jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.229
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Δρομολόγιο
- Πριν το ταξίδι
- Τα Παμίρ!
- Πληροφορίες
- Προετοιμασία Μηχανών
- Προετοιμασία Οδηγών
- Στο Καράβι
- Στην Αθήνα
- (Day 1) Cesme - Manisa
- Cesme - Manisa II
- Manisa
- (Day 2) Manisa - Amasya
- Amasya
- Amasya II
- Amasya III
- (Day 3) Amasya - Παναγία Σουμελά - Uzungol
- Παναγία Σουμελά - Uzungol II
- Παναγία Σουμελά
- Λίμνη Uzungol
- Λίμνη Uzungol ΙΙ
- (Day 4) Uzungol - Τιφλίδα
- Uzungol - Τιφλίδα II
- Τιφλίδα
- Τιφλίδα II
- (Day 5) Τιφλίδα - Grozny
- Τιφλίδα - Grozny II
- Τιφλίδα - Grozny III
- Εκκλησία Gergeti Trinity
- Τιφλίδα - Grozny IV
- Grozny
- (Day 6) Grozny - Αστραχάν
- Grozny - Αστραχάν ΙΙ
- Astrakhan
- Astrakhan ΙΙ
- (Day 7) Αστραχάν - Ατιράου
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙ
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙΙ
- Atyrau
- (Day 8) Atyrau - Beyneu
- Atyrau - Beyneu II
- Beyneu
- (Day 9) Beyneu - Muynak
- Beyneu - Muynak II
- Λίμνη Αράλη
- Λίμνη Αράλη ΙΙ
- (Day 10) Muynak - Χίβα
- Χίβα
- Χίβα II
- Χίβα III
- Χίβα IV
- (Day 11) Χίβα - Μπουχάρα
- Μπουχάρα
- Μπουχάρα ΙΙ
- Μπουχάρα ΙΙΙ
- (Day 12) Μπουχάρα - Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη ΙΙ
- (Day 13) Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε II
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε III
- (Day 14) Dushanbe - Khalaikum
- Dushanbe - Khalaikum II
- Dushanbe - Khalaikum III
- Dushanbe - Khalaikum IV
- Dushanbe - Khalaikum V
- (Day 15) Khalaikum - Khorog
- Khalaikum - Khorog II
- Khalaikum - Khorog III
- Khorog
- (Day 16) Khorog - Bibi Fatima springs
- Khorog - Bibi Fatima II
- Khorog - Bibi Fatima III
- Bibi Fatima Springs
- (Day 17) Bibi Fatima - Murghab
- Kharghush Pass
- Kharghush Pass ΙΙ
- Λίμνη Yashikul
- Λίμνη Yashikul ΙΙ
- Murghab
- (Day 18) Murghab - Sary Tash
- Murghab - Sary Tash II
- Λίμνη KaraKul
- Kyzylart Pass
- Sary-Tash
- (Day 19) Sary Tash - Kazarman
- Sary Tash - Kazarman II
- Pereval Kaldama Pass
- Kazarman
- (Day 20) Kazarman - Song Kul
- Ak-Tal Pass
- Moldo Asuu Pass
- Λίμνη Song Kul
- Λίμνη Song Kul II
- Λίμνη Song Kul III
- (Day 21) Song Kul - Bishkek
- Song Kul - Bishkek II
- Too Ashuu Pass
- Bishkek
- Bishkek II
- (Day 22) Bishkek - Issyk Kul
- Issyk Kul
- (Day 23) Issyk Kul - Almaty
- Sharyn Canyon
- Almaty
- Almaty II
- (Day 24) Almaty - Balkash
- Balkash
- (Day 25) Balkash - Astana
- Astana
- Astana II
- Astana III
- (Day 26) Astana - Kostanay
- (Day 27) Kostanay - Ufa
- Ufa
- Ufa II
- Ufa III
- (Day 28) Ufa - Nizhny Novgorod
- Νίζνι Νόβγκοροντ
- Νίζνι Νόβγκοροντ II
- (Day 29) Nizhny - Moscow
- Moscow
- Moscow II
- Moscow III
- Moscow IV
- (Day 30) Moscow Sightseeing
- Moscow V
- Moscow VI
- Moscow VII
- Moscow VIII
- (Day 31) Moscow - St. Petersburg
- Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη ΙΙ
- (Day 32) Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη III
- Αγία Πετρούπολη IV
- (Day 33) Saint Petersburg - Kaluga
- (Day 34) Kaluga - Kiev
- Κίεβο
- Κίεβο ΙΙ
- Κίεβο ΙΙΙ
- (Day 35) Chernobyl
- Chernobyl II
- Pripyat
- Pripyat II
- (Day 36) Kiev - Cotârgași
- Προς Cotârgași
- Cotârgași
- (Day 37) Cotârgași - Novaci
- Φαράγγι Bicaz
- Προς Medias
- Transalpina
- Transalpina II
- Transalpina III
- Rânca
- (Day 38) Novaci - Θεσσαλονίκη
- Επίλογος
ΗΜΕΡΑ 7η, 9 Αυγούστου 2018
Αστραχάν - Ατιράου
Χλμ ημέρας 380
Αφού ξυπνάμε το πρωί, ψάχνουμε την ρεσεψιονιστ για να μάθουμε τι ώρα θα φάμε πρωινό, τελικά ήταν στην κουζίνα και μας το έφτιαχνε
Όποτε εμείς κατεβήκαμε ωστόσο κάτω να φτιάξουμε τα πράγματα, ώστε να είμαστε έτοιμοι. Μέχρι να ετοιμαστεί το πρωινό ήμασταν έτοιμοι, έτσι κάτσαμε και φάγαμε στην αυλή έξω, ρυθμίζοντας και τις τελευταίες λεπτομέρειες σχετικά με την διαδρομή της ημέρας...
Σήμερα περνάμε τα σύνορα και μπαίνουμε Καζακστάν, τα χλμ δεν είναι ιδιαιτέρως πολλά, αλλά οι δρόμοι αρχίζουν και γίνονται πολύ χάλια! Επίσης εμπιστευόμαστε καλύτερα το google maps το οποίο μας λέει μπαίνοντας Καζακστάν να πάμε απ τον κάτω δρόμο κι όχι απ τον Α27 γιατί μάλλον θα ήταν σε αθλία κατάσταση! Έτσι και κάναμε! (Όχι ότι αυτός που μπήκαμε δεν ήταν χαλί, αλλά οκ φαντάζομαι τον άλλο
)
Σε αυτό το στάδιο του ταξιδιού οι διανυκτερεύσεις είναι σε συγκεκριμένες πόλεις, καθώς η στέπα πλέον καλύπτει μεγάλα κομμάτια στο Καζακστάν!
Βγαίνουμε από Αστραχάν
Και φτάνουμε στην πλωτή γέφυρα για να περάσουμε ένα παραπόταμο του Βόλγα (Buzan river) , υπάρχει και κανονική γέφυρα πιο πάνω στη Novourusovka αλλά έπρεπε να κάνεις κύκλο. Στην πλωτή γέφυρα υπάρχει στην αρχή γκισέ και δίνεις ένα μικρό αντίτιμο (πρέπει να ήταν 1-2 δολάρια). Η γέφυρα βέβαια μπαλατζάρει ανάλογα με τον καιρό αλλά και το βάρος των οχημάτων, αν έχει κακό καιρό με ανέμους τα νερά μπαίνουν μέσα στη γέφυρα .
Εμάς το πέρασμα ήταν ήπιο με ελαφρύ μπαλατζάρισμα
Άλλο ένα stop control βγαίνοντας απ την Ρωσία
Κι ακόμα ένα (Συνεχείς ο έλεγχος διαβατηρίων και χαρτιών μηχανής...επίσης σου δίνουν ένα χαρτάκι με τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος για να το δώσεις στα σύνορα )
Απαγορεύεται λέει η φωτογράφιση, άκου κει πράματα!
Με τους Ρώσους ξεμπερδέψαμε γρήγορα καθώς βγαίναμε απ την χώρα τους, το μόνο άξιο αναφοράς ήταν ότι στο χαρτί που είχα συμπληρώσει μπαίνοντας στη Ρωσία είχα γράψει ότι θα έμενα Grozny (σαν πρώτη διανυκτέρευση). Όταν το είδε η αξιωματικός στο έβγα με ρώτησε ψιλοκαχύποπτα γιατί μείναμε εκεί! Φυσικά τους ενοχλεί το γεγονός ότι είναι η πρωτεύουσα της μη αναγνωρισμένης απ αυτούς Τσετσενίας και δεν θέλουν οι ρώσοι να το βλέπουν πουθενά! Βέβαια της εξήγησα ότι απλά μείναμε εκεί ένα βράδυ γιατί έπρεπε να διανυκτερεύσουμε κάπου, όντας βρισκόμενοι σε roadtrip! Γι αυτό αν πάει κάποιος προς τα κει ας γράψει Βλαδικαβκαζ κι ας διανυκτερευσει στο Grozny, έτσι για να μην δημιουργηθεί απ το πουθενά θέμα!
Φτάνοντας στα σύνορα του Καζακστάν
Περάσαμε και απ τα σύνορα του Καζακσταν χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση, ένας καθιερωμένος μικρός έλεγχος αποσκευών (ίσα που ανοίγεις και δείχνεις τα πάνω πάνω και τους λες τι έχεις μέσα) Γενικά τις μηχανές όπως είπαμε τις ψάχνουν λιγότερο, τα αυτοκίνητα δε, εξονυχιστικά!
Με το που περάσαμε μας την έπεσαν οι ντόπιοι για να αλλάξουμε χρήματα. Γνωρίζαμε από πριν την ισοτιμία και έτσι κάναμε μερικά δολάρια σε τοπικό νόμισμα. Αν δεν γνωρίζεις την ισοτιμία σίγουρα θα σε πιάσουν κότσο! Εγώ είχα κατεβάσει στο κινητό εφαρμογή και ήξερα όλες τις ισοτιμίες των χωρών αυτών.
Όπως αναφέρω και στην αρχή (για την κάθε χώρα) βγάλαμε οδική ασφάλεια για τις μηχανές σε κάτι κοντέινερ που υπήρχαν μετά τα σύνορα δεξιά, αφού καποιοι ντόπιοι φώναξαν τον τοπικό ασφαλιστή
(τώρα, αυτό που τυπώνει για ασφάλεια, δεν ξέρω κατά πόσο θα σε καλύψει ή απλά είναι ένα καλό προσάναμμα,
)
Εγώ έβγαλα για ένα μήνα καθώς θα ξαναέμπαινα στη χώρα στο γυρισμό! (Ο Κώστας έβγαλε την μικρότερη 2 εβδομάδων νομίζω) Κόστος 18 δολάρια. (πάντα έμπαινε ένας ένας μέσα κι ο άλλος φιλούσε τα πράγματα, εκτός απ τα σύνορα που παίρναμε μαζί μέσα στα γραφεία , φωτογραφική, τσαντάκι απ το tankbag αλλά και το κράνος )
Εδώ ο ασφαλιστής μας, Μας είπε ότι μένει στην κοντινότερη απ τα σύνορα πόλη και στην ερώτηση αν βγαίνει το μεροκάματο μας ανέφερε οτι καθάριζε 1000 ευρώ το μήνα περίπου! Μια χαρά αν ανολογιστούμε τους μισθούς πείνας εκεί! . Το κοντέινερ ήταν χωρισμένο στα 2 καθώς μέσα είχε και το κρεβατάκι του να ξεκουράζεται κατά την διάρκεια της μέρας!
Αρκετός κόσμος περίμενε να μπει Ρωσία
Μετά που τελειώσαμε με τις ασφάλειες κλπ, μια ομαδική με τον κόσμο που μας περιτριγύριζε (κλασικά) σε κάθε στάση- σύνορο και ήθελε να μάθει από που ερχόμασταν, φυσικά μόλις άκουγαν Grecia γούρλωναν τα μάτια και μια έκπληξη ζωγραφιζόταν στο πρόσωπό τους. ΌΛΟΙ όμως παντού ήξεραν την GRECIA (γκρέτσια) και εξέφραζαν θαυμασμό γι αυτήν...
Αστραχάν - Ατιράου
Χλμ ημέρας 380

Αφού ξυπνάμε το πρωί, ψάχνουμε την ρεσεψιονιστ για να μάθουμε τι ώρα θα φάμε πρωινό, τελικά ήταν στην κουζίνα και μας το έφτιαχνε


Σήμερα περνάμε τα σύνορα και μπαίνουμε Καζακστάν, τα χλμ δεν είναι ιδιαιτέρως πολλά, αλλά οι δρόμοι αρχίζουν και γίνονται πολύ χάλια! Επίσης εμπιστευόμαστε καλύτερα το google maps το οποίο μας λέει μπαίνοντας Καζακστάν να πάμε απ τον κάτω δρόμο κι όχι απ τον Α27 γιατί μάλλον θα ήταν σε αθλία κατάσταση! Έτσι και κάναμε! (Όχι ότι αυτός που μπήκαμε δεν ήταν χαλί, αλλά οκ φαντάζομαι τον άλλο
Σε αυτό το στάδιο του ταξιδιού οι διανυκτερεύσεις είναι σε συγκεκριμένες πόλεις, καθώς η στέπα πλέον καλύπτει μεγάλα κομμάτια στο Καζακστάν!
Βγαίνουμε από Αστραχάν

Και φτάνουμε στην πλωτή γέφυρα για να περάσουμε ένα παραπόταμο του Βόλγα (Buzan river) , υπάρχει και κανονική γέφυρα πιο πάνω στη Novourusovka αλλά έπρεπε να κάνεις κύκλο. Στην πλωτή γέφυρα υπάρχει στην αρχή γκισέ και δίνεις ένα μικρό αντίτιμο (πρέπει να ήταν 1-2 δολάρια). Η γέφυρα βέβαια μπαλατζάρει ανάλογα με τον καιρό αλλά και το βάρος των οχημάτων, αν έχει κακό καιρό με ανέμους τα νερά μπαίνουν μέσα στη γέφυρα .
Εμάς το πέρασμα ήταν ήπιο με ελαφρύ μπαλατζάρισμα


Άλλο ένα stop control βγαίνοντας απ την Ρωσία

Κι ακόμα ένα (Συνεχείς ο έλεγχος διαβατηρίων και χαρτιών μηχανής...επίσης σου δίνουν ένα χαρτάκι με τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος για να το δώσεις στα σύνορα )

Απαγορεύεται λέει η φωτογράφιση, άκου κει πράματα!

Με τους Ρώσους ξεμπερδέψαμε γρήγορα καθώς βγαίναμε απ την χώρα τους, το μόνο άξιο αναφοράς ήταν ότι στο χαρτί που είχα συμπληρώσει μπαίνοντας στη Ρωσία είχα γράψει ότι θα έμενα Grozny (σαν πρώτη διανυκτέρευση). Όταν το είδε η αξιωματικός στο έβγα με ρώτησε ψιλοκαχύποπτα γιατί μείναμε εκεί! Φυσικά τους ενοχλεί το γεγονός ότι είναι η πρωτεύουσα της μη αναγνωρισμένης απ αυτούς Τσετσενίας και δεν θέλουν οι ρώσοι να το βλέπουν πουθενά! Βέβαια της εξήγησα ότι απλά μείναμε εκεί ένα βράδυ γιατί έπρεπε να διανυκτερεύσουμε κάπου, όντας βρισκόμενοι σε roadtrip! Γι αυτό αν πάει κάποιος προς τα κει ας γράψει Βλαδικαβκαζ κι ας διανυκτερευσει στο Grozny, έτσι για να μην δημιουργηθεί απ το πουθενά θέμα!
Φτάνοντας στα σύνορα του Καζακστάν


Περάσαμε και απ τα σύνορα του Καζακσταν χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση, ένας καθιερωμένος μικρός έλεγχος αποσκευών (ίσα που ανοίγεις και δείχνεις τα πάνω πάνω και τους λες τι έχεις μέσα) Γενικά τις μηχανές όπως είπαμε τις ψάχνουν λιγότερο, τα αυτοκίνητα δε, εξονυχιστικά!

Με το που περάσαμε μας την έπεσαν οι ντόπιοι για να αλλάξουμε χρήματα. Γνωρίζαμε από πριν την ισοτιμία και έτσι κάναμε μερικά δολάρια σε τοπικό νόμισμα. Αν δεν γνωρίζεις την ισοτιμία σίγουρα θα σε πιάσουν κότσο! Εγώ είχα κατεβάσει στο κινητό εφαρμογή και ήξερα όλες τις ισοτιμίες των χωρών αυτών.
Όπως αναφέρω και στην αρχή (για την κάθε χώρα) βγάλαμε οδική ασφάλεια για τις μηχανές σε κάτι κοντέινερ που υπήρχαν μετά τα σύνορα δεξιά, αφού καποιοι ντόπιοι φώναξαν τον τοπικό ασφαλιστή

Εγώ έβγαλα για ένα μήνα καθώς θα ξαναέμπαινα στη χώρα στο γυρισμό! (Ο Κώστας έβγαλε την μικρότερη 2 εβδομάδων νομίζω) Κόστος 18 δολάρια. (πάντα έμπαινε ένας ένας μέσα κι ο άλλος φιλούσε τα πράγματα, εκτός απ τα σύνορα που παίρναμε μαζί μέσα στα γραφεία , φωτογραφική, τσαντάκι απ το tankbag αλλά και το κράνος )

Εδώ ο ασφαλιστής μας, Μας είπε ότι μένει στην κοντινότερη απ τα σύνορα πόλη και στην ερώτηση αν βγαίνει το μεροκάματο μας ανέφερε οτι καθάριζε 1000 ευρώ το μήνα περίπου! Μια χαρά αν ανολογιστούμε τους μισθούς πείνας εκεί! . Το κοντέινερ ήταν χωρισμένο στα 2 καθώς μέσα είχε και το κρεβατάκι του να ξεκουράζεται κατά την διάρκεια της μέρας!

Αρκετός κόσμος περίμενε να μπει Ρωσία

Μετά που τελειώσαμε με τις ασφάλειες κλπ, μια ομαδική με τον κόσμο που μας περιτριγύριζε (κλασικά) σε κάθε στάση- σύνορο και ήθελε να μάθει από που ερχόμασταν, φυσικά μόλις άκουγαν Grecia γούρλωναν τα μάτια και μια έκπληξη ζωγραφιζόταν στο πρόσωπό τους. ΌΛΟΙ όμως παντού ήξεραν την GRECIA (γκρέτσια) και εξέφραζαν θαυμασμό γι αυτήν...

Last edited by a moderator: