Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 9.998
- Likes
- 52.645
- Επόμενο Ταξίδι
- Umhlanga
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προσδοκίες
- Σιγκαπούρη short stop
- 24 ώρες στο Auckland
- Και stopover (Nadi, Fiji) και layover (Νουμέα, Νέα Καληδονία)
- Wallis & Futuna (βασικά Wallis)
- Wallis & Futuna II
- Wallis & Futuna III
- Photos Wallis & Futuna
- Δεύτερο stopover στο Nadi
- Τόνγκα
- Photos Τόνγκα
- Τόνγκα ΙΙ
- Νέα Ζηλανδία
- Νέα Ζηλανδία - Βόρειο Νησί
- Photos New Zealand Βόρειο Νησί
- Tongariro trek
- Ουέλινγκτον
- Abel Tasman National Park
- Photos Wellington - Abel Tasman
- Νέα Ζηλανδία - Νότιο Νησί
- Photos New Zealand - Νότιο Νησί
- Παγετώνας Franz Josef
- Νέα Ζηλανδία - Νότιο Νησί ΙΙ
- Νέα Ζηλανδία - Νότιο Νησί ΙΙΙ
- Milford Sound
- Dunedin
- Photos New Zealand Νότιο Νησί ΙΙ
- Photos Franz Josef by krekouzas
- Αυστραλία (για μια μέρα κι από σπόντα)
- Βανουάτου
- Νήσος Tanna
- Νήσος Tanna II
- Photos Tanna by krekouzas
- Photos Tanna II
- Port Vila
- Νησί Efate
- Photos Efate
- Νησί Pentecost
- Photos Pentecost
- Νησί Pentecost II
- Pentecost by krekouzas
- Νησί Espiritu Santo
- Νησί Espiritu Santo II
- Τρεκ Espiritu Santo
- Νησί Espiritu Santo III
- Photos Espiritu Santo
- World War II tour
- Photos World War II tour
- Νησί Espiritu Santo IV
- Νησί Espiritu Santo V
- Photos Espiritu Santo III
- Νησί Espiritu Santo VI
- Αξιολόγηση Βανουάτου
- Επιστροφή στη Νέα Ζηλανδία
- Photos Hobbiton
- Αξιολόγηση Νέας Ζηλανδίας - Επίλογος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11: Επιστροφή στη Νέα Ζηλανδία
Το τελευταίο μας πρωινό στο Βανουάτου ήταν uneventful: φάγαμε το πρωινό μας και πήγαμε στο αεροδρόμιο για να πάρουμε την πτήση μας για Aukland μέσω Brisbane, με την Virgin Australia. Πριν φύγουμε από το ξενοδοχειάκι μας πετύχαμε πάλι την οικογένεια των Ελληνογάλλων που έκαναν το γύρο του κόσμου για ένα χρόνο με το γιο τους. Μου έκανε εντύπωση πώς ο γιος τους με το που τελείωσε το πρωινό έβαλε τον υπολογιστή του και έκατσε να διαβάσει και να κάνει διαδραστικά μαθήματα για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις -online εννοείται- απολυτήριες εξετάσεις του. Εξαιρετικά πειθαρχημένος και συγκεντρωμένος ο μικρός. Ορίστε λοιπόν που υπάρχει και binge travelling ακόμη και για οικογένειες. Το σημείωσα, μπας και μου χρειαστεί.
Άργησε λίγο η πτήση, φτάσαμε αργά, γύρω στα μεσάνυχτα και πήγαμε στο -γνωστό για μένα- ξενοδοχείο κοντά στο αεροδρόμιο για ύπνο. Σκοπός ήταν όσο το δυνατόν νωρίτερα να νοικιάσουμε αμάξι και να φύγουμε για το Hobbiton ή όπως λέγεται το σκηνικό όπου εκτυλίσσονται κάποιες από τις σκηνές του Άρχοντα των Δαχτυλιδώνε. Η δική μου επιλογή ήταν να πάμε βόρεια, στο σημείο όπου υπεγράφη η τόσο παρεξηγημένη συμφωνία ανάμεσα σε Βρετανούς και Μαορί (οι μεν θεώρησαν ότι τους έδωσαν γη, οι άλλοι ότι υπέγραφαν εμπορική συμφωνία και ο δικαστικός αγώνας κρατάει μέχρι σήμερα), αλλά δεν μπορούσα να χαλάσω χατίρι στον Κρεκούζα, που στην τελική θα οδηγούσε κιόλας.
Ξυπνήσαμε λοιπόν, πήραμε το αμάξι και φύγαμε. Να σας πω ότι με πήγαν μια φορά σε ένα κινηματογράφο να δω έναν Άρχοντα και κοιμήθηκα στο εικοσάλεπτο, επομένως δεν είχα και πολλή ιδέα για το τι είναι τα Χόμπιτ και γιατί είναι τόσο ωραία, αλλά και μόνο που είχε τέτοια κεφάκια ο Κωστάκης μου, αυτός ο παιδικός αρκουδίτσος παγιδευμένος σε σώμα 40χρονου που μου έβαλε και τα αγαπημένα μου τραγούδια στα γκατζετοκασετόφωνά του, χάρηκα.
Τα τοπία στη δίωρη διαδρομή ήταν πάρα πολύ όμορφα. Όχι με την έννοια που είναι στο Νότιο Νησί, αλλά θύμιζαν βρετανική εξοχή στα καλά της. Εισιτήριο είχαμε κλείσει εβδομάδες πριν, το βράδυ της ημέρας που έφυγε ο Δευκαλίων, δηλαδή πριν καν πάμε στο Βανουάτου. Θέλει κράτηση καιρό πριν διότι έχει μεγάλη ζήτηση, φαίνεται ότι οι φανς του Άρχοντα είναι πολλοί. Φτάσαμε στην ώρα μας και περιηγηθήκαμε λίγο στο σουβενιράδικο, όπου μία κάπα κάποιου Elven πωλείται προς 290 δολάρια Νέας Ζηλανδίας, γκρουπ Ασιατών φωτογραφίζονταν στα περίχωρα ενθουσιασμένοι κι εγώ έλπιζα τουλάχιστον να είχαν καμιά μπαλίτσα πρωτεϊνης στην καφετέρια, διότι άλλο ενδιαφέρον δεν πίστευα να βρω. Ήταν και πολύ σκοτεινός ο ουρανός, σε ανοιχτό φυσικά χώρο το σετ της ταινίας, δεν προμηνύονταν καλά τα πράγματα. Ο Κρεκούζας βέβαια ήταν σα παιδάκι σε ζαχαροπλαστείο, δεν κρατιόταν, μάλλον γι αυτό αγόρασε κι ό,τι ζαχαρωτό βρήκε στο καφέ για να το φάει ως πρωινό.
Μας βάλανε σε ένα βανάκι με καμιά τριανταριά νοματαίους και μας είπαν πως θέλαμε περίπου 10 λεπτά μέχρι το σημείο εκκίνησης του τουρ του σετ. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής μας έπαιξαν ένα κλιπάκι, αν κατάλαβα καλά της πρώτης εικόνας που έχει κανείς του Χόμπιτον στις ταινίες, όπου ένας μπάρμπας που έμοιαζε με κάτι ανάμεσα στο Διονύση Σαββόπουλο και το Γιοκαρίνη πάνω σε ένα κάρο φτάνει στο Χόμπιτον και γνωρίζει τα Χόμπιτ. Ομολογώ ότι στην οθόνη φαινόταν μαγευτικό το τοπίο. Μετά κοίταξα έξω από το παράθυρο και ήταν το ίδιο. Πανέμορφο μέρος!
Κατεβήκαμε, κρατώντας τις ομπρέλες που μας έδωσαν (ή δε μας έδωσαν, δε θυμάμαι) γιατί κάτι ψιχάλες τις έριχνε και η ξεναγός άρχισε να μας εξηγεί τα του μέρους και της ταινίας. Όπως και στο στούντιο που με έτρεχε ο Δευκαλίων, το όλο θέμα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον. Από το πώς επιλέχθηκε η συγκεκριμένη τοποθεσία από το σκηνοθέτη (πέταξε με ελικόπτερο πάνω από το Βόρειο Νησί, του άρεσε η συγκεκριμένη φάρμα και... προσγειώθηκε για να μιλήσει με τους ιδιοκτήτες) μέχρι τις λεπτομέρειες της ταινίας: το πώς κάθε χομπιτόσπιτο είναι ξεχωριστό, πού γυρίστηκε η κάθε σκηνή, όλα τα κόλπα που κάνουν για να φαίνονται οι ηθοποιοί που υποδύονται τα Χόμπιτ λιλιπούτειοι, αλλά κυρίως ο απίστευτος βαθμός λεπτομέρειας κι επαγγελματισμού που απαιτείται. Η αλήθεια είναι πως πίστευα ότι τα περισσότερα τοπία στις ταινίες είναι εφέ, δεν είχα ιδέα πως το πού θα γυρίσεις την ταινία παίζει τόσο ρόλο, νόμιζα πως -όπως γίνεται στο Μαρόκο ή το Μεξικό- η επιλογή γίνεται βασικά με οικονομικά κριτήρια.
Μας είπαν πάρα πολλές λεπτομέρειες που δυστυχώς δε θυμάμαι, αλλά ξαναλέω πως ακόμη και για έναν άνθρωπο που δεν έχει ιδέα ποιος φοράει τα δαχτυλίδια και τι κάνουν οι Άρχοντες, είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον. Ρώτησαν μάλιστα σε κάποια φάση αν υπάρχει κανείς που να μην έχει ιδέα για τις ταινίες και ήμουν ο μόνος που σήκωσε το χέρι του.
Το όλο σκηνικό ήταν απλά φανταστικό, από τη λίμνη μέχρι τις κοιλάδες με τους ατέλειωτους καταπράσινους λοφίσκους, μέχρι το μπαρ των Χόμπιτ, ένα νερόμυλο κι ένα ολόκληρο σκηνικό το οποίο το έκαψαν για χάρη μιας ταινίας όπου κάποιοι κακοί του έβαλαν φωτιά, αλλά το ξαναέχτισαν για να το βλέπουμε εμείς, άλλωστε τα έσοδα από τις επισκέψεις είναι τεράστια. Φάγαμε και το κάτι τις μας στο μπαρ των Χόμπιτ, έβγαλε φωτογραφίες ο Κρεκούζας για μια ζωή και φύγαμε, εγώ εντυπωσιασμένος κι ο Κώστας ενθουσιασμένος.
Είχαμε ακόμη χρόνο για την τελευταία μας βραδιά στη Νέα Ζηλανδία και με δεδομένο ότι ο Κρεκούζας έχει αντοχές καμήλας, έριξα την ιδέα να μη γυρίσουμε από το γρήγορο δρόμο αλλά να πάμε μέσω Κωλοπετινίτσας, δηλαδή μέχρι Rotorua και από εκεί βορειοανατολικά, για να δούμε κι άλλα τοπία. Όμορφα ήταν, αλλά όχι σαν τα τοπία του Χόμπιτον, είδαμε και κάτι γεωθερμικοαχνιστές κοιλάδες και τελικά αποφασίσαμε (αφού οδηγεί ο άνθρωπος που δεν κουράζεται ποτέ) να πάμε και σε ένα σημείο που είχαν φέρει sequoias (τα μεγαλύτερα δέντρα στον κόσμο) από την Καλιφόρνια κι έχουν φτιάξει ένα ολόκληρο δάσος, που διάβασα πως έχει ενδιαφέρον.
Το όλο μέρος έχει και canopy, δηλαδή ανάμεσα στα τεράστια δέντρα έχουν στήσει υπερυψωμένες διαδρομές από γέφυρες με σκοινιά, οπότε μπορείς να περπατάς σε μεγάλη απόσταση από το έδαφος, αλλά εξ επαφής με τους κορμούς των δέντρων και το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ όμορφο. Μάλιστα έχουν βάλει κι ένα φοβερό φωτισμό, που μετά τη δύση του ηλίου δημιουργεί ακόμη πιο όμορφο εφέ, συν το ότι κάνουν προβολές από τα δέντρα προς τα κάτω, με αποτέλεσμα να φαίνονται σκιές ζώων (άσχετων με το δάσος, πχ φάλαινα!) που κινούνται από κάτω σου. Επειδή βρεθήκαμε εκεί λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα, αποφασίσαμε να πάρουμε το συνδυαστικό πακέτο εισιτηρίου, δηλαδή να περιπλανηθούμε και με το φυσικό φως αλλά και να μείνουμε αφού πέσει ο ήλιος. Μας άρεσε πάρα πολύ το όλο θέμα και κάτσαμε πολλή ώρα.
Γυρίσαμε πολύ αργά στο ξενοδοχείο, αλλά το ευχαριστηθήκαμε, η τελευταία μας μέρα στη Νέα Ζηλανδία ήταν πανέμορφη, με το Βόρειο Νησί να αποδεικνύει και πάλι ότι έχει πράγματα να δείξει.
Την επομένη, αν θυμάμαι καλά, πήγαμε και στο μουσείο του Ώκλαντ (που το είχα επισκεφθεί ήδη και μου είχε φανεί πάρα πολύ αξιόλογο) ώστε να το δει και ο Κώστας κι επιστρέψαμε στο αεροδρόμιο, παραδώσαμε το αυτοκίνητο και κινήσαμε για άλλες πολιτείες: ο Κώστας για δουλειά στο Μόναχο κι εγώ στην Ισπανία για το φάιναλ φορ της Ευρωλίγκας κι ένα τουρ σε Χώρα των Βάσκων, αγαπημένες Αστούριας και Καντάμπρια και μπόλικη Ανδαλουσία με μπόλικη και καλή παρέα.
Ακολουθεί η αξιολόγηση της Νέας Ζηλανδίας (που μου τη χρωστάω) κι ένας επίλογος του ταξιδιού και πάμε γι' άλλα (θα προσπαθήσω να τελειώσω Καραϊβική μετά από 10 χρόνια... και ίσως κάτι σύντομο από Ιρλανδία -που με εξέπληξε- και Βραζιλία, που έπαθα την πλακάρα μου).
Το τελευταίο μας πρωινό στο Βανουάτου ήταν uneventful: φάγαμε το πρωινό μας και πήγαμε στο αεροδρόμιο για να πάρουμε την πτήση μας για Aukland μέσω Brisbane, με την Virgin Australia. Πριν φύγουμε από το ξενοδοχειάκι μας πετύχαμε πάλι την οικογένεια των Ελληνογάλλων που έκαναν το γύρο του κόσμου για ένα χρόνο με το γιο τους. Μου έκανε εντύπωση πώς ο γιος τους με το που τελείωσε το πρωινό έβαλε τον υπολογιστή του και έκατσε να διαβάσει και να κάνει διαδραστικά μαθήματα για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις -online εννοείται- απολυτήριες εξετάσεις του. Εξαιρετικά πειθαρχημένος και συγκεντρωμένος ο μικρός. Ορίστε λοιπόν που υπάρχει και binge travelling ακόμη και για οικογένειες. Το σημείωσα, μπας και μου χρειαστεί.
Άργησε λίγο η πτήση, φτάσαμε αργά, γύρω στα μεσάνυχτα και πήγαμε στο -γνωστό για μένα- ξενοδοχείο κοντά στο αεροδρόμιο για ύπνο. Σκοπός ήταν όσο το δυνατόν νωρίτερα να νοικιάσουμε αμάξι και να φύγουμε για το Hobbiton ή όπως λέγεται το σκηνικό όπου εκτυλίσσονται κάποιες από τις σκηνές του Άρχοντα των Δαχτυλιδώνε. Η δική μου επιλογή ήταν να πάμε βόρεια, στο σημείο όπου υπεγράφη η τόσο παρεξηγημένη συμφωνία ανάμεσα σε Βρετανούς και Μαορί (οι μεν θεώρησαν ότι τους έδωσαν γη, οι άλλοι ότι υπέγραφαν εμπορική συμφωνία και ο δικαστικός αγώνας κρατάει μέχρι σήμερα), αλλά δεν μπορούσα να χαλάσω χατίρι στον Κρεκούζα, που στην τελική θα οδηγούσε κιόλας.
Ξυπνήσαμε λοιπόν, πήραμε το αμάξι και φύγαμε. Να σας πω ότι με πήγαν μια φορά σε ένα κινηματογράφο να δω έναν Άρχοντα και κοιμήθηκα στο εικοσάλεπτο, επομένως δεν είχα και πολλή ιδέα για το τι είναι τα Χόμπιτ και γιατί είναι τόσο ωραία, αλλά και μόνο που είχε τέτοια κεφάκια ο Κωστάκης μου, αυτός ο παιδικός αρκουδίτσος παγιδευμένος σε σώμα 40χρονου που μου έβαλε και τα αγαπημένα μου τραγούδια στα γκατζετοκασετόφωνά του, χάρηκα.
Τα τοπία στη δίωρη διαδρομή ήταν πάρα πολύ όμορφα. Όχι με την έννοια που είναι στο Νότιο Νησί, αλλά θύμιζαν βρετανική εξοχή στα καλά της. Εισιτήριο είχαμε κλείσει εβδομάδες πριν, το βράδυ της ημέρας που έφυγε ο Δευκαλίων, δηλαδή πριν καν πάμε στο Βανουάτου. Θέλει κράτηση καιρό πριν διότι έχει μεγάλη ζήτηση, φαίνεται ότι οι φανς του Άρχοντα είναι πολλοί. Φτάσαμε στην ώρα μας και περιηγηθήκαμε λίγο στο σουβενιράδικο, όπου μία κάπα κάποιου Elven πωλείται προς 290 δολάρια Νέας Ζηλανδίας, γκρουπ Ασιατών φωτογραφίζονταν στα περίχωρα ενθουσιασμένοι κι εγώ έλπιζα τουλάχιστον να είχαν καμιά μπαλίτσα πρωτεϊνης στην καφετέρια, διότι άλλο ενδιαφέρον δεν πίστευα να βρω. Ήταν και πολύ σκοτεινός ο ουρανός, σε ανοιχτό φυσικά χώρο το σετ της ταινίας, δεν προμηνύονταν καλά τα πράγματα. Ο Κρεκούζας βέβαια ήταν σα παιδάκι σε ζαχαροπλαστείο, δεν κρατιόταν, μάλλον γι αυτό αγόρασε κι ό,τι ζαχαρωτό βρήκε στο καφέ για να το φάει ως πρωινό.
Μας βάλανε σε ένα βανάκι με καμιά τριανταριά νοματαίους και μας είπαν πως θέλαμε περίπου 10 λεπτά μέχρι το σημείο εκκίνησης του τουρ του σετ. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής μας έπαιξαν ένα κλιπάκι, αν κατάλαβα καλά της πρώτης εικόνας που έχει κανείς του Χόμπιτον στις ταινίες, όπου ένας μπάρμπας που έμοιαζε με κάτι ανάμεσα στο Διονύση Σαββόπουλο και το Γιοκαρίνη πάνω σε ένα κάρο φτάνει στο Χόμπιτον και γνωρίζει τα Χόμπιτ. Ομολογώ ότι στην οθόνη φαινόταν μαγευτικό το τοπίο. Μετά κοίταξα έξω από το παράθυρο και ήταν το ίδιο. Πανέμορφο μέρος!
Κατεβήκαμε, κρατώντας τις ομπρέλες που μας έδωσαν (ή δε μας έδωσαν, δε θυμάμαι) γιατί κάτι ψιχάλες τις έριχνε και η ξεναγός άρχισε να μας εξηγεί τα του μέρους και της ταινίας. Όπως και στο στούντιο που με έτρεχε ο Δευκαλίων, το όλο θέμα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον. Από το πώς επιλέχθηκε η συγκεκριμένη τοποθεσία από το σκηνοθέτη (πέταξε με ελικόπτερο πάνω από το Βόρειο Νησί, του άρεσε η συγκεκριμένη φάρμα και... προσγειώθηκε για να μιλήσει με τους ιδιοκτήτες) μέχρι τις λεπτομέρειες της ταινίας: το πώς κάθε χομπιτόσπιτο είναι ξεχωριστό, πού γυρίστηκε η κάθε σκηνή, όλα τα κόλπα που κάνουν για να φαίνονται οι ηθοποιοί που υποδύονται τα Χόμπιτ λιλιπούτειοι, αλλά κυρίως ο απίστευτος βαθμός λεπτομέρειας κι επαγγελματισμού που απαιτείται. Η αλήθεια είναι πως πίστευα ότι τα περισσότερα τοπία στις ταινίες είναι εφέ, δεν είχα ιδέα πως το πού θα γυρίσεις την ταινία παίζει τόσο ρόλο, νόμιζα πως -όπως γίνεται στο Μαρόκο ή το Μεξικό- η επιλογή γίνεται βασικά με οικονομικά κριτήρια.
Μας είπαν πάρα πολλές λεπτομέρειες που δυστυχώς δε θυμάμαι, αλλά ξαναλέω πως ακόμη και για έναν άνθρωπο που δεν έχει ιδέα ποιος φοράει τα δαχτυλίδια και τι κάνουν οι Άρχοντες, είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον. Ρώτησαν μάλιστα σε κάποια φάση αν υπάρχει κανείς που να μην έχει ιδέα για τις ταινίες και ήμουν ο μόνος που σήκωσε το χέρι του.
Το όλο σκηνικό ήταν απλά φανταστικό, από τη λίμνη μέχρι τις κοιλάδες με τους ατέλειωτους καταπράσινους λοφίσκους, μέχρι το μπαρ των Χόμπιτ, ένα νερόμυλο κι ένα ολόκληρο σκηνικό το οποίο το έκαψαν για χάρη μιας ταινίας όπου κάποιοι κακοί του έβαλαν φωτιά, αλλά το ξαναέχτισαν για να το βλέπουμε εμείς, άλλωστε τα έσοδα από τις επισκέψεις είναι τεράστια. Φάγαμε και το κάτι τις μας στο μπαρ των Χόμπιτ, έβγαλε φωτογραφίες ο Κρεκούζας για μια ζωή και φύγαμε, εγώ εντυπωσιασμένος κι ο Κώστας ενθουσιασμένος.
Είχαμε ακόμη χρόνο για την τελευταία μας βραδιά στη Νέα Ζηλανδία και με δεδομένο ότι ο Κρεκούζας έχει αντοχές καμήλας, έριξα την ιδέα να μη γυρίσουμε από το γρήγορο δρόμο αλλά να πάμε μέσω Κωλοπετινίτσας, δηλαδή μέχρι Rotorua και από εκεί βορειοανατολικά, για να δούμε κι άλλα τοπία. Όμορφα ήταν, αλλά όχι σαν τα τοπία του Χόμπιτον, είδαμε και κάτι γεωθερμικοαχνιστές κοιλάδες και τελικά αποφασίσαμε (αφού οδηγεί ο άνθρωπος που δεν κουράζεται ποτέ) να πάμε και σε ένα σημείο που είχαν φέρει sequoias (τα μεγαλύτερα δέντρα στον κόσμο) από την Καλιφόρνια κι έχουν φτιάξει ένα ολόκληρο δάσος, που διάβασα πως έχει ενδιαφέρον.
Το όλο μέρος έχει και canopy, δηλαδή ανάμεσα στα τεράστια δέντρα έχουν στήσει υπερυψωμένες διαδρομές από γέφυρες με σκοινιά, οπότε μπορείς να περπατάς σε μεγάλη απόσταση από το έδαφος, αλλά εξ επαφής με τους κορμούς των δέντρων και το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ όμορφο. Μάλιστα έχουν βάλει κι ένα φοβερό φωτισμό, που μετά τη δύση του ηλίου δημιουργεί ακόμη πιο όμορφο εφέ, συν το ότι κάνουν προβολές από τα δέντρα προς τα κάτω, με αποτέλεσμα να φαίνονται σκιές ζώων (άσχετων με το δάσος, πχ φάλαινα!) που κινούνται από κάτω σου. Επειδή βρεθήκαμε εκεί λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα, αποφασίσαμε να πάρουμε το συνδυαστικό πακέτο εισιτηρίου, δηλαδή να περιπλανηθούμε και με το φυσικό φως αλλά και να μείνουμε αφού πέσει ο ήλιος. Μας άρεσε πάρα πολύ το όλο θέμα και κάτσαμε πολλή ώρα.
Γυρίσαμε πολύ αργά στο ξενοδοχείο, αλλά το ευχαριστηθήκαμε, η τελευταία μας μέρα στη Νέα Ζηλανδία ήταν πανέμορφη, με το Βόρειο Νησί να αποδεικνύει και πάλι ότι έχει πράγματα να δείξει.
Την επομένη, αν θυμάμαι καλά, πήγαμε και στο μουσείο του Ώκλαντ (που το είχα επισκεφθεί ήδη και μου είχε φανεί πάρα πολύ αξιόλογο) ώστε να το δει και ο Κώστας κι επιστρέψαμε στο αεροδρόμιο, παραδώσαμε το αυτοκίνητο και κινήσαμε για άλλες πολιτείες: ο Κώστας για δουλειά στο Μόναχο κι εγώ στην Ισπανία για το φάιναλ φορ της Ευρωλίγκας κι ένα τουρ σε Χώρα των Βάσκων, αγαπημένες Αστούριας και Καντάμπρια και μπόλικη Ανδαλουσία με μπόλικη και καλή παρέα.
Ακολουθεί η αξιολόγηση της Νέας Ζηλανδίας (που μου τη χρωστάω) κι ένας επίλογος του ταξιδιού και πάμε γι' άλλα (θα προσπαθήσω να τελειώσω Καραϊβική μετά από 10 χρόνια... και ίσως κάτι σύντομο από Ιρλανδία -που με εξέπληξε- και Βραζιλία, που έπαθα την πλακάρα μου).
Attachments
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
Last edited by a moderator: