jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.229
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Δρομολόγιο
- Πριν το ταξίδι
- Τα Παμίρ!
- Πληροφορίες
- Προετοιμασία Μηχανών
- Προετοιμασία Οδηγών
- Στο Καράβι
- Στην Αθήνα
- (Day 1) Cesme - Manisa
- Cesme - Manisa II
- Manisa
- (Day 2) Manisa - Amasya
- Amasya
- Amasya II
- Amasya III
- (Day 3) Amasya - Παναγία Σουμελά - Uzungol
- Παναγία Σουμελά - Uzungol II
- Παναγία Σουμελά
- Λίμνη Uzungol
- Λίμνη Uzungol ΙΙ
- (Day 4) Uzungol - Τιφλίδα
- Uzungol - Τιφλίδα II
- Τιφλίδα
- Τιφλίδα II
- (Day 5) Τιφλίδα - Grozny
- Τιφλίδα - Grozny II
- Τιφλίδα - Grozny III
- Εκκλησία Gergeti Trinity
- Τιφλίδα - Grozny IV
- Grozny
- (Day 6) Grozny - Αστραχάν
- Grozny - Αστραχάν ΙΙ
- Astrakhan
- Astrakhan ΙΙ
- (Day 7) Αστραχάν - Ατιράου
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙ
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙΙ
- Atyrau
- (Day 8) Atyrau - Beyneu
- Atyrau - Beyneu II
- Beyneu
- (Day 9) Beyneu - Muynak
- Beyneu - Muynak II
- Λίμνη Αράλη
- Λίμνη Αράλη ΙΙ
- (Day 10) Muynak - Χίβα
- Χίβα
- Χίβα II
- Χίβα III
- Χίβα IV
- (Day 11) Χίβα - Μπουχάρα
- Μπουχάρα
- Μπουχάρα ΙΙ
- Μπουχάρα ΙΙΙ
- (Day 12) Μπουχάρα - Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη ΙΙ
- (Day 13) Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε II
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε III
- (Day 14) Dushanbe - Khalaikum
- Dushanbe - Khalaikum II
- Dushanbe - Khalaikum III
- Dushanbe - Khalaikum IV
- Dushanbe - Khalaikum V
- (Day 15) Khalaikum - Khorog
- Khalaikum - Khorog II
- Khalaikum - Khorog III
- Khorog
- (Day 16) Khorog - Bibi Fatima springs
- Khorog - Bibi Fatima II
- Khorog - Bibi Fatima III
- Bibi Fatima Springs
- (Day 17) Bibi Fatima - Murghab
- Kharghush Pass
- Kharghush Pass ΙΙ
- Λίμνη Yashikul
- Λίμνη Yashikul ΙΙ
- Murghab
- (Day 18) Murghab - Sary Tash
- Murghab - Sary Tash II
- Λίμνη KaraKul
- Kyzylart Pass
- Sary-Tash
- (Day 19) Sary Tash - Kazarman
- Sary Tash - Kazarman II
- Pereval Kaldama Pass
- Kazarman
- (Day 20) Kazarman - Song Kul
- Ak-Tal Pass
- Moldo Asuu Pass
- Λίμνη Song Kul
- Λίμνη Song Kul II
- Λίμνη Song Kul III
- (Day 21) Song Kul - Bishkek
- Song Kul - Bishkek II
- Too Ashuu Pass
- Bishkek
- Bishkek II
- (Day 22) Bishkek - Issyk Kul
- Issyk Kul
- (Day 23) Issyk Kul - Almaty
- Sharyn Canyon
- Almaty
- Almaty II
- (Day 24) Almaty - Balkash
- Balkash
- (Day 25) Balkash - Astana
- Astana
- Astana II
- Astana III
- (Day 26) Astana - Kostanay
- (Day 27) Kostanay - Ufa
- Ufa
- Ufa II
- Ufa III
- (Day 28) Ufa - Nizhny Novgorod
- Νίζνι Νόβγκοροντ
- Νίζνι Νόβγκοροντ II
- (Day 29) Nizhny - Moscow
- Moscow
- Moscow II
- Moscow III
- Moscow IV
- (Day 30) Moscow Sightseeing
- Moscow V
- Moscow VI
- Moscow VII
- Moscow VIII
- (Day 31) Moscow - St. Petersburg
- Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη ΙΙ
- (Day 32) Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη III
- Αγία Πετρούπολη IV
- (Day 33) Saint Petersburg - Kaluga
- (Day 34) Kaluga - Kiev
- Κίεβο
- Κίεβο ΙΙ
- Κίεβο ΙΙΙ
- (Day 35) Chernobyl
- Chernobyl II
- Pripyat
- Pripyat II
- (Day 36) Kiev - Cotârgași
- Προς Cotârgași
- Cotârgași
- (Day 37) Cotârgași - Novaci
- Φαράγγι Bicaz
- Προς Medias
- Transalpina
- Transalpina II
- Transalpina III
- Rânca
- (Day 38) Novaci - Θεσσαλονίκη
- Επίλογος
ΗΜΕΡΑ 17η, 19 Αυγούστου 2018
Bibi Fatima springs - Murghab
Χλμ ημέρας 300 (το google maps αρνείται πεισματικά να με περάσει από κει!
)
Αφού ξυπνάμε και παίρνουμε το πρωινό μας θαυμάζοντας την πρωινή θέα απ τον ξενώνα. Σήμερα θα ήταν μεγάλη μέρα ,σπάζοντας το φράγμα των 4000 μέτρων φτάνοντας στα 4300 μέτρα!! Εν συνεχεία θα μέναμε στην Murghab η οποία είναι η ψηλότερη πόλη του Τατζικιστάν, χτισμένη σε οροπέδιο πάνω στον Δρόμο του Μεταξιού (M41 Pamir Highway) στα 3650μ. Η σημερινή διαδρομή θα ήταν λες και βρισκόμασταν σε άλλο πλανήτη, με τοπία τόσο απόκοσμα και μαγευτικά που η ζαλάδα που μας έπιασε λόγω υψομέτρου ταίριαζε γάντι στην έκφραση ''μαστουρώσαμε απ την τόση ομορφιά'' (να υπενθυμίσω ότι χάπια υψομέτρου τελικά δεν πήραμε, μέχρι τότε δεν μας είχε ενοχλήσει κάποιος πονοκέφαλος. Η βενζίνη που είχαμε βάλει στο eshkashem θα μας έβγαζε άνετα μέχρι την Murghab αφού οι ταχύτητες στα βουνά είναι πολύ μικρές, το ίδιο και η κατανάλωση που κυμάνθηκε στα 4,5 lt/ 100Km. Έτσι το 20λιτρο δικό μου τεπόζιτο (του Κώστα είχε 23 λίτρα αλλά ένα τσίκ μεγαλύτερη κατανάλωση στο βουνό, περίπου 5 λτ) έβγαζε πάνω από 400χλμ αυτονομία!
Μακάρι να είχαμε περισσότερο χρόνο να ''ζούσαμε'' τους ανθρώπους και αυτά τα τοπία περισσότερο!
Πήραμε τον δρόμο κάτω για να συναντήσουμε τον ''κεντρικό'' που θα μας οδηγούσε προς ένα απ τα μοναδικότερα πάσα που έχω βρεθεί!
Η θέα στο κατέβασμα ήταν μαγευτική!
Φτάνοντας στο ''πράσινο'' οροπέδιο
Τατζίκοι χωρικοί οδηγούν τα ζώα τους το πρωί στο οροπέδιο
Απέναντι τα επιβλητικά χιονισμένα βουνά της Whakan Valley του Αφγανιστάν
Συνεχίσαμε να βγάζουμε φώτο τις καλές μας, εκστασιασμένοι απ το μοναδικό τοπίο! Ο καιρός για μια ακόμα μέρα ήταν τέλειος!
Στη συνέχεια σταματήσαμε σε μια φυσική πηγή στην οποία ήταν μαζεμένοι κάποιοι ντόπιοι για να γεμίσουν κι αυτοί τα δοχεία τους. Αφού τους ρωτάω αν είναι καλό το νερό και παίρνω θετική ''νοηματική'' πάντα απάντηση, στη συνέχεια πίνω και καταλαβαίνω πως το νερό είναι φυσικώς ανθρακούχο! Έπαθα πλάκα, καθώς ήταν η πρώτη φορά που προσωπικά συναντούσα τέτοια πηγή! Αφού γεμίσαμε τα μπουκάλια μας και τα ''είπαμε'' λίγο, βγάλαμε την χαρακτηριστική πλέον φώτο
Εδώ φαίνεται το ''παχύ'' χαλίκι που συναντήσαμε σε αρκετά σημεία, το συγκεκριμένο κάνει τα ''μαστόδοντα'' φορτωμένα μηχανάκια μας να χοροπηδάνε και να πηγαίνουν ''βάρκα γιαλό'' σε κάποιες περιπτώσεις. Ήθελε πολύ προσοχή και συγκέντρωση γιατί το τιμόνι ''ψάρευε'' συνέχεια!
Είχα λατρέψει τα ψηλά λεπτεπίλεπτα δέντρα που οριοθετούσαν σε αρκετά σημεία της διαδρομής τον δρόμο
Το Mongul Rally (Το λεγόμενο Dakar των ιδιωτών) βρισκόταν σε εξέλιξη! Έτσι αρκετές φορές συναντούσαμε τα μικρά αυτοκινητάκια των 1000cc
Προχωρώντας συναντήσαμε και κάποια τοπικά ''σουβενίρ''!
Σκέφτηκα να πάρω κι εγώ ένα αφού τα συναντούσαμε συνέχεια. Τελικά καλώς δεν πήρα καθώς στα σύνορα ένα αμάξι είχε ένα στην οροφή αλλά οι συνοριακοί φύλακες του το κράτησαν
Bibi Fatima springs - Murghab
Χλμ ημέρας 300 (το google maps αρνείται πεισματικά να με περάσει από κει!

Αφού ξυπνάμε και παίρνουμε το πρωινό μας θαυμάζοντας την πρωινή θέα απ τον ξενώνα. Σήμερα θα ήταν μεγάλη μέρα ,σπάζοντας το φράγμα των 4000 μέτρων φτάνοντας στα 4300 μέτρα!! Εν συνεχεία θα μέναμε στην Murghab η οποία είναι η ψηλότερη πόλη του Τατζικιστάν, χτισμένη σε οροπέδιο πάνω στον Δρόμο του Μεταξιού (M41 Pamir Highway) στα 3650μ. Η σημερινή διαδρομή θα ήταν λες και βρισκόμασταν σε άλλο πλανήτη, με τοπία τόσο απόκοσμα και μαγευτικά που η ζαλάδα που μας έπιασε λόγω υψομέτρου ταίριαζε γάντι στην έκφραση ''μαστουρώσαμε απ την τόση ομορφιά'' (να υπενθυμίσω ότι χάπια υψομέτρου τελικά δεν πήραμε, μέχρι τότε δεν μας είχε ενοχλήσει κάποιος πονοκέφαλος. Η βενζίνη που είχαμε βάλει στο eshkashem θα μας έβγαζε άνετα μέχρι την Murghab αφού οι ταχύτητες στα βουνά είναι πολύ μικρές, το ίδιο και η κατανάλωση που κυμάνθηκε στα 4,5 lt/ 100Km. Έτσι το 20λιτρο δικό μου τεπόζιτο (του Κώστα είχε 23 λίτρα αλλά ένα τσίκ μεγαλύτερη κατανάλωση στο βουνό, περίπου 5 λτ) έβγαζε πάνω από 400χλμ αυτονομία!
Μακάρι να είχαμε περισσότερο χρόνο να ''ζούσαμε'' τους ανθρώπους και αυτά τα τοπία περισσότερο!

Πήραμε τον δρόμο κάτω για να συναντήσουμε τον ''κεντρικό'' που θα μας οδηγούσε προς ένα απ τα μοναδικότερα πάσα που έχω βρεθεί!




Η θέα στο κατέβασμα ήταν μαγευτική!


Φτάνοντας στο ''πράσινο'' οροπέδιο

Τατζίκοι χωρικοί οδηγούν τα ζώα τους το πρωί στο οροπέδιο

Απέναντι τα επιβλητικά χιονισμένα βουνά της Whakan Valley του Αφγανιστάν

Συνεχίσαμε να βγάζουμε φώτο τις καλές μας, εκστασιασμένοι απ το μοναδικό τοπίο! Ο καιρός για μια ακόμα μέρα ήταν τέλειος!

Στη συνέχεια σταματήσαμε σε μια φυσική πηγή στην οποία ήταν μαζεμένοι κάποιοι ντόπιοι για να γεμίσουν κι αυτοί τα δοχεία τους. Αφού τους ρωτάω αν είναι καλό το νερό και παίρνω θετική ''νοηματική'' πάντα απάντηση, στη συνέχεια πίνω και καταλαβαίνω πως το νερό είναι φυσικώς ανθρακούχο! Έπαθα πλάκα, καθώς ήταν η πρώτη φορά που προσωπικά συναντούσα τέτοια πηγή! Αφού γεμίσαμε τα μπουκάλια μας και τα ''είπαμε'' λίγο, βγάλαμε την χαρακτηριστική πλέον φώτο


Εδώ φαίνεται το ''παχύ'' χαλίκι που συναντήσαμε σε αρκετά σημεία, το συγκεκριμένο κάνει τα ''μαστόδοντα'' φορτωμένα μηχανάκια μας να χοροπηδάνε και να πηγαίνουν ''βάρκα γιαλό'' σε κάποιες περιπτώσεις. Ήθελε πολύ προσοχή και συγκέντρωση γιατί το τιμόνι ''ψάρευε'' συνέχεια!

Είχα λατρέψει τα ψηλά λεπτεπίλεπτα δέντρα που οριοθετούσαν σε αρκετά σημεία της διαδρομής τον δρόμο




Το Mongul Rally (Το λεγόμενο Dakar των ιδιωτών) βρισκόταν σε εξέλιξη! Έτσι αρκετές φορές συναντούσαμε τα μικρά αυτοκινητάκια των 1000cc



Προχωρώντας συναντήσαμε και κάποια τοπικά ''σουβενίρ''!



Last edited by a moderator: