kalspiros
Member
- Μηνύματα
- 2.554
- Likes
- 3.986
- Επόμενο Ταξίδι
- remaining UK
- Ταξίδι-Όνειρο
- yeah, whatever...
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Getting to Japan...
- ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ
- HELLO, MY NAME IS JAPAN
- ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ... ΝΤΟΠΙΩΝ
- ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ
- YOUR KINDNESS WILL BE GREATLY APPRECIATED
- ΠΟΙΟ ΝΗΣΙ?
- ΝΙΚΚΟ ΧΑΡΗΝ ΠΙΣΤΗΣ
- ΣΤΗΝ ΆΛΛΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
- ΟΔΗΓΗΣΑ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ
- ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ 30 ΧΡΟΝΩΝ
- ΠΑΙΔΙΑ... ΨΑΡΙΛΑ!
- ΚΩΝΟΣ
- Η διαδρομή (και μόνο!) για Takayama
- Αφιερωμένο στις γυναίκες της
- Takayama κλεισίματα και Nagoya
- Τι βλέπουν τα μάτια
- Ιαπωνία ultimatum 1/2
- Ιαπωνία ultimatum 2/2
- Φαβορί
- Η μάχη της εικόνας
- Heavyweight
- In between
- Kyoto: Arashiyama
- Kyoto: Kinkakuji
- Kyoto: CASE CLOSED!
- Πόλη ΝΟ.1
- Αποχαιρετιστήριο Δώρο
Το πράγμα περιπλέκεται. Για πρώτη φορά σε ιστορία μου οφείλω να παραδώσω ορισμένες σκέψεις που ενισχύουν τον αναπροσδιορισμό του οτιδήποτε έχει ειπωθεί. Και δεν ωθούμε για κανένα λόγο από τις απορίες ή τις διαπιστώσεις των μελών σε σχέση με τις απόψεις μου για τη χώρα. Ούτε προσπαθώ να «στρογγυλέψω» τις γωνίες. Το σκεπτικό είναι το ακόλουθο:
Ο ναός Itsukushima στην Miyajima είναι μία μαγεία! Ένα ασύγκριτα όμορφο οικοδόμημα μπρος στη θάλασσα ενώ από πίσω καταπράσινα βουνά ορθώνονται. Ο κόσμος λιγοστός, οι καμάρες οι κόκκινες, οι ιδιόμορφες στέγες, το ευμέγεθες torii, τα λιονταρίσια αγάλματα και τα φαναράκια, η παγόδα πίσω από όλα αυτά.
Είναι από τις φορές που μετανιώνω που έχω μαζί μου φωτογραφική μηχανή γιατί ορισμένες φορές έχουμε την αίσθηση ότι το τοπίο το βλέπουμε μέσα από το κλείστρο. Ή νομίζουμε ότι επανορθώνουμε όταν θωρούμε με το βλέμμα μας για λίγα δευτερόλεπτα πριν το ξανά χώσουμε μέσα στο κλείστρο. Αν όμως σταματήσουμε για ένα λεπτό μετρημένο με το ρολόι και χαζέψουμε μια και μόνο εικόνα, τότε θα το νιώσουμε διαφορετικά. Εγώ την πάτησα. Ας τα αφήσουμε όμως αυτά και ας επανέλθουμε στην αρχή του σκεπτικού μου:
Μέσα σε αυτή την μαγεία ανακαλώ τις τότε σκέψεις μου και ανακαλύπτω ότι δεν υπήρχε ουδεμία έκπληξη, καμία συγκεκριμένη ανάταση. Όποιος με διαβάζει ενδέχεται από τα γραφόμενα μου να έλεγε «επιτέλους, είδε και κάτι αξιόλογο». Εγώ όμως εκείνη την στιγμή δεν είπα τίποτα τέτοιο, πράγμα που αποδεικνύει ότι την Ιαπωνία μέχρι τότε δεν την έκρινα όσο αυστηρά το κάνω τώρα. Και ας αφήσουμε αυτή την διαπίστωση μετέωρη, δεν χρειάζεται παραπάνω λόγια, ο νοών νοείτο. Πάμε πιο βαθιά. Ποια λοιπόν η βαρύτητα της όποια διαπίστωσης εκμαιευτεί από την όποια ταξιδιωτική ιστορία όταν η όλη γραφή της μεταλλάσετε από μέρα σε μέρα;
Πλατειάζω. Το ξέρω. Το αναγνωρίζω. Προχωρώ στα ταξιδιωτικά:
Θα μπορούσα άνετα να επαναλάβω τα όσα είπα πιο πάνω για τον Itsukushima. Ένα απόλυτο must για την επίσκεψή σας στη χώρα που συνδυάζεται άριστα με τη Hiroshima.
Να προσθέσω ότι η κάτωθι σελίδα: Tide/Current Predictor μπορεί να αποβεί ιδιαίτερα χρήσιμη καθώς σας ενημερώνει για τις παλίρροιες και άμπωτες με τις ακριβείς τους ώρες. Εμάς μας κλήρωσε άμπωτη αλλά μας κλήρωσε και ένας γάμος με φωτογραφίσεις με φόντο το torii. Είναι αδιανόητο το πόσο χρόνο σπαταλούν οι παρατρεχάμενες της νύφης για να ισιώσουν- στρώσουν- ευθυγραμμίσουν- μετακινήσουν- τετραγωνίσουν τον κύκλο τέλος πάντων του νυφικού της. Ο γαμπρός με την βεντάλια στο χέρι, πειθήνια και χαμογελαστά παρακολουθεί τη διαδικασία.
Φωτογραφία κι εδώ. Κινούμαστε δυτικά προς το Kitaonishicho όπου απέναντί του βρίσκεται κάτι (δεν θυμάμαι τι, taver άνοιξε τα LP) το οποίο μας μύρισε tourist trap και το αποφεύγουμε ανεβαίνοντας από δρόμο με ρυάκι στο κέντρο του και τον Itsukushima στα αριστερά. Μέσα από τα στενά του χωριού φτάνουμε στην παγόδα και το Senjokaku, ένα μεγάλο ξύλινο κτίριο με ξύλινες επιγραφές στα δοκάρια του πιθανότατα από την περίοδο ανέγερσής του το 1555. Η θέα από δω πάνω δεν χρειάζεται περιγραφή ενώ κατεβαίνοντας από την σκάλα δεξιά της παγόδας και μπροστά από το δημαρχείο (ένα γυάλινο… «πράμα») θα βρείτε την μικροσκοπική και γραφική καφετέρια Sarasvati ({Ε©ΖΰχR[q[π·ιJtF@sarasvati) που προσφέρει καφέ από φρεσκοαλεσμένους κόκκους.
Επιστροφή στο λιμάνι και δρόμο για Hiroshima.
Ο ναός Itsukushima στην Miyajima είναι μία μαγεία! Ένα ασύγκριτα όμορφο οικοδόμημα μπρος στη θάλασσα ενώ από πίσω καταπράσινα βουνά ορθώνονται. Ο κόσμος λιγοστός, οι καμάρες οι κόκκινες, οι ιδιόμορφες στέγες, το ευμέγεθες torii, τα λιονταρίσια αγάλματα και τα φαναράκια, η παγόδα πίσω από όλα αυτά.
Είναι από τις φορές που μετανιώνω που έχω μαζί μου φωτογραφική μηχανή γιατί ορισμένες φορές έχουμε την αίσθηση ότι το τοπίο το βλέπουμε μέσα από το κλείστρο. Ή νομίζουμε ότι επανορθώνουμε όταν θωρούμε με το βλέμμα μας για λίγα δευτερόλεπτα πριν το ξανά χώσουμε μέσα στο κλείστρο. Αν όμως σταματήσουμε για ένα λεπτό μετρημένο με το ρολόι και χαζέψουμε μια και μόνο εικόνα, τότε θα το νιώσουμε διαφορετικά. Εγώ την πάτησα. Ας τα αφήσουμε όμως αυτά και ας επανέλθουμε στην αρχή του σκεπτικού μου:
Μέσα σε αυτή την μαγεία ανακαλώ τις τότε σκέψεις μου και ανακαλύπτω ότι δεν υπήρχε ουδεμία έκπληξη, καμία συγκεκριμένη ανάταση. Όποιος με διαβάζει ενδέχεται από τα γραφόμενα μου να έλεγε «επιτέλους, είδε και κάτι αξιόλογο». Εγώ όμως εκείνη την στιγμή δεν είπα τίποτα τέτοιο, πράγμα που αποδεικνύει ότι την Ιαπωνία μέχρι τότε δεν την έκρινα όσο αυστηρά το κάνω τώρα. Και ας αφήσουμε αυτή την διαπίστωση μετέωρη, δεν χρειάζεται παραπάνω λόγια, ο νοών νοείτο. Πάμε πιο βαθιά. Ποια λοιπόν η βαρύτητα της όποια διαπίστωσης εκμαιευτεί από την όποια ταξιδιωτική ιστορία όταν η όλη γραφή της μεταλλάσετε από μέρα σε μέρα;
Πλατειάζω. Το ξέρω. Το αναγνωρίζω. Προχωρώ στα ταξιδιωτικά:
Θα μπορούσα άνετα να επαναλάβω τα όσα είπα πιο πάνω για τον Itsukushima. Ένα απόλυτο must για την επίσκεψή σας στη χώρα που συνδυάζεται άριστα με τη Hiroshima.
Να προσθέσω ότι η κάτωθι σελίδα: Tide/Current Predictor μπορεί να αποβεί ιδιαίτερα χρήσιμη καθώς σας ενημερώνει για τις παλίρροιες και άμπωτες με τις ακριβείς τους ώρες. Εμάς μας κλήρωσε άμπωτη αλλά μας κλήρωσε και ένας γάμος με φωτογραφίσεις με φόντο το torii. Είναι αδιανόητο το πόσο χρόνο σπαταλούν οι παρατρεχάμενες της νύφης για να ισιώσουν- στρώσουν- ευθυγραμμίσουν- μετακινήσουν- τετραγωνίσουν τον κύκλο τέλος πάντων του νυφικού της. Ο γαμπρός με την βεντάλια στο χέρι, πειθήνια και χαμογελαστά παρακολουθεί τη διαδικασία.
Φωτογραφία κι εδώ. Κινούμαστε δυτικά προς το Kitaonishicho όπου απέναντί του βρίσκεται κάτι (δεν θυμάμαι τι, taver άνοιξε τα LP) το οποίο μας μύρισε tourist trap και το αποφεύγουμε ανεβαίνοντας από δρόμο με ρυάκι στο κέντρο του και τον Itsukushima στα αριστερά. Μέσα από τα στενά του χωριού φτάνουμε στην παγόδα και το Senjokaku, ένα μεγάλο ξύλινο κτίριο με ξύλινες επιγραφές στα δοκάρια του πιθανότατα από την περίοδο ανέγερσής του το 1555. Η θέα από δω πάνω δεν χρειάζεται περιγραφή ενώ κατεβαίνοντας από την σκάλα δεξιά της παγόδας και μπροστά από το δημαρχείο (ένα γυάλινο… «πράμα») θα βρείτε την μικροσκοπική και γραφική καφετέρια Sarasvati ({Ε©ΖΰχR[q[π·ιJtF@sarasvati) που προσφέρει καφέ από φρεσκοαλεσμένους κόκκους.
Επιστροφή στο λιμάνι και δρόμο για Hiroshima.
Attachments
-
46 KB Προβολές: 3.284
Last edited by a moderator: