρχαίες κατασκευές. Τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του Ichan Kala είναι τα τοιχώματα από τούβλα και oi τέσσερις πύλες, μια σε κάθε πλευρά του ορθογώνιου φρουρίου. Αν και τα θεμέλια πιστεύεται ότι έχουν τοποθετηθεί τον δέκατο αιώνα, οι σημερινοί τοίχοι 10 μέτρων ανεγέρθηκαν κυρίως στο τέλος του δέκατου έβδομου αιώνα και αργότερα επισκευάστηκαν.
Με ''τίμησαν'' τα γλυκά κορίτσια με μια φώτο!
Παντού παραδοσιακές φορεσιές και μουσικές της ανατολής! Ήταν ένα να υπέροχο δώρο για μας που πετύχαμε αυτό το φεστιβάλ!
Ως Δρόμος του Μεταξιού είναι γνωστό το δίκτυο των εμπορικών δρόμων μεταξύ της Κίνας και των κρατών που βρίσκονται στα δυτικά και στα νότια αυτής. Το δίκτυο αυτό απλωνόταν σε ολόκληρη την Ασιατική ήπειρο, με αρχή την Κίνα και προορισμό την Ινδία, την Περσία και τις περιοχές της Μεσογείου, ενώ παράλληλα, μέσω του Ινδικού Ωκεανού, τα προϊόντα μεταφέρονταν μέσω των θαλάσσιων διαδρομών προς την Ινδοκίνα, την Ινδία, την Αραβική χερσόνησο και τις χώρες της ανατολικής Αφρικής. Ο Δρόμος του μεταξιού υπήρξε το σημαντικότερο εμπορικό δίκτυο από την Αρχαιότητα, μέχρι την σταδιακή εγκατάλειψή του μετά την πτώση της Κωνσταντινούπολης το 1453.
Η ονομασία «Δρόμος του Μεταξιού» χρησιμοποιήθηκε επίσημα για πρώτη φορά από τον Γερμανό γεωγράφο Φερδινάνδο φον Ριχτχόφεν, τον 19ο αιώνα.Το όνομα προέρχεται από ένα από τα πιο προσοδοφόρα προϊόντα που διακινούσε η Κίνα, το κινέζικο μετάξι, η εμπορική εκμετάλλευση του οποίου ξεκίνησε σε εντατική μορφή την περίοδο της Δυναστείας των Χαν, μετά τις εξερευνήσεις του Τσανγκ Τσιάν.
Μέσω του Δρόμου του μεταξιού διακινούνταν, μετάξι, μπαχαρικά, γυαλί,πορσελάνη, πολύτιμοι λίθοι και πολλά άλλα είδη πολυτελείας. Μέσω αυτών των διαδρομών έφτασε στους Ευρωπαίους της η γνώση του χαρτιού και τηςπυρίτιδας από την Κίνα.
Η σημασία του Δρόμου του Μεταξιού εκτός από την εμπορική και οικονομική του πλευρά, έχει να κάνει και με την πολιτική επιρροή του όσο και την τεράστια πολιτιστική του σημασία. Κατά μήκος του Δρόμου αναπτύχθηκαν σημαντικοί πολιτισμοί, ενώ αποτέλεσε δίοδο για την εξάπλωση τουΒουδισμού στην Κίνα και την Ιαπωνία και του Χριστιανισμού στις ανατολικής περιοχές καθώς και την εξάπλωση του Ισλάμ και την κορύφωση των επιτευγμάτων του Ισλαμικού πολιτισμού. Η απότομη μείωση των εμπορικών συναλλαγών μεταξύ Ανατολής και Δύσης που ακολούθησε την εγκατάσταση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας τον 15ο αιώνα, οδήγησε στην ανάγκη εύρεσης νέων διαδρομών, κάτι που τελικά οδήγησε στην ανακάλυψη του Νέου Κόσμου
Στις μέρες μας έχουν τεθεί από τη Κίνα σχέδια αναβίωσης του Δρόμου του Μεταξιού δημιουργώντας ένα διευρυμένο σιδηροδρομικό δίκτυο το οποίο θα ενώνει την Κίνα με την Ευρώπη, με στόχο την φτηνότερη διακίνηση εμπορικών αγαθών ή βιομηχανικών προιόντων.
Ο δρόμος του μεταξιού!
Η Χίβα είναι πόλη του Ουζμπεκιστάν, με περίπου 50.000 κατοίκους και βρίσκεται στην επαρχία Χοράζμ (Χωρεσμία). Είναι η πρώην πρωτεύουσα τηςΧωρεσμίας και του ιστορικού Χανάτου της Χίβας. Τα εσωτερικά τείχη της πόλης (Ίτσαν Κάλα) ήταν η πρώτη περιοχή στο Ουζμπεκιστάν που έγινε μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO, το 1991.
Σύμφωνα με τα αρχαιολογικά δεδομένα, η πόλη ιδρύθηκε στην αρχή της χριστιανικής εποχής, ενώ σύμφωνα με την παράδοση ιδρύθηκε από τον γιο του Νώε Σεμ, ο οποίος όταν τραβήχτηκαν τα νερά βρέθηκε στην έρημο, είδε ένα όνειρο με 300 αναμμένους δαυλούς και όταν ξύπνησε θεμελίωσε την πόλη στο σχήμα ενός ''καραβιού''. Μέσα στην πόλη έσκαψε το πηγάδι Kheyvak του οποίου το νερό έχει εξαιρετική γεύση και το οποίο υπάρχει ακόμη και σήμερα στην Χιβα. Από το πηγάδι Kheyvak πήρε το όνομα της η πόλη, η οποία περιβάλλεται από δυο τείχη, ένα εσωτερικό του 10ου αιώνα και ένα μεταγενέστερο εξωτερικό με 11 πύλες.
H παραμυθένια Μπουχάρα , η αρχαία Σαμαρκάνδη και η μεσαιωνική Χίβα είναι οι πόλεις όπου περνούσαν τα εμπορικά καραβάνια του δρόμου του μεταξιού, γι’ αυτό είχαν εξελιχθεί σε κοιτίδες πολιτισμού.
Η θέα απ την εξωτερική βεράντα του Ξενοδοχείου μαγευτική


Και εδώ η βεράντα στον όροφο με τα πληρώματα απ το Mongol Rally (Τα παιδιά των λουλουδιών

Αφού κάναμε μπανάκι κατεβήκαμε βόλτα στην υπέροχη και ιστορική αυτή πόλη!


Φυσικά οι μηχανές είχαν γίνει τοπ αξιοθέατο για άλλη μια φορά!

Η χαρά στους δρόμους!


Είχε κάποιο φεστιβάλ τοπικών φρούτων , γι αυτό και γινόταν στην πλατεία χαμός από καρπούζια και πεπόνια!


To Ichan Kala είναι η τειχισμένη εσωτερική παλιά πόλη της Χίβα . Από το 1990, προστατεύεται ως χώρος παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO. Η παλιά πόλη διατηρεί περισσότερα από 50 ιστορικά μνημεία και 250 παλιά σπίτια, που χρονολογούνται κυρίως από τον δέκατο όγδοο ή τον δέκατο ένατο αιώνα. Για παράδειγμα, το τζαμί Τζούμα ιδρύθηκε τον δέκατο αιώνα και ανοικοδομήθηκε από το 1788 έως το 1789, αν και η περίφημη αίθουσα του αποστόλου διατηρεί ακόμα 112 κίονες που έχουν ληφθεί από αρχαίες κατασκευές. Τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του Ichan Kala είναι τα τοιχώματα από τούβλα και oi τέσσερις πύλες, μια σε κάθε πλευρά του ορθογώνιου φρουρίου. Αν και τα θεμέλια πιστεύεται ότι έχουν τοποθετηθεί τον δέκατο αιώνα, οι σημερινοί τοίχοι 10 μέτρων ανεγέρθηκαν κυρίως στο τέλος του δέκατου έβδομου αιώνα και αργότερα επισκευάστηκαν.


Με ''τίμησαν'' τα γλυκά κορίτσια με μια φώτο!



Παντού παραδοσιακές φορεσιές και μουσικές της ανατολής! Ήταν ένα να υπέροχο δώρο για μας που πετύχαμε αυτό το φεστιβάλ!




Ως Δρόμος του Μεταξιού είναι γνωστό το δίκτυο των εμπορικών δρόμων μεταξύ της Κίνας και των κρατών που βρίσκονται στα δυτικά και στα νότια αυτής. Το δίκτυο αυτό απλωνόταν σε ολόκληρη την Ασιατική ήπειρο, με αρχή την Κίνα και προορισμό την Ινδία, την Περσία και τις περιοχές της Μεσογείου, ενώ παράλληλα, μέσω του Ινδικού Ωκεανού, τα προϊόντα μεταφέρονταν μέσω των θαλάσσιων διαδρομών προς την Ινδοκίνα, την Ινδία, την Αραβική χερσόνησο και τις χώρες της ανατολικής Αφρικής. Ο Δρόμος του μεταξιού υπήρξε το σημαντικότερο εμπορικό δίκτυο από την Αρχαιότητα, μέχρι την σταδιακή εγκατάλειψή του μετά την πτώση της Κωνσταντινούπολης το 1453.
Η ονομασία «Δρόμος του Μεταξιού» χρησιμοποιήθηκε επίσημα για πρώτη φορά από τον Γερμανό γεωγράφο Φερδινάνδο φον Ριχτχόφεν, τον 19ο αιώνα.Το όνομα προέρχεται από ένα από τα πιο προσοδοφόρα προϊόντα που διακινούσε η Κίνα, το κινέζικο μετάξι, η εμπορική εκμετάλλευση του οποίου ξεκίνησε σε εντατική μορφή την περίοδο της Δυναστείας των Χαν, μετά τις εξερευνήσεις του Τσανγκ Τσιάν.
Μέσω του Δρόμου του μεταξιού διακινούνταν, μετάξι, μπαχαρικά, γυαλί,πορσελάνη, πολύτιμοι λίθοι και πολλά άλλα είδη πολυτελείας. Μέσω αυτών των διαδρομών έφτασε στους Ευρωπαίους της η γνώση του χαρτιού και τηςπυρίτιδας από την Κίνα.
Η σημασία του Δρόμου του Μεταξιού εκτός από την εμπορική και οικονομική του πλευρά, έχει να κάνει και με την πολιτική επιρροή του όσο και την τεράστια πολιτιστική του σημασία. Κατά μήκος του Δρόμου αναπτύχθηκαν σημαντικοί πολιτισμοί, ενώ αποτέλεσε δίοδο για την εξάπλωση τουΒουδισμού στην Κίνα και την Ιαπωνία και του Χριστιανισμού στις ανατολικής περιοχές καθώς και την εξάπλωση του Ισλάμ και την κορύφωση των επιτευγμάτων του Ισλαμικού πολιτισμού. Η απότομη μείωση των εμπορικών συναλλαγών μεταξύ Ανατολής και Δύσης που ακολούθησε την εγκατάσταση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας τον 15ο αιώνα, οδήγησε στην ανάγκη εύρεσης νέων διαδρομών, κάτι που τελικά οδήγησε στην ανακάλυψη του Νέου Κόσμου
Στις μέρες μας έχουν τεθεί από τη Κίνα σχέδια αναβίωσης του Δρόμου του Μεταξιού δημιουργώντας ένα διευρυμένο σιδηροδρομικό δίκτυο το οποίο θα ενώνει την Κίνα με την Ευρώπη, με στόχο την φτηνότερη διακίνηση εμπορικών αγαθών ή βιομηχανικών προιόντων.
Ο δρόμος του μεταξιού!

Last edited by a moderator: