interted
Member
- Μηνύματα
- 1.355
- Likes
- 8.207
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ράφτινγκ στον Ουρουμπάμπα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πρόλογος
- Μέρα 1η
- Μέρα 2η
- Μέρα 3η
- Μέρα 4η
- Μέρα 5η
- Μέρα 6η
- Μέρα 7η
- Μέρα 8η
- Μέρα 9η - Bali
- Μέρα 10η
- Μέρα 11η
- Μέρα 12η
- Μέρα 13η
- Μέρα 14η
- Μέρα 15η
- Μέρα 16η
- Ημίχρονο
- Μέρα 17η - Ι
- Μέρα 17η - ΙΙ
- Μέρα 18η
- Μέρα 19η
- Μέρα 20η
- Μέρα 21η
- Μέρα 22η
- Μέρα 23η
- Μέρες 24-25
- Μέρα 26η
- Μέρα 27η
- Μέρα 28η
- Μέρα 29η
- Μέρα 30η - Ι
- Μέρα 30η - ΙΙ
- Μέρα 31η - Ι
- Μέρα 31η - ΙΙ
- Ασφάλεια
Μέρα 20η
Άλλη μια μέρα μεταβάσεων, πρώτα με αυτοκίνητο για το αεροδρόμιο που βρήκα με τα χίλια ζόρια παρακαλώντας έναν ντόπιο (επ’ αμοιβή). Εκεί έμαθα από τους λιγοστούς υπαλλήλους ότι ο σεισμός είχε προκαλέσει ακυρώσεις πτήσεων, καθώς τα αεροσκάφη χρησιμοποιούνταν για την εκκένωση του Λομπόκ και του Μπαλί. Η πτήση μου των 10:35 ακυρώθηκε και λάβαμε την πληροφορία ότι θα φύγουμε με την επόμενη πτήση στη 13:50, μαζί με ένα φαγητό της παρηγοριάς. Ήταν η ώρα να κάνω μασάζ στα πόδια, από την μαντιλοφορούσα που έδωσε ρεσιτάλ χωρίς να βγάλει κιχ, αλλά με ένα συγκαλυμμένο χαμόγελο, και να βρεθώ σε μια μασαζοκαρέκλα όπου θα με ανακρίνει ένας περίεργος τύπος: ‘έχεις πάει στον Ευφράτη ποταμό;’.
Την συνέχεια την ξέρετε... Από τον Εφράτ (από το Έντε του Φλόρες) έμαθα επίσης ότι ένας τυπικός μισθός στο Φλόρες είναι ενάμιση εκατομμύριο ρουπίες (λιγότερο από 100 ευρώ), από τους χαμηλότερους στην Ινδονησία, και κοιτούσε περίεργα όταν τον ρώτησα αν παίρνουνε επίδομα ανεργίας. Είναι λογικό να αισθάνονται ένα μείγμα θαυμασμού και ζήλιας για τους Ευρωπαίους (και δείχνουν πιο πολύ το πρώτο, αφού είναι ευγενικός λαός). Η πιο απροκάλυπτη αντίδραση ήταν στην Τζακάρτα όταν κάποιες κοπέλες μου ζήτησαν να βγάλουμε φωτογραφία και να κάνουμε όλοι μαζί την χειρονομία ότι έχουμε χρήματα. Αφήνω τον Εφράτ ρωτώντας τον για το πιο ενδιαφέρον μέρος στην Ινδονησία και με αιφνιδίασε άλλη μια φορά απαντώντας μου η Παπούα.
Στις 14:10 απογειώθηκε το μικρούλι ATR 72 της Wings Air, χωρίς καν μπρίφινγκ ασφαλείας, αλλά με τυπωμένες προσευχές σε 6 διαφορετικές θρησκείες (τι να το κάνεις το μπρίφινγκ όταν έχεις τον Βισνού με τον Γκαρούντα). Έτσι βρέθηκα να βλέπω από αέρος την διαδρομή που διάνυσα τις τελευταίες 12 μέρες. Ενδιαφέρον από την μία, να βλέπεις τα πάντα από πάνω. Μην μου πείτε όμως ότι δεν είναι σπαστικό ότι μια χαζή αεροπορική ανταπόκριση μιάμιση ώρας “αχρηστεύει” όλα τα τραίνα, τα ταξί, τα φέρι μποτ, τα μηχανάκια, τα λεωφορεία, τα ξύλινα πινίσι και όλες τις ναυτίες μαζί.
Στην Σουραμπάγια, όπου μπαίνοντας στο μεγάλο αεροδρόμιο αισθάνθηκα ότι επέστρεψα στον “πολιτισμό”, αλλά έχασα το προφανές γραφείο τράνζιτ στην έξοδο της πτήσης, όπου θα έπρεπε να προσαρμόσω την ανταπόκριση για Μακάσαρ. Βρέθηκα να περιμένω σε μια μια σειρά για παράπονα και να μιλάω με υπευθύνους που είχαν χάσει την μπάλα. Βρέθηκε άκρη (το λάθος ήταν δικό μου να περιμένω σε λάθος σημείο) και έβγαλα νέο εισιτήριο για τις 19:00..
Στο Μακασάρ, το μόνο που είδα απόψε ήταν ο καινούργιος αυτοκινητόδρομος που ενώνει το αεροδρόμιο με την πόλη. Ήταν σαν τους είχαν πάρει νέο παιχνίδι, αφού οι ταξιτζήδες κάναν αγώνα φόρμουλα 1 μεταξύ τους. Τα περισσότερα άλλα αυτοκίνητα πήγαιναν από τον παλιό δρόμο αφού δεν βρίσκαν κορόιδα τουρίστες να τους πληρώσουν τα διόδια για να κάνουν βγάλουν τα γούστα τους. Είχα κλείσει σε ένα 4άστερο, γιατί είχα βαρεθεί να ξυπνάω το βράδυ από σουρωμένους Άγγλους και έτσι βρέθηκα να κοιτάζω από την τζαμαρία του ΧΧ ορόφου τον μεγάλο άγνωστο. Μας περιμένει “δουλειά” από αύριο.
Παρέλαση των προέδρων και προσωπικοτήτων της Ινδονησίας, με το πιο ακριβό να απεικονίζει τους εθνικούς ήρωες Σουκάρνο και Χάττα - πρώτος πρόεδρος και αντιπρόεδρος της ανεξάρτητης Ινδονησίας. Προεδρία με πολύ περιπετειώδες τέλος... (Θα πούμε μερικά για την ιστορία της Ινδονησίας αργότερα)
Χάζεψα την αγγλόφωνη συλλογή βιβλίων για την οποία δεν είχα πολύ γνώση. Τίποτα καλο;
Με την ρυζοφαγία είχα αρχίσει να χάνω μερικά κιλά σε αυτή την φάση του ταξιδιού. (αυτό ήταν η παρηγοριά για την καθυστέρηση πάντως)
Τελικά διάβασα το τεύχος του Νάσιοναλ Τζεογκράφικ με τους καημένους λοφιοφόρους μακάκους της Κελέβης που πουλάνε στην μαύρη αγορά για κατοικίδια ή ακόμα και φαγητό.
'Μπάτζο-Σουραμπάγια με την Wings/Lionair, τον ιδιωτικό κολοσσό - η πιο ακριβή αλλά και αξιόπιστη λόου κοστ της Ινδονησίας.
Υπενθύμηση οτι ξεκινούν οι Ασιατικοί αγώνες σε λίγες μέρες σε Τζακάρτα και Παλεμπάνγκ.
Το Μπάτζο με τα άπειρα καραβάκια του.
Αμέτρητα νησάκια και ατόλες από κοράλλια.
Οι παρθένες ακτές της Β. Σουμπάουα.
Το Ριντζάνι του Λομπόκ, η εστία των σεισμων αλλά και ένα πολύ ενδιαφέρον βουνό να ανεβείς κατά τα λεγόμενα.
Τα νησάκια Γκίλι.
Ένα άκρως ενδιαφέρον τρίπτυχο της αεροπορικής που περιλάμβανε προσευχή σε 6 θρησκείες, δείγμα της ποικιλότητας αλλά και θρησκευτικής ανεκτικότητας της Ινδονησίας.
Ένα παραδοσιακό γεύμα στην Σουραμπάγια για να πάρουμε δυνάμεις.
Πολύ σέξι η Lionair Σουραμπάγια-Μακάσαρ. Ψηλές με ωραίες κόκκινες στολές με μακριές σχιστές φούστες.
Μακάσαρ η πρωτεύουσα της Κελέβης.
Άλλη μια μέρα μεταβάσεων, πρώτα με αυτοκίνητο για το αεροδρόμιο που βρήκα με τα χίλια ζόρια παρακαλώντας έναν ντόπιο (επ’ αμοιβή). Εκεί έμαθα από τους λιγοστούς υπαλλήλους ότι ο σεισμός είχε προκαλέσει ακυρώσεις πτήσεων, καθώς τα αεροσκάφη χρησιμοποιούνταν για την εκκένωση του Λομπόκ και του Μπαλί. Η πτήση μου των 10:35 ακυρώθηκε και λάβαμε την πληροφορία ότι θα φύγουμε με την επόμενη πτήση στη 13:50, μαζί με ένα φαγητό της παρηγοριάς. Ήταν η ώρα να κάνω μασάζ στα πόδια, από την μαντιλοφορούσα που έδωσε ρεσιτάλ χωρίς να βγάλει κιχ, αλλά με ένα συγκαλυμμένο χαμόγελο, και να βρεθώ σε μια μασαζοκαρέκλα όπου θα με ανακρίνει ένας περίεργος τύπος: ‘έχεις πάει στον Ευφράτη ποταμό;’.
Την συνέχεια την ξέρετε... Από τον Εφράτ (από το Έντε του Φλόρες) έμαθα επίσης ότι ένας τυπικός μισθός στο Φλόρες είναι ενάμιση εκατομμύριο ρουπίες (λιγότερο από 100 ευρώ), από τους χαμηλότερους στην Ινδονησία, και κοιτούσε περίεργα όταν τον ρώτησα αν παίρνουνε επίδομα ανεργίας. Είναι λογικό να αισθάνονται ένα μείγμα θαυμασμού και ζήλιας για τους Ευρωπαίους (και δείχνουν πιο πολύ το πρώτο, αφού είναι ευγενικός λαός). Η πιο απροκάλυπτη αντίδραση ήταν στην Τζακάρτα όταν κάποιες κοπέλες μου ζήτησαν να βγάλουμε φωτογραφία και να κάνουμε όλοι μαζί την χειρονομία ότι έχουμε χρήματα. Αφήνω τον Εφράτ ρωτώντας τον για το πιο ενδιαφέρον μέρος στην Ινδονησία και με αιφνιδίασε άλλη μια φορά απαντώντας μου η Παπούα.
Στις 14:10 απογειώθηκε το μικρούλι ATR 72 της Wings Air, χωρίς καν μπρίφινγκ ασφαλείας, αλλά με τυπωμένες προσευχές σε 6 διαφορετικές θρησκείες (τι να το κάνεις το μπρίφινγκ όταν έχεις τον Βισνού με τον Γκαρούντα). Έτσι βρέθηκα να βλέπω από αέρος την διαδρομή που διάνυσα τις τελευταίες 12 μέρες. Ενδιαφέρον από την μία, να βλέπεις τα πάντα από πάνω. Μην μου πείτε όμως ότι δεν είναι σπαστικό ότι μια χαζή αεροπορική ανταπόκριση μιάμιση ώρας “αχρηστεύει” όλα τα τραίνα, τα ταξί, τα φέρι μποτ, τα μηχανάκια, τα λεωφορεία, τα ξύλινα πινίσι και όλες τις ναυτίες μαζί.
Στην Σουραμπάγια, όπου μπαίνοντας στο μεγάλο αεροδρόμιο αισθάνθηκα ότι επέστρεψα στον “πολιτισμό”, αλλά έχασα το προφανές γραφείο τράνζιτ στην έξοδο της πτήσης, όπου θα έπρεπε να προσαρμόσω την ανταπόκριση για Μακάσαρ. Βρέθηκα να περιμένω σε μια μια σειρά για παράπονα και να μιλάω με υπευθύνους που είχαν χάσει την μπάλα. Βρέθηκε άκρη (το λάθος ήταν δικό μου να περιμένω σε λάθος σημείο) και έβγαλα νέο εισιτήριο για τις 19:00..
Στο Μακασάρ, το μόνο που είδα απόψε ήταν ο καινούργιος αυτοκινητόδρομος που ενώνει το αεροδρόμιο με την πόλη. Ήταν σαν τους είχαν πάρει νέο παιχνίδι, αφού οι ταξιτζήδες κάναν αγώνα φόρμουλα 1 μεταξύ τους. Τα περισσότερα άλλα αυτοκίνητα πήγαιναν από τον παλιό δρόμο αφού δεν βρίσκαν κορόιδα τουρίστες να τους πληρώσουν τα διόδια για να κάνουν βγάλουν τα γούστα τους. Είχα κλείσει σε ένα 4άστερο, γιατί είχα βαρεθεί να ξυπνάω το βράδυ από σουρωμένους Άγγλους και έτσι βρέθηκα να κοιτάζω από την τζαμαρία του ΧΧ ορόφου τον μεγάλο άγνωστο. Μας περιμένει “δουλειά” από αύριο.
Παρέλαση των προέδρων και προσωπικοτήτων της Ινδονησίας, με το πιο ακριβό να απεικονίζει τους εθνικούς ήρωες Σουκάρνο και Χάττα - πρώτος πρόεδρος και αντιπρόεδρος της ανεξάρτητης Ινδονησίας. Προεδρία με πολύ περιπετειώδες τέλος... (Θα πούμε μερικά για την ιστορία της Ινδονησίας αργότερα)
Χάζεψα την αγγλόφωνη συλλογή βιβλίων για την οποία δεν είχα πολύ γνώση. Τίποτα καλο;
Με την ρυζοφαγία είχα αρχίσει να χάνω μερικά κιλά σε αυτή την φάση του ταξιδιού. (αυτό ήταν η παρηγοριά για την καθυστέρηση πάντως)
Τελικά διάβασα το τεύχος του Νάσιοναλ Τζεογκράφικ με τους καημένους λοφιοφόρους μακάκους της Κελέβης που πουλάνε στην μαύρη αγορά για κατοικίδια ή ακόμα και φαγητό.
'Μπάτζο-Σουραμπάγια με την Wings/Lionair, τον ιδιωτικό κολοσσό - η πιο ακριβή αλλά και αξιόπιστη λόου κοστ της Ινδονησίας.
Υπενθύμηση οτι ξεκινούν οι Ασιατικοί αγώνες σε λίγες μέρες σε Τζακάρτα και Παλεμπάνγκ.






Ένα άκρως ενδιαφέρον τρίπτυχο της αεροπορικής που περιλάμβανε προσευχή σε 6 θρησκείες, δείγμα της ποικιλότητας αλλά και θρησκευτικής ανεκτικότητας της Ινδονησίας.

Μακάσαρ η πρωτεύουσα της Κελέβης.
Attachments
-
395 KB Προβολές: 0