psilos3
Member
- Μηνύματα
- 7.095
- Likes
- 56.053
- Επόμενο Ταξίδι
- ;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αναζητείται!
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Φολέγανδρος
- Αντίπαρος
- Αντίπαρος ΙΙ
- Αμοργός
- Αμοργός ΙΙ
- Αμοργός ΙΙΙ
- Σίκινος
- Αστυπάλαια
- Αστυπάλαια ΙΙ
- Σέριφος
- Σχοινούσα - Μικρές Κυκλάδες
- Ηρακλειά - Μικρές Κυκλάδες
- Δονούσα - Μικρές Κυκλάδες
- Κίμωλος
- Ανάφη
- Σκύρος
- Χάλκη
- Λειψοί
- Λειψοί ΙΙ
- Λέρος
- Πάτμος
- Αγαθονήσι
- Τήλος
- Νίσυρος
- Σύμη
- Τέλενδος
- Κάλυμνος
- Ψέριμος
- Φούρνοι Κορσέων
- Παλαιό Τρίκερι Μαγνησίας
- Τριζόνια Φωκίδας
- Θηρασιά - Κυκλάδες
- Αρκιοί & Μάραθος Δωδεκανήσων
- Κάτω Κουφονήσι - Μικρές Κυκλάδες
- Αντι Επιλόγου
- Άγιος Ευστράτιος
- Καστελλόριζο (Μεγίστη)
- Φολέγανδρος ΙΙ
- Φούρνοι Κορσέων ΙΙ
- Θύμαινα Κορσέων
- Οινούσσες
- Ψαρά
- Κάσος
- Κάρπαθος
- Σαρία Δωδεκανήσου
- Αρκιοί
- Σαμοθράκη
- Κύθηρα (Τσιρίγο)
- Αντικύθηρα (Τσιριγότο)
- Ικαρία
- Ικαρία ΙΙ
- Γαύδος
- Μεγανήσι Ιονίου
- Αλόννησος
- Αμοργός ΙV
- Λέρος ΙV
- Λειψοί ΙΙΙ
- Παξοί
Bonus: Θηρασιά – Κυκλάδες
Επίσκεψη : Αύγουστος 2015
Διάρκεια: 6 ώρες
Το καλοκαιρινό ταξίδι του 2015 ήταν τρομερό σε εικόνες και αντιθέσεις. Από τη Σαντορίνη στη Κίμωλο, από τη Κίμωλο απέναντι στη Μήλο κι από κει στην Ανάφη! Η τελευταία στάση ήταν για λίγες μέρες και πάλι στην αφιλόξενη, απόμακρη και πολύβουη (τους καλοκαιρινούς μήνες) Σαντορίνη.
Δεν είχαμε σκοπό να φάμε τις μέρες μας εκεί απλά βλέποντας παραλίες. Είχαμε χορτάσει εξάλλου με όσα είχαμε δει και κάνει, οπότε φροντίσαμε να αξιοποιήσουμε το χρόνο μας βλέποντας ακόμα ένα νησί. Ίσως το λιγότερο ακουστό και το πιο παραμελημένο στις Κυκλάδες, ειδικά όταν το γειτονικό νησί τραβάει πάνω του όλα τα φώτα παγκοσμίως. Ένα νησί που ελάχιστοι κάνουν το κόπο να το δουν έστω και για μερικές ώρες. Ένα νησί που σου δημιουργεί τελείως διαφορετικά συναισθήματα όντας ήδη κάποιες μέρες στη Σαντορίνη. Το νησί με το όνομα Θηρασιά…
Μπήκαμε πρωί στο λεωφορείο και φτάσαμε στη πάντα ελκυστική και πανέμορφη ανεξαρτήτως συνθηκών Οία:
Γνωρίζαμε ήδη ότι η μετακίνηση από/προς Θηρασιά διεξάγεται με το τοπικό πλοιάριο το οποίο αναχωρεί από το «Αμμούδι» το λιμανάκι που βρίσκεται κάτω από τον οικισμό της Οίας:
Χρησιμοποιήσαμε τα σκαλοπάτια για να κατέβουμε ως εκεί:
Βλέποντας από πάνω μας την Οία, στο χείλος του γκρεμού. Συνηθισμένη εικόνα Σαντορίνης:
Το Αμμούδι είχε αρκετή κίνηση αν και ακόμα οι ταβέρνες δεν είχαν ξεκινήσει να δέχονται κόσμο. Μερικοί προμηθευτές περίμεναν το καραβάκι για να στείλουν εμπορεύματα απέναντι:
Μερικά λεπτά μετά επιβιβαστήκαμε στο καραβακι και πληρώσαμε το μικρό αντίτιμο:
Αφήνοντας πίσω μας την Οία
Προσεγγίσαμε λίγα λεπτά μετά το λιμάνι «Αγία Ειρήνη» της Θηρασιάς:
Και τη γειτονική παραλία «Ρίβα» στην οποία δεν αντισταθήκαμε ρίχνοντας μια βουτιά:
Βουτιά με θέα μάλιστα:
Φυσικά δεν είχαμε πάει ως εκεί για το μπάνιο, έτσι αφού στεγνώσαμε προχωρήσαμε ως τη στάση του δημοτικού λεωφορείου το οποίο διεξάγει δωρεάν δρομολόγια ανά μισάωρο περίπου. Λίγη ώρα μετά αποβιβαζόμασταν στον βασικότερο οικισμό του νησιού με το όνομα «Μανωλάς» πληθυσμού περίπου 160 ανθρώπων. Η πρώτη εικόνα που αντικρύσαμε ήταν το γυμνάσιο της περιοχής:
Προχωρήσαμε στα στενά καλντερίμια του οικισμού, με της εικόνες της παραμέλησης να είναι έντονες:
Χτισμένος απέναντι ακριβώς από τη Σαντορίνη:
Με πολύ όμορφα σπιτάκια και δρομάκια γεμάτα σκαλιά:
Και θέα προς τη «Νέα Καμένη» το ηφαιστιογενές νησί στο κέντρο της καλντέρας:
Ένα νησί το οποίο επισκέπτεται συνεχώς πάρα πολύς κόσμος. Εμείς ωστόσο θεωρήσαμε μεγάλη εκμετάλλευση την εν λόγω εκδρομή, ακόμα κι αν μπορούσαμε να λάβουμε διαφορετική τιμή ως Έλληνες, επιλέγοντας τη Θηρασιά:
Επίνειο του Μανωλά είναι ο «Κόρφος» ο οποίος συνδέεται και αυτός με σκαλιά:
Συνεχίσαμε τη βόλτα μας φωτογραφίζοντας:
Φτάνοντας σχεδόν πάνω απ’ τον Κόρφο:
Βλέποντας τον οικισμό από άκρη σ’ άκρη:
Ώσπου είχε έρθει η ώρα να κάνουμε τη πρώτη στάση μας σε ένα από τα πολύ ωραία εστιατόρια – καφέ που βρήκαμε. Ιδανική ώρα για μια παγωμένη μπύρα, διάβασμα και περισυλλογή:
Ήταν πολύ διαφορετικές οι εικόνες και το όλο συναίσθημα, σε σύγκριση πάντα με τη Σαντορίνη απέναντι. Συνεχίσαμε τη βόλτα μας, κάνοντας στάση για άλλη μια μπύρα, και μετά για παγωτό:
Βγαίνοντας και φωτογραφίες:
Οι επικλήσεις μου δεν εισακούστηκαν για να κατέβουμε από τα σκαλιά στον Κόρφο και να πάρουμε από κει το πλοίο της επιστροφής, λόγω ζέστης όπως μου είπαν οι άλλοι δύο της παρέας. Έτσι μετά από λίγη ώρα βρεθήκαμε και πάλι στο λιμάνι της Αγίας Ειρήνης,
όπου το μικρό πλοίο δεν άργησε να έρθει:
Επιβιβαστήκαμε βγάζοντας κάποιες τελευταίες φωτογραφίες:
Αποχαιρετώντας τη Θηρασιά:
Μέχρι να φτάσουμε και πάλι στο Αμμούδι:
Ανεβαίνοντας περπατώντας ως την Οία αφού δεν υπήρχε άλλος διαθέσιμος τρόπος:
Ήταν η ώρα που ξεκίνησε να μαζεύεται ο πολύς ο κόσμος. Η μαγική ώρα που πέφτει ο ήλιος, σε ένα από τα πιο διάσημα ηλιοβασιλέματα του κόσμου:
Βγήκαμε τη φωτογραφία μας σα γνήσιοι τουρίστες:
Κι αναχωρήσαμε με δυσκολία προς τη στάση για το λεωφορείο της επιστροφής. Είχε ήδη αρχίσει να επικρατεί το αδιαχώρητο:
Κρατάω από τη Θηρασιά τις καλύτερες εντυπώσεις, μαζί με ένα αίσθημα στεναχώριας γιατί το νησάκι αυτό ήταν εντελώς αφημένο στη μοίρα του…
Δε ξέρω αν θα καταφέρω να βρεθώ προς τα κει με διανυκτέρευση, γιατί μόνο έτσι μπορείς να καταλάβεις το μέρος στην ολότητα του, σίγουρα όμως δε θα ‘λεγα όχι.
Επίσκεψη : Αύγουστος 2015
Διάρκεια: 6 ώρες
Το καλοκαιρινό ταξίδι του 2015 ήταν τρομερό σε εικόνες και αντιθέσεις. Από τη Σαντορίνη στη Κίμωλο, από τη Κίμωλο απέναντι στη Μήλο κι από κει στην Ανάφη! Η τελευταία στάση ήταν για λίγες μέρες και πάλι στην αφιλόξενη, απόμακρη και πολύβουη (τους καλοκαιρινούς μήνες) Σαντορίνη.
Δεν είχαμε σκοπό να φάμε τις μέρες μας εκεί απλά βλέποντας παραλίες. Είχαμε χορτάσει εξάλλου με όσα είχαμε δει και κάνει, οπότε φροντίσαμε να αξιοποιήσουμε το χρόνο μας βλέποντας ακόμα ένα νησί. Ίσως το λιγότερο ακουστό και το πιο παραμελημένο στις Κυκλάδες, ειδικά όταν το γειτονικό νησί τραβάει πάνω του όλα τα φώτα παγκοσμίως. Ένα νησί που ελάχιστοι κάνουν το κόπο να το δουν έστω και για μερικές ώρες. Ένα νησί που σου δημιουργεί τελείως διαφορετικά συναισθήματα όντας ήδη κάποιες μέρες στη Σαντορίνη. Το νησί με το όνομα Θηρασιά…
Μπήκαμε πρωί στο λεωφορείο και φτάσαμε στη πάντα ελκυστική και πανέμορφη ανεξαρτήτως συνθηκών Οία:

Γνωρίζαμε ήδη ότι η μετακίνηση από/προς Θηρασιά διεξάγεται με το τοπικό πλοιάριο το οποίο αναχωρεί από το «Αμμούδι» το λιμανάκι που βρίσκεται κάτω από τον οικισμό της Οίας:

Χρησιμοποιήσαμε τα σκαλοπάτια για να κατέβουμε ως εκεί:

Βλέποντας από πάνω μας την Οία, στο χείλος του γκρεμού. Συνηθισμένη εικόνα Σαντορίνης:

Το Αμμούδι είχε αρκετή κίνηση αν και ακόμα οι ταβέρνες δεν είχαν ξεκινήσει να δέχονται κόσμο. Μερικοί προμηθευτές περίμεναν το καραβάκι για να στείλουν εμπορεύματα απέναντι:


Μερικά λεπτά μετά επιβιβαστήκαμε στο καραβακι και πληρώσαμε το μικρό αντίτιμο:

Αφήνοντας πίσω μας την Οία
Προσεγγίσαμε λίγα λεπτά μετά το λιμάνι «Αγία Ειρήνη» της Θηρασιάς:

Και τη γειτονική παραλία «Ρίβα» στην οποία δεν αντισταθήκαμε ρίχνοντας μια βουτιά:

Βουτιά με θέα μάλιστα:

Φυσικά δεν είχαμε πάει ως εκεί για το μπάνιο, έτσι αφού στεγνώσαμε προχωρήσαμε ως τη στάση του δημοτικού λεωφορείου το οποίο διεξάγει δωρεάν δρομολόγια ανά μισάωρο περίπου. Λίγη ώρα μετά αποβιβαζόμασταν στον βασικότερο οικισμό του νησιού με το όνομα «Μανωλάς» πληθυσμού περίπου 160 ανθρώπων. Η πρώτη εικόνα που αντικρύσαμε ήταν το γυμνάσιο της περιοχής:

Προχωρήσαμε στα στενά καλντερίμια του οικισμού, με της εικόνες της παραμέλησης να είναι έντονες:

Χτισμένος απέναντι ακριβώς από τη Σαντορίνη:

Με πολύ όμορφα σπιτάκια και δρομάκια γεμάτα σκαλιά:



Και θέα προς τη «Νέα Καμένη» το ηφαιστιογενές νησί στο κέντρο της καλντέρας:

Ένα νησί το οποίο επισκέπτεται συνεχώς πάρα πολύς κόσμος. Εμείς ωστόσο θεωρήσαμε μεγάλη εκμετάλλευση την εν λόγω εκδρομή, ακόμα κι αν μπορούσαμε να λάβουμε διαφορετική τιμή ως Έλληνες, επιλέγοντας τη Θηρασιά:

Επίνειο του Μανωλά είναι ο «Κόρφος» ο οποίος συνδέεται και αυτός με σκαλιά:

Συνεχίσαμε τη βόλτα μας φωτογραφίζοντας:

Φτάνοντας σχεδόν πάνω απ’ τον Κόρφο:

Βλέποντας τον οικισμό από άκρη σ’ άκρη:


Ώσπου είχε έρθει η ώρα να κάνουμε τη πρώτη στάση μας σε ένα από τα πολύ ωραία εστιατόρια – καφέ που βρήκαμε. Ιδανική ώρα για μια παγωμένη μπύρα, διάβασμα και περισυλλογή:

Ήταν πολύ διαφορετικές οι εικόνες και το όλο συναίσθημα, σε σύγκριση πάντα με τη Σαντορίνη απέναντι. Συνεχίσαμε τη βόλτα μας, κάνοντας στάση για άλλη μια μπύρα, και μετά για παγωτό:

Βγαίνοντας και φωτογραφίες:

Οι επικλήσεις μου δεν εισακούστηκαν για να κατέβουμε από τα σκαλιά στον Κόρφο και να πάρουμε από κει το πλοίο της επιστροφής, λόγω ζέστης όπως μου είπαν οι άλλοι δύο της παρέας. Έτσι μετά από λίγη ώρα βρεθήκαμε και πάλι στο λιμάνι της Αγίας Ειρήνης,

όπου το μικρό πλοίο δεν άργησε να έρθει:

Επιβιβαστήκαμε βγάζοντας κάποιες τελευταίες φωτογραφίες:

Αποχαιρετώντας τη Θηρασιά:

Μέχρι να φτάσουμε και πάλι στο Αμμούδι:

Ανεβαίνοντας περπατώντας ως την Οία αφού δεν υπήρχε άλλος διαθέσιμος τρόπος:

Ήταν η ώρα που ξεκίνησε να μαζεύεται ο πολύς ο κόσμος. Η μαγική ώρα που πέφτει ο ήλιος, σε ένα από τα πιο διάσημα ηλιοβασιλέματα του κόσμου:

Βγήκαμε τη φωτογραφία μας σα γνήσιοι τουρίστες:

Κι αναχωρήσαμε με δυσκολία προς τη στάση για το λεωφορείο της επιστροφής. Είχε ήδη αρχίσει να επικρατεί το αδιαχώρητο:

Κρατάω από τη Θηρασιά τις καλύτερες εντυπώσεις, μαζί με ένα αίσθημα στεναχώριας γιατί το νησάκι αυτό ήταν εντελώς αφημένο στη μοίρα του…
Δε ξέρω αν θα καταφέρω να βρεθώ προς τα κει με διανυκτέρευση, γιατί μόνο έτσι μπορείς να καταλάβεις το μέρος στην ολότητα του, σίγουρα όμως δε θα ‘λεγα όχι.
Last edited: