kalspiros
Member
- Μηνύματα
- 2.554
- Likes
- 3.998
- Επόμενο Ταξίδι
- remaining UK
- Ταξίδι-Όνειρο
- yeah, whatever...
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Getting to Japan...
- ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ
- HELLO, MY NAME IS JAPAN
- ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ... ΝΤΟΠΙΩΝ
- ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ
- YOUR KINDNESS WILL BE GREATLY APPRECIATED
- ΠΟΙΟ ΝΗΣΙ?
- ΝΙΚΚΟ ΧΑΡΗΝ ΠΙΣΤΗΣ
- ΣΤΗΝ ΆΛΛΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
- ΟΔΗΓΗΣΑ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ
- ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ 30 ΧΡΟΝΩΝ
- ΠΑΙΔΙΑ... ΨΑΡΙΛΑ!
- ΚΩΝΟΣ
- Η διαδρομή (και μόνο!) για Takayama
- Αφιερωμένο στις γυναίκες της
- Takayama κλεισίματα και Nagoya
- Τι βλέπουν τα μάτια
- Ιαπωνία ultimatum 1/2
- Ιαπωνία ultimatum 2/2
- Φαβορί
- Η μάχη της εικόνας
- Heavyweight
- In between
- Kyoto: Arashiyama
- Kyoto: Kinkakuji
- Kyoto: CASE CLOSED!
- Πόλη ΝΟ.1
- Αποχαιρετιστήριο Δώρο
by taver
Θα διακόψω τη ροή του kalspiros με ένα κομμάτι στο οποίο ξέρω ότι αν δεν το γράψω εγώ, δε θα αναφερθεί: Τις πτήσεις.... :xmas_smile:
26/11/2010, 06:10 ATH-FRA, LH1283 (A321 D-AISJ).
Το ραντεβού δόθηκε στο lounge της Α3, μια κια το πρωϊνό στο αδερφό lounge της LH είναι για κλάμματα... Ο Σπύρος κάτι πρόλαβε απ' αυτό. Εγώ έφτασα με την ψυχή στο στόμα (άργησα να ξεκινήσω από το Sofitel, στο οποίο διανυκτέρευσα), και τον πέτυχα να εκτυπώνει χάρτες στον εκτυπωτή του lounge... Στα γρήγορα ένας καφές, και ξεκινάμε για boarding. Security από τη γνωστή "τρύπα" που δε μαζεύει ουρά, και βούρ για το Β09.
Επιβίβαση αμέσως, θέσεις 07A και 07C, και μετά από καθυστέρηση 79 λεπτών (λόγω κακαιρίας στον προορισμό), αναχώρησε η πτήση 3 ωρών για τη Φρανκφούρτη με το σχετικά παλιό αλλά καλά κρατημένο αεροπλάνο.
Απογείωση, εξαιρετικό πρωϊνό (για αεροπλάνο, πάντα), και άφιξη με 65 λεπτά καθυστέρηση στην παγωμένη Φρανκφούρτη, με το χιόνι για πρώτη φορά φέτος να έχει καλύψει ελαφρά το έδαφος. 2 μέρες πριν εγώ, και την προηγούμενη μέρα ο Σπύρος στο ίδιο αεροδρόμιο, δεν είχαμε δει χιόνι.... Ήταν πολύ πολύ φρέσκο!
Το αεροπλάνο πήγε σε πύλη shengen στο concourse "Β" του αεροδρομίου κι όχι στο "Α" όπως συνήθως, γεγονός που μας γλύτωσε από αρκετό περπάτημα. Είχαμε 4 ώρες στη διάθεση μας μέχρι την επόμενη απογείωση, αλλά με τον καιρό να μην αστειεύεται κάθε ιδέα που πιθανώς να είχαμε για βόλτα στην πόλη μας έφυγε πάρα πολύ γρήγορα...
26/11/2010, 13:30 FRA-NRT, LH710 (A380 D-AIMB).
Η πύλη αναχώρησης ήταν η C15. Μια από τις λίγες νέες πύλες του Αεροδρομίου της φρανκφούρτης, που φτιάχθηκαν εξ' αρχής με προδιαγραφές Α380, με 3 φυσούνες για το Boarding των 2 επιπέδων του αεροσκάφους. Η ίδια η πύλη είναι διόρωφη, με την κυρίως πύλη στον δεύτερο όροφο και το business lounge πάνω από αυτή, με το boarding να γίνεται και από τους 2 οροφους του αεροδρομίου ανεξάρτητα.
Δίπλα στις πύλες, το μεγάλο senator lounge παρέχει προδιαγραφές υψηλού επιπέδου, με υπολογιστές, άπλετο χώρο, επαρκέστατο φαγητό (μέχρι και φρεσκοψημένη μακαρονάδα), απεριόριστη θέα σε όλο το αεροδρόμιο και τα σταθμευμένα αεροσκάφη, και γρήγορο και άνετο boarding απευθείας από το lounge στο αεροπλάνο. Κατευθυνθήκαμε λοιπόν εκεί, και το ρίξαμε στη μελέτη, σημειώνοντας και ιεραρχώντας τα αξιοθέατα που θέλαμε να δούμε στις 2 μεγάλες πόλεις που θα εστιάζαμε περισσότερο (Τόκυο και Κυότο), και εντοπίζοντας τα σε χάρτες και βιβλία για γρήγορη αναφορά.
Η ώρα πέρασε γρήγορα, και ήρθε η ώρα της επιβίβασης. Το priority gate άνοιξε, και το boarding ξεκίνησε. Είχαμε κάνει check-in στις θέσεις 53A και 53C. Ο Σπύρος περνάει τη boarding pass από το barcode reader, η πόρτα ανοιίγει, και περνάει. Κάνω κι εγώ το ίδιο, αλλά σε μένα το μηχάνημα τύπωσε ένα χαρτάκι.... "Νέα Θέση 20D (business)". Τι να κάνουμε, το παίρνουμε απόφαση ότι θα πετάξουμε χωριστά και δε θα ολοκληρώσουμε τη δουλειά που δεν προλάβαμε στο lounge.
Μπαίνουμε στο αεροπλάνο, λοιπόν, από διαφορετικές φυσούνες σε διαφορετικούς ορόφους, και θα ξαναειδωθούμε στο Τόκυο.
Η πτήση αναχώρησε και πάλι με μεγάλη καθυστέρηση 65 λεπτών (λόγω de-icing) (Τα οποία μάλιστα έγιναν 84 λεπτά καθυστέρησης για την άφιξη στο Τόκυο). Δεν ξέρω τι έγινε στον κάτω όροφο, αλλά φήμες λένε ότι το αεροσκάφος ηταν κι εκεί, όπως και πάνω, ασφυκτικά γεμάτο. Για μένα, οι ώρες πέρασαν με το AVOD (2 ταινίες, και κάμποσα tetris και sudoku), το γεύμα (που στη business σερβίρεται σταδιακά, πρώτα τα πρώτα, μετά τα κυρίως κλπ), και λίγο ύπνο, στο κάθισμα της Lufthansa που γίνεται κρεββάτι - υπό κλίση όμως.
Η άφιξη απροβλημάτιστη, η διαδικασία του immigration απλούστατη και με σχεδόν μηδενική ουρά, παραλαμβάνουμε βαλίτσες από 2 ιμάντες (ένα για αποσκευές με priority και έναν άλλο για τις υπόλοιπες) και φύγαμε σφαίρα για το τρένο που θα μας πάει στην πόλη....
Για 3 μέρες, θα πρέπει να κινηθούμε χωρίς το Japan Rail Pass (καθώς αυτό έχει δυνατότητα για διάρκεια κβαντισμένη σε πολλαπλάσια των 7 ημερών, κι εμείς θα μείνουμε 10, οπότε αγοράσαμε μόνο 1 εβδομάδα έκαστος), οπότε σήμερα παίρνουμε ελεύθερα ότι μεταφορικά μέσα θέλουμε, με τα κατάλληλα εισιτήρια.
Θα διακόψω τη ροή του kalspiros με ένα κομμάτι στο οποίο ξέρω ότι αν δεν το γράψω εγώ, δε θα αναφερθεί: Τις πτήσεις.... :xmas_smile:
26/11/2010, 06:10 ATH-FRA, LH1283 (A321 D-AISJ).
Το ραντεβού δόθηκε στο lounge της Α3, μια κια το πρωϊνό στο αδερφό lounge της LH είναι για κλάμματα... Ο Σπύρος κάτι πρόλαβε απ' αυτό. Εγώ έφτασα με την ψυχή στο στόμα (άργησα να ξεκινήσω από το Sofitel, στο οποίο διανυκτέρευσα), και τον πέτυχα να εκτυπώνει χάρτες στον εκτυπωτή του lounge... Στα γρήγορα ένας καφές, και ξεκινάμε για boarding. Security από τη γνωστή "τρύπα" που δε μαζεύει ουρά, και βούρ για το Β09.
Επιβίβαση αμέσως, θέσεις 07A και 07C, και μετά από καθυστέρηση 79 λεπτών (λόγω κακαιρίας στον προορισμό), αναχώρησε η πτήση 3 ωρών για τη Φρανκφούρτη με το σχετικά παλιό αλλά καλά κρατημένο αεροπλάνο.
Απογείωση, εξαιρετικό πρωϊνό (για αεροπλάνο, πάντα), και άφιξη με 65 λεπτά καθυστέρηση στην παγωμένη Φρανκφούρτη, με το χιόνι για πρώτη φορά φέτος να έχει καλύψει ελαφρά το έδαφος. 2 μέρες πριν εγώ, και την προηγούμενη μέρα ο Σπύρος στο ίδιο αεροδρόμιο, δεν είχαμε δει χιόνι.... Ήταν πολύ πολύ φρέσκο!
Το αεροπλάνο πήγε σε πύλη shengen στο concourse "Β" του αεροδρομίου κι όχι στο "Α" όπως συνήθως, γεγονός που μας γλύτωσε από αρκετό περπάτημα. Είχαμε 4 ώρες στη διάθεση μας μέχρι την επόμενη απογείωση, αλλά με τον καιρό να μην αστειεύεται κάθε ιδέα που πιθανώς να είχαμε για βόλτα στην πόλη μας έφυγε πάρα πολύ γρήγορα...
26/11/2010, 13:30 FRA-NRT, LH710 (A380 D-AIMB).
Η πύλη αναχώρησης ήταν η C15. Μια από τις λίγες νέες πύλες του Αεροδρομίου της φρανκφούρτης, που φτιάχθηκαν εξ' αρχής με προδιαγραφές Α380, με 3 φυσούνες για το Boarding των 2 επιπέδων του αεροσκάφους. Η ίδια η πύλη είναι διόρωφη, με την κυρίως πύλη στον δεύτερο όροφο και το business lounge πάνω από αυτή, με το boarding να γίνεται και από τους 2 οροφους του αεροδρομίου ανεξάρτητα.
Δίπλα στις πύλες, το μεγάλο senator lounge παρέχει προδιαγραφές υψηλού επιπέδου, με υπολογιστές, άπλετο χώρο, επαρκέστατο φαγητό (μέχρι και φρεσκοψημένη μακαρονάδα), απεριόριστη θέα σε όλο το αεροδρόμιο και τα σταθμευμένα αεροσκάφη, και γρήγορο και άνετο boarding απευθείας από το lounge στο αεροπλάνο. Κατευθυνθήκαμε λοιπόν εκεί, και το ρίξαμε στη μελέτη, σημειώνοντας και ιεραρχώντας τα αξιοθέατα που θέλαμε να δούμε στις 2 μεγάλες πόλεις που θα εστιάζαμε περισσότερο (Τόκυο και Κυότο), και εντοπίζοντας τα σε χάρτες και βιβλία για γρήγορη αναφορά.
Η ώρα πέρασε γρήγορα, και ήρθε η ώρα της επιβίβασης. Το priority gate άνοιξε, και το boarding ξεκίνησε. Είχαμε κάνει check-in στις θέσεις 53A και 53C. Ο Σπύρος περνάει τη boarding pass από το barcode reader, η πόρτα ανοιίγει, και περνάει. Κάνω κι εγώ το ίδιο, αλλά σε μένα το μηχάνημα τύπωσε ένα χαρτάκι.... "Νέα Θέση 20D (business)". Τι να κάνουμε, το παίρνουμε απόφαση ότι θα πετάξουμε χωριστά και δε θα ολοκληρώσουμε τη δουλειά που δεν προλάβαμε στο lounge.
Μπαίνουμε στο αεροπλάνο, λοιπόν, από διαφορετικές φυσούνες σε διαφορετικούς ορόφους, και θα ξαναειδωθούμε στο Τόκυο.
Η πτήση αναχώρησε και πάλι με μεγάλη καθυστέρηση 65 λεπτών (λόγω de-icing) (Τα οποία μάλιστα έγιναν 84 λεπτά καθυστέρησης για την άφιξη στο Τόκυο). Δεν ξέρω τι έγινε στον κάτω όροφο, αλλά φήμες λένε ότι το αεροσκάφος ηταν κι εκεί, όπως και πάνω, ασφυκτικά γεμάτο. Για μένα, οι ώρες πέρασαν με το AVOD (2 ταινίες, και κάμποσα tetris και sudoku), το γεύμα (που στη business σερβίρεται σταδιακά, πρώτα τα πρώτα, μετά τα κυρίως κλπ), και λίγο ύπνο, στο κάθισμα της Lufthansa που γίνεται κρεββάτι - υπό κλίση όμως.
Η άφιξη απροβλημάτιστη, η διαδικασία του immigration απλούστατη και με σχεδόν μηδενική ουρά, παραλαμβάνουμε βαλίτσες από 2 ιμάντες (ένα για αποσκευές με priority και έναν άλλο για τις υπόλοιπες) και φύγαμε σφαίρα για το τρένο που θα μας πάει στην πόλη....
Για 3 μέρες, θα πρέπει να κινηθούμε χωρίς το Japan Rail Pass (καθώς αυτό έχει δυνατότητα για διάρκεια κβαντισμένη σε πολλαπλάσια των 7 ημερών, κι εμείς θα μείνουμε 10, οπότε αγοράσαμε μόνο 1 εβδομάδα έκαστος), οπότε σήμερα παίρνουμε ελεύθερα ότι μεταφορικά μέσα θέλουμε, με τα κατάλληλα εισιτήρια.
Attachments
-
46 KB Προβολές: 3.284
Last edited by a moderator: