jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.229
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Δρομολόγιο
- Πριν το ταξίδι
- Τα Παμίρ!
- Πληροφορίες
- Προετοιμασία Μηχανών
- Προετοιμασία Οδηγών
- Στο Καράβι
- Στην Αθήνα
- (Day 1) Cesme - Manisa
- Cesme - Manisa II
- Manisa
- (Day 2) Manisa - Amasya
- Amasya
- Amasya II
- Amasya III
- (Day 3) Amasya - Παναγία Σουμελά - Uzungol
- Παναγία Σουμελά - Uzungol II
- Παναγία Σουμελά
- Λίμνη Uzungol
- Λίμνη Uzungol ΙΙ
- (Day 4) Uzungol - Τιφλίδα
- Uzungol - Τιφλίδα II
- Τιφλίδα
- Τιφλίδα II
- (Day 5) Τιφλίδα - Grozny
- Τιφλίδα - Grozny II
- Τιφλίδα - Grozny III
- Εκκλησία Gergeti Trinity
- Τιφλίδα - Grozny IV
- Grozny
- (Day 6) Grozny - Αστραχάν
- Grozny - Αστραχάν ΙΙ
- Astrakhan
- Astrakhan ΙΙ
- (Day 7) Αστραχάν - Ατιράου
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙ
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙΙ
- Atyrau
- (Day 8) Atyrau - Beyneu
- Atyrau - Beyneu II
- Beyneu
- (Day 9) Beyneu - Muynak
- Beyneu - Muynak II
- Λίμνη Αράλη
- Λίμνη Αράλη ΙΙ
- (Day 10) Muynak - Χίβα
- Χίβα
- Χίβα II
- Χίβα III
- Χίβα IV
- (Day 11) Χίβα - Μπουχάρα
- Μπουχάρα
- Μπουχάρα ΙΙ
- Μπουχάρα ΙΙΙ
- (Day 12) Μπουχάρα - Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη ΙΙ
- (Day 13) Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε II
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε III
- (Day 14) Dushanbe - Khalaikum
- Dushanbe - Khalaikum II
- Dushanbe - Khalaikum III
- Dushanbe - Khalaikum IV
- Dushanbe - Khalaikum V
- (Day 15) Khalaikum - Khorog
- Khalaikum - Khorog II
- Khalaikum - Khorog III
- Khorog
- (Day 16) Khorog - Bibi Fatima springs
- Khorog - Bibi Fatima II
- Khorog - Bibi Fatima III
- Bibi Fatima Springs
- (Day 17) Bibi Fatima - Murghab
- Kharghush Pass
- Kharghush Pass ΙΙ
- Λίμνη Yashikul
- Λίμνη Yashikul ΙΙ
- Murghab
- (Day 18) Murghab - Sary Tash
- Murghab - Sary Tash II
- Λίμνη KaraKul
- Kyzylart Pass
- Sary-Tash
- (Day 19) Sary Tash - Kazarman
- Sary Tash - Kazarman II
- Pereval Kaldama Pass
- Kazarman
- (Day 20) Kazarman - Song Kul
- Ak-Tal Pass
- Moldo Asuu Pass
- Λίμνη Song Kul
- Λίμνη Song Kul II
- Λίμνη Song Kul III
- (Day 21) Song Kul - Bishkek
- Song Kul - Bishkek II
- Too Ashuu Pass
- Bishkek
- Bishkek II
- (Day 22) Bishkek - Issyk Kul
- Issyk Kul
- (Day 23) Issyk Kul - Almaty
- Sharyn Canyon
- Almaty
- Almaty II
- (Day 24) Almaty - Balkash
- Balkash
- (Day 25) Balkash - Astana
- Astana
- Astana II
- Astana III
- (Day 26) Astana - Kostanay
- (Day 27) Kostanay - Ufa
- Ufa
- Ufa II
- Ufa III
- (Day 28) Ufa - Nizhny Novgorod
- Νίζνι Νόβγκοροντ
- Νίζνι Νόβγκοροντ II
- (Day 29) Nizhny - Moscow
- Moscow
- Moscow II
- Moscow III
- Moscow IV
- (Day 30) Moscow Sightseeing
- Moscow V
- Moscow VI
- Moscow VII
- Moscow VIII
- (Day 31) Moscow - St. Petersburg
- Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη ΙΙ
- (Day 32) Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη III
- Αγία Πετρούπολη IV
- (Day 33) Saint Petersburg - Kaluga
- (Day 34) Kaluga - Kiev
- Κίεβο
- Κίεβο ΙΙ
- Κίεβο ΙΙΙ
- (Day 35) Chernobyl
- Chernobyl II
- Pripyat
- Pripyat II
- (Day 36) Kiev - Cotârgași
- Προς Cotârgași
- Cotârgași
- (Day 37) Cotârgași - Novaci
- Φαράγγι Bicaz
- Προς Medias
- Transalpina
- Transalpina II
- Transalpina III
- Rânca
- (Day 38) Novaci - Θεσσαλονίκη
- Επίλογος
Ανεβαίνουμε το ασφάλτινο πάσο Too Ashuu Pass στα 3200 μέτρα Töö Ashuu
Μας είχε λείψει το στρίψιμο σε καλή άσφαλτο και του δώσαμε και κατάλαβε!!
Η κίνηση βέβαια αρκετή με πολλά φορτηγά!
Μια στάση στην κορυφή για να θαυμάσουμε την θέα
Τα SS εσάκια
Στην κορυφή υπήρχε τούνελ που σε ''έβγαζε'' στην άλλη πλευρά του πάσου
Πολλά φορτηγά, σκόνη και καυσαέριο (δεν υπάρχουν αερισμοί σε αυτά τα τούνελ )
Βγαίνοντας απ την άλλη πλευρά υπήρχε stop control, περάσαμε χωρίς να μας σταματήσουν
Στο κατέβασμα υπήρχε φρέσκια άσφαλτος σε κάποια κομμάτια (είχε κίνηση και ουρές γιατί στρώνανε λωρίδα λωρίδα)
Η θέα και προς την άλλη πλευρά, μοναδική!
Μετά το πάσο ακολουθούσε για αρκετά χλμ ένα όμορφο και επιβλητικό φαράγγι
Μετά το φαράγγι, βγήκαμε στον κεντρικό δρόμο στον οποίο γινόταν πανικός από κίνηση! Ο δρόμος διαλυμένος, τότε τον έφτιαχναν καθώς υπήρχαν πολλά φορτηγά, εργάτες κλπ, τοποθετούσαν νησίδα στην μέση. Πηγαίναμε στην μια λωρίδα όλοι, ίσα ίσα χωρούσαν 2 φορτηγά, όπου έβρισκα ευκαιρία προσπερνούσα με γρήγορες κινήσεις, με προσοχή πάντα.
Με τα πολλά έφτασα πρώτος στο ξενοδοχείο, από εκεί που θα έστελνε ο Κώστας και την μηχανή. Όταν έφτασα το ξενοδοχείο ήταν γεμάτο ταξιδιώτες και στον προαύλιο χώρο υπήρχαν πάρα πολλές μηχανές, έτοιμες για αποστολή πίσω στην Ευρώπη ή και στην Αμερική!
Ωπ να και Africa 1000 που δεν είχαμε δει σε όλο το ταξίδι!
Σιγά σιγά ήρθε ο Κώστας, συνομίλησε με τον manager για το τι χρειάζεται να κάνει για την μηχανή του, προκειμένου να ετοιμαστεί για αποστολή. Στο ξενοδοχείο δώσαμε 30 ευρώ με πρωινό. Αφού κάναμε μπανάκι, κατεβήκαμε κάτω να χαζέψουμε τα υπόλοιπα μηχανάκια


Μας είχε λείψει το στρίψιμο σε καλή άσφαλτο και του δώσαμε και κατάλαβε!!


Η κίνηση βέβαια αρκετή με πολλά φορτηγά!

Μια στάση στην κορυφή για να θαυμάσουμε την θέα



Τα SS εσάκια

Στην κορυφή υπήρχε τούνελ που σε ''έβγαζε'' στην άλλη πλευρά του πάσου

Πολλά φορτηγά, σκόνη και καυσαέριο (δεν υπάρχουν αερισμοί σε αυτά τα τούνελ )


Βγαίνοντας απ την άλλη πλευρά υπήρχε stop control, περάσαμε χωρίς να μας σταματήσουν

Στο κατέβασμα υπήρχε φρέσκια άσφαλτος σε κάποια κομμάτια (είχε κίνηση και ουρές γιατί στρώνανε λωρίδα λωρίδα)

Η θέα και προς την άλλη πλευρά, μοναδική!



Μετά το πάσο ακολουθούσε για αρκετά χλμ ένα όμορφο και επιβλητικό φαράγγι



Μετά το φαράγγι, βγήκαμε στον κεντρικό δρόμο στον οποίο γινόταν πανικός από κίνηση! Ο δρόμος διαλυμένος, τότε τον έφτιαχναν καθώς υπήρχαν πολλά φορτηγά, εργάτες κλπ, τοποθετούσαν νησίδα στην μέση. Πηγαίναμε στην μια λωρίδα όλοι, ίσα ίσα χωρούσαν 2 φορτηγά, όπου έβρισκα ευκαιρία προσπερνούσα με γρήγορες κινήσεις, με προσοχή πάντα.
Με τα πολλά έφτασα πρώτος στο ξενοδοχείο, από εκεί που θα έστελνε ο Κώστας και την μηχανή. Όταν έφτασα το ξενοδοχείο ήταν γεμάτο ταξιδιώτες και στον προαύλιο χώρο υπήρχαν πάρα πολλές μηχανές, έτοιμες για αποστολή πίσω στην Ευρώπη ή και στην Αμερική!

Ωπ να και Africa 1000 που δεν είχαμε δει σε όλο το ταξίδι!

Σιγά σιγά ήρθε ο Κώστας, συνομίλησε με τον manager για το τι χρειάζεται να κάνει για την μηχανή του, προκειμένου να ετοιμαστεί για αποστολή. Στο ξενοδοχείο δώσαμε 30 ευρώ με πρωινό. Αφού κάναμε μπανάκι, κατεβήκαμε κάτω να χαζέψουμε τα υπόλοιπα μηχανάκια

Last edited by a moderator: