interted
Member
- Μηνύματα
- 1.355
- Likes
- 8.207
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ράφτινγκ στον Ουρουμπάμπα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πρόλογος
- Μέρα 1η
- Μέρα 2η
- Μέρα 3η
- Μέρα 4η
- Μέρα 5η
- Μέρα 6η
- Μέρα 7η
- Μέρα 8η
- Μέρα 9η - Bali
- Μέρα 10η
- Μέρα 11η
- Μέρα 12η
- Μέρα 13η
- Μέρα 14η
- Μέρα 15η
- Μέρα 16η
- Ημίχρονο
- Μέρα 17η - Ι
- Μέρα 17η - ΙΙ
- Μέρα 18η
- Μέρα 19η
- Μέρα 20η
- Μέρα 21η
- Μέρα 22η
- Μέρα 23η
- Μέρες 24-25
- Μέρα 26η
- Μέρα 27η
- Μέρα 28η
- Μέρα 29η
- Μέρα 30η - Ι
- Μέρα 30η - ΙΙ
- Μέρα 31η - Ι
- Μέρα 31η - ΙΙ
- Ασφάλεια
Μέρα 6η
Μπαίνω στην εφαρμογή για εισιτήρια τρένου (tiket.com). Την προηγούμενη βραδιά μου εμφάνιζε πολλά διαθέσιμα και έτσι δεν είχα βιαστεί να κλείσω. Τώρα όμως όλα τα εισιτήρια από τον κεντρικό σταθμό είχαν εξαντληθεί και αν ήθελα να πάω Σουραμπάγια την ίδια μέρα, θα έπρεπε να πάω σε ένα σταθμό (Βάτες - Wates) μια ώρα οδήγηση νότια. Δεν ξέρω αν ήταν πρόβλημα (bug) ή λειτουργία (feature) του συστήματος, γιατί μετά το Βάτες το τρένο κάνει στάση και στον κεντρικό σταθμό της Τζόγκτζα και η θέση θα ήταν άδεια έτσι κι αλλιώς (edit: τώρα που το ξαναβλέπω το τρένο δεν έκανε στάση στον κεντρικό αλλά και σε άλλο σταθμό της Τζόγκτζα που λέγεται Λεμπουγιανάν και ίσως αυτό να με μπέρδεψε). Το έκλεισα και έψαξα να βρω τι θα κάνω μέχρι τις 2. Παρατηρώντας πόσο κοντά ήταν ο σταθμός στον ωκεανό κατέληξα ότι η καλύτερη επιλογή ήταν μια κοντινή παραλία. Το μόνο που μου έλειπε ήταν ένας πρόθυμος οδηγός!
Αυτός βρέθηκε μέσω GRAB στο πρόσωπο του Αφιάν. Ο οποίος δεν πολυκατάλαβε στην αρχή τι ήθελα να κάνω, αλλά τελικά όχι μόνο με πήγε και με περίμενε παντού, αλλά ενήργησε ως:
- ξεναγός, δείχνοντας μου το νέο διεθνές αεροδρόμιο που χτίζεται ακριβώς δίπλα την παραλία και θα αντικαταστήσει το τρέχον.
- δάσκαλος Ινδονησιακών, χρησιμοποιώντας την άμμο σαν πίνακα για να μάθουμε τις μέρες της εβδομάδας – η οποία ξεκινάει για τους μουσουλμάνους από την Παρασκευή.
- τοπικός γευσιγνώστης, αφού μου εξήγησε τις γαστριμαργικές επιλογές της περιοχής και τελικά πήγαμε για το αγαπημένο του Μπεμπέκ, δηλαδή πάπια.
Στο τρένο έκατσα στην οικονομική κλάση δίπλα σε μια παρέα πέντε ατόμων (μια κοπέλα και τέσσερα αγόρια). Που να ξέρω ότι πρόκειται για μέλη του συνδέσμου οπαδών της ποδοσφαιρικής ομάδας Περσίμπ Μπαντούνγκ, από τον τοπικό σύνδεσμο του παραλιακού χωριού Πανανταράν. Με τις καλλιέργειες ζαχαροκάλαμου και τα ηφαίστεια να περνάνε από το παράθυρο, παίξαμε επιτραπέζια (βαρώντας με ένα πλαστικό μπουκάλι ο ένας το κεφάλι του άλλου όταν χάνει πόντο), κρυβόμασταν από τον ελεγκτή ώστε να πηδάμε από το τρένο σε στιγμιαίες στάσεις και να κάνουμε αρωματικά τσιγάρα με γαρίφαλο, ανταλλάξαμε βιντεάκια των ομάδων μας και γενικά ό,τι τρέλα περιμένεις από άτομα που ζούνε στα 20 τους (κάποιοι ετεροχρονισμένα). Σιγά, σιγά συνειδητοποίησα ότι οι περισσότεροι στο τρένο ταξιδεύανε για την ομάδα τους (ίσως εξηγεί γιατί εξαντλήθηκαν όλα τα εισιτήρια μαζί). Και όχι μόνο αυτό, αλλά στήνανε πάρτυ κάθε φορά που συναντιόνταν με άλλα τρένα στον σταθμό. Σε έναν από τους οποίους ξαφνικά όλοι αποφασίσανε ότι θα ήτανε κουλ να ανεβάσουν φωτό με έναν Καυκάσιο, και μετά από 5 λεπτά αναπάντεχης δημοσιότητας, οι οπαδοί στα σόσιαλ μίντια της Περσίμπ πρέπει να ξύνανε το κεφάλι τους παρακολουθώντας συνθήματα σε μια ακατανόητη εξωτική Ελληνοινδονησιακή διάλεκτο!
Το βράδυ περιποιήθηκα τον εαυτό μου με διαμονή στο Marvell City Surabaya, με την λογική ότι η πόλη δεν είχε ενδιαφέροντα μικρά ξενοδοχεία και μάλλον ήταν καλή στιγμή για μια παύση και αναπλήρωση δυνάμεων. Καιρός να μιλήσω και με τους δικούς μου στο σκάιπ. “Πως τα περνάς;”
Το γατάκι του Happy tree hostel. Το δωμάτιο μοιραζόμουν επίσης με Ινδονήσιους φοιτητές ιατρικής που είχαν έρθει με πρόγραμμα ανταλλαγής. Εξαιρετικά παιδιά όλο ευγένεια.
Η φήμη για άγριες θάλασσες στην Νότια Ιάβα δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα.
Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη...
Η σκούρα άμμος καθαρίστηκε με ποδόλουτρο σε ειδικά καμαράκια μετά από σύσταση του οδηγού μου.
Οι πρίζες ίδιες με τις Ελληνικές.
Η επιλογή του αντικειμένου με "ισχυρή οσμή" δεν είναι τυχαία. Πρόκειται για το φρούτο Ντούριαν, το οποίο όμως έχει ωραία γεύση (το δοκίμασα μόνο σε χυμό).
Και τελικα σε κάποιο ψηλό όροφο στο τετράστερο της Σουραμπάγια. Κάπου την ξέρω αυτή την γλώσσα.
Μπαίνω στην εφαρμογή για εισιτήρια τρένου (tiket.com). Την προηγούμενη βραδιά μου εμφάνιζε πολλά διαθέσιμα και έτσι δεν είχα βιαστεί να κλείσω. Τώρα όμως όλα τα εισιτήρια από τον κεντρικό σταθμό είχαν εξαντληθεί και αν ήθελα να πάω Σουραμπάγια την ίδια μέρα, θα έπρεπε να πάω σε ένα σταθμό (Βάτες - Wates) μια ώρα οδήγηση νότια. Δεν ξέρω αν ήταν πρόβλημα (bug) ή λειτουργία (feature) του συστήματος, γιατί μετά το Βάτες το τρένο κάνει στάση και στον κεντρικό σταθμό της Τζόγκτζα και η θέση θα ήταν άδεια έτσι κι αλλιώς (edit: τώρα που το ξαναβλέπω το τρένο δεν έκανε στάση στον κεντρικό αλλά και σε άλλο σταθμό της Τζόγκτζα που λέγεται Λεμπουγιανάν και ίσως αυτό να με μπέρδεψε). Το έκλεισα και έψαξα να βρω τι θα κάνω μέχρι τις 2. Παρατηρώντας πόσο κοντά ήταν ο σταθμός στον ωκεανό κατέληξα ότι η καλύτερη επιλογή ήταν μια κοντινή παραλία. Το μόνο που μου έλειπε ήταν ένας πρόθυμος οδηγός!
Αυτός βρέθηκε μέσω GRAB στο πρόσωπο του Αφιάν. Ο οποίος δεν πολυκατάλαβε στην αρχή τι ήθελα να κάνω, αλλά τελικά όχι μόνο με πήγε και με περίμενε παντού, αλλά ενήργησε ως:
- ξεναγός, δείχνοντας μου το νέο διεθνές αεροδρόμιο που χτίζεται ακριβώς δίπλα την παραλία και θα αντικαταστήσει το τρέχον.
- δάσκαλος Ινδονησιακών, χρησιμοποιώντας την άμμο σαν πίνακα για να μάθουμε τις μέρες της εβδομάδας – η οποία ξεκινάει για τους μουσουλμάνους από την Παρασκευή.
- τοπικός γευσιγνώστης, αφού μου εξήγησε τις γαστριμαργικές επιλογές της περιοχής και τελικά πήγαμε για το αγαπημένο του Μπεμπέκ, δηλαδή πάπια.
Στο τρένο έκατσα στην οικονομική κλάση δίπλα σε μια παρέα πέντε ατόμων (μια κοπέλα και τέσσερα αγόρια). Που να ξέρω ότι πρόκειται για μέλη του συνδέσμου οπαδών της ποδοσφαιρικής ομάδας Περσίμπ Μπαντούνγκ, από τον τοπικό σύνδεσμο του παραλιακού χωριού Πανανταράν. Με τις καλλιέργειες ζαχαροκάλαμου και τα ηφαίστεια να περνάνε από το παράθυρο, παίξαμε επιτραπέζια (βαρώντας με ένα πλαστικό μπουκάλι ο ένας το κεφάλι του άλλου όταν χάνει πόντο), κρυβόμασταν από τον ελεγκτή ώστε να πηδάμε από το τρένο σε στιγμιαίες στάσεις και να κάνουμε αρωματικά τσιγάρα με γαρίφαλο, ανταλλάξαμε βιντεάκια των ομάδων μας και γενικά ό,τι τρέλα περιμένεις από άτομα που ζούνε στα 20 τους (κάποιοι ετεροχρονισμένα). Σιγά, σιγά συνειδητοποίησα ότι οι περισσότεροι στο τρένο ταξιδεύανε για την ομάδα τους (ίσως εξηγεί γιατί εξαντλήθηκαν όλα τα εισιτήρια μαζί). Και όχι μόνο αυτό, αλλά στήνανε πάρτυ κάθε φορά που συναντιόνταν με άλλα τρένα στον σταθμό. Σε έναν από τους οποίους ξαφνικά όλοι αποφασίσανε ότι θα ήτανε κουλ να ανεβάσουν φωτό με έναν Καυκάσιο, και μετά από 5 λεπτά αναπάντεχης δημοσιότητας, οι οπαδοί στα σόσιαλ μίντια της Περσίμπ πρέπει να ξύνανε το κεφάλι τους παρακολουθώντας συνθήματα σε μια ακατανόητη εξωτική Ελληνοινδονησιακή διάλεκτο!
Το βράδυ περιποιήθηκα τον εαυτό μου με διαμονή στο Marvell City Surabaya, με την λογική ότι η πόλη δεν είχε ενδιαφέροντα μικρά ξενοδοχεία και μάλλον ήταν καλή στιγμή για μια παύση και αναπλήρωση δυνάμεων. Καιρός να μιλήσω και με τους δικούς μου στο σκάιπ. “Πως τα περνάς;”
Το γατάκι του Happy tree hostel. Το δωμάτιο μοιραζόμουν επίσης με Ινδονήσιους φοιτητές ιατρικής που είχαν έρθει με πρόγραμμα ανταλλαγής. Εξαιρετικά παιδιά όλο ευγένεια.
Η φήμη για άγριες θάλασσες στην Νότια Ιάβα δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα.
Η σκούρα άμμος καθαρίστηκε με ποδόλουτρο σε ειδικά καμαράκια μετά από σύσταση του οδηγού μου.
Και τελικα σε κάποιο ψηλό όροφο στο τετράστερο της Σουραμπάγια. Κάπου την ξέρω αυτή την γλώσσα.
Attachments
-
395 KB Προβολές: 0