gelf
Member
- Μηνύματα
- 659
- Likes
- 12.799
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ταξίδι του πηγαιμού
- Ποντγκόριτσα
- Ποντγκόριτσα - Μόσταρ
- Μόσταρ - Νυχτερινή περιπλάνηση
- Μόσταρ - Ημερήσια περιπλάνηση
- Μόσταρ - Ζάνταρ
- Ζάνταρ
- Ζάνταρ - Ζάγκρεμπ
- Ζάγκρεμπ - Νυχτερινή περιπλάνηση
- Ζάγκρεμπ - Πρωινή περιπλάνηση
- Ζάγκρεμπ - Μεσημεριανή περιπλάνηση
- Ζάγκρεμπ - Απογευματινή βόλτα
- Ζάγκρεμπ - Κυριακάτικη βόλτα
- Rijeka
- Χερσόνησος Ίστριας
- Opatija
- Επιστροφή Ζάγκρεμπ
- Ζάγκρεμπ - Τρογκίρ
- Τρογκίρ
- Σπλίτ - 1η νύχτα
- Σπλίτ - Ημερήσια βόλτα
- Σπλίτ - Ημερήσια βόλτα ΙΙ
- Σπλίτ - 2η νύχτα
- Omiš - Επιτέλους μπάνιο
- Σπλίτ - Λόφος Μάριαν
- Σπλίτ - Τελευταία νύχτα
- Σπλίτ - Makarska
- Makarska - Ντουμπρόβνικ
- Ντουμπρόβνικ
- Ντουμπρόβνικ - Κότορ
- Πρώτη βόλτα στο Κότορ
- Πρωινό Κότορ
- Κότορ Seprentine
- Φωτιά στο Λοβτσέν National Park
- Cetinje
- Cetinje - Κότορ
- Κότορ - Ανάβαση κ θέα της πόλης
- Κότορ - Τελευταία νύχτα
- Στάση Μπούντβα
- Τέλος Διαδρομής
- Επίλογος
Κεφάλαιο 37. Το ταξίδι Cetinje - Kotor.
Βγήκαμε από το Τσέτινιε και προχωρήσαμε κατά μήκος του οδικού άξονα Μ2.3, κατηφορίζοντας προς τη Μπούντβα. Σύμφωνα με τους χάρτες της google, η Μπούντβα απέχει από το Τσέτινιε 32km και ο απαιτούμενος χρόνος, προβλέπεται σε 39 λεπτά μέσω του οδικού άξονα Μ2.3.
Στο δρόμο γίνονταν εργασίες διαπλάτυνσης της διατομής και παράλληλα βελτίωσης χάραξης των γεωμετρικών στοιχείων της οδού. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το καινούργιο λευκό αυτοκίνητο το οποίο είχαμε παραλάβει από την Hertz του αεροδρομίου της Ποντγκόριτσας να τείνει σε μαυρογκρί χρώμα. Ο δρόμος ήταν πολύ εύκολος. Καμία σχέση με το Kotor Serpentine. Βέβαια η μισή διατομή ήταν στρωμένη με θραυστό υλικό, ενώ όπου υπήρχε άσφαλτος, ήταν ολίγου χρόνου και ως εκ τούτου η αλλαγή χρώματος του αυτοκινήτου. Ακόμα μια φορά σκέφτηκα και πάλι, ότι δικαιώθηκα γιατί δεν πήρα το αυτοκίνητό μου και προτίμησα να νοικιάσω από τη Hertz, αξιοποιώντας τα μίλια. Άρχισα να επιταχύνω, όμως από ένα σημείο άρχισε να φαίνεται η Αδριατική και η Μπούντβα, οπότε άρχισαν οι στάσεις, προκειμένου να απολαύσουμε το τοπίο από ψηλά.
Μάλιστα σε ένα σημείο που σταματήσαμε, διακρινόταν και η Μπούντβα
και το Sveti Stefan, ένα υπέροχο νησάκι - καστροπολιτεία, μe 2km ακτογραμμή, θέρετρο του στρατάρχη Τίτο, το οποίο το έτος 2009 είχε περάσει σε όμιλο ελληνικών συμφερόντων (αγνοώ το σημερινό ιδιοκτησιακό καθεστώς).
Το έτος 2014 είχε παντρευτεί εκεί ο Τζόκοβιτς.
Συνεχίσαμε να παρατηρούμε και λοιπές παραλίες του Μαυροβουνίου.
Όταν φτάσαμε στη Μπούντβα και είδαμε το κυκλοφοριακό που επικρατούσε,
αποφασίσαμε να μη σταματήσουμε αλλά να προχωρήσουμε προς το Κότορ.
Άλλωστε είχα αφήσει μια εκκρεμότητα στο Κότορ. Και όταν θα φτάναμε, η ώρα θα ήταν κατάλληλη να την πραγματοποιήσω. Σύμφωνα με τους χάρτες της google, το Κότορ απέχει από το τη Μπούντβα 23km και ο απαιτούμενος χρόνος, προβλέπεται σε 28 λεπτά μέσω του οδικού άξονα Ε65/Ε80, χρόνος ο οποίος όμως προσαυξάνεται κατά 50%, λόγω του κυκλοφοριακού που επικρατούσε εκείνο το Σάββατο, στα μέσα Ιουλίου.
Έτσι όσο μπορούσαμε πιο γρήγορα, φτάσαμε στο διαμέρισμά μας στο Κότορ.
Για την ακρίβεια στον οικισμό της Ντόμπροτα, δίπλα στο Κότορ.
Βγήκαμε από το Τσέτινιε και προχωρήσαμε κατά μήκος του οδικού άξονα Μ2.3, κατηφορίζοντας προς τη Μπούντβα. Σύμφωνα με τους χάρτες της google, η Μπούντβα απέχει από το Τσέτινιε 32km και ο απαιτούμενος χρόνος, προβλέπεται σε 39 λεπτά μέσω του οδικού άξονα Μ2.3.
Στο δρόμο γίνονταν εργασίες διαπλάτυνσης της διατομής και παράλληλα βελτίωσης χάραξης των γεωμετρικών στοιχείων της οδού. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το καινούργιο λευκό αυτοκίνητο το οποίο είχαμε παραλάβει από την Hertz του αεροδρομίου της Ποντγκόριτσας να τείνει σε μαυρογκρί χρώμα. Ο δρόμος ήταν πολύ εύκολος. Καμία σχέση με το Kotor Serpentine. Βέβαια η μισή διατομή ήταν στρωμένη με θραυστό υλικό, ενώ όπου υπήρχε άσφαλτος, ήταν ολίγου χρόνου και ως εκ τούτου η αλλαγή χρώματος του αυτοκινήτου. Ακόμα μια φορά σκέφτηκα και πάλι, ότι δικαιώθηκα γιατί δεν πήρα το αυτοκίνητό μου και προτίμησα να νοικιάσω από τη Hertz, αξιοποιώντας τα μίλια. Άρχισα να επιταχύνω, όμως από ένα σημείο άρχισε να φαίνεται η Αδριατική και η Μπούντβα, οπότε άρχισαν οι στάσεις, προκειμένου να απολαύσουμε το τοπίο από ψηλά.
Μάλιστα σε ένα σημείο που σταματήσαμε, διακρινόταν και η Μπούντβα
και το Sveti Stefan, ένα υπέροχο νησάκι - καστροπολιτεία, μe 2km ακτογραμμή, θέρετρο του στρατάρχη Τίτο, το οποίο το έτος 2009 είχε περάσει σε όμιλο ελληνικών συμφερόντων (αγνοώ το σημερινό ιδιοκτησιακό καθεστώς).
Το έτος 2014 είχε παντρευτεί εκεί ο Τζόκοβιτς.
Συνεχίσαμε να παρατηρούμε και λοιπές παραλίες του Μαυροβουνίου.
Όταν φτάσαμε στη Μπούντβα και είδαμε το κυκλοφοριακό που επικρατούσε,
αποφασίσαμε να μη σταματήσουμε αλλά να προχωρήσουμε προς το Κότορ.
Άλλωστε είχα αφήσει μια εκκρεμότητα στο Κότορ. Και όταν θα φτάναμε, η ώρα θα ήταν κατάλληλη να την πραγματοποιήσω. Σύμφωνα με τους χάρτες της google, το Κότορ απέχει από το τη Μπούντβα 23km και ο απαιτούμενος χρόνος, προβλέπεται σε 28 λεπτά μέσω του οδικού άξονα Ε65/Ε80, χρόνος ο οποίος όμως προσαυξάνεται κατά 50%, λόγω του κυκλοφοριακού που επικρατούσε εκείνο το Σάββατο, στα μέσα Ιουλίου.
Έτσι όσο μπορούσαμε πιο γρήγορα, φτάσαμε στο διαμέρισμά μας στο Κότορ.
Για την ακρίβεια στον οικισμό της Ντόμπροτα, δίπλα στο Κότορ.
Last edited: