psilos3
Member
- Μηνύματα
- 7.095
- Likes
- 56.053
- Επόμενο Ταξίδι
- ;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αναζητείται!
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Φολέγανδρος
- Αντίπαρος
- Αντίπαρος ΙΙ
- Αμοργός
- Αμοργός ΙΙ
- Αμοργός ΙΙΙ
- Σίκινος
- Αστυπάλαια
- Αστυπάλαια ΙΙ
- Σέριφος
- Σχοινούσα - Μικρές Κυκλάδες
- Ηρακλειά - Μικρές Κυκλάδες
- Δονούσα - Μικρές Κυκλάδες
- Κίμωλος
- Ανάφη
- Σκύρος
- Χάλκη
- Λειψοί
- Λειψοί ΙΙ
- Λέρος
- Πάτμος
- Αγαθονήσι
- Τήλος
- Νίσυρος
- Σύμη
- Τέλενδος
- Κάλυμνος
- Ψέριμος
- Φούρνοι Κορσέων
- Παλαιό Τρίκερι Μαγνησίας
- Τριζόνια Φωκίδας
- Θηρασιά - Κυκλάδες
- Αρκιοί & Μάραθος Δωδεκανήσων
- Κάτω Κουφονήσι - Μικρές Κυκλάδες
- Αντι Επιλόγου
- Άγιος Ευστράτιος
- Καστελλόριζο (Μεγίστη)
- Φολέγανδρος ΙΙ
- Φούρνοι Κορσέων ΙΙ
- Θύμαινα Κορσέων
- Οινούσσες
- Ψαρά
- Κάσος
- Κάρπαθος
- Σαρία Δωδεκανήσου
- Αρκιοί
- Σαμοθράκη
- Κύθηρα (Τσιρίγο)
- Αντικύθηρα (Τσιριγότο)
- Ικαρία
- Ικαρία ΙΙ
- Γαύδος
- Μεγανήσι Ιονίου
- Αλόννησος
- Αμοργός ΙV
- Λέρος ΙV
- Λειψοί ΙΙΙ
- Παξοί
2018: (Αστυπάλαια πράξη δεύτερη)
Ένας ακόμα ταξιδιωτικός στόχος επιτεύχθηκε εκείνο το μεσημέρι του Σαββάτου στις 28 Ιουλίου. Τη μετάβαση εν μέσω διακοπών από την Αμοργό στην Αστυπάλαια τη σκεφτόμουν χρόνια. Πείτε το αγάπη για τα δύο νησιά, πείτε το βίτσιο, δε ξέρω. Πλέον στοχεύω στο αντίθετο δρομολόγιο και μάλιστα βραδινές ώρες…
Το βανάκι που συνεργαζόταν με το ξενοδοχείο μας παρέλαβε, κατόπιν συμφωνίας μας από τη προηγούμενη μέρα. Δε χρειάστηκε να περάσουν παρά μόνο λίγα λεπτά για να καταλάβω ότι στις συγκοινωνίες του νησιού δεν υπήρχε ουδεμία βελτίωση εννιά χρόνια μετά. Ο οδηγός μας προμόταρε το πρόγραμμα ημερήσιων εκδρομών του, καθώς όπως έλεγε είναι ο μόνος τρόπος για να δει κανείς τις παραλίες του νησιού μη έχοντας όχημα, με κόστος 15€. Ωραία πράγματα.
Τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο που βρισκόταν στο λιμανάκι του Πέρα Γιαλού, το μόνο που βρήκαμε σε φυσιολογική σχετικά τιμή, καθώς ακόμα ένα μεγάλο πρόβλημα στην Αστυπάλαια είναι η ακριβή και πολλές φορές χωρίς αντίκρισμα διαμονή.
Φύγαμε αμέσως για μια βουτιά στη παραλία του πέρα γιαλού που ήταν λίγα μέτρα κάτω μας:
Το συναίσθημα να κολυμπάς βλέποντας από πάνω σου τη χώρα και το κάστρο της Αστυπάλαιας είναι υπέροχο.
Στεγνώσαμε και χωρίς να χάσουμε χρόνο ξεκινήσαμε να ανεβαίνουμε προς τη χώρα, από τα σκαλάκια αρχικά και τα δρομάκια που οδηγούν σ’ αυτήν:
Η απόσταση κάθε άλλο παρά απαγορευτική για περπάτημα είναι:
Όντως λίγα λεπτά μετά ήμασταν στο σημείο που είχαμε λατρέψει, στη πολυφωτογραφημένη πλατεία με τους ανεμόμυλους:
Μπήκαμε στο «Καφενείο του μουγγού» και πιάσαμε ένα τραπεζάκι. Παραγγείλαμε τα πρώτα κι ένα τσίπουρο. Ήμασταν σε ένα από τα πιο όμορφα μέρη, ενός από τα πιο όμορφα νησιά. Νιώθαμε ευτυχία:
Καθώς ο ήλιος είχε ξεκινήσει να δύει κάναμε μια βόλτα στη χώρα, μη σταματώντας να βγάζουμε φωτογραφίες:
Τα πάντα εξακολουθούσαν να παίρνουν ζωή μετά τις έξι το απόγευμα εκεί:
Τελικά στην Αστυπάλαια δεν είχαν αλλάξει και πολλά, κάτι που σε τέτοιες περιπτώσεις μου αρέσει!
Ήπιαμε μερικές μπύρες στους ανεμόμυλους, και λίγο πριν νυχτώσει για τα καλά επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για να ετοιμαστούμε:
Ξέραμε εκ των προτέρων ότι το βράδυ δε πρόκειται να μας αφήσει δυσαρεστημένους. Στο δρόμο για τη χώρα βρήκαμε το «Καφενείο Αργώ» στο οποίο φάγαμε μεζέδες και ήπιαμε μπύρες συνοδεία ζωντανής ρεμπέτικης & λαϊκής μουσικής. Πολύ όμορφα.
Συνεχίσαμε στην «Άρτεμις» που με χαρά διαπίστωσα ότι θυμόμουν πολύ καλά ότι ήταν ένα υπέροχο μπαρ, και καταλήξαμε αβασάνιστα να βασανιστούμε στον «Κούρο» με τη cult μορφή του. Την αγαπώ τη νύχτα σ’ αυτή τη χώρα:
Κούρε ξανάρθαμε:
Δε σηκωθήκαμε και πολύ πρωί την επόμενη, καθυστερήσαμε όντας εφησυχασμένοι ότι θα βρούμε τρόπο να πάμε σε κάποια παραλία κάτι που βέβαια ήταν αδύνατο να συμβεί. Με το που κατεβήκαμε να βρούμε δρομολόγιο του τοπικού λεωφορείου διαπιστώσαμε ότι αναχωρούσε σε δυόμισι (!) ώρες. Δε χρειάζεται να πω κάτι άλλο για την οργάνωση του νησιού, έχω προαναφερθεί…
Ανεβήκαμε ξανά στο ξενοδοχείο για να μελετήσουμε προσεχτικά το email που είχα λάβει από τη Scoot για προσφορές με 40% έκπτωση. Χωρίς να το πολυσκεφτούμε μιας και αυτά δεν είναι για δεύτερη σκέψη, κλείσαμε εισιτήρια 7 μήνες μετά για Βιετνάμ! Όλα τελικά σ’ αυτή τη ζωή είναι μια αλληλουχία γεγονότων και συμπτώσεων…
Με ακόμα περισσότερο ανεβασμένη ψυχολογία κατεβήκαμε ξανά στη παραλία του Πέρα Γιαλού για να πιούμε καφέ. Είχαμε ξεχάσει παντελώς το γεγονός ότι δε μπορέσαμε να κάνουμε μπάνιο κάπου εκτός, κάτι που δε μας στεναχώρησε κιόλας:
Πήραμε 2 καφεδάκια και κάναμε σχέδια για το μακρινό ταξίδι του Βιετνάμ, ώσπου παρατήρησα μια φιγούρα σε ένα παραδιπλανό τραπέζι βγαλμένη από τα παλιά. Αφού μετά από λίγη ώρα σιγουρεύτηκα πήγα από κοντά να χαιρετήσω το φίλο Τάσο, που ξαναέβρισκα αναλλοίωτο από το χρόνο (άμα ζεις σε νησί έτσι είναι) στην Αστυπάλαια 9 χρόνια μετά! Του έδειξα φωτογραφίες από τότε για να καταλάβει, αν και κάτι του έλεγε η φυσιογνωμία μου (παίζει ρόλο το ύψος κακά τα ψέματα), και χωρίς να χρονοτριβήσει άφησε τη παρέα του και ήρθε στο τραπέζι μας. Πήρε με φόρα τα ποτήρια του καφέ που δεν είχαν προλάβει ούτε στη μέση να φτάσουν, τα αντικατέστησε με παγωμένες μπύρες, ξανά και ξανά, και περάσαμε ένα 2ωρο λέγοντας ιστορίες και μαθαίνοντας για το νησί και τις ζωές μας εκατέρωθεν.
Αυτή είναι η Αστυπάλαια, αυτά είναι τα νησιά και οι άνθρωποι της, και για κάτι τέτοιους λόγους τα λατρεύω και δε σταματώ να τα ταξιδεύω!
Σηκωθήκαμε ανανεώνοντας το ραντεβού μας για το βράδυ στο λιμάνι, με σκοπό να ανέβουμε στη χώρα και στο κάστρο. Η διαδρομή μέσα από τα γνωστά στενάκια:
Δε σταματήσαμε στους ανεμόμυλους αλλά συνεχίσαμε:
Οι εικόνες που μας χάριζε η Χώρα ήταν εκπληκτικές εκείνη την ώρα. Κάθε ώρα δηλαδή εδώ που τα λέμε, όσο κι αν έχεις δει την Αστυπάλαια δε σου φτάνει ποτέ:
Και πως να σου φτασει τέτοιο νησί, με τέτοια χώρα:
Εκπληκτικά τα σοκκάκια της χώρας:
Ανεβήκαμε ως το κάστρο, όπου φυσικά δε θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τη στάση για να πιούμε ένα απογευματινό drink στο ομώνυμο bar με την υπέροχη θέα:
Οι πολύ όμορφες στιγμές όμως λιγόστευαν επικίνδυνα, καθώς το δρομολόγιο του Bluestar για Τήλο ήταν λίγες ώρες μετά.
Έτσι κάναμε άλλη μια στάση κατεβαίνοντας για φαγητό δίπλα στους Μύλους
και βγάλαμε κάποιες τελευταίες φωτογραφίες:
Φτάσαμε στο ξενοδοχείο και παραλάβαμε τις αποσκευές μας αφού ευχαριστήσαμε τους ανθρώπους που μας επέτρεψαν να φύγουμε αργά.
Το τρανσφερ ήταν κανονισμένο από τη προηγουμένη, κάποια τελευταία ψώνια ήταν απαραίτητα, καθώς στο λιμάνι δε μπορεί να βρει κανείς και πολλά.
Αποχαιρετήσαμε την Αστυπάλαια νύχτα, δίνοντας ακόμα μια φορά υπόσχεση για επιστροφή!
Ένας ακόμα ταξιδιωτικός στόχος επιτεύχθηκε εκείνο το μεσημέρι του Σαββάτου στις 28 Ιουλίου. Τη μετάβαση εν μέσω διακοπών από την Αμοργό στην Αστυπάλαια τη σκεφτόμουν χρόνια. Πείτε το αγάπη για τα δύο νησιά, πείτε το βίτσιο, δε ξέρω. Πλέον στοχεύω στο αντίθετο δρομολόγιο και μάλιστα βραδινές ώρες…

Το βανάκι που συνεργαζόταν με το ξενοδοχείο μας παρέλαβε, κατόπιν συμφωνίας μας από τη προηγούμενη μέρα. Δε χρειάστηκε να περάσουν παρά μόνο λίγα λεπτά για να καταλάβω ότι στις συγκοινωνίες του νησιού δεν υπήρχε ουδεμία βελτίωση εννιά χρόνια μετά. Ο οδηγός μας προμόταρε το πρόγραμμα ημερήσιων εκδρομών του, καθώς όπως έλεγε είναι ο μόνος τρόπος για να δει κανείς τις παραλίες του νησιού μη έχοντας όχημα, με κόστος 15€. Ωραία πράγματα.
Τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο που βρισκόταν στο λιμανάκι του Πέρα Γιαλού, το μόνο που βρήκαμε σε φυσιολογική σχετικά τιμή, καθώς ακόμα ένα μεγάλο πρόβλημα στην Αστυπάλαια είναι η ακριβή και πολλές φορές χωρίς αντίκρισμα διαμονή.
Φύγαμε αμέσως για μια βουτιά στη παραλία του πέρα γιαλού που ήταν λίγα μέτρα κάτω μας:

Το συναίσθημα να κολυμπάς βλέποντας από πάνω σου τη χώρα και το κάστρο της Αστυπάλαιας είναι υπέροχο.
Στεγνώσαμε και χωρίς να χάσουμε χρόνο ξεκινήσαμε να ανεβαίνουμε προς τη χώρα, από τα σκαλάκια αρχικά και τα δρομάκια που οδηγούν σ’ αυτήν:

Η απόσταση κάθε άλλο παρά απαγορευτική για περπάτημα είναι:

Όντως λίγα λεπτά μετά ήμασταν στο σημείο που είχαμε λατρέψει, στη πολυφωτογραφημένη πλατεία με τους ανεμόμυλους:

Μπήκαμε στο «Καφενείο του μουγγού» και πιάσαμε ένα τραπεζάκι. Παραγγείλαμε τα πρώτα κι ένα τσίπουρο. Ήμασταν σε ένα από τα πιο όμορφα μέρη, ενός από τα πιο όμορφα νησιά. Νιώθαμε ευτυχία:

Καθώς ο ήλιος είχε ξεκινήσει να δύει κάναμε μια βόλτα στη χώρα, μη σταματώντας να βγάζουμε φωτογραφίες:

Τα πάντα εξακολουθούσαν να παίρνουν ζωή μετά τις έξι το απόγευμα εκεί:

Τελικά στην Αστυπάλαια δεν είχαν αλλάξει και πολλά, κάτι που σε τέτοιες περιπτώσεις μου αρέσει!
Ήπιαμε μερικές μπύρες στους ανεμόμυλους, και λίγο πριν νυχτώσει για τα καλά επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για να ετοιμαστούμε:

Ξέραμε εκ των προτέρων ότι το βράδυ δε πρόκειται να μας αφήσει δυσαρεστημένους. Στο δρόμο για τη χώρα βρήκαμε το «Καφενείο Αργώ» στο οποίο φάγαμε μεζέδες και ήπιαμε μπύρες συνοδεία ζωντανής ρεμπέτικης & λαϊκής μουσικής. Πολύ όμορφα.
Συνεχίσαμε στην «Άρτεμις» που με χαρά διαπίστωσα ότι θυμόμουν πολύ καλά ότι ήταν ένα υπέροχο μπαρ, και καταλήξαμε αβασάνιστα να βασανιστούμε στον «Κούρο» με τη cult μορφή του. Την αγαπώ τη νύχτα σ’ αυτή τη χώρα:

Κούρε ξανάρθαμε:

Δε σηκωθήκαμε και πολύ πρωί την επόμενη, καθυστερήσαμε όντας εφησυχασμένοι ότι θα βρούμε τρόπο να πάμε σε κάποια παραλία κάτι που βέβαια ήταν αδύνατο να συμβεί. Με το που κατεβήκαμε να βρούμε δρομολόγιο του τοπικού λεωφορείου διαπιστώσαμε ότι αναχωρούσε σε δυόμισι (!) ώρες. Δε χρειάζεται να πω κάτι άλλο για την οργάνωση του νησιού, έχω προαναφερθεί…
Ανεβήκαμε ξανά στο ξενοδοχείο για να μελετήσουμε προσεχτικά το email που είχα λάβει από τη Scoot για προσφορές με 40% έκπτωση. Χωρίς να το πολυσκεφτούμε μιας και αυτά δεν είναι για δεύτερη σκέψη, κλείσαμε εισιτήρια 7 μήνες μετά για Βιετνάμ! Όλα τελικά σ’ αυτή τη ζωή είναι μια αλληλουχία γεγονότων και συμπτώσεων…
Με ακόμα περισσότερο ανεβασμένη ψυχολογία κατεβήκαμε ξανά στη παραλία του Πέρα Γιαλού για να πιούμε καφέ. Είχαμε ξεχάσει παντελώς το γεγονός ότι δε μπορέσαμε να κάνουμε μπάνιο κάπου εκτός, κάτι που δε μας στεναχώρησε κιόλας:

Πήραμε 2 καφεδάκια και κάναμε σχέδια για το μακρινό ταξίδι του Βιετνάμ, ώσπου παρατήρησα μια φιγούρα σε ένα παραδιπλανό τραπέζι βγαλμένη από τα παλιά. Αφού μετά από λίγη ώρα σιγουρεύτηκα πήγα από κοντά να χαιρετήσω το φίλο Τάσο, που ξαναέβρισκα αναλλοίωτο από το χρόνο (άμα ζεις σε νησί έτσι είναι) στην Αστυπάλαια 9 χρόνια μετά! Του έδειξα φωτογραφίες από τότε για να καταλάβει, αν και κάτι του έλεγε η φυσιογνωμία μου (παίζει ρόλο το ύψος κακά τα ψέματα), και χωρίς να χρονοτριβήσει άφησε τη παρέα του και ήρθε στο τραπέζι μας. Πήρε με φόρα τα ποτήρια του καφέ που δεν είχαν προλάβει ούτε στη μέση να φτάσουν, τα αντικατέστησε με παγωμένες μπύρες, ξανά και ξανά, και περάσαμε ένα 2ωρο λέγοντας ιστορίες και μαθαίνοντας για το νησί και τις ζωές μας εκατέρωθεν.
Αυτή είναι η Αστυπάλαια, αυτά είναι τα νησιά και οι άνθρωποι της, και για κάτι τέτοιους λόγους τα λατρεύω και δε σταματώ να τα ταξιδεύω!
Σηκωθήκαμε ανανεώνοντας το ραντεβού μας για το βράδυ στο λιμάνι, με σκοπό να ανέβουμε στη χώρα και στο κάστρο. Η διαδρομή μέσα από τα γνωστά στενάκια:


Δε σταματήσαμε στους ανεμόμυλους αλλά συνεχίσαμε:


Οι εικόνες που μας χάριζε η Χώρα ήταν εκπληκτικές εκείνη την ώρα. Κάθε ώρα δηλαδή εδώ που τα λέμε, όσο κι αν έχεις δει την Αστυπάλαια δε σου φτάνει ποτέ:


Και πως να σου φτασει τέτοιο νησί, με τέτοια χώρα:


Εκπληκτικά τα σοκκάκια της χώρας:


Ανεβήκαμε ως το κάστρο, όπου φυσικά δε θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τη στάση για να πιούμε ένα απογευματινό drink στο ομώνυμο bar με την υπέροχη θέα:



Οι πολύ όμορφες στιγμές όμως λιγόστευαν επικίνδυνα, καθώς το δρομολόγιο του Bluestar για Τήλο ήταν λίγες ώρες μετά.


Έτσι κάναμε άλλη μια στάση κατεβαίνοντας για φαγητό δίπλα στους Μύλους



και βγάλαμε κάποιες τελευταίες φωτογραφίες:


Φτάσαμε στο ξενοδοχείο και παραλάβαμε τις αποσκευές μας αφού ευχαριστήσαμε τους ανθρώπους που μας επέτρεψαν να φύγουμε αργά.

Το τρανσφερ ήταν κανονισμένο από τη προηγουμένη, κάποια τελευταία ψώνια ήταν απαραίτητα, καθώς στο λιμάνι δε μπορεί να βρει κανείς και πολλά.
Αποχαιρετήσαμε την Αστυπάλαια νύχτα, δίνοντας ακόμα μια φορά υπόσχεση για επιστροφή!
Last edited: