jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.229
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Δρομολόγιο
- Πριν το ταξίδι
- Τα Παμίρ!
- Πληροφορίες
- Προετοιμασία Μηχανών
- Προετοιμασία Οδηγών
- Στο Καράβι
- Στην Αθήνα
- (Day 1) Cesme - Manisa
- Cesme - Manisa II
- Manisa
- (Day 2) Manisa - Amasya
- Amasya
- Amasya II
- Amasya III
- (Day 3) Amasya - Παναγία Σουμελά - Uzungol
- Παναγία Σουμελά - Uzungol II
- Παναγία Σουμελά
- Λίμνη Uzungol
- Λίμνη Uzungol ΙΙ
- (Day 4) Uzungol - Τιφλίδα
- Uzungol - Τιφλίδα II
- Τιφλίδα
- Τιφλίδα II
- (Day 5) Τιφλίδα - Grozny
- Τιφλίδα - Grozny II
- Τιφλίδα - Grozny III
- Εκκλησία Gergeti Trinity
- Τιφλίδα - Grozny IV
- Grozny
- (Day 6) Grozny - Αστραχάν
- Grozny - Αστραχάν ΙΙ
- Astrakhan
- Astrakhan ΙΙ
- (Day 7) Αστραχάν - Ατιράου
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙ
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙΙ
- Atyrau
- (Day 8) Atyrau - Beyneu
- Atyrau - Beyneu II
- Beyneu
- (Day 9) Beyneu - Muynak
- Beyneu - Muynak II
- Λίμνη Αράλη
- Λίμνη Αράλη ΙΙ
- (Day 10) Muynak - Χίβα
- Χίβα
- Χίβα II
- Χίβα III
- Χίβα IV
- (Day 11) Χίβα - Μπουχάρα
- Μπουχάρα
- Μπουχάρα ΙΙ
- Μπουχάρα ΙΙΙ
- (Day 12) Μπουχάρα - Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη ΙΙ
- (Day 13) Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε II
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε III
- (Day 14) Dushanbe - Khalaikum
- Dushanbe - Khalaikum II
- Dushanbe - Khalaikum III
- Dushanbe - Khalaikum IV
- Dushanbe - Khalaikum V
- (Day 15) Khalaikum - Khorog
- Khalaikum - Khorog II
- Khalaikum - Khorog III
- Khorog
- (Day 16) Khorog - Bibi Fatima springs
- Khorog - Bibi Fatima II
- Khorog - Bibi Fatima III
- Bibi Fatima Springs
- (Day 17) Bibi Fatima - Murghab
- Kharghush Pass
- Kharghush Pass ΙΙ
- Λίμνη Yashikul
- Λίμνη Yashikul ΙΙ
- Murghab
- (Day 18) Murghab - Sary Tash
- Murghab - Sary Tash II
- Λίμνη KaraKul
- Kyzylart Pass
- Sary-Tash
- (Day 19) Sary Tash - Kazarman
- Sary Tash - Kazarman II
- Pereval Kaldama Pass
- Kazarman
- (Day 20) Kazarman - Song Kul
- Ak-Tal Pass
- Moldo Asuu Pass
- Λίμνη Song Kul
- Λίμνη Song Kul II
- Λίμνη Song Kul III
- (Day 21) Song Kul - Bishkek
- Song Kul - Bishkek II
- Too Ashuu Pass
- Bishkek
- Bishkek II
- (Day 22) Bishkek - Issyk Kul
- Issyk Kul
- (Day 23) Issyk Kul - Almaty
- Sharyn Canyon
- Almaty
- Almaty II
- (Day 24) Almaty - Balkash
- Balkash
- (Day 25) Balkash - Astana
- Astana
- Astana II
- Astana III
- (Day 26) Astana - Kostanay
- (Day 27) Kostanay - Ufa
- Ufa
- Ufa II
- Ufa III
- (Day 28) Ufa - Nizhny Novgorod
- Νίζνι Νόβγκοροντ
- Νίζνι Νόβγκοροντ II
- (Day 29) Nizhny - Moscow
- Moscow
- Moscow II
- Moscow III
- Moscow IV
- (Day 30) Moscow Sightseeing
- Moscow V
- Moscow VI
- Moscow VII
- Moscow VIII
- (Day 31) Moscow - St. Petersburg
- Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη ΙΙ
- (Day 32) Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη III
- Αγία Πετρούπολη IV
- (Day 33) Saint Petersburg - Kaluga
- (Day 34) Kaluga - Kiev
- Κίεβο
- Κίεβο ΙΙ
- Κίεβο ΙΙΙ
- (Day 35) Chernobyl
- Chernobyl II
- Pripyat
- Pripyat II
- (Day 36) Kiev - Cotârgași
- Προς Cotârgași
- Cotârgași
- (Day 37) Cotârgași - Novaci
- Φαράγγι Bicaz
- Προς Medias
- Transalpina
- Transalpina II
- Transalpina III
- Rânca
- (Day 38) Novaci - Θεσσαλονίκη
- Επίλογος
Κατεβαίνοντας προς Kazarman
Φανταστική η θέα για άλλη μια φορά
Μικρές στάσεις για φώτο
Εδώ κάποιο μνημείο σε ένα λόφο
Μετά από κάποια χιλιόμετρα φτάσαμε Kazarman και είχαμε άσφαλτο λίγο πριν μπούμε στο
χωριό
Το Kazarman είναι το χωριό και η πρωτεύουσα της περιοχής Toguz-Toro, της περιφέρειας Jalal-Abad, του Κιργιζιστάν στον ποταμό Naryn. Ο πληθυσμός του ήταν 9.486 το 2009. Μια πηγή λέει ότι "αυτός ο κακός οικισμός στην βόρεια περιφέρεια Jalal-Abad έχει κάτι από την απίστευτη φήμη μιας σκληρής πόλης εξόρυξης που βρίσκεται στην τύχη της". Το ορυχείο χρυσού Makmal δεν παρέχει πλέον δουλειά στους ντόπιους. Η πόλη αποκόπτεται σε μεγάλο βαθμό το χειμώνα, όταν οι δρόμοι κλείνουν με χιόνι. Υπάρχει ένα μικρό αεροδρόμιο Kazarman Airport, το οποίο άρχισε να λειτουργεί στη δεκαετία του 1940 ώστε να εξυπηρετεί το ορυχείο χρυσού. Ο σημερινός διάδρομος και τερματικός σταθμός χτίστηκε το 1985. Πρόκειται για περιφερειακό αεροδρόμιο κατηγορίας 3C. Ο διάδρομος έχει όριο βάρους 22 τόνων και δεν διαθέτει αυτόματες εγκαταστάσεις για προσγείωση ενώ λειτουργεί μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το αεροδρόμιο Kazarman δεν διαθέτει τελωνειακούς και συνοριακούς ελέγχους και εξυπηρετεί μόνο πτήσεις εντός του Κιργιζιστάν. Έως το 2000, ο αερολιμένας είχε συνδέσεις όλο το χρόνο με τους Jalal-Abad, Naryn, Bishkek και Osh. Οι πτήσεις προς Jalal-Abad, Osh και Bishkek επαναλειτούργησαν στις 24 Απριλίου 2013.
Μπαίνοντας στο χωριό, μέσω του garmin έψαξα για κάποιο κατάλυμα. Ξαφνικά εμφανίστηκε ένα αυτοκίνητο όπου μόλις μας είδε να ψαχνόμαστε μας ρώτησε αν ψάχνουμε κάτι. Αφού του αναφέραμε οτι ψάχναμε κάποιο ξενώνα μας είπε ότι έχει ένα guesthouse (ήταν τελικά ένα απ τα 3 που μου έβγαζε το garmin)
Ακολουθάμε λοιπόν το αμάξι για τον ξενώνα, κοιτώντας παράλληλα το χάρτη στο GPS
Ανοίγοντας την εξωτερική πόρτα είδαμε άλλο ένα τζιπ ταξιδιωτών να βρίσκεται εκεί, έτσι κι εμείς παρκάραμε τα μηχανάκια στην εσωτερική αυλή. Εκεί γνωρίσαμε το νεαρό ζευγάρι Ολλανδών το οποίο είχαν νοικιάσει το παλιό τζιπ απ το Μπισκέκ και τριγυρνούσαν τα βουνά του Κιργισταν. Όντας αρκετά παλιό είχε κάποια θεματάκια απ οτι μου πε ο νεαρός Ολλανδός, αλλά πίστευε οτι τελικά θα την ''βγάλει''
,απ ότι μας είπαν το είχαν νοικιάσει περίπου 45 δολάρια την μέρα.
Μαστορέψαμε λίγο το Τενερε του Κώστα διότι είχε ένα θέμα με τα νερά του ψυγείου, ανέβαζε θερμοκρασία (από τις προηγούμενες μέρες), και χανόταν τα υγρά απ το δοχείο πλήρωσης (όταν γύρισε ανακάλυψε ότι είχε πρόβλημα η ειδική τάπα του ψυγείου)
Ευτυχώς το ταξίδι το έβγαλε χωρίς πρόβλημα, ένα μικρό άγχος για την θερμοκρασία όμως υπήρχε
Τελειώνοντας με τα μηχανολογικά θέματα, κάτσαμε να πιούμε τσαγάκι και να τα πούμε με τα παιδιά. Πάντα στο τέλος της ημέρας είναι όμορφο να μιλάς με άλλους ταξιδιώτες για τα μέρη που πέρασες και τις εμπειρίες που αποκόμισε ο καθένας! Πόσο ωραίο να μοιράζεσαι ταξιδιωτικές σκέψεις και όνειρα...
Αργότερα κατευθυνθήκαμε προς την γιούρτα που χρησίμευε ως τραπεζαρία και φάγαμε όλοι μαζί το κλασικό πλέον Πλοβ και μια ζεστή σουπίτσα με ωραίο στρογγυλό ψωμάκι
ΤΕΛΟΣ 19ης ΗΜΕΡΑΣ


Φανταστική η θέα για άλλη μια φορά



Μικρές στάσεις για φώτο



Εδώ κάποιο μνημείο σε ένα λόφο


Μετά από κάποια χιλιόμετρα φτάσαμε Kazarman και είχαμε άσφαλτο λίγο πριν μπούμε στο
χωριό

Το Kazarman είναι το χωριό και η πρωτεύουσα της περιοχής Toguz-Toro, της περιφέρειας Jalal-Abad, του Κιργιζιστάν στον ποταμό Naryn. Ο πληθυσμός του ήταν 9.486 το 2009. Μια πηγή λέει ότι "αυτός ο κακός οικισμός στην βόρεια περιφέρεια Jalal-Abad έχει κάτι από την απίστευτη φήμη μιας σκληρής πόλης εξόρυξης που βρίσκεται στην τύχη της". Το ορυχείο χρυσού Makmal δεν παρέχει πλέον δουλειά στους ντόπιους. Η πόλη αποκόπτεται σε μεγάλο βαθμό το χειμώνα, όταν οι δρόμοι κλείνουν με χιόνι. Υπάρχει ένα μικρό αεροδρόμιο Kazarman Airport, το οποίο άρχισε να λειτουργεί στη δεκαετία του 1940 ώστε να εξυπηρετεί το ορυχείο χρυσού. Ο σημερινός διάδρομος και τερματικός σταθμός χτίστηκε το 1985. Πρόκειται για περιφερειακό αεροδρόμιο κατηγορίας 3C. Ο διάδρομος έχει όριο βάρους 22 τόνων και δεν διαθέτει αυτόματες εγκαταστάσεις για προσγείωση ενώ λειτουργεί μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το αεροδρόμιο Kazarman δεν διαθέτει τελωνειακούς και συνοριακούς ελέγχους και εξυπηρετεί μόνο πτήσεις εντός του Κιργιζιστάν. Έως το 2000, ο αερολιμένας είχε συνδέσεις όλο το χρόνο με τους Jalal-Abad, Naryn, Bishkek και Osh. Οι πτήσεις προς Jalal-Abad, Osh και Bishkek επαναλειτούργησαν στις 24 Απριλίου 2013.
Μπαίνοντας στο χωριό, μέσω του garmin έψαξα για κάποιο κατάλυμα. Ξαφνικά εμφανίστηκε ένα αυτοκίνητο όπου μόλις μας είδε να ψαχνόμαστε μας ρώτησε αν ψάχνουμε κάτι. Αφού του αναφέραμε οτι ψάχναμε κάποιο ξενώνα μας είπε ότι έχει ένα guesthouse (ήταν τελικά ένα απ τα 3 που μου έβγαζε το garmin)

Ακολουθάμε λοιπόν το αμάξι για τον ξενώνα, κοιτώντας παράλληλα το χάρτη στο GPS

Ανοίγοντας την εξωτερική πόρτα είδαμε άλλο ένα τζιπ ταξιδιωτών να βρίσκεται εκεί, έτσι κι εμείς παρκάραμε τα μηχανάκια στην εσωτερική αυλή. Εκεί γνωρίσαμε το νεαρό ζευγάρι Ολλανδών το οποίο είχαν νοικιάσει το παλιό τζιπ απ το Μπισκέκ και τριγυρνούσαν τα βουνά του Κιργισταν. Όντας αρκετά παλιό είχε κάποια θεματάκια απ οτι μου πε ο νεαρός Ολλανδός, αλλά πίστευε οτι τελικά θα την ''βγάλει''
Μαστορέψαμε λίγο το Τενερε του Κώστα διότι είχε ένα θέμα με τα νερά του ψυγείου, ανέβαζε θερμοκρασία (από τις προηγούμενες μέρες), και χανόταν τα υγρά απ το δοχείο πλήρωσης (όταν γύρισε ανακάλυψε ότι είχε πρόβλημα η ειδική τάπα του ψυγείου)
Ευτυχώς το ταξίδι το έβγαλε χωρίς πρόβλημα, ένα μικρό άγχος για την θερμοκρασία όμως υπήρχε

Τελειώνοντας με τα μηχανολογικά θέματα, κάτσαμε να πιούμε τσαγάκι και να τα πούμε με τα παιδιά. Πάντα στο τέλος της ημέρας είναι όμορφο να μιλάς με άλλους ταξιδιώτες για τα μέρη που πέρασες και τις εμπειρίες που αποκόμισε ο καθένας! Πόσο ωραίο να μοιράζεσαι ταξιδιωτικές σκέψεις και όνειρα...
Αργότερα κατευθυνθήκαμε προς την γιούρτα που χρησίμευε ως τραπεζαρία και φάγαμε όλοι μαζί το κλασικό πλέον Πλοβ και μια ζεστή σουπίτσα με ωραίο στρογγυλό ψωμάκι

ΤΕΛΟΣ 19ης ΗΜΕΡΑΣ
Last edited by a moderator: