interted
Member
- Μηνύματα
- 1.355
- Likes
- 8.197
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ράφτινγκ στον Ουρουμπάμπα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πρόλογος
- Μέρα 1η
- Μέρα 2η
- Μέρα 3η
- Μέρα 4η
- Μέρα 5η
- Μέρα 6η
- Μέρα 7η
- Μέρα 8η
- Μέρα 9η - Bali
- Μέρα 10η
- Μέρα 11η
- Μέρα 12η
- Μέρα 13η
- Μέρα 14η
- Μέρα 15η
- Μέρα 16η
- Ημίχρονο
- Μέρα 17η - Ι
- Μέρα 17η - ΙΙ
- Μέρα 18η
- Μέρα 19η
- Μέρα 20η
- Μέρα 21η
- Μέρα 22η
- Μέρα 23η
- Μέρες 24-25
- Μέρα 26η
- Μέρα 27η
- Μέρα 28η
- Μέρα 29η
- Μέρα 30η - Ι
- Μέρα 30η - ΙΙ
- Μέρα 31η - Ι
- Μέρα 31η - ΙΙ
- Ασφάλεια
Μέρα 14η
Η σημερινή ημέρα είναι η επανάληψη της χθεσινής αλλά με οργανωμένο τουρ. Να εξηγηθώ.... Με όλα αυτά που είχα ακούσει για τα ναυάγια σε αυτές τις θάλασσες, και έχοντας διαβάσει την ιστορία του @vagelis (Ο δρακος του Κομοντο), ο οποίος κατάφερε να κάνει το Λομπόκ-Φλόρες διά θαλάσσης χωρίς να πνιγεί, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω την ίδια εταιρία κι ας είχε και λίγο τσιμπημένη τιμή σε σχέση με άλλες. Η εταιρία Perama λοιπόν, που κάνει κρουαζιέρες με τα ξύλινα καραβάκια-πινίσι, αφιερώνει πλέον την πρώτη μέρα σε ξενάγηση στο Λομπόκ, στις παραδοσιακές κοινότητες καλλιέργειας ρυζιού... Πριν προχωρήσετε συνιστώ να διαβάσετε την καλτ σύντομη ιστορία του @vagelis ο οποίος συνδυάζει τα γεγονότα με μαρξιστές φιλοσόφους και μπασκετική ορολογία (και επ’ ευκαιρία να δείτε και μερικά μηνύματα από μεγάλες φυσιογνωμίες του φόρουμ 10 χρόνια πριν).
Μπαίνοντας στον χώρο αναμονής της Perama είναι σαν αν μπαίνεις στο σπίτι του Big Brother την πρώτη μέρα. Γνωρίζεις άτομα με τα οποία θα περάσεις τις επόμενες μέρες σε πολύ περιορισμένο και προκλητικό περιβάλλον. Μπήκα δεύτερος μετά από την Έσμε και τον Σταν, ήσυχα αδέρφια από την Ολλανδία οι οποίοι αμέσως μου έδωσαν συλλυπητήρια για τις φωτιές που είχαν γίνει προ ημερών στην Αθήνα. Το τουρ ξεκίνησε με γρήγορο πέρασμα από την πρωτεύουσα Ματαράμ, μια ανεξήγητη στάση σε ένα χωριό που υποτίθεται θα βλέπαμε πιθήκια (μείναμε με τις καραμέλες στο χέρι – ή στην κοιλιά), για να φτάσει στον κήπο του Μίστερ Περάμα. Ο κύριος αυτός έχει χτίσει στο Λομπόκ τα τελευταία 50 χρόνια μια μεγάλη και πολύ ιδιοσυγκρασιακή εταιρία (που σύμφωνα με τον @vagelisκάποτε οι ναύτες τραγουδούσαν τον “εθνικό” της ύμνο – για να βρει βέβαια ευκαιρία ο @vagelis να ‘στηλιτεύσει’ την τυφλή υπακοή στο κεφάλαιο) με δικό της ναυπηγείο και ιδιόκτητο νησί και εσχάτως τον συγκεκριμένο βοτανικό κήπο. Δυστυχώς μαθαίνουμε ότι η υγεία της κυρίας Περάμα δεν είναι τόσο καλή και ότι η οικογένεια έχει αφιερωθεί στην εκπαίδευση των ντόπιων σε θέματα νέων καλλιεργειών και ανοίγματος στον τουρισμό έτσι ώστε να βελτιώσουν τις συνθήκες ζωής τους. Η επόμενη στάση μάλιστα μαρτυράει αυτό, αφού βρισκόμαστε σε μια παραδοσιακή κατοικία στην οποία έχει στηθεί μια επίδειξη για την ζωή των παραδοσιακών κοινωνιών και φαγητό με μπουφέ και φρέσκους χυμούς δίπλα σε μια πολύ περιποιημένη λιμνούλα. Ο οδηγός μας Τόμι ένας γλυκός πιτσιρίκος από το Φλόρες, που βάζει στη διαπασών το Don't Look Back In Anger στο λεωφορείο και υιοθετεί ένα πολύ κουλ στυλ, μας λέει ότι όλα γίνονται για το καλό των ντόπιων. Πάνε σχολείο μόνο 6 χρόνια, γκαστρώνονται από τα 19 και μετά πουλάνε ρύζι (κυρίως στο κράτος που τους στηρίζει με αυτό τον τρόπο) για να αγοράσουν αγελάδες τις οποίες μεταπουλούν, για να κάνουν επέκταση στο σπίτι και βέβαια να αγοράσουν μηχανάκι. Ο κ. Περάμα θέλει να τους βγάλει από αυτό τον κύκλο της φτώχειας... “Εγώ δεν τους βλέπω δυστυχισμένους, πάντως, Τόμι”. “Σε εσένα πάντα χαμογελούν γιατί είσαι ξένος” μου λέει για να με ταπώσει.
Το βράδυ στο ναυπηγείο της εταιρίας στο Λαμπουάν Λομπόκ, μέσα σε παλιό πινίσι μουσείο, θα γνωριστώ με άλλα μέλη της πολυεθνικής παρέας, ενώ κάποιοι Γερμανοί από το Ντόρντμουντ έχουν αρχίσει να κατεβάζουν τις Μπιντάνγκ σαν νεράκι και να βάζουν χαρακιές στο σχετικό φύλο χαρτί που γίνεται ο λογαριασμός. Ακολούθησαν ο χοροί και παιχνίδια για να επιβιβαστούμε τελικά στο καράβι και να γίνεται το μοίρασμα των θέσεων ύπνου. Μου έμελε να μένω στο κάτω κατάστρωμα, στον χώρο που γίνονται οι συγκεντρώσεις και το φαγητό την μέρα και που βγαίνει να κάνει το τσιγαράκι του ο Τόμι στα κλεφτά τη νύχτα, και μάλιστα να μοιράζομαι τον χώρο με τους Γερμανούς, οι οποίοι πάντως κοιμόντουσαν σαν πουλάκια. Η μεγαλύτερη ανησυχία μου όμως ήταν μία - η ναυτία...
Το τζαμί που λέγαμε χθές - έγινε πριν τρία χρόνια με Αραβικά και ιδιωτικά κεφάλαια
Στον κήπο της Περάμα με τον κ. Περάμα.
Η πολυεθνική μας παρέα στην επίδειξη των ντόπιων.
Ένα ακόμα ευχάριστο πέρασμα από τα χωριά του Λομπόκ. Από όλο το ταξίδι, νομίζω στο Λομπόκ είδα τα πιο ακτινοβόλα χαμόγελα.
Οι νοματαίοι με τα ηχεία που λέγαμε χθες, όχι μόνο κάνουν ηχορύπανση αλλά εμποδίζουν και την κίνηση. Αλλά αφού την βρίσκουν έτσι!
Στο καράβι που είναι μουσείο των πινίσι αλλά και ταυτόχρονα της ανόδου της εταιρίας.
Και αυτό στο βάθος είναι το καράβι μας....
Για μια στιγμή σκέφτηκα να αφήσω τις κρουαζιέρες και να πάω για μπάλα με τα παιδιά απέναντι.
Τελικά επιδοθήκαμε σε χορούς "Περάμα" και λαμπάντα και σε παιχνίδια που παίζαν στον χωριό μου 50 χρόνια πριν.
Επιβίβαση. Γνωρίζουμε τα μέλη του πληρώματος από τα οποία θα εξαρτάται η ζωή μας τις επόμενες δύο μέρες.
Κάπου εδώ θα πρέπει να πραγματοποιηθεί ο ύπνος. ΟΚ, μας φέρανε και κάποια στρώματα. Όμως η πρώτη νύχτα προβλέπεται επεισοδιακη.
Η σημερινή ημέρα είναι η επανάληψη της χθεσινής αλλά με οργανωμένο τουρ. Να εξηγηθώ.... Με όλα αυτά που είχα ακούσει για τα ναυάγια σε αυτές τις θάλασσες, και έχοντας διαβάσει την ιστορία του @vagelis (Ο δρακος του Κομοντο), ο οποίος κατάφερε να κάνει το Λομπόκ-Φλόρες διά θαλάσσης χωρίς να πνιγεί, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω την ίδια εταιρία κι ας είχε και λίγο τσιμπημένη τιμή σε σχέση με άλλες. Η εταιρία Perama λοιπόν, που κάνει κρουαζιέρες με τα ξύλινα καραβάκια-πινίσι, αφιερώνει πλέον την πρώτη μέρα σε ξενάγηση στο Λομπόκ, στις παραδοσιακές κοινότητες καλλιέργειας ρυζιού... Πριν προχωρήσετε συνιστώ να διαβάσετε την καλτ σύντομη ιστορία του @vagelis ο οποίος συνδυάζει τα γεγονότα με μαρξιστές φιλοσόφους και μπασκετική ορολογία (και επ’ ευκαιρία να δείτε και μερικά μηνύματα από μεγάλες φυσιογνωμίες του φόρουμ 10 χρόνια πριν).
Μπαίνοντας στον χώρο αναμονής της Perama είναι σαν αν μπαίνεις στο σπίτι του Big Brother την πρώτη μέρα. Γνωρίζεις άτομα με τα οποία θα περάσεις τις επόμενες μέρες σε πολύ περιορισμένο και προκλητικό περιβάλλον. Μπήκα δεύτερος μετά από την Έσμε και τον Σταν, ήσυχα αδέρφια από την Ολλανδία οι οποίοι αμέσως μου έδωσαν συλλυπητήρια για τις φωτιές που είχαν γίνει προ ημερών στην Αθήνα. Το τουρ ξεκίνησε με γρήγορο πέρασμα από την πρωτεύουσα Ματαράμ, μια ανεξήγητη στάση σε ένα χωριό που υποτίθεται θα βλέπαμε πιθήκια (μείναμε με τις καραμέλες στο χέρι – ή στην κοιλιά), για να φτάσει στον κήπο του Μίστερ Περάμα. Ο κύριος αυτός έχει χτίσει στο Λομπόκ τα τελευταία 50 χρόνια μια μεγάλη και πολύ ιδιοσυγκρασιακή εταιρία (που σύμφωνα με τον @vagelisκάποτε οι ναύτες τραγουδούσαν τον “εθνικό” της ύμνο – για να βρει βέβαια ευκαιρία ο @vagelis να ‘στηλιτεύσει’ την τυφλή υπακοή στο κεφάλαιο) με δικό της ναυπηγείο και ιδιόκτητο νησί και εσχάτως τον συγκεκριμένο βοτανικό κήπο. Δυστυχώς μαθαίνουμε ότι η υγεία της κυρίας Περάμα δεν είναι τόσο καλή και ότι η οικογένεια έχει αφιερωθεί στην εκπαίδευση των ντόπιων σε θέματα νέων καλλιεργειών και ανοίγματος στον τουρισμό έτσι ώστε να βελτιώσουν τις συνθήκες ζωής τους. Η επόμενη στάση μάλιστα μαρτυράει αυτό, αφού βρισκόμαστε σε μια παραδοσιακή κατοικία στην οποία έχει στηθεί μια επίδειξη για την ζωή των παραδοσιακών κοινωνιών και φαγητό με μπουφέ και φρέσκους χυμούς δίπλα σε μια πολύ περιποιημένη λιμνούλα. Ο οδηγός μας Τόμι ένας γλυκός πιτσιρίκος από το Φλόρες, που βάζει στη διαπασών το Don't Look Back In Anger στο λεωφορείο και υιοθετεί ένα πολύ κουλ στυλ, μας λέει ότι όλα γίνονται για το καλό των ντόπιων. Πάνε σχολείο μόνο 6 χρόνια, γκαστρώνονται από τα 19 και μετά πουλάνε ρύζι (κυρίως στο κράτος που τους στηρίζει με αυτό τον τρόπο) για να αγοράσουν αγελάδες τις οποίες μεταπουλούν, για να κάνουν επέκταση στο σπίτι και βέβαια να αγοράσουν μηχανάκι. Ο κ. Περάμα θέλει να τους βγάλει από αυτό τον κύκλο της φτώχειας... “Εγώ δεν τους βλέπω δυστυχισμένους, πάντως, Τόμι”. “Σε εσένα πάντα χαμογελούν γιατί είσαι ξένος” μου λέει για να με ταπώσει.
Το βράδυ στο ναυπηγείο της εταιρίας στο Λαμπουάν Λομπόκ, μέσα σε παλιό πινίσι μουσείο, θα γνωριστώ με άλλα μέλη της πολυεθνικής παρέας, ενώ κάποιοι Γερμανοί από το Ντόρντμουντ έχουν αρχίσει να κατεβάζουν τις Μπιντάνγκ σαν νεράκι και να βάζουν χαρακιές στο σχετικό φύλο χαρτί που γίνεται ο λογαριασμός. Ακολούθησαν ο χοροί και παιχνίδια για να επιβιβαστούμε τελικά στο καράβι και να γίνεται το μοίρασμα των θέσεων ύπνου. Μου έμελε να μένω στο κάτω κατάστρωμα, στον χώρο που γίνονται οι συγκεντρώσεις και το φαγητό την μέρα και που βγαίνει να κάνει το τσιγαράκι του ο Τόμι στα κλεφτά τη νύχτα, και μάλιστα να μοιράζομαι τον χώρο με τους Γερμανούς, οι οποίοι πάντως κοιμόντουσαν σαν πουλάκια. Η μεγαλύτερη ανησυχία μου όμως ήταν μία - η ναυτία...
Το τζαμί που λέγαμε χθές - έγινε πριν τρία χρόνια με Αραβικά και ιδιωτικά κεφάλαια
Οι νοματαίοι με τα ηχεία που λέγαμε χθες, όχι μόνο κάνουν ηχορύπανση αλλά εμποδίζουν και την κίνηση. Αλλά αφού την βρίσκουν έτσι!
Τελικά επιδοθήκαμε σε χορούς "Περάμα" και λαμπάντα και σε παιχνίδια που παίζαν στον χωριό μου 50 χρόνια πριν.
Attachments
-
395 KB Προβολές: 0