jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.229
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Δρομολόγιο
- Πριν το ταξίδι
- Τα Παμίρ!
- Πληροφορίες
- Προετοιμασία Μηχανών
- Προετοιμασία Οδηγών
- Στο Καράβι
- Στην Αθήνα
- (Day 1) Cesme - Manisa
- Cesme - Manisa II
- Manisa
- (Day 2) Manisa - Amasya
- Amasya
- Amasya II
- Amasya III
- (Day 3) Amasya - Παναγία Σουμελά - Uzungol
- Παναγία Σουμελά - Uzungol II
- Παναγία Σουμελά
- Λίμνη Uzungol
- Λίμνη Uzungol ΙΙ
- (Day 4) Uzungol - Τιφλίδα
- Uzungol - Τιφλίδα II
- Τιφλίδα
- Τιφλίδα II
- (Day 5) Τιφλίδα - Grozny
- Τιφλίδα - Grozny II
- Τιφλίδα - Grozny III
- Εκκλησία Gergeti Trinity
- Τιφλίδα - Grozny IV
- Grozny
- (Day 6) Grozny - Αστραχάν
- Grozny - Αστραχάν ΙΙ
- Astrakhan
- Astrakhan ΙΙ
- (Day 7) Αστραχάν - Ατιράου
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙ
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙΙ
- Atyrau
- (Day 8) Atyrau - Beyneu
- Atyrau - Beyneu II
- Beyneu
- (Day 9) Beyneu - Muynak
- Beyneu - Muynak II
- Λίμνη Αράλη
- Λίμνη Αράλη ΙΙ
- (Day 10) Muynak - Χίβα
- Χίβα
- Χίβα II
- Χίβα III
- Χίβα IV
- (Day 11) Χίβα - Μπουχάρα
- Μπουχάρα
- Μπουχάρα ΙΙ
- Μπουχάρα ΙΙΙ
- (Day 12) Μπουχάρα - Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη ΙΙ
- (Day 13) Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε II
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε III
- (Day 14) Dushanbe - Khalaikum
- Dushanbe - Khalaikum II
- Dushanbe - Khalaikum III
- Dushanbe - Khalaikum IV
- Dushanbe - Khalaikum V
- (Day 15) Khalaikum - Khorog
- Khalaikum - Khorog II
- Khalaikum - Khorog III
- Khorog
- (Day 16) Khorog - Bibi Fatima springs
- Khorog - Bibi Fatima II
- Khorog - Bibi Fatima III
- Bibi Fatima Springs
- (Day 17) Bibi Fatima - Murghab
- Kharghush Pass
- Kharghush Pass ΙΙ
- Λίμνη Yashikul
- Λίμνη Yashikul ΙΙ
- Murghab
- (Day 18) Murghab - Sary Tash
- Murghab - Sary Tash II
- Λίμνη KaraKul
- Kyzylart Pass
- Sary-Tash
- (Day 19) Sary Tash - Kazarman
- Sary Tash - Kazarman II
- Pereval Kaldama Pass
- Kazarman
- (Day 20) Kazarman - Song Kul
- Ak-Tal Pass
- Moldo Asuu Pass
- Λίμνη Song Kul
- Λίμνη Song Kul II
- Λίμνη Song Kul III
- (Day 21) Song Kul - Bishkek
- Song Kul - Bishkek II
- Too Ashuu Pass
- Bishkek
- Bishkek II
- (Day 22) Bishkek - Issyk Kul
- Issyk Kul
- (Day 23) Issyk Kul - Almaty
- Sharyn Canyon
- Almaty
- Almaty II
- (Day 24) Almaty - Balkash
- Balkash
- (Day 25) Balkash - Astana
- Astana
- Astana II
- Astana III
- (Day 26) Astana - Kostanay
- (Day 27) Kostanay - Ufa
- Ufa
- Ufa II
- Ufa III
- (Day 28) Ufa - Nizhny Novgorod
- Νίζνι Νόβγκοροντ
- Νίζνι Νόβγκοροντ II
- (Day 29) Nizhny - Moscow
- Moscow
- Moscow II
- Moscow III
- Moscow IV
- (Day 30) Moscow Sightseeing
- Moscow V
- Moscow VI
- Moscow VII
- Moscow VIII
- (Day 31) Moscow - St. Petersburg
- Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη ΙΙ
- (Day 32) Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη III
- Αγία Πετρούπολη IV
- (Day 33) Saint Petersburg - Kaluga
- (Day 34) Kaluga - Kiev
- Κίεβο
- Κίεβο ΙΙ
- Κίεβο ΙΙΙ
- (Day 35) Chernobyl
- Chernobyl II
- Pripyat
- Pripyat II
- (Day 36) Kiev - Cotârgași
- Προς Cotârgași
- Cotârgași
- (Day 37) Cotârgași - Novaci
- Φαράγγι Bicaz
- Προς Medias
- Transalpina
- Transalpina II
- Transalpina III
- Rânca
- (Day 38) Novaci - Θεσσαλονίκη
- Επίλογος
Τυπικός έλεγχος και συμπλήρωση χαρτιών, μεταξύ των οποίων και δήλωση του ποσού όλων των χρημάτων που είχαμε μαζί μας. Δεν καθυστερήσαμε ιδιαίτερα, με το που περάσαμε όμως σε Ουζμπέκικο έδαφος μας την έπεσε ένα μεγάλο τσούρμο ατόμων (γυναικών κυρίως) για να αλλάξουμε χρήματα σε τοπικά (μαύρη αγορά εννοείται)
Μας πήραν από πίσω μέχρι τα κιόσκια (λυσσάρες!!
). Οι περισσότερες είχαν καλυμμένα τα πρόσωπα τους (για να μην τους αναγνωρίζουν οι συνοριακοί φύλακες, άσχετα αν τελικά κάνουν τα στραβά μάτια). Έπρεπε να κάνουμε κάποια χρήματα (όχι πολλά, μην μας τα φάνε στην ισοτιμία ) για να πληρώσουμε και την οδική ασφάλεια αλλά και να βάλουμε βενζίνη!
Τελικά αφού κοίταξα και την ισοτιμία στο κινητό και μετά από σχετικό παζάρι, είδα ότι δεν μας τον πιάνουν πολύ
, έτσι αλλάξαμε 50 ντόλαρς (στο Muynak δεν υπήρχε περίπτωση να βρούμε ν αλλάξουμε, μόνο στην Χίβα την επόμενη ημέρα)
Προτίμησα να δώσω τον οβολό μου στην νεαρότερη της παρέας, τόπο στα νιάτα!
Τον Κώστα τον πλησίασε μια πιο μπαμπάτσικη μεσήλικη κυρία, μην δίνουμε και στόχο, έχουμε κορίτσι
Φυσικά μετά την αλλαγή καταλήξαμε κάπως έτσι!!! 1 δολάριο για 7000 ουζμπέκικα! Εξαιτίας αυτής ισοτιμίας, τα πορτοφόλια μας είχαν τιγκάρει από χαρτονομίσματα. Λες και ήμασταν οι τρελοί λεφτάδες (το χρήμα έρεε εν αφθονία) ! Λαστιχάκι στα λεφτά και φτύσιμο στο δάχτυλο για μέτρημα, εποχές παλαιού ορθόδοξου Πασόκ!
Εδώ το ασφαλιστήριο - καφέ - εστιατόριο - βάλτε ότι άλλο θετε
Και η καθιερωμένη φώτο πλέον στα σύνορα
Αφού ξεμπερδέψαμε μπήκαμε Ουζμπεκιστάν, το οποίο δεν μας καλωσόρισε με τον καλύτερο τρόπο η αλήθεια είναι! Μα πάλι σπασμένος ο δρόμος? Τι κατάσταση είναι αυτή! Ενώ θα περίμενες τουλάχιστον στα σύνορα να είναι καλύτεροι οι δρόμοι του εναντίων! Μάλλον δεν έχουν σε υπόληψη τους Overlanders!
Άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους τα road blocks στα οποία γίνεται καταγραφή των στοιχείων σου για την ώρα, μέρα, όχημα που πέρασες! Κανείς όμως δεν ήταν έξω! Μόνο μέσα ήταν ένας αστυνομικός. Επ ευκαιρία βάζουμε και τη βενζίνη απ τα μπιτόνια που κρατούσαμε μαζί
Μετά από τόσο κοπάνημα λογικό ήταν κάποιες βίδες να έφυγαν
, στάση λοιπόν για ανασυγκρότηση!
Eδώ βάζει ο Κώστας τα χρήσιμα παντού ,Tire Wraps!
Η άγρια αφιλόξενη και διψασμένη στέπα!
Με το που βρίσκουμε βινζινάδικο (Kunkhodzha, Ουζμπεκιστάν) Карти Google μπαίνουμε και γεμίζουμε πάλι! Είχαμε ακόμα 140 χλμ προς Muynak (από Beyneu είχαμε κάνει 380χλμ γεμάτοι + τα μπιτόνια με ταχύτητες λόγω δρόμων που οι κατανάλωση είναι μικρή περίπου 5lt/100 ) Πλέον υπάρχουν βενζινάδικα και μετά στο Kungirot οπότε βγαίνει άνετα! (επίσης υπάρχει και ένα βενζινάδικο περίπου 30 χλμ πριν τα σύνορα με ουζμπεκιστάν! (της κακιάς ώρας βέβαια,).
Η τιμή στο λίτρο ήταν 0,38 του ευρώ!! (3800som) Φυσικά βενζίνη 80 οκτανίων, για το λόγο αυτό βάλαμε και ενισχυτικό, πάλι όμως φάνηκε η τεράστια πτώση απόδοσης ανοίγοντας απότομα το γκάζι (από χαμηλά ακουγόντουσαν και πειράκια) ! Πράγμα όμως που εκεί δεν χρειαζόταν διότι πήγαινες με μια σταθερή ταχύτητα σε τεράστιες ευθείες.
Ξέχασα να αναφέρω ότι η τιμή λίτρου στο Καζακστάν ήταν 0,47 και στη Ρωσία 0,53 (σε ευρω)!
Γι αυτό άλλωστε και το ταξίδι εκεί βγαίνει πολύ οικονομικό σε σχέση με τα χιλιόμετρα, καθώς σε αυτές τις χώρες ήταν το 80% των χιλιομέτρων (στη Γεωργία η τιμή ήταν 0,65 και Τουρκία λόγω πτώσης της λίρας εκεί η τιμή είχε πάει στο 1,05 (τώρα η λίρα έχει κατρακυλήσει και η τιμη της βενζίνης είναι 0,87!!)
Στην Ελλάδα όταν φύγαμε είχε 1,55 ευρώ, μας διώχνουν απ την χώρα μας κανονικα!
Σιγά σιγά η έρημος κάνει την εμφάνιση της! Ήμασταν πάρα πολύ τυχεροί με τον καιρό και την ζέστη στο Ουζμπεκισταν! Την ημέρα που μπήκαμε είχε μόνο 29 βαθμούς ακόμα και στο Muynak! Ένας φίλος ταξιδιώτης ο Μερκούρης βρισκόταν κι αυτός παράλληλα την ίδια εποχή προς τα κει, μιλήσαμε μήπως και βρεθούμε να πιούμε ένα ασιατικό τσάι παρέα, αλλά τελικά δεν συμπέσαμε ! Ο Μέρκ λοιπόν όταν πήγε στο Muynak 3 μέρες πριν από μας, συνάντησε θερμοκρασία 45 βαθμών! Κόλαση δλδ! Μεγάλη Κ@λοφαρδία δλδ οι δικοί μας 29 βαθμοί στην έρημο Αύγουστο!
Εδώ ένα εγκαταλελειμένο πρατήριο στο πουθενά!
Σιγά σιγά ανεβαίνουμε προς Muynak...παρατηρείστε τα λάστιχα του φορτηγού! Αναγομωμένα! Τίποτα δεν πετιέται εκεί! Γι αυτό και βλέπαμε συνέχεια διαλυμένα λάστιχα φορτηγών στις άκρες του δρόμου
Αρχικά στην πρώτη ταμπέλα την πιο''σύγχρονη''
Αρκετά μοτοσακά τέτοιου τύπου στο Ουζμπεκιστάν (δίχρονα φυσικά!)
και μετά από κάποια χιλιόμετρα ακολουθεί η παλαιότερη ταμπέλα

Μας πήραν από πίσω μέχρι τα κιόσκια (λυσσάρες!!

Τελικά αφού κοίταξα και την ισοτιμία στο κινητό και μετά από σχετικό παζάρι, είδα ότι δεν μας τον πιάνουν πολύ

Προτίμησα να δώσω τον οβολό μου στην νεαρότερη της παρέας, τόπο στα νιάτα!

Τον Κώστα τον πλησίασε μια πιο μπαμπάτσικη μεσήλικη κυρία, μην δίνουμε και στόχο, έχουμε κορίτσι

Φυσικά μετά την αλλαγή καταλήξαμε κάπως έτσι!!! 1 δολάριο για 7000 ουζμπέκικα! Εξαιτίας αυτής ισοτιμίας, τα πορτοφόλια μας είχαν τιγκάρει από χαρτονομίσματα. Λες και ήμασταν οι τρελοί λεφτάδες (το χρήμα έρεε εν αφθονία) ! Λαστιχάκι στα λεφτά και φτύσιμο στο δάχτυλο για μέτρημα, εποχές παλαιού ορθόδοξου Πασόκ!


Εδώ το ασφαλιστήριο - καφέ - εστιατόριο - βάλτε ότι άλλο θετε

Και η καθιερωμένη φώτο πλέον στα σύνορα

Αφού ξεμπερδέψαμε μπήκαμε Ουζμπεκιστάν, το οποίο δεν μας καλωσόρισε με τον καλύτερο τρόπο η αλήθεια είναι! Μα πάλι σπασμένος ο δρόμος? Τι κατάσταση είναι αυτή! Ενώ θα περίμενες τουλάχιστον στα σύνορα να είναι καλύτεροι οι δρόμοι του εναντίων! Μάλλον δεν έχουν σε υπόληψη τους Overlanders!

Άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους τα road blocks στα οποία γίνεται καταγραφή των στοιχείων σου για την ώρα, μέρα, όχημα που πέρασες! Κανείς όμως δεν ήταν έξω! Μόνο μέσα ήταν ένας αστυνομικός. Επ ευκαιρία βάζουμε και τη βενζίνη απ τα μπιτόνια που κρατούσαμε μαζί

Μετά από τόσο κοπάνημα λογικό ήταν κάποιες βίδες να έφυγαν
Eδώ βάζει ο Κώστας τα χρήσιμα παντού ,Tire Wraps!


Η άγρια αφιλόξενη και διψασμένη στέπα!


Με το που βρίσκουμε βινζινάδικο (Kunkhodzha, Ουζμπεκιστάν) Карти Google μπαίνουμε και γεμίζουμε πάλι! Είχαμε ακόμα 140 χλμ προς Muynak (από Beyneu είχαμε κάνει 380χλμ γεμάτοι + τα μπιτόνια με ταχύτητες λόγω δρόμων που οι κατανάλωση είναι μικρή περίπου 5lt/100 ) Πλέον υπάρχουν βενζινάδικα και μετά στο Kungirot οπότε βγαίνει άνετα! (επίσης υπάρχει και ένα βενζινάδικο περίπου 30 χλμ πριν τα σύνορα με ουζμπεκιστάν! (της κακιάς ώρας βέβαια,).
Η τιμή στο λίτρο ήταν 0,38 του ευρώ!! (3800som) Φυσικά βενζίνη 80 οκτανίων, για το λόγο αυτό βάλαμε και ενισχυτικό, πάλι όμως φάνηκε η τεράστια πτώση απόδοσης ανοίγοντας απότομα το γκάζι (από χαμηλά ακουγόντουσαν και πειράκια) ! Πράγμα όμως που εκεί δεν χρειαζόταν διότι πήγαινες με μια σταθερή ταχύτητα σε τεράστιες ευθείες.
Ξέχασα να αναφέρω ότι η τιμή λίτρου στο Καζακστάν ήταν 0,47 και στη Ρωσία 0,53 (σε ευρω)!
Γι αυτό άλλωστε και το ταξίδι εκεί βγαίνει πολύ οικονομικό σε σχέση με τα χιλιόμετρα, καθώς σε αυτές τις χώρες ήταν το 80% των χιλιομέτρων (στη Γεωργία η τιμή ήταν 0,65 και Τουρκία λόγω πτώσης της λίρας εκεί η τιμή είχε πάει στο 1,05 (τώρα η λίρα έχει κατρακυλήσει και η τιμη της βενζίνης είναι 0,87!!)
Στην Ελλάδα όταν φύγαμε είχε 1,55 ευρώ, μας διώχνουν απ την χώρα μας κανονικα!

Σιγά σιγά η έρημος κάνει την εμφάνιση της! Ήμασταν πάρα πολύ τυχεροί με τον καιρό και την ζέστη στο Ουζμπεκισταν! Την ημέρα που μπήκαμε είχε μόνο 29 βαθμούς ακόμα και στο Muynak! Ένας φίλος ταξιδιώτης ο Μερκούρης βρισκόταν κι αυτός παράλληλα την ίδια εποχή προς τα κει, μιλήσαμε μήπως και βρεθούμε να πιούμε ένα ασιατικό τσάι παρέα, αλλά τελικά δεν συμπέσαμε ! Ο Μέρκ λοιπόν όταν πήγε στο Muynak 3 μέρες πριν από μας, συνάντησε θερμοκρασία 45 βαθμών! Κόλαση δλδ! Μεγάλη Κ@λοφαρδία δλδ οι δικοί μας 29 βαθμοί στην έρημο Αύγουστο!
Εδώ ένα εγκαταλελειμένο πρατήριο στο πουθενά!

Σιγά σιγά ανεβαίνουμε προς Muynak...παρατηρείστε τα λάστιχα του φορτηγού! Αναγομωμένα! Τίποτα δεν πετιέται εκεί! Γι αυτό και βλέπαμε συνέχεια διαλυμένα λάστιχα φορτηγών στις άκρες του δρόμου

Αρχικά στην πρώτη ταμπέλα την πιο''σύγχρονη''

Αρκετά μοτοσακά τέτοιου τύπου στο Ουζμπεκιστάν (δίχρονα φυσικά!)

και μετά από κάποια χιλιόμετρα ακολουθεί η παλαιότερη ταμπέλα





Last edited by a moderator: