psilos3
Member
- Μηνύματα
- 7.095
- Likes
- 56.053
- Επόμενο Ταξίδι
- ;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αναζητείται!
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Φολέγανδρος
- Αντίπαρος
- Αντίπαρος ΙΙ
- Αμοργός
- Αμοργός ΙΙ
- Αμοργός ΙΙΙ
- Σίκινος
- Αστυπάλαια
- Αστυπάλαια ΙΙ
- Σέριφος
- Σχοινούσα - Μικρές Κυκλάδες
- Ηρακλειά - Μικρές Κυκλάδες
- Δονούσα - Μικρές Κυκλάδες
- Κίμωλος
- Ανάφη
- Σκύρος
- Χάλκη
- Λειψοί
- Λειψοί ΙΙ
- Λέρος
- Πάτμος
- Αγαθονήσι
- Τήλος
- Νίσυρος
- Σύμη
- Τέλενδος
- Κάλυμνος
- Ψέριμος
- Φούρνοι Κορσέων
- Παλαιό Τρίκερι Μαγνησίας
- Τριζόνια Φωκίδας
- Θηρασιά - Κυκλάδες
- Αρκιοί & Μάραθος Δωδεκανήσων
- Κάτω Κουφονήσι - Μικρές Κυκλάδες
- Αντι Επιλόγου
- Άγιος Ευστράτιος
- Καστελλόριζο (Μεγίστη)
- Φολέγανδρος ΙΙ
- Φούρνοι Κορσέων ΙΙ
- Θύμαινα Κορσέων
- Οινούσσες
- Ψαρά
- Κάσος
- Κάρπαθος
- Σαρία Δωδεκανήσου
- Αρκιοί
- Σαμοθράκη
- Κύθηρα (Τσιρίγο)
- Αντικύθηρα (Τσιριγότο)
- Ικαρία
- Ικαρία ΙΙ
- Γαύδος
- Μεγανήσι Ιονίου
- Αλόννησος
- Αμοργός ΙV
- Λέρος ΙV
- Λειψοί ΙΙΙ
- Παξοί
Μεγανήσι
Επίσκεψη : Αύγουστος 2023
Διάρκεια: 1 ημέρα
Να που μετά από τόσα κεφάλαια και τόσες περιγραφές, ήρθε η ώρα να προστεθεί το πρώτο από το Ιόνιο, ελπίζοντας παράλληλα πως δε θα ναι το μόνο στο μελλοντικό διάστημα των νησιωτικών περιηγήσεων.
Είναι αλήθεια πως το Μεγανήσι είναι το πιο εύκολο σε πρόσβαση σε σχέση με τα μικρά νησιά του Ιονίου που απασχολούν αυτή την ιστορία, ωστόσο απ’ ότι διαπιστώνω δεν είναι τόσο γνωστό, ιδιαίτερα σε μας τους Βόρειους. Που να ξέρουν βέβαια (ούτε ‘γω το ήξερα) για πόσο κοσμικό νησάκι πρόκειται, κάτι που κατάλαβα αρχικά ψάχνοντας για διαμονή, με τις τιμές να είναι ασύλληπτα ακριβές για τέτοιο μέρος, αλλά και τη διαθεσιμότητα που ήταν στα ύψη.
Για μένα δεν ήταν άγνωστος στόχος, το είχα στα υπόψιν από το 2020, που άρχισα να λοξοκοιτώ και προς Ιόνιο μεριά, ξέροντας ότι για να φτάσω ως εκεί η Λευκάδα αποτελεί μονόδρομο. Έτσι, με αυτή την ευκαιρία έβαλα δύο ακόμα νησιά στη λίστα μου μιας και δεν είχα δει ακόμα ούτε την Λευκάδα, κάτι που με βόλεψε πολύ.
Ημέρα πρώτη:
Η υπερβολική κίνηση στους δρόμους της Λευκάδας, η καθυστέρηση και η δυσκολία εύρεσης του δρόμου που οδηγεί στο λιμάνι του Νυδρίου με άγχωσαν ιδιαίτερα, μιας και έπρεπε να ‘μαι νωρίτερα λόγω του αυτοκινήτου. Ευτυχώς πρόλαβα στο τσακ κι αμέσως ανέβηκα στο κατάστρωμα χαλαρώνοντας επιτέλους μετά από ώρα:

Το πλοίο δεν άργησε να ξεκινήσει, με ‘μένα να μένω στη θέση μου για φωτογραφικές λήψεις στην έτσι κι αλλιώς ολιγόλεπτη θαλάσσια διαδρομή:
Ίσα που φωτογράφισα τα ιστιοπλοϊκά δίπλα στις υπέροχες θάλασσες του Σκορπιού, όταν το πλοίο έκοψε ταχύτητα για να μπει σιγά-σιγά στο λιμάνι με το όνομα «Σπήλια»,
επίνειο ουσιαστικά του Σπαρτοχωρίου, που βρίσκεται κρεμασμένο από πάνω του:
Πήγα γρήγορα στο πολύ ωραίο δωμάτιο που βρισκόταν πιο κοντά στον δεύτερο οικισμό το Βαθύ, κι αφού τακτοποιήθηκα πήρα το αυτοκίνητο και ξαναβγήκα τους δρόμους, διαπιστώνοντας κατευθείαν πως χωρίς μέσο είναι αρκετά δύσκολο να δεις το νησί, παρόλο που 'ναι τόσο μικρό. Οι διαδρομές ωστόσο ήταν χαρακτηριστικές του Ιονίου, ανάμεσα σε ελιές αλλά και γενικότερα πράσινο ως εκεί που φτάνει το μάτι σου:
Δεν ήταν λίγες οι στιγμές που σταματούσα προκειμένου να φωτογραφήσω, μιας και τα σημεία θέασης πάνω στο δρόμο ήταν αρκετά. Η ομορφιά του νησιού μου είχε κάνει ήδη εντύπωση, κάτι που δε περίμενα να συμβεί σ’ αυτόν το βαθμό:
Η διαδρομή που είχα επιλέξει κατέληγε στον ναό του Αγίου Ιωάννη που ήταν στη λίστα μου κι έκανα μια μικρή στάση για να τον δω μαζί με το τοπίο μπροστά του:
Από το σημείο εκείνο ξεκινά και ο παραλιακός δρόμος από τον οποίο θα συνέχιζα:
Ήταν άλλωστε μεσημέρι, ποθούσα μια δροσερή βουτιά κι ένα ποιοτικό καφεδάκι, κάτι που συνδυάστηκε τέλεια σε μια από τις καλύτερες παραλίες του μικρού αυτού Ιονίου νησιού, πιο συγκεκριμένα στην «Αμμόγλωσσα» η οποία μπορείτε να καταλάβετε από πού πήρε το όνομα της στις επόμενες φωτογραφίες, από ψηλά αλλά και από το ύψος του νερού:
Απόλαυση πραγματική το μπανάκι και το χάζι στην παραλία κάτω απ’ τη σκιά. Ήθελα να μείνω κι άλλο, ωστόσο ο χρόνος μου ήταν συγκεκριμένος:
Πάνω στον παραλιακό δρόμο μπορεί βέβαια κάποιος να συναντήσει πολλά μικρά κολπάκια, άλλωστε προσβάσιμα για τον κόσμο, άλλοτε μόνο για τα σκάφη:
Ο «περιφερειακός» του νησιού με έβγαλε μπροστά στο Σπαρτοχώρι, στο πάρκινγκ του οποίου άφησα το αυτοκίνητο και συνέχισα με το πόδι, κάτι που σας συμβουλεύω να κάνετε σε κάθε οικισμό του νησιού προκειμένου να μη μπλέξετε στα στενά σοκκάκια:
Όμορφες γειτονιές, καλοδιατηρημένα πλακόστρωτα και πέτρινα σπιτάκια περνούσαν από τα μάτια μου και τον φακό της μηχανής:
Εξάλλου δε πρόκειται για ένα νησί που δεν έχει κόσμο όλο το χρόνο, μιας και οι μόνιμοι κάτοικοι ξεπερνούν τους χίλιους.
Η στάση δροσιάς ήταν απαραίτητη πριν προχωρήσω στην απαιτητική συνέχεια του προγράμματος:
Μπήκα στο αμάξι και πήρα πάλι τους δρόμους συνεχίζοντας τις στάσεις συχνά πυκνά για φωτογραφικά στιγμιότυπα:
Προφανώς και δε μιλάμε για μεγάλες αποστάσεις στο Μεγανήσι. Όλα είναι δίπλα, οι δρόμοι όμως έχουν πολλές στροφές και ανηφόρες/κατηφόρες. Μέσα σε οκτώ χιλιόμετρα είχα φτάσει κιόλας στην άλλη άκρη και την παραλία «Λιμονάρι» αντικρύζοντας αυτή την υπέροχη εικόνα:
Πόσο μπορεί να αντισταθεί κάποιος σε τέτοια νερά μου λέτε;
Αυτές είναι οι παραλίες των μικρών νήσων του Ιονίου και σε μια τέτοια θα συνέχιζα κι εγώ μετά την δροσερή βουτιά αλλά και το οδηγικό παίδεμα που με ανάγκαζε να περάσω μέσα από το Κατωμέρι, τον τρίτο οικισμό του νησιού, προκειμένου να βρεθώ στο «Φανάρι», ακόμα μια παραλία με σκιά και ωραία γαλαζοπράσινα νερά που υπήρχε στη λίστα μου:
Βουτιά για άλλη μια φορά κι αμέσως μια παγωμένη στο μπαράκι από πάνω, μιας και είχε περάσει ώρα:
Το Βαθύ ήταν δίπλα και με την πείνα που είχα το είδα ευκαιρία σαν επίσκεψη. Πάρκαρα και πάλι εκτός πριν ξεκινήσει η κοσμοσυρροή και το έκοψα με το πόδι φωτογραφίζοντας. Νάτα και τα στενάκια διπλής παρακαλώ κατεύθυνσης, τα οποία θα περνούσα κι εγώ αλλά ακόμα δε το ξερα:
Όμορφο το λιμανάκι περιτριγυρισμένο από σπίτια, αρκετές ψαρόβαρκες αλλά ακόμα περισσότερα σκάφη, κάτι που μόνο σπάνιο δεν είναι απ’ ότι κατάλαβα στο Ιόνιο:
Πήρα μια μπυρίτσα κι έκανα στάση αφού είχα βγάλει τις φωτογραφίες μου:
Μέχρι να κατευθυνθώ προς το μέρος που μου ‘χαν συστήσει για την παραγγελία φαγητού, το οποίο θα έπαιρνα σε πακέτο για οικονομία χρόνου:
Όταν πήγα να πάρω το αυτοκίνητο κατάλαβα ότι είχα μπλέξει, αφενός γιατί τα στενά ήταν πολύ κλειστοφοβικά, αφετέρου γιατί είχε πεζοδρομηθεί η παραλιακή κι έπρεπε να κάνω τον κύκλο του χωριού, κάτι που βρήκα με τη σχετική βοήθεια, κάνοντας στάση για μια πανοραμική λήψη του λιμανιού:
Μπανάκι, φαγητό, λίγες ακόμη βόλτες με τα πόδια και μερικές βότκες για βραδινό ήταν αυτό που χρειαζόμουν στο υπέροχο μέρος όπου βρισκόμουν.
Μακάρι να μπορούσα να σας δείξω σε φωτογραφία τον γεμάτο άστρα ουρανό του νησιού στην απέραντη γαλήνη του τοπίου, όμως αυτό δε γίνεται… Κρατάω το συναίσθημα για μένα.
Ημέρα Δεύτερη – αναχώρηση
Το πρωί ήμουν στο πόδι από νωρίς, για να δω ότι προλάβω μιας και είχα αποφασίσει να γυρίσω Θεσσαλονίκη πριν τις 9 το βράδυ. Κατέβηκα μια βολτούλα ξανά στο Βαθύ, από την απέναντι μεριά της προβλήτας αυτή τη φορά:
Ωραία σπιτάκια και από κείνη την πλευρά του οικισμού, μονοκατοικίες με κεραμίδια και όμορφες αυλές:
Πήρα το αμάξι και κατηφόρισα προς το λιμάνι, σκεπτόμενος να κάνω και μια βουτιά αν μου την έδινε. Εδώ είναι μια μικρή παραλία – προβλήτα - restaurant για σκαφάτους με το όνομα Καρνάγιο, κι αμέσως μετά η παραλία «Άμμος»
Φτάνοντας στο ψηλότερο σημείο πριν το λιμάνι πήρα την απόφαση να μη μπω στη διαδικασία της βουτιάς όσο κι αν το ήθελα, παρόλο που τα πρασινωπά νερά στην παραλία στα Σπήλια φαινόντουσαν παραπάνω από δελεαστικά:
Αντ’ αυτού πήγα στο λιμάνι να πιάσω σειρά για το αυτοκίνητο αν και ήταν αρκετά νωρίτερα από την ώρα αναχώρησης και κατόπιν έκανα δεξιά στο πολύ ωραίο παραλιακό καφέ:
Το πλοίο ξεκίνησε με 20λεπτη περίπου καθυστέρηση, με την εικόνα του Σπαρτοχωρίου να μ’ αφήνει ακριβώς όπως με καλωσόρισε την προηγούμενη μέρα:
Άφηνα πίσω μου το Μεγανήσι χαρούμενος που κατάφερα να το δω κι έκανα επιτέλους την αρχή στα μικρά νησιά του Ιονίου,
δίνοντας την υπόσχεση ότι θα ξαναπεράσω, μιας κι αυτή η «γειτονιά» στα μάτια μου παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον!
Επίσκεψη : Αύγουστος 2023
Διάρκεια: 1 ημέρα
Να που μετά από τόσα κεφάλαια και τόσες περιγραφές, ήρθε η ώρα να προστεθεί το πρώτο από το Ιόνιο, ελπίζοντας παράλληλα πως δε θα ναι το μόνο στο μελλοντικό διάστημα των νησιωτικών περιηγήσεων.
Είναι αλήθεια πως το Μεγανήσι είναι το πιο εύκολο σε πρόσβαση σε σχέση με τα μικρά νησιά του Ιονίου που απασχολούν αυτή την ιστορία, ωστόσο απ’ ότι διαπιστώνω δεν είναι τόσο γνωστό, ιδιαίτερα σε μας τους Βόρειους. Που να ξέρουν βέβαια (ούτε ‘γω το ήξερα) για πόσο κοσμικό νησάκι πρόκειται, κάτι που κατάλαβα αρχικά ψάχνοντας για διαμονή, με τις τιμές να είναι ασύλληπτα ακριβές για τέτοιο μέρος, αλλά και τη διαθεσιμότητα που ήταν στα ύψη.
Για μένα δεν ήταν άγνωστος στόχος, το είχα στα υπόψιν από το 2020, που άρχισα να λοξοκοιτώ και προς Ιόνιο μεριά, ξέροντας ότι για να φτάσω ως εκεί η Λευκάδα αποτελεί μονόδρομο. Έτσι, με αυτή την ευκαιρία έβαλα δύο ακόμα νησιά στη λίστα μου μιας και δεν είχα δει ακόμα ούτε την Λευκάδα, κάτι που με βόλεψε πολύ.
Ημέρα πρώτη:
Η υπερβολική κίνηση στους δρόμους της Λευκάδας, η καθυστέρηση και η δυσκολία εύρεσης του δρόμου που οδηγεί στο λιμάνι του Νυδρίου με άγχωσαν ιδιαίτερα, μιας και έπρεπε να ‘μαι νωρίτερα λόγω του αυτοκινήτου. Ευτυχώς πρόλαβα στο τσακ κι αμέσως ανέβηκα στο κατάστρωμα χαλαρώνοντας επιτέλους μετά από ώρα:


Το πλοίο δεν άργησε να ξεκινήσει, με ‘μένα να μένω στη θέση μου για φωτογραφικές λήψεις στην έτσι κι αλλιώς ολιγόλεπτη θαλάσσια διαδρομή:

Ίσα που φωτογράφισα τα ιστιοπλοϊκά δίπλα στις υπέροχες θάλασσες του Σκορπιού, όταν το πλοίο έκοψε ταχύτητα για να μπει σιγά-σιγά στο λιμάνι με το όνομα «Σπήλια»,


επίνειο ουσιαστικά του Σπαρτοχωρίου, που βρίσκεται κρεμασμένο από πάνω του:


Πήγα γρήγορα στο πολύ ωραίο δωμάτιο που βρισκόταν πιο κοντά στον δεύτερο οικισμό το Βαθύ, κι αφού τακτοποιήθηκα πήρα το αυτοκίνητο και ξαναβγήκα τους δρόμους, διαπιστώνοντας κατευθείαν πως χωρίς μέσο είναι αρκετά δύσκολο να δεις το νησί, παρόλο που 'ναι τόσο μικρό. Οι διαδρομές ωστόσο ήταν χαρακτηριστικές του Ιονίου, ανάμεσα σε ελιές αλλά και γενικότερα πράσινο ως εκεί που φτάνει το μάτι σου:


Δεν ήταν λίγες οι στιγμές που σταματούσα προκειμένου να φωτογραφήσω, μιας και τα σημεία θέασης πάνω στο δρόμο ήταν αρκετά. Η ομορφιά του νησιού μου είχε κάνει ήδη εντύπωση, κάτι που δε περίμενα να συμβεί σ’ αυτόν το βαθμό:

Η διαδρομή που είχα επιλέξει κατέληγε στον ναό του Αγίου Ιωάννη που ήταν στη λίστα μου κι έκανα μια μικρή στάση για να τον δω μαζί με το τοπίο μπροστά του:


Από το σημείο εκείνο ξεκινά και ο παραλιακός δρόμος από τον οποίο θα συνέχιζα:


Ήταν άλλωστε μεσημέρι, ποθούσα μια δροσερή βουτιά κι ένα ποιοτικό καφεδάκι, κάτι που συνδυάστηκε τέλεια σε μια από τις καλύτερες παραλίες του μικρού αυτού Ιονίου νησιού, πιο συγκεκριμένα στην «Αμμόγλωσσα» η οποία μπορείτε να καταλάβετε από πού πήρε το όνομα της στις επόμενες φωτογραφίες, από ψηλά αλλά και από το ύψος του νερού:


Απόλαυση πραγματική το μπανάκι και το χάζι στην παραλία κάτω απ’ τη σκιά. Ήθελα να μείνω κι άλλο, ωστόσο ο χρόνος μου ήταν συγκεκριμένος:

Πάνω στον παραλιακό δρόμο μπορεί βέβαια κάποιος να συναντήσει πολλά μικρά κολπάκια, άλλωστε προσβάσιμα για τον κόσμο, άλλοτε μόνο για τα σκάφη:

Ο «περιφερειακός» του νησιού με έβγαλε μπροστά στο Σπαρτοχώρι, στο πάρκινγκ του οποίου άφησα το αυτοκίνητο και συνέχισα με το πόδι, κάτι που σας συμβουλεύω να κάνετε σε κάθε οικισμό του νησιού προκειμένου να μη μπλέξετε στα στενά σοκκάκια:


Όμορφες γειτονιές, καλοδιατηρημένα πλακόστρωτα και πέτρινα σπιτάκια περνούσαν από τα μάτια μου και τον φακό της μηχανής:


Εξάλλου δε πρόκειται για ένα νησί που δεν έχει κόσμο όλο το χρόνο, μιας και οι μόνιμοι κάτοικοι ξεπερνούν τους χίλιους.


Η στάση δροσιάς ήταν απαραίτητη πριν προχωρήσω στην απαιτητική συνέχεια του προγράμματος:

Μπήκα στο αμάξι και πήρα πάλι τους δρόμους συνεχίζοντας τις στάσεις συχνά πυκνά για φωτογραφικά στιγμιότυπα:


Προφανώς και δε μιλάμε για μεγάλες αποστάσεις στο Μεγανήσι. Όλα είναι δίπλα, οι δρόμοι όμως έχουν πολλές στροφές και ανηφόρες/κατηφόρες. Μέσα σε οκτώ χιλιόμετρα είχα φτάσει κιόλας στην άλλη άκρη και την παραλία «Λιμονάρι» αντικρύζοντας αυτή την υπέροχη εικόνα:

Πόσο μπορεί να αντισταθεί κάποιος σε τέτοια νερά μου λέτε;

Αυτές είναι οι παραλίες των μικρών νήσων του Ιονίου και σε μια τέτοια θα συνέχιζα κι εγώ μετά την δροσερή βουτιά αλλά και το οδηγικό παίδεμα που με ανάγκαζε να περάσω μέσα από το Κατωμέρι, τον τρίτο οικισμό του νησιού, προκειμένου να βρεθώ στο «Φανάρι», ακόμα μια παραλία με σκιά και ωραία γαλαζοπράσινα νερά που υπήρχε στη λίστα μου:

Βουτιά για άλλη μια φορά κι αμέσως μια παγωμένη στο μπαράκι από πάνω, μιας και είχε περάσει ώρα:


Το Βαθύ ήταν δίπλα και με την πείνα που είχα το είδα ευκαιρία σαν επίσκεψη. Πάρκαρα και πάλι εκτός πριν ξεκινήσει η κοσμοσυρροή και το έκοψα με το πόδι φωτογραφίζοντας. Νάτα και τα στενάκια διπλής παρακαλώ κατεύθυνσης, τα οποία θα περνούσα κι εγώ αλλά ακόμα δε το ξερα:

Όμορφο το λιμανάκι περιτριγυρισμένο από σπίτια, αρκετές ψαρόβαρκες αλλά ακόμα περισσότερα σκάφη, κάτι που μόνο σπάνιο δεν είναι απ’ ότι κατάλαβα στο Ιόνιο:


Πήρα μια μπυρίτσα κι έκανα στάση αφού είχα βγάλει τις φωτογραφίες μου:


Μέχρι να κατευθυνθώ προς το μέρος που μου ‘χαν συστήσει για την παραγγελία φαγητού, το οποίο θα έπαιρνα σε πακέτο για οικονομία χρόνου:

Όταν πήγα να πάρω το αυτοκίνητο κατάλαβα ότι είχα μπλέξει, αφενός γιατί τα στενά ήταν πολύ κλειστοφοβικά, αφετέρου γιατί είχε πεζοδρομηθεί η παραλιακή κι έπρεπε να κάνω τον κύκλο του χωριού, κάτι που βρήκα με τη σχετική βοήθεια, κάνοντας στάση για μια πανοραμική λήψη του λιμανιού:

Μπανάκι, φαγητό, λίγες ακόμη βόλτες με τα πόδια και μερικές βότκες για βραδινό ήταν αυτό που χρειαζόμουν στο υπέροχο μέρος όπου βρισκόμουν.
Μακάρι να μπορούσα να σας δείξω σε φωτογραφία τον γεμάτο άστρα ουρανό του νησιού στην απέραντη γαλήνη του τοπίου, όμως αυτό δε γίνεται… Κρατάω το συναίσθημα για μένα.

Ημέρα Δεύτερη – αναχώρηση
Το πρωί ήμουν στο πόδι από νωρίς, για να δω ότι προλάβω μιας και είχα αποφασίσει να γυρίσω Θεσσαλονίκη πριν τις 9 το βράδυ. Κατέβηκα μια βολτούλα ξανά στο Βαθύ, από την απέναντι μεριά της προβλήτας αυτή τη φορά:


Ωραία σπιτάκια και από κείνη την πλευρά του οικισμού, μονοκατοικίες με κεραμίδια και όμορφες αυλές:

Πήρα το αμάξι και κατηφόρισα προς το λιμάνι, σκεπτόμενος να κάνω και μια βουτιά αν μου την έδινε. Εδώ είναι μια μικρή παραλία – προβλήτα - restaurant για σκαφάτους με το όνομα Καρνάγιο, κι αμέσως μετά η παραλία «Άμμος»


Φτάνοντας στο ψηλότερο σημείο πριν το λιμάνι πήρα την απόφαση να μη μπω στη διαδικασία της βουτιάς όσο κι αν το ήθελα, παρόλο που τα πρασινωπά νερά στην παραλία στα Σπήλια φαινόντουσαν παραπάνω από δελεαστικά:


Αντ’ αυτού πήγα στο λιμάνι να πιάσω σειρά για το αυτοκίνητο αν και ήταν αρκετά νωρίτερα από την ώρα αναχώρησης και κατόπιν έκανα δεξιά στο πολύ ωραίο παραλιακό καφέ:


Το πλοίο ξεκίνησε με 20λεπτη περίπου καθυστέρηση, με την εικόνα του Σπαρτοχωρίου να μ’ αφήνει ακριβώς όπως με καλωσόρισε την προηγούμενη μέρα:

Άφηνα πίσω μου το Μεγανήσι χαρούμενος που κατάφερα να το δω κι έκανα επιτέλους την αρχή στα μικρά νησιά του Ιονίου,

δίνοντας την υπόσχεση ότι θα ξαναπεράσω, μιας κι αυτή η «γειτονιά» στα μάτια μου παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον!
Last edited: