interted
Member
- Μηνύματα
- 1.355
- Likes
- 8.207
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ράφτινγκ στον Ουρουμπάμπα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πρόλογος
- Μέρα 1η
- Μέρα 2η
- Μέρα 3η
- Μέρα 4η
- Μέρα 5η
- Μέρα 6η
- Μέρα 7η
- Μέρα 8η
- Μέρα 9η - Bali
- Μέρα 10η
- Μέρα 11η
- Μέρα 12η
- Μέρα 13η
- Μέρα 14η
- Μέρα 15η
- Μέρα 16η
- Ημίχρονο
- Μέρα 17η - Ι
- Μέρα 17η - ΙΙ
- Μέρα 18η
- Μέρα 19η
- Μέρα 20η
- Μέρα 21η
- Μέρα 22η
- Μέρα 23η
- Μέρες 24-25
- Μέρα 26η
- Μέρα 27η
- Μέρα 28η
- Μέρα 29η
- Μέρα 30η - Ι
- Μέρα 30η - ΙΙ
- Μέρα 31η - Ι
- Μέρα 31η - ΙΙ
- Ασφάλεια
Μέρα 9η: Μπαλί
Το φέρι Μπανιουγουάνκι – Γκιλιμανούκ πήρε 25 λεπτά και είχε σε μεγάλο ποσοστό τουριστές. Αναρωτιέμαι που οφείλεται η τόσο μεγάλη επιτυχία του Μπαλί. Το δικό μας φόρουμ να πάρεις, 16 από τις 26 ιστορίες στην κατηγορία Ινδονησία αφορούν σχεδόν αποκλειστικά το Μπαλί. Σε διάφορες επίσημες φόρμες, πχ. στην ταξιδιωτική ασφάλεια, αναφέρονται σε “Ινδονησία και Μπαλί” σαν να είναι δυο ξεχωριστές οντότητες. Όταν γύρισα από το ταξίδι και είπα στην υπεύθυνη της τράπεζας που πήγα, “Ινδονησία, που είναι αυτό;”, “Στο Μπαλί....”, “Τώρα συνεννοηθήκαμε!”. Μερικά παραδείγματα για μια περιοχή όχι πολύ μεγαλύτερη από την Εύβοια που έχει καταφέρει να ξεπεράσει σε φήμη την ίδια της την χώρα που έχει μέγεθος, ας πούμε, σαν την Νότια Ευρώπη! Για πείτε μου εσείς...
Αποφάσισα τελευταία στιγμή να κάνω μια διανυκτέρευση στα βόρεια του νησιού, πριν κατεβώ στα πιο δημοφιλή. Μηχανάκι από το λιμάνι – γιατί όχι, με τόσο ωραίο καιρό – χωρίς κράνος και με τα πιθήκια να έχουν βγει από το δάσος στην άκρη του δρόμου να ζητιανέψουν. Δύο μέρη πρότεινε το Λόνλι Πλάνετ στο Β. Μπαλί, το Πεμουτεράν και την Λοβίνα και αποφάσισα να πάω στο πρώτο, κυρίως λόγω εγγύτητας. Το Bananaleaf hostel βρίσκεται δίπλα σε μια μικρή παραλία, έχει δική του πισίνα και εστιατόριο αλλά λίγες δυνατότητες κοινωνικοποίησης, εκτός του ότι έπαιζε στα ηχεία το ίδιο τραγούδι ξανά και ξανά – άσε που δεν υπήρχαν ούτε κλειδιά για τις πόρτες. Φόρτισα τα δεδομένα του κινητού στο μπακάλικο και πήρα τον χωματόδρομο για την παραλία, συναντώντας στην πορεία έναν άδειο Ινδουιστικό ναό. Οι ντόπιοι μαζεύαν κάποια οστρακοειδή από την ακτή και μια οικογένεια Ολλανδών τουριστών ετοιμάζονταν για σνόρκελ την επόμενη στο γειτονικό νησάκι Μεντζαγκάν. Αργότερα στο ταξίδι άκουσα πολύ καλά λόγια για τα κοράλλια που διαθέτει το συγκεκριμένο νησάκι. Οι Ολλανδοί μου πρότειναν την περιοχή Μουντούκ για μοναδική ορεινή φυσιολατρική εμπειρία χωρίς πολλά πλήθη – οι ίδιοι το τιμούν κάθε φορά. Αν βάλουμε και τον ενθουσιασμό τους όταν τους είπα ότι μένω (σχετικά) κοντά στον Όλυμπο, μάλλον είχαν μπουχτίσει με τις πεδιάδες την Ολλανδία και ψάχνουν τον ορεινό τους παράδεισο.
Το βράδυ βγήκα παγανιά σε αναζήτηση Ινδουιστικών ναών, μιας και ήταν και πανσέληνος (Πουρνατσάντρ που λένε σε αυτά τα μέρη) και οι Ινδουιστές δίνουν σημασία σε τέτοια πράγματα. Τι πανσέληνος δηλαδή, η βραδιά με το ματωμένο φεγγάρι ήταν... 27 Ιουλίου... η μεγαλύτερη έκλειψη φεγγαριού στον αιώνα... Πέντε λεπτά μετά βρισκόμουν καθισμένος σε στάση λωτού μπροστά σε ένα οικογενειακό ιερό με τους συγγενείς να προσεύχονται και τον πάτερ φαμίλια να μου εξηγεί τις ευεργετικές ιδιότητες του διαλογισμού στους στομαχικούς πόνους. Στο τέλος μου κολλήσανε και ρύζια στο μέτωπο, ξέρετε τα τσάκρα και τα σχετικά, και με καλέσανε και την επόμενη στο σπίτι τους. Αυτά είναι! Όχι χιπστερικές αηδίες, γιόγκες σε στούντιο και τέτοια... Δε ρέαλ θίνγκ. Γουστάρω Μπαλί! Συνεχίζοντας τον δρόμο με πήραν στο κατόπι τα σκυλιά, με έσωσε ένας με μηχανάκι και τελικά, για να μην τα πολυλογώ, βρέθηκα σε έναν μεγάλο Ινδουιστικό ναό εν μέσω ψαλμωδιών. Δίπλα στον γκουρού, μην μπορώντας να βολευτώ στην σωστή στάση και με γλωσσικό χάσμα, η απόλυτη αμηχανία. Τα μαζέψαμε γρήγορα και πήγαμε για ύπνο... κατά τον οποίο ύπνο τα κουνούπια αποφάσισαν να κάνουν πάρτι – προς τιμήν το φεγγαριού προφανώς, γιατί κατέληξα στην πισίνα, οδοντογλυφίδες στα μάτια και έτοιμος για το θέαμα του αιώνα (λέμε τώρα). Κατά τις 4 το πρωί άρχισαν και οι ψαλμωδίες...
Αρχίσαμε δυνατά. Στην αρχή νόμιζα ότι το συγκεκριμένο φέρι ήταν σε απόσυρση στην άκρη του λιμανιού.
Ο Ινδουιστικός ναούλης (Πούρα) της γειτονιάς σας.
Μα που πήγαν τα κλειδιά του ξενοδοχείου, έβαλα όλο το προσωπικό να ψάξει...
Έτοιμοι είμαστε, στημένοι... (ας είναι καλά τα κουνούπια γιατί αλλιώς θα βλέπαμε όνειρα να μας κινηγάνε γκουρού με προβλήματα δυσπεψίας )
Ο Άρης και η Σελήνη όπως φάνηκαν στις 27 Ιουλίου από το Πεμουτεράν του Μπαλί
Με τους γειτονικούς ναούς, που ήταν άδειοι την μέρα, να βάζουν το σάουντρακ:
https://soundcloud.com/https%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fuser-726903196%2F27-jul-2018-18-53-05
Το φέρι Μπανιουγουάνκι – Γκιλιμανούκ πήρε 25 λεπτά και είχε σε μεγάλο ποσοστό τουριστές. Αναρωτιέμαι που οφείλεται η τόσο μεγάλη επιτυχία του Μπαλί. Το δικό μας φόρουμ να πάρεις, 16 από τις 26 ιστορίες στην κατηγορία Ινδονησία αφορούν σχεδόν αποκλειστικά το Μπαλί. Σε διάφορες επίσημες φόρμες, πχ. στην ταξιδιωτική ασφάλεια, αναφέρονται σε “Ινδονησία και Μπαλί” σαν να είναι δυο ξεχωριστές οντότητες. Όταν γύρισα από το ταξίδι και είπα στην υπεύθυνη της τράπεζας που πήγα, “Ινδονησία, που είναι αυτό;”, “Στο Μπαλί....”, “Τώρα συνεννοηθήκαμε!”. Μερικά παραδείγματα για μια περιοχή όχι πολύ μεγαλύτερη από την Εύβοια που έχει καταφέρει να ξεπεράσει σε φήμη την ίδια της την χώρα που έχει μέγεθος, ας πούμε, σαν την Νότια Ευρώπη! Για πείτε μου εσείς...
Αποφάσισα τελευταία στιγμή να κάνω μια διανυκτέρευση στα βόρεια του νησιού, πριν κατεβώ στα πιο δημοφιλή. Μηχανάκι από το λιμάνι – γιατί όχι, με τόσο ωραίο καιρό – χωρίς κράνος και με τα πιθήκια να έχουν βγει από το δάσος στην άκρη του δρόμου να ζητιανέψουν. Δύο μέρη πρότεινε το Λόνλι Πλάνετ στο Β. Μπαλί, το Πεμουτεράν και την Λοβίνα και αποφάσισα να πάω στο πρώτο, κυρίως λόγω εγγύτητας. Το Bananaleaf hostel βρίσκεται δίπλα σε μια μικρή παραλία, έχει δική του πισίνα και εστιατόριο αλλά λίγες δυνατότητες κοινωνικοποίησης, εκτός του ότι έπαιζε στα ηχεία το ίδιο τραγούδι ξανά και ξανά – άσε που δεν υπήρχαν ούτε κλειδιά για τις πόρτες. Φόρτισα τα δεδομένα του κινητού στο μπακάλικο και πήρα τον χωματόδρομο για την παραλία, συναντώντας στην πορεία έναν άδειο Ινδουιστικό ναό. Οι ντόπιοι μαζεύαν κάποια οστρακοειδή από την ακτή και μια οικογένεια Ολλανδών τουριστών ετοιμάζονταν για σνόρκελ την επόμενη στο γειτονικό νησάκι Μεντζαγκάν. Αργότερα στο ταξίδι άκουσα πολύ καλά λόγια για τα κοράλλια που διαθέτει το συγκεκριμένο νησάκι. Οι Ολλανδοί μου πρότειναν την περιοχή Μουντούκ για μοναδική ορεινή φυσιολατρική εμπειρία χωρίς πολλά πλήθη – οι ίδιοι το τιμούν κάθε φορά. Αν βάλουμε και τον ενθουσιασμό τους όταν τους είπα ότι μένω (σχετικά) κοντά στον Όλυμπο, μάλλον είχαν μπουχτίσει με τις πεδιάδες την Ολλανδία και ψάχνουν τον ορεινό τους παράδεισο.
Το βράδυ βγήκα παγανιά σε αναζήτηση Ινδουιστικών ναών, μιας και ήταν και πανσέληνος (Πουρνατσάντρ που λένε σε αυτά τα μέρη) και οι Ινδουιστές δίνουν σημασία σε τέτοια πράγματα. Τι πανσέληνος δηλαδή, η βραδιά με το ματωμένο φεγγάρι ήταν... 27 Ιουλίου... η μεγαλύτερη έκλειψη φεγγαριού στον αιώνα... Πέντε λεπτά μετά βρισκόμουν καθισμένος σε στάση λωτού μπροστά σε ένα οικογενειακό ιερό με τους συγγενείς να προσεύχονται και τον πάτερ φαμίλια να μου εξηγεί τις ευεργετικές ιδιότητες του διαλογισμού στους στομαχικούς πόνους. Στο τέλος μου κολλήσανε και ρύζια στο μέτωπο, ξέρετε τα τσάκρα και τα σχετικά, και με καλέσανε και την επόμενη στο σπίτι τους. Αυτά είναι! Όχι χιπστερικές αηδίες, γιόγκες σε στούντιο και τέτοια... Δε ρέαλ θίνγκ. Γουστάρω Μπαλί! Συνεχίζοντας τον δρόμο με πήραν στο κατόπι τα σκυλιά, με έσωσε ένας με μηχανάκι και τελικά, για να μην τα πολυλογώ, βρέθηκα σε έναν μεγάλο Ινδουιστικό ναό εν μέσω ψαλμωδιών. Δίπλα στον γκουρού, μην μπορώντας να βολευτώ στην σωστή στάση και με γλωσσικό χάσμα, η απόλυτη αμηχανία. Τα μαζέψαμε γρήγορα και πήγαμε για ύπνο... κατά τον οποίο ύπνο τα κουνούπια αποφάσισαν να κάνουν πάρτι – προς τιμήν το φεγγαριού προφανώς, γιατί κατέληξα στην πισίνα, οδοντογλυφίδες στα μάτια και έτοιμος για το θέαμα του αιώνα (λέμε τώρα). Κατά τις 4 το πρωί άρχισαν και οι ψαλμωδίες...
Αρχίσαμε δυνατά. Στην αρχή νόμιζα ότι το συγκεκριμένο φέρι ήταν σε απόσυρση στην άκρη του λιμανιού.
Ο Ινδουιστικός ναούλης (Πούρα) της γειτονιάς σας.
Μα που πήγαν τα κλειδιά του ξενοδοχείου, έβαλα όλο το προσωπικό να ψάξει...
Ο Άρης και η Σελήνη όπως φάνηκαν στις 27 Ιουλίου από το Πεμουτεράν του Μπαλί
Με τους γειτονικούς ναούς, που ήταν άδειοι την μέρα, να βάζουν το σάουντρακ:
https://soundcloud.com/https%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fuser-726903196%2F27-jul-2018-18-53-05
Attachments
-
395 KB Προβολές: 0