ioanna karagianni
Member
- Μηνύματα
- 1.666
- Likes
- 1.327
- Επόμενο Ταξίδι
- Κρακοβία-Βαρσοβία
- Ταξίδι-Όνειρο
- ...Ιθάκη...
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο
- Κεφάλαιο 3ο
- Κεφάλαιο 4ο by STAV
- Κεφάλαιο 5ο by STAV
- Κεφάλαιο 6ο
- Κεφάλαιο 7ο
- Κεφάλαιο 8ο by STAV][quote="ioanna karagianni, post: 0"]Η επόμενη στάση μας ήταν το Serramonastery. Από αυτό το μοναστήρι θυμάμαι ελάχιστα πράγματα. Υποψιάζομαι ότι και οι άλλοι στην ίδια κατάσταση θα είναι. Νομίζω ότι η αιτία της ομαδικής μας αμνησίας κρύβεται στα συμπτώματα του υψομέτρου που άρχισαν πλέον να γίνονται αισθητά, από το πρωί είχαμε πονοκέφαλο και τώρα αν και ήταν ακόμα πρωί αισθανόμασταν ήδη κουρασμένοι. Αν σε αυτό προσθέσουμε και τον άπειρο κόσμο που έπρεπε να σπρώξουμε και να στριμώξουμε για να περιηγηθούμε στον χώρο θεωρώ ότι το αλτσχάιμερ είναι κατανοητό. Αν ο STAV θυμάται κάτι παραπάνω καλώς αλλιώς ανοίχτε καμιά εγκυκλοπαίδεια. [/quote
- Κεφάλαιο 9ο by STAV
- Κεφάλαιο 10ο
- Κεφάλαιο 11ο
- Κεφάλαιο 12ο
- Κεφάλαιο 13ο by STAV
- Κεφάλαιο 14ο][quote="NTINA, post: 0"
- Κεφάλαιο 15ο
- Κεφάλαιο 16ο
- Κεφάλαιο 17ο by STAV
- Κεφάλαιο 18ο
- Κεφάλαιο 19ο by STAV
- Κεφάλαιο 20ο
- Κεφάλαιο 21ο by STAV]Να κοιμηθούμε μια κουβέντα είναι. Η Ιωάννα τράβηξε τις σατέν κουρτίνες του παραθύρου διότι ως γνωστόν διαλέγει πάντα κρεβάτι με θέα, η Ισαβέλλα άλλαξε θέση γιατί η υδρορροή ήταν προς τα μέσα και όχι προς τα έξω τοποθετημένη, η Ίριδα μέτρησε όλες τις ρωγμές που υπήρχαν πάνω από το κρεβάτι της, ο Δημήτρης είπε κάτι ελληνικότατο για τον Αυστριακό που δεν ήθελε να ταξιδέψει με τους Έλληνες μαζί-είπε κάτι και για Greekstatistics επίσης και δεν ήταν ο μόνος, αυτό μας κυνηγούσε σε όλο το ταξίδι- και η Φούλα τοποθέτησε τη νταμιτζάνα με το οξυγόνο πάνω στη στόφα. Ναι υπήρχε και στόφα που χρησίμευε για αποθήκευση αραχνών, φωλιά ποντικιών, πεδίο δράσης και εκπαίδευσης γατών κλπ. Τα δύο αγοράκια του διπλανού δωματίου ούτε που ακούγονταν, τα κακόμοιρα. Αυτά τα 17χρονα έκαναν το lifetrip, τ’ ακούτε εσείς ελληνίδες μανάδες; Σε αυτή την ηλικία τα στέλνουν μόνα τους στην άκρη του κόσμου για να μπορέσουν να σταθούν στα πόδια τους και να μάθουν να παίρνουν αποφάσεις για τη ζωή τους. Τέλος πάντων στα δικά μας, στο δωμάτιο όπου νερό δεν υπήρχε, καρέκλα δεν υπήρχε, τραπέζι δεν υπήρχε, τουαλέτα δεν υπήρχε, η πόρτα έκλεινε με ένα ξύλινο παλούκι εσωτερικά, διακόπτης της μοναδικής λάμπας στη μέση του δωματίου δεν υπήρχε. Το έλεγε η άλλη , τι τα θέλετε τόσα πράγματα. Άντε να κοιμηθείς. Αρχίσαμε να συζητάμε για το Reting και την επίσκεψή μας εκεί. Όλοι;;; όχι, ο Δημήτρης άρχισε να ροχαλίζει αμέσως, η Φούλα πήρε τη νταμιτζάνα παραμάσχαλα και η άλλη μη χάσει ευκαιρία -Α, ωραία θα διαβάσω χωρίς φακό. Οι υπόλοιποι λοιπόν αρχίσαμε κάτι να ψιλολέμε για το [B]Reting[/B][B]Monastery[/B]γιατί είναι ίσως το πιο σημαντικό βουδιστικό μοναστήρι του κεντρικού Θιβέτ. Οι ντόπιοι το ονομάζουν και "Radreng." To μοναστήρι Reting ιδρύθηκε από τον [URL="http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/el/Atisha"]Atisha[/URL] το 1056 ως έδρα της συνιστώσας [URL="http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/el/Kadam_%28Tibetan_Buddhism%29"]Kadampa[/URL]. O[URL="http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/el/Je_Tsongkhapa"]Tsongkapa[/URL] το 1400 μετασχημάτισε τη σχολή Kadampa η οποία έπειτα έγινε γνωστή ως νέα συνιστώσα Kadampa ή Gelug και το Reting έγινε το σημαντικότερο [URL="http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/el/Gelug"]Gelugpa[/URL] μοναστήρι, η έδρα του [URL="http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/el/Reting_Rinpoche"]Reting Rinpoche[/URL
- Κεφάλαιο 22ο
- Κεφάλαιο 23ο
- Κεφάλαιο 24ο][I]GANDEN MONASTERY[/I
- Κεφάλαιο 25ο
- Κεφάλαιο 26ο by STAV
- Κεφάλαιο 27ο
- Κεφάλαιο 28ο by STAV
- Κεφάλαιο 29ο
- Κεφάλαιο 30ο
- Κεφάλαιο 31ο
- Κεφάλαιο 32ο
- Κεφάλαιο 33ο by STAV
- Κεφάλαιο 34ο by STAV
- Κεφάλαιο 35ο
- Κεφάλαιο 36ο
- Κεφάλαιο 37ο
- Κεφάλαιο 38ο][B]ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 1[/B
- Κεφάλαιο 39ο by STAV][B]Ο Master Chef στο Θιβέτ;;;[/B
- Κεφάλαιο 40ο
- Κεφάλαιο 41ο
- Κεφάλαιο 42ο
- Κεφάλαιο 43ο
- Κεφάλαιο 44ο
- Κεφάλαιο 45ο
- Κεφάλαιο 46ο
- Κεφάλαιο 47ο
- Κεφάλαιο 48ο
- Κεφάλαιο 49ο
- Κεφάλαιο 50ο by STAV
- Κεφάλαιο 51ο by STAV
- Κεφάλαιο 52ο][attach=full]47120[/attach
- Κεφάλαιο 53ο by STAV][attach=full]47121[/attach
- Κεφάλαιο 54ο
- Κεφάλαιο 55ο by STAV][quote="KLEOPATRA, post: 0"
- Κεφάλαιο 56ο][attach=full]47134[/attach
- Κεφάλαιο 57ο
- Κεφάλαιο 58ο
- Κεφάλαιο 59ο
- Κεφάλαιο 60ο by STAV
- Φωτογραφίες
Ακούγαμε συνέχεια ένα ανεπαίσθητο ήχο σαν γρατζούνισμα, σκάψιμο, ροκάνισμα, δε δώσαμε σημασία. Κάποια στιγμή η Ισαβέλλα ανασηκώνει το κεφάλι της και απορημένη ρωτά
-ακούς ότι ακούω όλη νύχτα;
Πεταχτήκαμε επάνω και αρχίσαμε να κοιτάζουμε γύρω γύρω, που ήταν το άτιμο τρωκτικό; Κοιτάμε παράθυρα, πόρτες , πατώματα όχι. Χμμμ το τρωκτικό αγνώστων διαστάσεων προσπαθεί να εισέλθει από το διπλανό δωμάτιο καταβροχθίζοντας τον ενδιάμεσο τοίχο. Α ωραία , μπορούμε να κάνουμε ένα ζεστό μπάνιο μέχρι να τα καταφέρει, ρίχνει την ιδέα η Ισαβέλλα. Μα σε αυτό το άθλιο μπάνιο, όχι ζεστό νερό αλλά ούτε καν νερό δεν υπάρχει, μόνο η μεγάλη τσαγιέρα. Αναλαμβάνει ευτυχισμένη, να ρωτήσει την υπεύθυνη του κτηρίου, ενώ εγώ κτυπάω τα σακίδια με ένα παπούτσι να διώξω τυχόν ερπετά, ευτυχώς είχαν πάει όλα στο δωμάτιο της Ιωάννας για παρέα. Η Ισαβέλλα επέστρεψε περιχαρής με δύο εύκολες λύσεις. Η πρώτη πάμε στην αυλή, γεμίζουμε το τσαγιερό από τη σωλήνα για τα πλυντήρια και την τοποθετούμε πάνω σε έναν ηλιακό βραστήρα. Γεμάτη η περιοχή από αυτούς και κοινόχρηστοι παρακαλώ. Αποτελούν σημείο κοινωνικής επαφής, πας το βραστήρα σου εκεί και μέχρι να βράσει το νερό σου, κάνεις κοινωνική κριτική με τους γείτονες.
Η δεύτερη λύση να μεταφέρουμε το νερό στην κεντρική χύτρα ταχύτητας του χωριού, αλλά πρέπει να μαζέψουμε ξύλα
Την κοίταξα αγριεμένος και κατανόησε ότι θα περιφέρουμε για άλλη μια ημέρα 4η ή 5η , δε θυμάμαι πια χωρίς να ακουμπήσουμε αυτό το κοινό αγαθό που λέγεται νερό. Άρα θυμηθείτε SamyeMonasteryHotelμπανάκι ξεχασμένη υπόθεση. Μαζέψαμε γρήγορα τα πράγματα και έρχεται δεύτερη βόμβα απορία. Τι θα φάμε για πρωινό; Θέλεις κάτι πρωτότυπο; Σε γκουρμέ κατιτίς; Μπορούμε να πάμε να φάμε τσάμπα με μπύρα, εκείνο το πλιγούρι δηλ. για πρωινό σε ένα πολύ lowbottom φαγάδικο που είναι στον κεντρικό δρόμο. Πλήρης απογοήτευση στο πρόσωπό της. Α, τι ωραία θα πρωτοτυπήσουμε με μπισκότα και για σήμερα μάλιστα γεμιστά. Στο διάδρομο βλέπουμε την Ιωάννα και την Ίριδα. Οι κατσαρίδες τις βαρέθηκαν και χωρίς πολλά λόγια τους είπαν να ξεκουμπιστούν από το δωμάτιο, καλά είχαν την ησυχία τους τόσες ημέρες. Το μάτι τους αγρίεψε όταν είδαν τα μπισκότα, αλλά δήλωσαν ότι αρχίζουν δίαιτα από εκείνη την ημέρα. Αποφασίσαμε μια τελευταία βόλτα στο samye. Στο μοναστήρι, μια γωνία από το ξενοδοχείο. Βέβαια όταν λέμε μοναστήρι για το samye εννοούμε 4900 τετρ. μέτρα. Να μη ξέρεις από πού να αρχίσεις και που να τελειώσεις. Γλυτώσαμε την είσοδο 30 Yuan για τους επισκέπτες, μας θυμόντουσαν ντε από την προηγούμενη ημέρα.
Περπατούσαμε μόνοι μας. Οι ελάχιστοι άνθρωποι που υπήρχαν τοποθετούσαν κλαριά κέδρου και σανδαλόξυλου στη φωτιά και έτσι καπνός αντάμα με μια πικρή μυρουδιά γέμιζε την ατμόσφαιρα. Αμίλητοι σχεδόν περάσαμε μπροστά από το Utse το κεντρικό κτίσμα που ήταν ένας συνδυασμός Κινέζικης, Ινδικής και Θιβετιανής αρχιτεκτονικής, θαυμάσαμε τη Mandala που περιέγραφε τον κόσμο με κέντρο του το βουνό Meru, άλλη μια φορά στο ναό του ήλιου και της σελήνης με τα μάτια του Βούδα να μας ακολουθούν σε κάθε βήμα. Προχωρούσαμε προς την έξοδο. Αρχίσαμε να συζητάμε για τον επόμενο προορισμό μας που ήταν το παλάτι Yumbulangang και η κοιλάδα των βασιλέων. Τότε άρχισαν να ρίχνονται διάφορες ιδέες. Να παρατήσουμε το βανάκι με τη Droga και τον οδηγό και να πάρουμε το λεωφορείο της γραμμής για Tsetang –περίπου 30 χιλ και 27 Yuan το άτομο. Από εκεί με τα πόδια στο παλάτι -8 χιλ. Πρότεινα να πάμε με τη βάρκα πάλι να δούμε το ποτάμι αλλά η Ιωάννα ουρλιάζοντας αρνήθηκε να υποστεί το μαρτύριο της Κινέζικης φωτογραφίας. Κάποιος είπε να κάνουμε ράφτινγκ με κάτι βάρκες από δέρμα προβάτου. Άλλος να νοικιάσουμε μηχανάκια , έκαναν 40 Yuan την ημέρα, οπότε θα τα βλέπαμε όλα, ναούς μοναστήρια, βασιλιάδες, τον ουρανό ανάποδα. Η Ισαβέλλα επέμενε μετά το ντάτσουν να πάρουμε τρακτέρ 5 Yuan ο καθένας, ευήλιο, ευάερο και πολύ traditional. Ο καθένας είχε κάνει έρευνα αγοράς φαίνεται και είχε άποψη γι αυτό που ονειρευόταν. Την σοβαρότατη συζήτησή μας διέκοψε ένα πιτσιρίκι που πέρασε τρέχοντας μπροστά μας πήγε στην άκρη και χωρίς να κατεβάσει το παντελονάκι του αφόδευσε μεγαλοπρεπώς και μετά ξανά τρέχοντας γύρισε στη μαμά του.
- Αδύνατον πως το έκανε αυτό μα το Βούδα;;; Η Ιωάννα του δίνει ένα παιχνιδάκι και το εκλιπαρεί να το επαναλάβει για να δούμε το θαύμα. Μωρέ για πότε εμφανίστηκε και δεύτερο πιτσιρίκι δε το καταλάβαμε. Τσίμπησε και αυτό ένα κουκλάκι και μια Ιωάννα να φωνάζει για σκύψε να δω. Μα καλά τι επινοητικότητα ήταν αυτή. Σε όλα τα πιτσιρίκια δεν υπήρχε ραφή ενωμένη από πίσω, έτσι δε χρειαζόταν να κατεβάσουν το παντελόνι τους. Η Ίριδα πρότεινε να κόψουμε τις ραφές και εμείς, η Φούλα είπε δεν έχουμε ψαλίδι το πήραν οι Κινέζοι, η Ιωάννα να αναρωτιέται αν και οι ενήλικες λανσάρουν την ίδια μόδα, τύφλα να ‘χει ο Κοστέτσος, να τους πούμε να σκύψουν αναρωτιέται η Ίριδα, όταν ξαφνικά τις υπαρξιακές ανησυχίες διακόπτει μια φωνή: Έλληνες είστε;;;;;;;;!!!!!!!!!!!
Βούδα μου μεγάλε και τιμημένε, και εδώ Έλληνας;;; Έλληνας μετανάστης στην Αυστρία παρακαλώ με άλλους 25 Αυστριακούς Βουδιστές καταλαμβάνουν το μοναστήρι. Τάμα το έχουν κάθε χρόνο να πηγαίνουν σε Βουδιστικά μοναστήρια. Αφού είπαμε 2-3 κουβέντες ευχάριστες, Δημήτρης και αυτός από Κόρινθο …αα και εμείς κάτω από το ποτάμι..κλπ μπήκε στο ψητό. Καλά εσείς με την κρίση στην Ελλάδα πως είστε εδώ;;; Εμείς σας δίνουμε λεφτά γιατί δεν έχετε, αλλά οι Έλληνες κάνουν ταξιδάκια βλέπω!!!! Εγώ ήμουν αντίθετος να σας δώσουμε τα ευρούλια μας συνέχισε και επιμένω ακόμη!!!!!!! Να δουλεύουμε εμείς στην Αυστρία και εσείς οι τεμπέληδες να τρώτε τα ευρώ χωρίς να υπολογίζετε τίποτε; Το τι άκουσε δε λέγετε , αυτός , η Μέρκελ και το σινάφι του. Είχαμε εκνευριστεί τόσο που στο τέλος φύγαμε με ένα ψυχρό καλό ταξίδι. Αυτός εκεί. Να ξαναβρεθούμε!!! Ο Δημήτρης ο δικός μας, ανέφερε εκείνη την ωραία λέξη που συνήθως χρησιμοποιούμε οι Έλληνες αντί ονόματος είπε κάτι και για την προς Κορινθίους επιστολή 1η , αλλά ευτυχώς εμφανίστηκε η βασανίστρια Droga που με φωνή που δε σήκωνε αστεία
-Μπείτε στο βανάκι γρήγορα γιατί μας καθυστερείτε, χωρίς δεύτερη συζήτηση.
-Και όλες εκείνες οι ιδέες που είχαμε τι έγιναν, πέταξαν;;;
Στριμωχθήκαμε στο βανάκι που ξεκίνησε να φύγει από το χωριό, όταν ξαφνικά κόκκινα πολύφωτα, σφενδόνες, ρεπούμπλικες και άλλης μορφής καπέλα περνούσαν μπροστά μας
Ιππείς, πεζοί, χορευτές,
τύμπανα χωριά ολόκληρα μετακινούνται αντίθετα με εμάς.
Εεεεεεεεεεε στοπ. Τι γίνεται;;;
Μα ξεκινά το ετήσιο πολιτιστικό φεστιβάλ του Yarlung ποταμού που περιλαμβάνει Θιβετιανούς χορούς, θεατρικά δρώμενα, εθνικές ενδυμασίες, το χορό των μοναχών με μάσκες και ειδικά στο Samye διαρκεί 7 ημέρες και σήμερα είναι η ημέρα του θερισμού. Αύριο των ιππέων κ.ο.κ.
Κοιταχτήκαμε, χωρίς κουβέντα πεταχτήκαμε όλοι έξω , παρατήσαμε σύξυλη τη FrauDroga και τον οδηγό και αρχίσαμε να τρέχουμε όλοι χωρίς μιλιά προς το ναό. Απόμακριάακούγαμετιςφωνέςτης Droga: see you later, enjoy it …..
Τρέχαμε αμίλητοι προς το ναό. Οι βουβουζέλες μας καλούσαν
-ακούς ότι ακούω όλη νύχτα;
Πεταχτήκαμε επάνω και αρχίσαμε να κοιτάζουμε γύρω γύρω, που ήταν το άτιμο τρωκτικό; Κοιτάμε παράθυρα, πόρτες , πατώματα όχι. Χμμμ το τρωκτικό αγνώστων διαστάσεων προσπαθεί να εισέλθει από το διπλανό δωμάτιο καταβροχθίζοντας τον ενδιάμεσο τοίχο. Α ωραία , μπορούμε να κάνουμε ένα ζεστό μπάνιο μέχρι να τα καταφέρει, ρίχνει την ιδέα η Ισαβέλλα. Μα σε αυτό το άθλιο μπάνιο, όχι ζεστό νερό αλλά ούτε καν νερό δεν υπάρχει, μόνο η μεγάλη τσαγιέρα. Αναλαμβάνει ευτυχισμένη, να ρωτήσει την υπεύθυνη του κτηρίου, ενώ εγώ κτυπάω τα σακίδια με ένα παπούτσι να διώξω τυχόν ερπετά, ευτυχώς είχαν πάει όλα στο δωμάτιο της Ιωάννας για παρέα. Η Ισαβέλλα επέστρεψε περιχαρής με δύο εύκολες λύσεις. Η πρώτη πάμε στην αυλή, γεμίζουμε το τσαγιερό από τη σωλήνα για τα πλυντήρια και την τοποθετούμε πάνω σε έναν ηλιακό βραστήρα. Γεμάτη η περιοχή από αυτούς και κοινόχρηστοι παρακαλώ. Αποτελούν σημείο κοινωνικής επαφής, πας το βραστήρα σου εκεί και μέχρι να βράσει το νερό σου, κάνεις κοινωνική κριτική με τους γείτονες.
Η δεύτερη λύση να μεταφέρουμε το νερό στην κεντρική χύτρα ταχύτητας του χωριού, αλλά πρέπει να μαζέψουμε ξύλα
Την κοίταξα αγριεμένος και κατανόησε ότι θα περιφέρουμε για άλλη μια ημέρα 4η ή 5η , δε θυμάμαι πια χωρίς να ακουμπήσουμε αυτό το κοινό αγαθό που λέγεται νερό. Άρα θυμηθείτε SamyeMonasteryHotelμπανάκι ξεχασμένη υπόθεση. Μαζέψαμε γρήγορα τα πράγματα και έρχεται δεύτερη βόμβα απορία. Τι θα φάμε για πρωινό; Θέλεις κάτι πρωτότυπο; Σε γκουρμέ κατιτίς; Μπορούμε να πάμε να φάμε τσάμπα με μπύρα, εκείνο το πλιγούρι δηλ. για πρωινό σε ένα πολύ lowbottom φαγάδικο που είναι στον κεντρικό δρόμο. Πλήρης απογοήτευση στο πρόσωπό της. Α, τι ωραία θα πρωτοτυπήσουμε με μπισκότα και για σήμερα μάλιστα γεμιστά. Στο διάδρομο βλέπουμε την Ιωάννα και την Ίριδα. Οι κατσαρίδες τις βαρέθηκαν και χωρίς πολλά λόγια τους είπαν να ξεκουμπιστούν από το δωμάτιο, καλά είχαν την ησυχία τους τόσες ημέρες. Το μάτι τους αγρίεψε όταν είδαν τα μπισκότα, αλλά δήλωσαν ότι αρχίζουν δίαιτα από εκείνη την ημέρα. Αποφασίσαμε μια τελευταία βόλτα στο samye. Στο μοναστήρι, μια γωνία από το ξενοδοχείο. Βέβαια όταν λέμε μοναστήρι για το samye εννοούμε 4900 τετρ. μέτρα. Να μη ξέρεις από πού να αρχίσεις και που να τελειώσεις. Γλυτώσαμε την είσοδο 30 Yuan για τους επισκέπτες, μας θυμόντουσαν ντε από την προηγούμενη ημέρα.
Περπατούσαμε μόνοι μας. Οι ελάχιστοι άνθρωποι που υπήρχαν τοποθετούσαν κλαριά κέδρου και σανδαλόξυλου στη φωτιά και έτσι καπνός αντάμα με μια πικρή μυρουδιά γέμιζε την ατμόσφαιρα. Αμίλητοι σχεδόν περάσαμε μπροστά από το Utse το κεντρικό κτίσμα που ήταν ένας συνδυασμός Κινέζικης, Ινδικής και Θιβετιανής αρχιτεκτονικής, θαυμάσαμε τη Mandala που περιέγραφε τον κόσμο με κέντρο του το βουνό Meru, άλλη μια φορά στο ναό του ήλιου και της σελήνης με τα μάτια του Βούδα να μας ακολουθούν σε κάθε βήμα. Προχωρούσαμε προς την έξοδο. Αρχίσαμε να συζητάμε για τον επόμενο προορισμό μας που ήταν το παλάτι Yumbulangang και η κοιλάδα των βασιλέων. Τότε άρχισαν να ρίχνονται διάφορες ιδέες. Να παρατήσουμε το βανάκι με τη Droga και τον οδηγό και να πάρουμε το λεωφορείο της γραμμής για Tsetang –περίπου 30 χιλ και 27 Yuan το άτομο. Από εκεί με τα πόδια στο παλάτι -8 χιλ. Πρότεινα να πάμε με τη βάρκα πάλι να δούμε το ποτάμι αλλά η Ιωάννα ουρλιάζοντας αρνήθηκε να υποστεί το μαρτύριο της Κινέζικης φωτογραφίας. Κάποιος είπε να κάνουμε ράφτινγκ με κάτι βάρκες από δέρμα προβάτου. Άλλος να νοικιάσουμε μηχανάκια , έκαναν 40 Yuan την ημέρα, οπότε θα τα βλέπαμε όλα, ναούς μοναστήρια, βασιλιάδες, τον ουρανό ανάποδα. Η Ισαβέλλα επέμενε μετά το ντάτσουν να πάρουμε τρακτέρ 5 Yuan ο καθένας, ευήλιο, ευάερο και πολύ traditional. Ο καθένας είχε κάνει έρευνα αγοράς φαίνεται και είχε άποψη γι αυτό που ονειρευόταν. Την σοβαρότατη συζήτησή μας διέκοψε ένα πιτσιρίκι που πέρασε τρέχοντας μπροστά μας πήγε στην άκρη και χωρίς να κατεβάσει το παντελονάκι του αφόδευσε μεγαλοπρεπώς και μετά ξανά τρέχοντας γύρισε στη μαμά του.
- Αδύνατον πως το έκανε αυτό μα το Βούδα;;; Η Ιωάννα του δίνει ένα παιχνιδάκι και το εκλιπαρεί να το επαναλάβει για να δούμε το θαύμα. Μωρέ για πότε εμφανίστηκε και δεύτερο πιτσιρίκι δε το καταλάβαμε. Τσίμπησε και αυτό ένα κουκλάκι και μια Ιωάννα να φωνάζει για σκύψε να δω. Μα καλά τι επινοητικότητα ήταν αυτή. Σε όλα τα πιτσιρίκια δεν υπήρχε ραφή ενωμένη από πίσω, έτσι δε χρειαζόταν να κατεβάσουν το παντελόνι τους. Η Ίριδα πρότεινε να κόψουμε τις ραφές και εμείς, η Φούλα είπε δεν έχουμε ψαλίδι το πήραν οι Κινέζοι, η Ιωάννα να αναρωτιέται αν και οι ενήλικες λανσάρουν την ίδια μόδα, τύφλα να ‘χει ο Κοστέτσος, να τους πούμε να σκύψουν αναρωτιέται η Ίριδα, όταν ξαφνικά τις υπαρξιακές ανησυχίες διακόπτει μια φωνή: Έλληνες είστε;;;;;;;;!!!!!!!!!!!
Βούδα μου μεγάλε και τιμημένε, και εδώ Έλληνας;;; Έλληνας μετανάστης στην Αυστρία παρακαλώ με άλλους 25 Αυστριακούς Βουδιστές καταλαμβάνουν το μοναστήρι. Τάμα το έχουν κάθε χρόνο να πηγαίνουν σε Βουδιστικά μοναστήρια. Αφού είπαμε 2-3 κουβέντες ευχάριστες, Δημήτρης και αυτός από Κόρινθο …αα και εμείς κάτω από το ποτάμι..κλπ μπήκε στο ψητό. Καλά εσείς με την κρίση στην Ελλάδα πως είστε εδώ;;; Εμείς σας δίνουμε λεφτά γιατί δεν έχετε, αλλά οι Έλληνες κάνουν ταξιδάκια βλέπω!!!! Εγώ ήμουν αντίθετος να σας δώσουμε τα ευρούλια μας συνέχισε και επιμένω ακόμη!!!!!!! Να δουλεύουμε εμείς στην Αυστρία και εσείς οι τεμπέληδες να τρώτε τα ευρώ χωρίς να υπολογίζετε τίποτε; Το τι άκουσε δε λέγετε , αυτός , η Μέρκελ και το σινάφι του. Είχαμε εκνευριστεί τόσο που στο τέλος φύγαμε με ένα ψυχρό καλό ταξίδι. Αυτός εκεί. Να ξαναβρεθούμε!!! Ο Δημήτρης ο δικός μας, ανέφερε εκείνη την ωραία λέξη που συνήθως χρησιμοποιούμε οι Έλληνες αντί ονόματος είπε κάτι και για την προς Κορινθίους επιστολή 1η , αλλά ευτυχώς εμφανίστηκε η βασανίστρια Droga που με φωνή που δε σήκωνε αστεία
-Μπείτε στο βανάκι γρήγορα γιατί μας καθυστερείτε, χωρίς δεύτερη συζήτηση.
-Και όλες εκείνες οι ιδέες που είχαμε τι έγιναν, πέταξαν;;;
Στριμωχθήκαμε στο βανάκι που ξεκίνησε να φύγει από το χωριό, όταν ξαφνικά κόκκινα πολύφωτα, σφενδόνες, ρεπούμπλικες και άλλης μορφής καπέλα περνούσαν μπροστά μας
Ιππείς, πεζοί, χορευτές,
τύμπανα χωριά ολόκληρα μετακινούνται αντίθετα με εμάς.
Εεεεεεεεεεε στοπ. Τι γίνεται;;;
Μα ξεκινά το ετήσιο πολιτιστικό φεστιβάλ του Yarlung ποταμού που περιλαμβάνει Θιβετιανούς χορούς, θεατρικά δρώμενα, εθνικές ενδυμασίες, το χορό των μοναχών με μάσκες και ειδικά στο Samye διαρκεί 7 ημέρες και σήμερα είναι η ημέρα του θερισμού. Αύριο των ιππέων κ.ο.κ.
Κοιταχτήκαμε, χωρίς κουβέντα πεταχτήκαμε όλοι έξω , παρατήσαμε σύξυλη τη FrauDroga και τον οδηγό και αρχίσαμε να τρέχουμε όλοι χωρίς μιλιά προς το ναό. Απόμακριάακούγαμετιςφωνέςτης Droga: see you later, enjoy it …..
Τρέχαμε αμίλητοι προς το ναό. Οι βουβουζέλες μας καλούσαν
Attachments
-
16,2 KB Προβολές: 92
-
194,9 KB Προβολές: 93
-
201,5 KB Προβολές: 90
-
24,4 KB Προβολές: 139
Last edited by a moderator: