themischar
Member
- Μηνύματα
- 512
- Likes
- 4.878
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 1η μέρα (Marrakech)
- 1η μέρα (συνέχεια)
- 2η μέρα (στην παλιά και στην νέα πόλη)
- 2η μέρα (συνέχεια)
- 2η μέρα (συνέχεια)
- 2η μέρα (συνέχεια)
- 2η μέρα (συνέχεια)
- 3η μέρα (Marrakech - Skoura & 238 Km)
- 3η μέρα (συνέχεια)
- 3η μέρα (συνέχεια)
- 4η μέρα (Skoura - Merzouga & 363 Km)
- 4η μέρα (συνέχεια)
- 4η μέρα (συνέχεια)
- 5η μέρα (ασκόπως τριγύρω και ακολουθεί Camel Trek 😂 )
- 5η μέρα (συνέχεια)
- 6η ημέρα (Camp + Merzouga - Fès & 470 Km)
- 6η μέρα (συνέχεια)
- 6η μέρα (συνέχεια)
- 7η ημέρα (Fès ολημερίς, τι άλλο μπορεί να θες ?)
- 7η μέρα (συνέχεια)
- 7η μέρα (συνέχεια)
- 8η ημέρα, (Fès - Meknes - Volubilis - Chefchaouen & 264 Km)
- 8η ημέρα, (συνέχεια)
- 8η ημέρα, (συνέχεια)
- 8η ημέρα, (Chefchaouen, το μπλε μαργαριτάρι !)
- 8η ημέρα, (συνέχεια)
- 9η μέρα (Chefchaouen - Rabat και 278 χλμ)
- 9η ημέρα, (Rabat)
- 9η ημέρα, (συνέχεια)
- 10η μέρα ( Rabat - Essaouira & 455 Km )
- 10η μέρα (συνέχεια)
- 10η μέρα (Essaouira)
- 10η μέρα (συνέχεια)
- 11η μέρα (Essaouira - Marrakech & 177 Km)
- 11η μέρα (συνέχεια)
Η Essaouira ή Mogador (όνομα που προέρχεται από τη φοινικική λέξη Migdol που σημαίνει «μικρό φρούριο»), όπως ήταν κάποτε γνωστή, είναι ένα λιμάνι, στις ακτές του Ατλαντικού Ωκεανού πληθυσμό περίπου 80.000 κατοίκους. Το οχυρωμένο κέντρο της (η Medina) έχει ανακηρυχθεί μνημείο Παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO από το 2001.Η ιστορία της ξεκινά από την εποχή των Φοινίκων, και είναι μια ιστορία γεμάτη επίδοξους κατακτητές. Ρωμαίοι, Άραβες, Πορτογάλοι, Γάλλοι, ήταν κάποιοι από αυτούς πάτησαν το πόδι τους εδώ, ενώ ήταν ο ευσεβής πόθος των Άγγλων αλλά και των Ολλανδών.
Με το άνοιγμα του Μαρόκου στον υπόλοιπο κόσμο στα τέλη του 17ου αιώνα, η Medina της Essaouira σχεδιάστηκε από έναν Γάλλο αρχιτέκτονα που είχε επηρεαστεί βαθιά από το έργο του στρατιωτικού μηχανικού Vauban στο Saint Malo.
Η Essaouira νωστή για μεγάλο χρονικό διάστημα ως το λιμάνι του Timbuktu, έγινε ένα από τα σημαντικότερα εμπορικά κέντρα του Ατλαντικού μεταξύ Αφρικής και Ευρώπης στα τέλη του 18ου αιώνα και κατά τον 19ο αιώνα. “Το λιμάνι του Timbuktu” ήταν ιδιαιτέρως σημαντικό για τα καραβάνια της Σαχάρας, τα οποία μετέφεραν ζάχαρη, μελάσσα, και μπαχαρικά, διασχίζοντας όλη την Αφρική, κατέληγαν πάντα εδώ, αφού ήταν το μοναδικό λιμάνι, που επιτρεπόταν η είσοδος στα ξένα πλοία. Το εμπόριο δυστυχώς, δεν περιοριζόταν στα υλικά αγαθά καθώς υπήρχαν και οι σκλάβοι. Η πλειονότητα, ήταν άνθρωποι που είχαν αιχμαλωτιστεί στις χώρες της υποσαχάριας Αφρικής. Οι άντρες προορίζονταν για την επάνδρωση του Μαροκινού στρατού, ενώ οι γυναίκες για σύζυγοι και παλλακίδες. Για μερικούς, ακόμα πιο ατυχείς, το μαρτυρικό ταξίδι, συνεχιζόταν στα αμπάρια των πλοίων. Το 1956 το Μαρόκο ανεξαρτητοποιήθηκε από τους Γάλλους, και το όνομα της Mogador, έγινε Essaouira. Στο τέλος, η Casablanca ανέλαβε το ρόλο του λιμανιού και η Essaouira μετατράπηκε σε ένα τουριστικό και χαλαρό ψαροχώρι.
Βγαίνοντας για τη βόλτα μας είδαμε ότι τοίχοι του σπιτιού ήταν αιχμάλωτοι των αναρριχώμενων φυτών, χρησίμευαν για στήριγμα σε βλαστούς και ρίζες.

Αλλαγή σκηνικού, εδώ είμαστε σε παραθαλάσσιο παραθεριστικό κέντρο και η όμορφη νέα πόλη απλώνεται κατά μήκος της ακτής με κτίσματα ενσωματωμένα στο περιβάλλον.



Ο παράκτιος άνεμος, ο επωνομαζόμενος alizee φυσάει τόσο δυνατά, για το μεγαλύτερο μέρος του έτους, η χαλάρωση στην παραλία είναι αδύνατη, έκανε γνωστή την Essaouira ως «Wind City of Africa» και προσελκύει πολλούς windsurfers μεταξύ Απριλίου και Νοεμβρίου. Η πλειοψηφία των επισκεπτών επισκεπτεται την πόλη την άνοιξη και το φθινόπωρο για να περιπλανηθεί στις μυρωδιές της οχυρωμένης Medina και να περιηγηθεί στα σοκάκια της.

Η ευρύτερη περιοχή της Essaouira, συγκαταλέγεται στη λίστα με τους δέκα καλύτερους προορισμούς για surfing στον κόσμο, επομένως, υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός σχολών. Τα ημερήσια μαθήματα συνήθως είναι δίωρα, ενώ υπάρχει επιλογή για μεγαλύτερα πακέτα.

Στις ακτές της Δυτικής Αφρικής, τα κύματα του Ατλαντικού, πολλές φορές δεν επιτρέπουν το μπάνιο στη θάλασσα. Έτσι, δεν είναι λίγοι αυτοί που καταφεύγουν σε μια παραθαλάσσια βόλτα με καμήλες ή με άλογα, που εκτός από τουριστική ατραξιόν, αποτελούν και ένα επιπλέον μέσο μεταφοράς των surfers, στο κυνήγι των κυμάτων.
Και η δύση του ηλίου, όπως τώρα, είναι η πλέον κατάλληλη ώρα, γι´αυτό και έχουν ετοιμασίες σε μια άκρη της παραλίας οι ιδιοκτήτες με τα ζώα τους ενόσω περιμένουν τους πελάτες τους.




Στη Windy City δεν προβλέπονται αέρηδες το προσεχές 24ωρο και είναι επομένως ελκυστικό να κάθονται δεξιά αριστερά όσοι βρέθηκαν στην παραλία αφού δε θα ἐχουν τον ενοχλητικό άνεμο να ρίχνει συνεχώς άμμο στο πρόσωπό τους.





Ένα μικρό φυτεμένο πάρκο παρεμβάλλεται μεταξύ της ακροθαλασσιάς και της Medina.

Εξαιρετικό το τριών διαστάσεων Graffiti από τον street art Nark ¨tattoo & graffiti artist¨ του Πορτογαλέζικου CPK (Shop Clothing By Artists For Artist) που φιλοτέχνησε σε μια άκρη προέκτασης του τείχους της Medina.

Ένα μέρος στο οποίο θα αφιερώναμε πολύ χρόνο, είναι η Medina Πρόκειται για ένα οχυρωματικό έργο, που πήρε τη τελική του μορφή τον 18ο αιώνα. Δεν έχει τις επιβλητικές πύλες, που συναντήσαμε σε άλλες πόλεις είναι όμως καλαίσθητες και με ανανεωμένα υλικά οι περισσότερες εξ´αυτών.


Κατά την είσοδό μας δεν συναντήσαμε κόσμο και μας φάνηκε παράξενο, αλλά λίγο μας ένοιαζε και ακολουθήσαμε το λαβύρινθο των σουκ προς τα εκατοντάδες μαγαζάκια.
Είναι και δείχνει τόσο όμορφη και δικαίως συγκαταλέγεται στη λίστα με τα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO.



Είχαν ρίξει νερό στο κεντρικό σοκάκι, λες και τους περισσεύει. Και ξαφνικά βρεθήκαμε αναγκασμένοι να προχωράμε πλατσουρίζοντας μέσα στα βρώμικα μυρωδάτα νερά, που μαζί με τον κόσμο που άρχισε να πληθαίνει ανέδυαν έναν καυτό κολλώδη αχνό.


Το σουλάτσο μας συνεχιζόταν με ένα ράθυμο ρυθμό στα σουκ με τα χαλιά, τα μπαχαρικά και τις ¨ψαγμένες¨ γκαλερί.




Το ηλιοβασίλεμα αργούσε ακόμη αλλά ακολουθήσαμε τους γλάρους, που χαμηλοπετούσαν, και έτσι μας οδήγησαν προς το φρούριο Skala du Port .


Περιτριγυρισμένο από την εσωτερική μεριά με πολλά καταστήματα λαικής τέχνης και έχοντας για προμαχώνα τα κύματα, το καθιστούν ένα υπέροχο μέρος για βόλτες.
Εϊναι Film Location και χρησιμοποιήθηκε στην εναρκτήρια σκηνή της ταινίας <<Othello>> του 1951 του Orson Welles και πιο πρόσφατα στη δραματική σειρά <<Game of Thrones>>.

Όσοι/ες έχουν δει όλη ή μέρος από την Medina θα συνεχίσουν να κάνουν την βόλτα τους στη Skala de la Ville. Αυτό το τμήμα της πόλης μπορεί να είναι αρκετά γεμάτο με οργανωμένες τουριστικές ομάδες, επειδή δεν υπάρχει εισητήριο και η δημοτικότητά του έχει ανανεωθεί επειδή αυτή ήταν μια τοποθεσία γυρισμάτων για την δραματική τηλεοπτική σειρά Game of Thrones.





Τα Îles Purpuraires, δηλαδή τα “Mωβ Nησιά”, βρίσκονται ακριβώς απέναντι από το λιμάνι. Το όνομα τους, το πήραν από ένα όστρακο που ανακάλυψαν οι Ρωμαίοι, από του οποίου το κέλυφος βγαίνει η μωβ χρωστική ουσία. Το Île de Mogador, το μεγαλύτερο εξ αυτών, δεν είναι επισκέψιμο, αφού είναι το καταφύγιο των Eleanora's Falcons, 1.300 εκ των οποίων αναπαράγονται στο Île de Mogador.


Με το άνοιγμα του Μαρόκου στον υπόλοιπο κόσμο στα τέλη του 17ου αιώνα, η Medina της Essaouira σχεδιάστηκε από έναν Γάλλο αρχιτέκτονα που είχε επηρεαστεί βαθιά από το έργο του στρατιωτικού μηχανικού Vauban στο Saint Malo.
Η Essaouira νωστή για μεγάλο χρονικό διάστημα ως το λιμάνι του Timbuktu, έγινε ένα από τα σημαντικότερα εμπορικά κέντρα του Ατλαντικού μεταξύ Αφρικής και Ευρώπης στα τέλη του 18ου αιώνα και κατά τον 19ο αιώνα. “Το λιμάνι του Timbuktu” ήταν ιδιαιτέρως σημαντικό για τα καραβάνια της Σαχάρας, τα οποία μετέφεραν ζάχαρη, μελάσσα, και μπαχαρικά, διασχίζοντας όλη την Αφρική, κατέληγαν πάντα εδώ, αφού ήταν το μοναδικό λιμάνι, που επιτρεπόταν η είσοδος στα ξένα πλοία. Το εμπόριο δυστυχώς, δεν περιοριζόταν στα υλικά αγαθά καθώς υπήρχαν και οι σκλάβοι. Η πλειονότητα, ήταν άνθρωποι που είχαν αιχμαλωτιστεί στις χώρες της υποσαχάριας Αφρικής. Οι άντρες προορίζονταν για την επάνδρωση του Μαροκινού στρατού, ενώ οι γυναίκες για σύζυγοι και παλλακίδες. Για μερικούς, ακόμα πιο ατυχείς, το μαρτυρικό ταξίδι, συνεχιζόταν στα αμπάρια των πλοίων. Το 1956 το Μαρόκο ανεξαρτητοποιήθηκε από τους Γάλλους, και το όνομα της Mogador, έγινε Essaouira. Στο τέλος, η Casablanca ανέλαβε το ρόλο του λιμανιού και η Essaouira μετατράπηκε σε ένα τουριστικό και χαλαρό ψαροχώρι.
Βγαίνοντας για τη βόλτα μας είδαμε ότι τοίχοι του σπιτιού ήταν αιχμάλωτοι των αναρριχώμενων φυτών, χρησίμευαν για στήριγμα σε βλαστούς και ρίζες.
Αλλαγή σκηνικού, εδώ είμαστε σε παραθαλάσσιο παραθεριστικό κέντρο και η όμορφη νέα πόλη απλώνεται κατά μήκος της ακτής με κτίσματα ενσωματωμένα στο περιβάλλον.
Ο παράκτιος άνεμος, ο επωνομαζόμενος alizee φυσάει τόσο δυνατά, για το μεγαλύτερο μέρος του έτους, η χαλάρωση στην παραλία είναι αδύνατη, έκανε γνωστή την Essaouira ως «Wind City of Africa» και προσελκύει πολλούς windsurfers μεταξύ Απριλίου και Νοεμβρίου. Η πλειοψηφία των επισκεπτών επισκεπτεται την πόλη την άνοιξη και το φθινόπωρο για να περιπλανηθεί στις μυρωδιές της οχυρωμένης Medina και να περιηγηθεί στα σοκάκια της.
Η ευρύτερη περιοχή της Essaouira, συγκαταλέγεται στη λίστα με τους δέκα καλύτερους προορισμούς για surfing στον κόσμο, επομένως, υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός σχολών. Τα ημερήσια μαθήματα συνήθως είναι δίωρα, ενώ υπάρχει επιλογή για μεγαλύτερα πακέτα.
Στις ακτές της Δυτικής Αφρικής, τα κύματα του Ατλαντικού, πολλές φορές δεν επιτρέπουν το μπάνιο στη θάλασσα. Έτσι, δεν είναι λίγοι αυτοί που καταφεύγουν σε μια παραθαλάσσια βόλτα με καμήλες ή με άλογα, που εκτός από τουριστική ατραξιόν, αποτελούν και ένα επιπλέον μέσο μεταφοράς των surfers, στο κυνήγι των κυμάτων.
Και η δύση του ηλίου, όπως τώρα, είναι η πλέον κατάλληλη ώρα, γι´αυτό και έχουν ετοιμασίες σε μια άκρη της παραλίας οι ιδιοκτήτες με τα ζώα τους ενόσω περιμένουν τους πελάτες τους.
Στη Windy City δεν προβλέπονται αέρηδες το προσεχές 24ωρο και είναι επομένως ελκυστικό να κάθονται δεξιά αριστερά όσοι βρέθηκαν στην παραλία αφού δε θα ἐχουν τον ενοχλητικό άνεμο να ρίχνει συνεχώς άμμο στο πρόσωπό τους.
Ένα μικρό φυτεμένο πάρκο παρεμβάλλεται μεταξύ της ακροθαλασσιάς και της Medina.
Εξαιρετικό το τριών διαστάσεων Graffiti από τον street art Nark ¨tattoo & graffiti artist¨ του Πορτογαλέζικου CPK (Shop Clothing By Artists For Artist) που φιλοτέχνησε σε μια άκρη προέκτασης του τείχους της Medina.
Ένα μέρος στο οποίο θα αφιερώναμε πολύ χρόνο, είναι η Medina Πρόκειται για ένα οχυρωματικό έργο, που πήρε τη τελική του μορφή τον 18ο αιώνα. Δεν έχει τις επιβλητικές πύλες, που συναντήσαμε σε άλλες πόλεις είναι όμως καλαίσθητες και με ανανεωμένα υλικά οι περισσότερες εξ´αυτών.
Κατά την είσοδό μας δεν συναντήσαμε κόσμο και μας φάνηκε παράξενο, αλλά λίγο μας ένοιαζε και ακολουθήσαμε το λαβύρινθο των σουκ προς τα εκατοντάδες μαγαζάκια.
Είναι και δείχνει τόσο όμορφη και δικαίως συγκαταλέγεται στη λίστα με τα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO.
Είχαν ρίξει νερό στο κεντρικό σοκάκι, λες και τους περισσεύει. Και ξαφνικά βρεθήκαμε αναγκασμένοι να προχωράμε πλατσουρίζοντας μέσα στα βρώμικα μυρωδάτα νερά, που μαζί με τον κόσμο που άρχισε να πληθαίνει ανέδυαν έναν καυτό κολλώδη αχνό.
Το σουλάτσο μας συνεχιζόταν με ένα ράθυμο ρυθμό στα σουκ με τα χαλιά, τα μπαχαρικά και τις ¨ψαγμένες¨ γκαλερί.
Το ηλιοβασίλεμα αργούσε ακόμη αλλά ακολουθήσαμε τους γλάρους, που χαμηλοπετούσαν, και έτσι μας οδήγησαν προς το φρούριο Skala du Port .
Περιτριγυρισμένο από την εσωτερική μεριά με πολλά καταστήματα λαικής τέχνης και έχοντας για προμαχώνα τα κύματα, το καθιστούν ένα υπέροχο μέρος για βόλτες.
Εϊναι Film Location και χρησιμοποιήθηκε στην εναρκτήρια σκηνή της ταινίας <<Othello>> του 1951 του Orson Welles και πιο πρόσφατα στη δραματική σειρά <<Game of Thrones>>.
Όσοι/ες έχουν δει όλη ή μέρος από την Medina θα συνεχίσουν να κάνουν την βόλτα τους στη Skala de la Ville. Αυτό το τμήμα της πόλης μπορεί να είναι αρκετά γεμάτο με οργανωμένες τουριστικές ομάδες, επειδή δεν υπάρχει εισητήριο και η δημοτικότητά του έχει ανανεωθεί επειδή αυτή ήταν μια τοποθεσία γυρισμάτων για την δραματική τηλεοπτική σειρά Game of Thrones.
Τα Îles Purpuraires, δηλαδή τα “Mωβ Nησιά”, βρίσκονται ακριβώς απέναντι από το λιμάνι. Το όνομα τους, το πήραν από ένα όστρακο που ανακάλυψαν οι Ρωμαίοι, από του οποίου το κέλυφος βγαίνει η μωβ χρωστική ουσία. Το Île de Mogador, το μεγαλύτερο εξ αυτών, δεν είναι επισκέψιμο, αφού είναι το καταφύγιο των Eleanora's Falcons, 1.300 εκ των οποίων αναπαράγονται στο Île de Mogador.