ioanna karagianni
Member
- Μηνύματα
- 1.666
- Likes
- 1.327
- Επόμενο Ταξίδι
- Κρακοβία-Βαρσοβία
- Ταξίδι-Όνειρο
- ...Ιθάκη...
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο
- Κεφάλαιο 3ο
- Κεφάλαιο 4ο by STAV
- Κεφάλαιο 5ο by STAV
- Κεφάλαιο 6ο
- Κεφάλαιο 7ο
- Κεφάλαιο 8ο by STAV][quote="ioanna karagianni, post: 0"]Η επόμενη στάση μας ήταν το Serramonastery. Από αυτό το μοναστήρι θυμάμαι ελάχιστα πράγματα. Υποψιάζομαι ότι και οι άλλοι στην ίδια κατάσταση θα είναι. Νομίζω ότι η αιτία της ομαδικής μας αμνησίας κρύβεται στα συμπτώματα του υψομέτρου που άρχισαν πλέον να γίνονται αισθητά, από το πρωί είχαμε πονοκέφαλο και τώρα αν και ήταν ακόμα πρωί αισθανόμασταν ήδη κουρασμένοι. Αν σε αυτό προσθέσουμε και τον άπειρο κόσμο που έπρεπε να σπρώξουμε και να στριμώξουμε για να περιηγηθούμε στον χώρο θεωρώ ότι το αλτσχάιμερ είναι κατανοητό. Αν ο STAV θυμάται κάτι παραπάνω καλώς αλλιώς ανοίχτε καμιά εγκυκλοπαίδεια. [/quote
- Κεφάλαιο 9ο by STAV
- Κεφάλαιο 10ο
- Κεφάλαιο 11ο
- Κεφάλαιο 12ο
- Κεφάλαιο 13ο by STAV
- Κεφάλαιο 14ο][quote="NTINA, post: 0"
- Κεφάλαιο 15ο
- Κεφάλαιο 16ο
- Κεφάλαιο 17ο by STAV
- Κεφάλαιο 18ο
- Κεφάλαιο 19ο by STAV
- Κεφάλαιο 20ο
- Κεφάλαιο 21ο by STAV]Να κοιμηθούμε μια κουβέντα είναι. Η Ιωάννα τράβηξε τις σατέν κουρτίνες του παραθύρου διότι ως γνωστόν διαλέγει πάντα κρεβάτι με θέα, η Ισαβέλλα άλλαξε θέση γιατί η υδρορροή ήταν προς τα μέσα και όχι προς τα έξω τοποθετημένη, η Ίριδα μέτρησε όλες τις ρωγμές που υπήρχαν πάνω από το κρεβάτι της, ο Δημήτρης είπε κάτι ελληνικότατο για τον Αυστριακό που δεν ήθελε να ταξιδέψει με τους Έλληνες μαζί-είπε κάτι και για Greekstatistics επίσης και δεν ήταν ο μόνος, αυτό μας κυνηγούσε σε όλο το ταξίδι- και η Φούλα τοποθέτησε τη νταμιτζάνα με το οξυγόνο πάνω στη στόφα. Ναι υπήρχε και στόφα που χρησίμευε για αποθήκευση αραχνών, φωλιά ποντικιών, πεδίο δράσης και εκπαίδευσης γατών κλπ. Τα δύο αγοράκια του διπλανού δωματίου ούτε που ακούγονταν, τα κακόμοιρα. Αυτά τα 17χρονα έκαναν το lifetrip, τ’ ακούτε εσείς ελληνίδες μανάδες; Σε αυτή την ηλικία τα στέλνουν μόνα τους στην άκρη του κόσμου για να μπορέσουν να σταθούν στα πόδια τους και να μάθουν να παίρνουν αποφάσεις για τη ζωή τους. Τέλος πάντων στα δικά μας, στο δωμάτιο όπου νερό δεν υπήρχε, καρέκλα δεν υπήρχε, τραπέζι δεν υπήρχε, τουαλέτα δεν υπήρχε, η πόρτα έκλεινε με ένα ξύλινο παλούκι εσωτερικά, διακόπτης της μοναδικής λάμπας στη μέση του δωματίου δεν υπήρχε. Το έλεγε η άλλη , τι τα θέλετε τόσα πράγματα. Άντε να κοιμηθείς. Αρχίσαμε να συζητάμε για το Reting και την επίσκεψή μας εκεί. Όλοι;;; όχι, ο Δημήτρης άρχισε να ροχαλίζει αμέσως, η Φούλα πήρε τη νταμιτζάνα παραμάσχαλα και η άλλη μη χάσει ευκαιρία -Α, ωραία θα διαβάσω χωρίς φακό. Οι υπόλοιποι λοιπόν αρχίσαμε κάτι να ψιλολέμε για το [B]Reting[/B][B]Monastery[/B]γιατί είναι ίσως το πιο σημαντικό βουδιστικό μοναστήρι του κεντρικού Θιβέτ. Οι ντόπιοι το ονομάζουν και "Radreng." To μοναστήρι Reting ιδρύθηκε από τον [URL="http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/el/Atisha"]Atisha[/URL] το 1056 ως έδρα της συνιστώσας [URL="http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/el/Kadam_%28Tibetan_Buddhism%29"]Kadampa[/URL]. O[URL="http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/el/Je_Tsongkhapa"]Tsongkapa[/URL] το 1400 μετασχημάτισε τη σχολή Kadampa η οποία έπειτα έγινε γνωστή ως νέα συνιστώσα Kadampa ή Gelug και το Reting έγινε το σημαντικότερο [URL="http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/el/Gelug"]Gelugpa[/URL] μοναστήρι, η έδρα του [URL="http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/el/Reting_Rinpoche"]Reting Rinpoche[/URL
- Κεφάλαιο 22ο
- Κεφάλαιο 23ο
- Κεφάλαιο 24ο][I]GANDEN MONASTERY[/I
- Κεφάλαιο 25ο
- Κεφάλαιο 26ο by STAV
- Κεφάλαιο 27ο
- Κεφάλαιο 28ο by STAV
- Κεφάλαιο 29ο
- Κεφάλαιο 30ο
- Κεφάλαιο 31ο
- Κεφάλαιο 32ο
- Κεφάλαιο 33ο by STAV
- Κεφάλαιο 34ο by STAV
- Κεφάλαιο 35ο
- Κεφάλαιο 36ο
- Κεφάλαιο 37ο
- Κεφάλαιο 38ο][B]ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 1[/B
- Κεφάλαιο 39ο by STAV][B]Ο Master Chef στο Θιβέτ;;;[/B
- Κεφάλαιο 40ο
- Κεφάλαιο 41ο
- Κεφάλαιο 42ο
- Κεφάλαιο 43ο
- Κεφάλαιο 44ο
- Κεφάλαιο 45ο
- Κεφάλαιο 46ο
- Κεφάλαιο 47ο
- Κεφάλαιο 48ο
- Κεφάλαιο 49ο
- Κεφάλαιο 50ο by STAV
- Κεφάλαιο 51ο by STAV
- Κεφάλαιο 52ο][attach=full]47120[/attach
- Κεφάλαιο 53ο by STAV][attach=full]47121[/attach
- Κεφάλαιο 54ο
- Κεφάλαιο 55ο by STAV][quote="KLEOPATRA, post: 0"
- Κεφάλαιο 56ο][attach=full]47134[/attach
- Κεφάλαιο 57ο
- Κεφάλαιο 58ο
- Κεφάλαιο 59ο
- Κεφάλαιο 60ο by STAV
- Φωτογραφίες
Η Ιωάννα εκνευρισμένη αδυνατούσε να χαρεί το ταξίδι.
Πετάει στην άκρη κάποια στιγμή το σωσίβιο και μαζί με την Ισαβέλλα άρχισαν να τραβούν μανιωδώς φωτογραφίες κάνοντας το σήμα της νίκης. Οι κινέζες συνέχιζαν ακάθεκτες το διαγωνισμό φωτογραφίας, οι θιβετιανοί νομίζοντας ότι αυτό ήταν ένα παιχνίδι αποφάσισαν να πάρουν μέρος και άρχισαν να φωτογραφίζονται και αυτοί. Ο βαρκάρης σοκαρισμένος έβλεπε μια τρελή κατάσταση , φώναξε δύο φορές ομ μανε πεμπε ομ και μετά ούρλιαξε –παλουκωθείτε κάτω όλοι, δίνη μπροστά μας δείχνοντας την. Δεν κατάλαβε κανένας το πρώτο τμήμα της φράσης του βέβαια, έπεσαν όλοι στην μία πλευρά να φωτογραφήσουν τη δίνη. Νέα θιβετιανά ουρλιαχτά, νέα χαμόγελα της Κολγκέιτ από τις Κινέζες, κάποιος είπε να τραγουδήσουμε , ακούστηκε ένα βροντερό μη τολμήσετε από την Ιωάννα που μας έκοψε τη φόρα. Είμαστε ακριβώς στη μέση του ποταμού, γιατί περί ποταμού πρόκειται του YarlungTsangpo κοινώς Brahmaputra. Ναι, ναι του Βραχμαπούτρα ενός από τους μεγαλύτερους ποταμούς του κόσμου και όχι λίμνης.
Η διαδρομή από Λάσα νοτιοανατολικά προς το κεντρικό Θιβέτ, την κοιλάδα των βασιλέων και το Tsetang είναι 290 km. Φεύγοντας το πρωί μας είχαν ανεβάσει ψυχολογικά, ωραίοι, ίσιοι ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι, αναπαυτικό και άνετο ταξίδι, ξενοδοχείο superτο SamyeMonasteryHotel 5*, φαγητό καταπληκτικό, μουσική ντόπια βέβαια, αααα πάμε για χλίδα δηλ. είπε η Φούλα, επιτέλους κοντεύουμε να αφήσουμε τα κόκαλά μας εδώ. Όντως μεγάλοι δρόμοι σε οδηγούν καταρχάς στο αεροδρόμιο , 70Km νότια της Λάσα. Η Ιωάννα ζήτησε μια γρήγορη στάση, βγήκε από το αυτοκίνητο , έτεινε τις δύο παλάμες της ανοιχτές προς τους φρουρούς του αεροδρομίου ένεκα απώλειας του οδηγού της και μετά απολύτως ικανοποιημένη είπε συνεχίζουμε μεγάλη η χάρη του Βούδα. Στο 90km περίπου βρίσκεται το Tongsho,η αποβάθρα για τα φέρρυ. Υπάρχουν δύο δυνατότητες να φτάσει κανείς στο Samye. Με λεωφορείο από τη Λάσα (ξεκινά κοντά στο εστιατόριο Snowland) στο Tsetang και από εκεί με γέφυρα περνάς τον Βραχμαπούτρα και πας στο Samye, 3,5 περίπου ώρες η διαδρομή. Η δεύτερη δυνατότητα είναι να φτάσεις μέχρι το Tongsho με λεωφορείο, αυτοκίνητο, κάρο με κάτι τέλος πάντων. Εκεί βγαίνεις στην αποβάθρα, είσαι μόνος, λες και τώρα τι κάνω, όταν ξαφνικά εμφανίζονται 6 Έλληνες, χαζοχαζεύουν στην αποβάθρα και δεν ξέρουν τι να κάνουν και αυτοί, τσουπ νάσου και 2 κινεζούλες-κολγκέιτ τουρίστριες, μετά να και δυο οικογένειες Θιβετιανών. Αυτό ήταν, ο αριθμός βγαίνει, ξυπνάει και εμφανίζεται από κάπου ο βαρκάρης, εμφανίζεται σηκώνοντας τα παντελόνια του ο κινέζος υπεύθυνος για τα εισιτήρια. Για να περάσετε απέναντι 50Υ έκαστος απευθυνόμενος πάντα στους άντρες και ουχί στις γυναίκες. Αρχίζει η μάχη της συνεννόησης , αδύνατον, φωνάζουμε την Droga, άντε θα σε αφήσουμε μόνη σου με τον οδηγό, έτσι κι αλλιώς αυτοί θα πήγαιναν να γβάλουν νέες άδεις για την περιοχή που πηγαίναμε, βοήθα να φύγουμε. Κάτι λένε στα Θιβετιανοκινέζικα, κάτι μας δείχνει απέναντι και μας δίνει ξαφνικά ένα νούμερο. Όταν φτάσετε απέναντι θα μπείτε στο βανάκι με αυτό το νούμερο και θα δώσετε άλλα 10Υ ο καθένας στον οδηγό. Προσέξτε μη κάνετε κανένα λάθος γιατί δεν θα μπορέσετε να συνεννοηθείτε. Καθόσον η βάρκα περνάει τον Βραχμαπούτρα αλλά σε πάει στο Zurkar, μια ερημιά και μια αντάρα, σε πετάει στην αμμουδιά και μετά με βανάκι μέσα από αμμόλοφους και αμμοθίνες, κάνοντας την προσευχή σου για 9 km, σε 35 λεπτά φτάνεις στο Samye. Και αυτό εάν φτάσεις απέναντι , γιατί στην ξηρή περίοδο υπάρχει ο κίνδυνος η βάρκα να κολλήσει σε αμμώδεις εκτάσεις, ενώ στην υγρή να πέσεις σε δίνες και να μη βγεις στο Zurkar αλλά κάτω Ινδία.
-Αυτό είναι το άνετο και χλιδάτο τμήμα του ταξιδιού;;; αναρωτήθηκε η Ίριδα. Ως συγκάτοικος σου λέω να σκεφτείς μόνο το 5* ξενοδοχείο και το καλό φαγητό… μπιφτέκια με πατάτες στο φούρνο κατά προτίμηση την ενθάρρυνε η καλή μας Ιωάννα.
Να αξίζει το κόπο άραγε;; Όλοι λένε ότι ένα ταξίδι στην περιοχή U του Θιβέτ είναι μισό χωρίς μια επίσκεψη στο Samye. Αχ, για να δούμε
Πετάει στην άκρη κάποια στιγμή το σωσίβιο και μαζί με την Ισαβέλλα άρχισαν να τραβούν μανιωδώς φωτογραφίες κάνοντας το σήμα της νίκης. Οι κινέζες συνέχιζαν ακάθεκτες το διαγωνισμό φωτογραφίας, οι θιβετιανοί νομίζοντας ότι αυτό ήταν ένα παιχνίδι αποφάσισαν να πάρουν μέρος και άρχισαν να φωτογραφίζονται και αυτοί. Ο βαρκάρης σοκαρισμένος έβλεπε μια τρελή κατάσταση , φώναξε δύο φορές ομ μανε πεμπε ομ και μετά ούρλιαξε –παλουκωθείτε κάτω όλοι, δίνη μπροστά μας δείχνοντας την. Δεν κατάλαβε κανένας το πρώτο τμήμα της φράσης του βέβαια, έπεσαν όλοι στην μία πλευρά να φωτογραφήσουν τη δίνη. Νέα θιβετιανά ουρλιαχτά, νέα χαμόγελα της Κολγκέιτ από τις Κινέζες, κάποιος είπε να τραγουδήσουμε , ακούστηκε ένα βροντερό μη τολμήσετε από την Ιωάννα που μας έκοψε τη φόρα. Είμαστε ακριβώς στη μέση του ποταμού, γιατί περί ποταμού πρόκειται του YarlungTsangpo κοινώς Brahmaputra. Ναι, ναι του Βραχμαπούτρα ενός από τους μεγαλύτερους ποταμούς του κόσμου και όχι λίμνης.
Η διαδρομή από Λάσα νοτιοανατολικά προς το κεντρικό Θιβέτ, την κοιλάδα των βασιλέων και το Tsetang είναι 290 km. Φεύγοντας το πρωί μας είχαν ανεβάσει ψυχολογικά, ωραίοι, ίσιοι ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι, αναπαυτικό και άνετο ταξίδι, ξενοδοχείο superτο SamyeMonasteryHotel 5*, φαγητό καταπληκτικό, μουσική ντόπια βέβαια, αααα πάμε για χλίδα δηλ. είπε η Φούλα, επιτέλους κοντεύουμε να αφήσουμε τα κόκαλά μας εδώ. Όντως μεγάλοι δρόμοι σε οδηγούν καταρχάς στο αεροδρόμιο , 70Km νότια της Λάσα. Η Ιωάννα ζήτησε μια γρήγορη στάση, βγήκε από το αυτοκίνητο , έτεινε τις δύο παλάμες της ανοιχτές προς τους φρουρούς του αεροδρομίου ένεκα απώλειας του οδηγού της και μετά απολύτως ικανοποιημένη είπε συνεχίζουμε μεγάλη η χάρη του Βούδα. Στο 90km περίπου βρίσκεται το Tongsho,η αποβάθρα για τα φέρρυ. Υπάρχουν δύο δυνατότητες να φτάσει κανείς στο Samye. Με λεωφορείο από τη Λάσα (ξεκινά κοντά στο εστιατόριο Snowland) στο Tsetang και από εκεί με γέφυρα περνάς τον Βραχμαπούτρα και πας στο Samye, 3,5 περίπου ώρες η διαδρομή. Η δεύτερη δυνατότητα είναι να φτάσεις μέχρι το Tongsho με λεωφορείο, αυτοκίνητο, κάρο με κάτι τέλος πάντων. Εκεί βγαίνεις στην αποβάθρα, είσαι μόνος, λες και τώρα τι κάνω, όταν ξαφνικά εμφανίζονται 6 Έλληνες, χαζοχαζεύουν στην αποβάθρα και δεν ξέρουν τι να κάνουν και αυτοί, τσουπ νάσου και 2 κινεζούλες-κολγκέιτ τουρίστριες, μετά να και δυο οικογένειες Θιβετιανών. Αυτό ήταν, ο αριθμός βγαίνει, ξυπνάει και εμφανίζεται από κάπου ο βαρκάρης, εμφανίζεται σηκώνοντας τα παντελόνια του ο κινέζος υπεύθυνος για τα εισιτήρια. Για να περάσετε απέναντι 50Υ έκαστος απευθυνόμενος πάντα στους άντρες και ουχί στις γυναίκες. Αρχίζει η μάχη της συνεννόησης , αδύνατον, φωνάζουμε την Droga, άντε θα σε αφήσουμε μόνη σου με τον οδηγό, έτσι κι αλλιώς αυτοί θα πήγαιναν να γβάλουν νέες άδεις για την περιοχή που πηγαίναμε, βοήθα να φύγουμε. Κάτι λένε στα Θιβετιανοκινέζικα, κάτι μας δείχνει απέναντι και μας δίνει ξαφνικά ένα νούμερο. Όταν φτάσετε απέναντι θα μπείτε στο βανάκι με αυτό το νούμερο και θα δώσετε άλλα 10Υ ο καθένας στον οδηγό. Προσέξτε μη κάνετε κανένα λάθος γιατί δεν θα μπορέσετε να συνεννοηθείτε. Καθόσον η βάρκα περνάει τον Βραχμαπούτρα αλλά σε πάει στο Zurkar, μια ερημιά και μια αντάρα, σε πετάει στην αμμουδιά και μετά με βανάκι μέσα από αμμόλοφους και αμμοθίνες, κάνοντας την προσευχή σου για 9 km, σε 35 λεπτά φτάνεις στο Samye. Και αυτό εάν φτάσεις απέναντι , γιατί στην ξηρή περίοδο υπάρχει ο κίνδυνος η βάρκα να κολλήσει σε αμμώδεις εκτάσεις, ενώ στην υγρή να πέσεις σε δίνες και να μη βγεις στο Zurkar αλλά κάτω Ινδία.
-Αυτό είναι το άνετο και χλιδάτο τμήμα του ταξιδιού;;; αναρωτήθηκε η Ίριδα. Ως συγκάτοικος σου λέω να σκεφτείς μόνο το 5* ξενοδοχείο και το καλό φαγητό… μπιφτέκια με πατάτες στο φούρνο κατά προτίμηση την ενθάρρυνε η καλή μας Ιωάννα.
Να αξίζει το κόπο άραγε;; Όλοι λένε ότι ένα ταξίδι στην περιοχή U του Θιβέτ είναι μισό χωρίς μια επίσκεψη στο Samye. Αχ, για να δούμε
Attachments
-
16,2 KB Προβολές: 92
-
194,9 KB Προβολές: 93
-
201,5 KB Προβολές: 90
-
24,4 KB Προβολές: 139
Last edited by a moderator: