Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 9.998
- Likes
- 52.651
- Επόμενο Ταξίδι
- Umhlanga
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προσδοκίες
- Σιγκαπούρη short stop
- 24 ώρες στο Auckland
- Και stopover (Nadi, Fiji) και layover (Νουμέα, Νέα Καληδονία)
- Wallis & Futuna (βασικά Wallis)
- Wallis & Futuna II
- Wallis & Futuna III
- Photos Wallis & Futuna
- Δεύτερο stopover στο Nadi
- Τόνγκα
- Photos Τόνγκα
- Τόνγκα ΙΙ
- Νέα Ζηλανδία
- Νέα Ζηλανδία - Βόρειο Νησί
- Photos New Zealand Βόρειο Νησί
- Tongariro trek
- Ουέλινγκτον
- Abel Tasman National Park
- Photos Wellington - Abel Tasman
- Νέα Ζηλανδία - Νότιο Νησί
- Photos New Zealand - Νότιο Νησί
- Παγετώνας Franz Josef
- Νέα Ζηλανδία - Νότιο Νησί ΙΙ
- Νέα Ζηλανδία - Νότιο Νησί ΙΙΙ
- Milford Sound
- Dunedin
- Photos New Zealand Νότιο Νησί ΙΙ
- Photos Franz Josef by krekouzas
- Αυστραλία (για μια μέρα κι από σπόντα)
- Βανουάτου
- Νήσος Tanna
- Νήσος Tanna II
- Photos Tanna by krekouzas
- Photos Tanna II
- Port Vila
- Νησί Efate
- Photos Efate
- Νησί Pentecost
- Photos Pentecost
- Νησί Pentecost II
- Pentecost by krekouzas
- Νησί Espiritu Santo
- Νησί Espiritu Santo II
- Τρεκ Espiritu Santo
- Νησί Espiritu Santo III
- Photos Espiritu Santo
- World War II tour
- Photos World War II tour
- Νησί Espiritu Santo IV
- Νησί Espiritu Santo V
- Photos Espiritu Santo III
- Νησί Espiritu Santo VI
- Αξιολόγηση Βανουάτου
- Επιστροφή στη Νέα Ζηλανδία
- Photos Hobbiton
- Αξιολόγηση Νέας Ζηλανδίας - Επίλογος
To πρωινό της κυριούλας είχε εξαιρετικά καλό ψωμί, βούτυρο και grapefruit με μπανάνες, χωρίς τίποτε άλλο άρα, με δεδομένο ότι δεν τρώμε φρούτα, πάλι καλά που είχαμε αγοράσει τα 4 αβγά.
Είχαμε επιλέξει να πάμε στο marine park σήμερα, διότι υποτίθεται ότι ο καιρός θα ήταν χειρότερος και θέλαμε να “κρατήσουμε” τον καλό καιρό για τις μέρες που θα χρειαζόταν να περπατήσουμε. Τελικώς είχε χαρά Θεού και γενικώς τον καιρό δεν τον πέτυχαν ούτε μια μέρα στο Malekula. H Edna μας πήγε με το ντάτσουν της στην “προβλήτα”, όπου μας περίμενε ένας βαρκάρης, ονόματι Peter, αν θυμάμαι καλά. Αυτός μας έβαλε στη βάρκα με τα δυο παιδάκια του και μας μετέφερε στο απέναντι νησί όπου... ζουν μόνοι τους! Ο ουρανός πάντως γκριζάρισε και είχε κύμα, με τέτοια ορατότητα μάλλον δε θα ήταν και η καλύτερη μέρα για snorkelling.
Αφήσαμε τα όποια πράγματα είχαμε φέρει σε μια καλυβούλα που μας υπέδειξε και πήγαμε για το snorkelling, αφήνοντας το μπάνιο για αργότερο. O Peter έδωσε ένα σωσίβιο στον Κώστα που δεν ξέρει κολύμπι, το οποίο ήταν εντελώς αστείο και ανασφαλές, τα δε βατραχοπέδιλα που είχε ο άνθρωπος ήταν αστεία για το μέγεθος των ποδιών μας (εγώ φοράω 47). Ο βυθός πάντως φαινόταν, όπως και τα κοράλια, αλλά τα χρώματα ήταν “σβηστά”, ο δε Κώστας άργησε να μπει, κρατιόταν από τη βάρκα όσο ήταν στο νερό γιατί φοβόταν κι ο Peter πήρε την καταπληκτική πρωτοβουλία, ενώ ο Κώστας κρατιόταν από τη βάρκα, να βάλει μρπος τη μηχανή ώστε “να μπορέσει να δει περισσότερα ο Κώστας”, με αποτέλεσμα παραλίγο να τον πνίξει!
Ο βυθός πάντως, αν και άχρωμος λόγω καιρού, ήταν γεμάτος με κοράλια και ψαράκια, αλλά χελώνες και dugong δεν είδαμε πουθενά, έκανε και λίγο κρύο, κόντεψε αυτός να πνίξει και τον Κρεκούζα, ε είπαμε να επιστρέψουμε στο νησάκι. Η παραλία πάντως ήταν γεμάτη κοφτερά κοράλια και πέτρες, οπότε ήταν δύσκολο να μπεις να κολυμπήσεις με άνεση, η βολτίτσα όμως γύρω από το νησί είχε το ενδιαφέρον της. Σε κάποια φάση μια αράχνη είχε κάνει ένα πελώριο ιστό ανάμεσα σε κάτι δέντρα πάνω σε ένα στενό κομμάτι της παραλίας κι εμπόδιζε την πρόσβαση, αναγκάζοντάς σε να πας από τα βράχια και να γκρεμοτσακιστείς. Συμπέρανα ότι ο Peter δεν πολυκάνει βόλτες στο νησί!
Επιστρέψαμε στη βάση του Peter, ο οποίος μας έφτιαχνε μεσημεριανό στη χωρίς ρεύμα βέβαια καλύβα του. Το γεύμα ήταν ένα κομματάκι ψάρι, ρύζι και... grapefruit, που του είχαμε πει να μη μας βάλει και πάει χαμένο, αλλά προφανώς ο άνθρωπος δεν είχε και κάτι άλλο. Ευτυχώς που μου είχαν μείνει ακόμη κάτι μπάρες πρωτεϊνης από το Port Vila. Ρωτήσαμε τον Peter την ηλικία του είναι και εκπλαγήκαμε όταν μάθαμε πως είναι 28... φαινόταν για άνω των 40. Με τη σειρά του μας ρώτησε πόσο μας χρεώνει την εκδρομή η Edna και γούρλωσε τα μάτια, προφανώς ο ίδιος εισπράττει ένα πολύ μικρό ποσό. Γενικώς η όλη εκδρομή ήταν ολίγον απογοητευτική, αν και με καλύτερο καιρό ίσως να είναι καλύτερα, ο Peter μας είπε πως όταν δεν έχει κύμα συχνά βλέπει τα dugong ακριβώς μπροστά από την καλύβα του.
Η Edna μας παρέλαβε με το ντάτσουν της κι επειδή φαινόταν πως θα ερχόταν καταιγίδα, της ζητήσαμε να δειπνήσουμε “σπίτι”, όπου μας έφτιαξε ένα πολύ καλό ψάρι για 8€. Την επομένη τουλάχιστον ο καιρός προμηνυόταν άψογος (μπουχαχα) και το τουρ πιο ενδιαφέρον. Είχαμε και μια διαφωνία με την Edna για το κόστος της μεταφοράς μας, αφού μας χρέωσε και την παραλαβή από το αεροδρόμιο (λογικό, δεν ήταν πολύ κοντά και οι μεταφορές είναι πανάκριβες στη χώρα) αλλά και τη σημερινή μέχρι την προβλήτα, που μας φάνηκε υπερβολικό δεδομένης της απόστασης και το κόστος της εκδρομής και δέχθηκε να μας το αφαιρέσει από το λογαριασμό.
Είχαμε και δυο γνωριμίες σήμερα. Η μία ήταν ο αφρικανός ιεραπόστολος που έδινε ένα παθιασμένο κήρυγμα στο διπλανό παράπηγμα (μας πήρε τα αυτιά) και η άλλη ο ποντικός που έκοβε βόλτες στο ταβάνι της καλύβας μας, τον είχε εντοπίσει από την προηγούμενη ο Κρεκούζας, αλλά πλέον ήταν η σειρά μου να τον γνωρίσω από κοντά.
Η καταιγίδα που έπεφτε με έκανε να μην ξανακοροϊδέψω τον Κώστα για το Nintendo που κουβαλούσε στο ταξίδι και να ολοκληρώσω το βιβλίο μου για τους 20 χειρότερους δικτάτορες στη σύγχρονη ιστορία.
Εμένα ανέκαθεν οι μανγκρόβιες μου προκαλούσαν μια κατάθλιψη.
ΜΕ τέτοιο καιρό η παραλία δεν ήταν και πολύ inviting.
Πόσο μάλλον αν σκεφτεί κανείς πως και μέσα στο νερό το ίδιο κοφτερά ήταν τα βράχια.
Και βράχια, και γκριζίλα και μανγκρόβιες.
Ο Κρεκούζας αποφάσισε να κάνει μια κατάθεση ψυχής στο νησί...
Η καλυβούλα του κυρίου
Σουρεάλ τα σκαμπό μπαρ στο νησί χωρίς ρεύμα...
Πού να χορτάσω με αυτό; Και καλά εγώ, ο Κώστάκης;
Είχαμε επιλέξει να πάμε στο marine park σήμερα, διότι υποτίθεται ότι ο καιρός θα ήταν χειρότερος και θέλαμε να “κρατήσουμε” τον καλό καιρό για τις μέρες που θα χρειαζόταν να περπατήσουμε. Τελικώς είχε χαρά Θεού και γενικώς τον καιρό δεν τον πέτυχαν ούτε μια μέρα στο Malekula. H Edna μας πήγε με το ντάτσουν της στην “προβλήτα”, όπου μας περίμενε ένας βαρκάρης, ονόματι Peter, αν θυμάμαι καλά. Αυτός μας έβαλε στη βάρκα με τα δυο παιδάκια του και μας μετέφερε στο απέναντι νησί όπου... ζουν μόνοι τους! Ο ουρανός πάντως γκριζάρισε και είχε κύμα, με τέτοια ορατότητα μάλλον δε θα ήταν και η καλύτερη μέρα για snorkelling.
Αφήσαμε τα όποια πράγματα είχαμε φέρει σε μια καλυβούλα που μας υπέδειξε και πήγαμε για το snorkelling, αφήνοντας το μπάνιο για αργότερο. O Peter έδωσε ένα σωσίβιο στον Κώστα που δεν ξέρει κολύμπι, το οποίο ήταν εντελώς αστείο και ανασφαλές, τα δε βατραχοπέδιλα που είχε ο άνθρωπος ήταν αστεία για το μέγεθος των ποδιών μας (εγώ φοράω 47). Ο βυθός πάντως φαινόταν, όπως και τα κοράλια, αλλά τα χρώματα ήταν “σβηστά”, ο δε Κώστας άργησε να μπει, κρατιόταν από τη βάρκα όσο ήταν στο νερό γιατί φοβόταν κι ο Peter πήρε την καταπληκτική πρωτοβουλία, ενώ ο Κώστας κρατιόταν από τη βάρκα, να βάλει μρπος τη μηχανή ώστε “να μπορέσει να δει περισσότερα ο Κώστας”, με αποτέλεσμα παραλίγο να τον πνίξει!
Ο βυθός πάντως, αν και άχρωμος λόγω καιρού, ήταν γεμάτος με κοράλια και ψαράκια, αλλά χελώνες και dugong δεν είδαμε πουθενά, έκανε και λίγο κρύο, κόντεψε αυτός να πνίξει και τον Κρεκούζα, ε είπαμε να επιστρέψουμε στο νησάκι. Η παραλία πάντως ήταν γεμάτη κοφτερά κοράλια και πέτρες, οπότε ήταν δύσκολο να μπεις να κολυμπήσεις με άνεση, η βολτίτσα όμως γύρω από το νησί είχε το ενδιαφέρον της. Σε κάποια φάση μια αράχνη είχε κάνει ένα πελώριο ιστό ανάμεσα σε κάτι δέντρα πάνω σε ένα στενό κομμάτι της παραλίας κι εμπόδιζε την πρόσβαση, αναγκάζοντάς σε να πας από τα βράχια και να γκρεμοτσακιστείς. Συμπέρανα ότι ο Peter δεν πολυκάνει βόλτες στο νησί!
Επιστρέψαμε στη βάση του Peter, ο οποίος μας έφτιαχνε μεσημεριανό στη χωρίς ρεύμα βέβαια καλύβα του. Το γεύμα ήταν ένα κομματάκι ψάρι, ρύζι και... grapefruit, που του είχαμε πει να μη μας βάλει και πάει χαμένο, αλλά προφανώς ο άνθρωπος δεν είχε και κάτι άλλο. Ευτυχώς που μου είχαν μείνει ακόμη κάτι μπάρες πρωτεϊνης από το Port Vila. Ρωτήσαμε τον Peter την ηλικία του είναι και εκπλαγήκαμε όταν μάθαμε πως είναι 28... φαινόταν για άνω των 40. Με τη σειρά του μας ρώτησε πόσο μας χρεώνει την εκδρομή η Edna και γούρλωσε τα μάτια, προφανώς ο ίδιος εισπράττει ένα πολύ μικρό ποσό. Γενικώς η όλη εκδρομή ήταν ολίγον απογοητευτική, αν και με καλύτερο καιρό ίσως να είναι καλύτερα, ο Peter μας είπε πως όταν δεν έχει κύμα συχνά βλέπει τα dugong ακριβώς μπροστά από την καλύβα του.
Η Edna μας παρέλαβε με το ντάτσουν της κι επειδή φαινόταν πως θα ερχόταν καταιγίδα, της ζητήσαμε να δειπνήσουμε “σπίτι”, όπου μας έφτιαξε ένα πολύ καλό ψάρι για 8€. Την επομένη τουλάχιστον ο καιρός προμηνυόταν άψογος (μπουχαχα) και το τουρ πιο ενδιαφέρον. Είχαμε και μια διαφωνία με την Edna για το κόστος της μεταφοράς μας, αφού μας χρέωσε και την παραλαβή από το αεροδρόμιο (λογικό, δεν ήταν πολύ κοντά και οι μεταφορές είναι πανάκριβες στη χώρα) αλλά και τη σημερινή μέχρι την προβλήτα, που μας φάνηκε υπερβολικό δεδομένης της απόστασης και το κόστος της εκδρομής και δέχθηκε να μας το αφαιρέσει από το λογαριασμό.
Είχαμε και δυο γνωριμίες σήμερα. Η μία ήταν ο αφρικανός ιεραπόστολος που έδινε ένα παθιασμένο κήρυγμα στο διπλανό παράπηγμα (μας πήρε τα αυτιά) και η άλλη ο ποντικός που έκοβε βόλτες στο ταβάνι της καλύβας μας, τον είχε εντοπίσει από την προηγούμενη ο Κρεκούζας, αλλά πλέον ήταν η σειρά μου να τον γνωρίσω από κοντά.
Η καταιγίδα που έπεφτε με έκανε να μην ξανακοροϊδέψω τον Κώστα για το Nintendo που κουβαλούσε στο ταξίδι και να ολοκληρώσω το βιβλίο μου για τους 20 χειρότερους δικτάτορες στη σύγχρονη ιστορία.
Εμένα ανέκαθεν οι μανγκρόβιες μου προκαλούσαν μια κατάθλιψη.
ΜΕ τέτοιο καιρό η παραλία δεν ήταν και πολύ inviting.
Πόσο μάλλον αν σκεφτεί κανείς πως και μέσα στο νερό το ίδιο κοφτερά ήταν τα βράχια.
Και βράχια, και γκριζίλα και μανγκρόβιες.
Ο Κρεκούζας αποφάσισε να κάνει μια κατάθεση ψυχής στο νησί...
Η καλυβούλα του κυρίου
Σουρεάλ τα σκαμπό μπαρ στο νησί χωρίς ρεύμα...
Πού να χορτάσω με αυτό; Και καλά εγώ, ο Κώστάκης;
Attachments
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
Last edited by a moderator: