psilos3
Member
- Μηνύματα
- 7.095
- Likes
- 56.053
- Επόμενο Ταξίδι
- ;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αναζητείται!
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Φολέγανδρος
- Αντίπαρος
- Αντίπαρος ΙΙ
- Αμοργός
- Αμοργός ΙΙ
- Αμοργός ΙΙΙ
- Σίκινος
- Αστυπάλαια
- Αστυπάλαια ΙΙ
- Σέριφος
- Σχοινούσα - Μικρές Κυκλάδες
- Ηρακλειά - Μικρές Κυκλάδες
- Δονούσα - Μικρές Κυκλάδες
- Κίμωλος
- Ανάφη
- Σκύρος
- Χάλκη
- Λειψοί
- Λειψοί ΙΙ
- Λέρος
- Πάτμος
- Αγαθονήσι
- Τήλος
- Νίσυρος
- Σύμη
- Τέλενδος
- Κάλυμνος
- Ψέριμος
- Φούρνοι Κορσέων
- Παλαιό Τρίκερι Μαγνησίας
- Τριζόνια Φωκίδας
- Θηρασιά - Κυκλάδες
- Αρκιοί & Μάραθος Δωδεκανήσων
- Κάτω Κουφονήσι - Μικρές Κυκλάδες
- Αντι Επιλόγου
- Άγιος Ευστράτιος
- Καστελλόριζο (Μεγίστη)
- Φολέγανδρος ΙΙ
- Φούρνοι Κορσέων ΙΙ
- Θύμαινα Κορσέων
- Οινούσσες
- Ψαρά
- Κάσος
- Κάρπαθος
- Σαρία Δωδεκανήσου
- Αρκιοί
- Σαμοθράκη
- Κύθηρα (Τσιρίγο)
- Αντικύθηρα (Τσιριγότο)
- Ικαρία
- Ικαρία ΙΙ
- Γαύδος
- Μεγανήσι Ιονίου
- Αλόννησος
- Αμοργός ΙV
- Λέρος ΙV
- Λειψοί ΙΙΙ
- Παξοί
Δονούσα – Μικρές Κυκλάδες
Επίσκεψη : Ιούλιος 2016
Διάρκεια: 3 μέρες
Μέρα πρώτη - άφιξη:
Το θρυλικό καράβι διέσχιζε τα κύματα αγέρωχο. Ήταν νωρίς απογευματάκι και πλησιάζαμε τα Κουφονήσια, μια ώρα μετά την αναχώρηση μας από την Ηρακλειά. Δε μπορούσα να καταλάβω μέχρι τη στιγμή εκείνη το λόγο που όλοι είχαν να εξιστορήσουν και κάτι από το εν λόγω πλοίο:
Η απορία μου όμως απαντήθηκε με το που περάσαμε τα Κουφονήσια και βγήκαμε στην ανοικτή θάλασσα. Ένα πλοίο να πηγαίνει πάνω – κάτω, και οι περισσότεροι να μη ξέρουν που να κρυφτούν για να ηρεμήσουν. Τη πάτησα κι εγώ σαν άμαθος που είμαι, περισσότερο όμως απ’ αυτό που έβλεπα και όχι από την ίδια τη θάλασσα. Το πλήρωμα συνέστησε σε όσους ενοχλούνται να καθίσουν πίσω και κάτω, και κάπως έτσι μιάμιση ώρα μετά δέσαμε -λυτρωτικά ομολογώ- στο λιμάνι της Δονούσας:
Τακτοποιηθήκαμε στα γρήγορα, σε ένα πολύ ωραίο σπίτι στα λίγο ψηλότερα σημεία της χώρας, με θέα το λιμάνι.
Η πρώτη βόλτα στον Σταυρό (χώρα) μου θύμισε σε μεγάλο βαθμό την Ανάφη.
Όμορφα ασβεστωμένα στενά δρομάκια, αυλές με λουλούδια, νησιώτικα σπίτια με κόσμο να κάθεται έξω, και έντονο κυκλαδίτικο στοιχείο παντού όπως το έχουμε αγαπήσει εδώ και χρόνια:
Στο σημείο αυτό να σημειώσω σαν μεγάλος γατόφιλος που είμαι, τη μεγάλη παρουσία γατών στη χώρα του νησιού κάτι που κάνει αμέσως εντύπωση. Αργότερα έμαθα με μεγάλη χαρά ότι στη Δονούσα λαμβάνει χώρα το «Donoussa cats project», από κάτοικους και φίλους του νησιού που φροντίζουν τα τετράποδα και οργανώνουν επισκέψεις κτηνιάτρων για εμβολιασμούς και περίθαλψή τους. Τα ζωάκια είναι εντελώς εξοικειωμένα με τον κόσμο και τους επισκέπτες, κάτι που θα διαπιστώσετε από τη πρώτη στιγμή. Τέλος σε κάθε επιχείρηση του νησιού υπάρχει κουμπαράς για ενίσχυση του Project, όπως και αναμνηστικά που πωλούνται για το σκοπό αυτό. Μπράβο και πάλι μπράβο!
Η παραλία του Σταυρού εκείνη την ώρα ήταν ότι χρειαζόμασταν, καθώς είναι η πιο εύκολη λύση για ένα κοντινό μπάνιο. Βρίσκεται στη μέση ακριβώς της αμφιθεατρικά χτισμένης χώρας, κι επί της ουσίας τη διακρίνει στα δύο. Η θάλασσα όνειρο, όπως και όλες φυσικά στη Δονούσα, η οποία εν αντιθέσει με τις υπόλοιπες ήταν η λιγότερο παγωμένη:
Τσιμπήσαμε κάτι πρόχειρα και ετοιμαστήκαμε για βραδινή βόλτα στο νησί.
Ένα από τα πιο γνωστά μπαρ – σημεία συνάντησης στις Κυκλάδες και σήμα κατατεθέν φυσικά στη Δονούσα είναι ο «Σκαντζόχοιρος» απέναντι από το λιμάνι. Εκεί ήταν και η πρώτη μας επαφή με τον κόσμο του νησιού, ο οποίος στη πλειοψηφία του αποτελείται από αυτούς που αγαπούν το ελεύθερο κάμπινγκ, κάτι που είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα του νησιού. Πολύ ωραίο κλίμα λοιπόν, μουσικές, και μια Κυκλαδίτικη σούμα που με «έστειλε» από νωρίς. Δε πειράζει, είχαμε ανάγκη λίγη ξεκούραση, έτσι φύγαμε σχετικά νωρίς για τα δεδομένα μας, αφού πρώτα είχαμε δει το Bluestar να κατεβάζει κι άλλο κόσμο στο νησί.
Μέρα δεύτερη:
Το επόμενο πρωί ξεκίνησε σχεδόν όπως έκλεισε το προηγούμενο βράδυ. Πρώτο καφέ και πρωϊνό στο σπίτι,
και αμέσως μετά καφεδάκι στο Σκαντζόχοιρο.
Περιμέναμε βλέπετε το τοπικό λεωφορείο, το οποίο ξεκινάει από το λιμάνι.
Ο προορισμός της ημέρας ήταν ο οικισμός «Μερσίνη» διότι από εκεί ξεκινάει το μονοπάτι για να πάει κανείς στη μία απ’ τις δύο καλύτερες παραλίες του νησιού, το λεγόμενο «Λιβάδι»:
Στο Λιβάδι μπορεί να φτάσει κανείς και από τη χώρα παίρνοντας τη βάρκα «Μάγισσα Δονούσα», εμείς όμως θέλαμε να ζήσουμε την εμπειρία της κατάβασης του μονοπατιού, καθώς είχαμε πληροφορηθεί ότι οι εικόνες είναι απίστευτες. Το περπάτημα απαιτούσε παπούτσι αθλητικό, και ήταν ένα 20λεπτο περίπου. Το μονοπάτι, κακοτράχαλο σε ορισμένα σημεία, όχι δύσκολο όμως για τους περισσότερους. Θέλει όμως προσοχή:
Η θέα προσεγγίζοντας τη παραλία ήταν πολύ όμορφη:
Φτάνοντας στη παραλία διαπιστώσαμε ότι εκτός της δεδομένης ομορφιάς της υπήρχαν δύο αρνητικά στοιχεία, τα οποία πρέπει όλοι να γνωρίζουν πριν κατεβούν εκεί. Το πρώτο είναι ότι ειδικά τις μέρες που φυσάει κάπως δεν είναι ότι καλύτερο, καθώς ακόμα και τα νερά να είναι ήρεμα (που είναι παγωμένα έτσι κι αλλιώς) δε μπορείς να σταθείς στη παραλία από την αμμοβολή της ψιλής άμμου. Το δεύτερο είναι ότι λόγω των πολλών κατασκηνωτών, δεν υπάρχει ούτε ραδίκι για να κάτσεις από κάτω να βρεις σκιά, οπότε πρέπει να είσαι εξοπλισμένος.
Εμάς αυτά όμως δε μας προβληματίζουν και πάρα πολύ. Κάναμε το μπανάκι μας, χαρήκαμε τον ήλιο όσο ήταν επιτρεπτό, και ξεκινήσαμε για τη δύσκολη επιστροφή που περιλάμβανε ανάβαση:
Το ζόρι στην επιστροφή μέσω του ανηφορικού μονοπατιού ήταν απίστευτο, και το ιδροκόπημα ατελείωτο, το οποίο όμως ξεχάστηκε ανεβαίνοντας στη Μερσίνη στη ταβέρνα ''Κόρη του Μιχάλη'' με το απίστευτο μπαλκόνι που διαθέτει, με θέα στο απέραντο γαλάζιο, και τις πολύ παγωμένες μπύρες της:
Πήραμε το λεωφορείο της επιστροφής από τη Μερσίνη
Το οποίο μας άφησε και πάλι στο λιμάνι, για να πλατσουρίσουμε λίγο ακόμα στη παραλία:
Απόγευμα πια και στην επιστροφή μας έγινε στάση στα ψηλά, στο ξωκλήσι της Παναγίας πάνω από τον Σταυρό το οποίο φημίζεται για το ηλιοβασίλεμα του και τη καταπληκτική θέα του.
Εννοείται πως ήμασταν εξοπλισμένοι με μερικές παγωμένες, γιατί ηλιοβασίλεμα στις Κυκλάδες αλλιώς, δε λέει:
Κατεβαίνοντας πεινασμένοι, αφού διασχίσαμε τη παραλία του Σταυρού καθίσαμε για φαγητό, άψογο μαγειρευτό για την ακρίβεια τη μπακαλοταβέρνα στη χώρα, με κύριο γνώρισμα τη τουαλέτα εκτός, που πρέπει πρώτα να ζητήσεις το κλειδί. Το κοκκινιστό σε συνδυασμό με χωριάτικη και λευκό χύμα κρασί ήταν το καλύτερο επιστέγασμα της ημέρας:
Μιας ημέρας που έκλεισε φυσικά με τα απαραίτητα, στο μπαρ του Σκαντζόχοιρου, όπου πιάσαμε φιλίες με τον Ιταλό μπάρμαν που έχει ξεμείνει στο νησί, ο οποίος μας παρότρυνε να επισκεφτούμε τη πατρίδα του τη Μπολόνια, κάτι που εν τέλει έγινε λίγο καιρό αργότερα. Ακόμα βέβαια περιμένουμε το σφηνάκι της Jimador που είχε τελειώσει. Έννοια σας όμως και δε τα ξεχνάμε κάτι τέτοια, έχουμε χρωστούμενα…
Μέρα τρίτη - αναχώρηση:
Ξυπνήσαμε νωρίς και βγήκαμε στο δρόμο προκειμένου να κατέβουμε στο λιμάνι:
Η τελευταία μέρα στο πανέμορφο αυτό νησί είχε στο πρόγραμμα την επίσκεψη σε μια από τις καλύτερες παραλίες των Κυκλάδων, τον πολύ γνωστό «Κέδρο», με τα οινοπνευματί νερά του.
Πήραμε λεωφορείο το οποίο μας άφησε λίγο μετά για να πιούμε καφεδάκι στο καφέ - εστιατόριο της παραλίας το οποίο δρα και υποστηρικτικά σε ότι χρειαστούν οι κατασκηνωτές που μένουν εκεί.
Λίγο μετά πλησιάσαμε το Κέδρο για τη πρώτη βουτιά. Δεν έχω να γράψω και πάρα πολλά, νομίζω η εικόνες είναι παραπάνω από διαφωτιστικές:
Περιττά τα σχόλια:
Κάναμε το μπάνιο μας ευχάριστα, αν και για μία ακόμα φορά τα νερά ήταν κρύα, και ακολουθήσαμε το πέτρινο δρομάκι που οδηγεί πίσω στη χώρα. Από κει είναι και το σημείο για τις καλύτερες φωτογραφίες:
Το μονοπάτι συνεχίζει και ανεβαίνει μέχρι ένα σημείο:
Φτάσαμε στη χώρα μεσημεράκι και διαπιστώσαμε ότι χωρούσε μια βουτιά ακόμη στο Σταυρό:
Φάγαμε κάτι και καθίσαμε κάτω από το Σκαντζόχοιρο περιμένοντας για μια ακόμη φορά στην εκδρομή το Σκοπελίτη. Η Αιγιάλη ήταν μόνο μια ώρα απέναντι μας και είχαμε αρχίσει ήδη να τη σκεφτόμαστε!
Είχα το χρόνο για μερικές ακόμα πολύ καλές λήψεις:
Δικαίως η Δονούσα, το «Σμαράγδι των Κυκλάδων» όπως την αποκαλούν κάποιοι είναι ο σημαντικότερος προορισμός από τις υπόλοιπες δύο μικρές, αν εξαιρέσουμε τα Κουφονήσια.
Δικαίως επίσης μαγεύει με την ομορφιά της όσους ταξιδιώτες αποφασίσουν να κάνουν το ταξίδι προς αυτήν. Η Δονούσα πλέον έχει φανατικούς θαυμαστές οι οποίοι γίνονται όλο και περισσότεροι με τη πάροδο του χρόνου. Το νησί είναι σχεδόν απομονωμένο, με μια υπέροχη αίσθηση που προκύπτει απ’ αυτό, καθώς και από την απλότητα που τη διακρίνει, λόγος που όλοι φεύγουν τελικά με τις καλύτερες εντυπώσεις. Δε μπορώ να σας εξηγήσω και πολλά γραπτώς για τη μοναδικότητα του νησιού αυτού των 150 περίπου κατοίκων. Πρέπει να το επισκεφτείτε οπωσδήποτε, χωρίς στερεότυπα και χωρίς να έχετε στο μυαλό σας δεδομένα προηγουμένων διακοπών. Θα αγαπήσετε το νησί αυτό και θα σας μείνει!
Επίσκεψη : Ιούλιος 2016
Διάρκεια: 3 μέρες
Μέρα πρώτη - άφιξη:
Το θρυλικό καράβι διέσχιζε τα κύματα αγέρωχο. Ήταν νωρίς απογευματάκι και πλησιάζαμε τα Κουφονήσια, μια ώρα μετά την αναχώρηση μας από την Ηρακλειά. Δε μπορούσα να καταλάβω μέχρι τη στιγμή εκείνη το λόγο που όλοι είχαν να εξιστορήσουν και κάτι από το εν λόγω πλοίο:

Η απορία μου όμως απαντήθηκε με το που περάσαμε τα Κουφονήσια και βγήκαμε στην ανοικτή θάλασσα. Ένα πλοίο να πηγαίνει πάνω – κάτω, και οι περισσότεροι να μη ξέρουν που να κρυφτούν για να ηρεμήσουν. Τη πάτησα κι εγώ σαν άμαθος που είμαι, περισσότερο όμως απ’ αυτό που έβλεπα και όχι από την ίδια τη θάλασσα. Το πλήρωμα συνέστησε σε όσους ενοχλούνται να καθίσουν πίσω και κάτω, και κάπως έτσι μιάμιση ώρα μετά δέσαμε -λυτρωτικά ομολογώ- στο λιμάνι της Δονούσας:



Τακτοποιηθήκαμε στα γρήγορα, σε ένα πολύ ωραίο σπίτι στα λίγο ψηλότερα σημεία της χώρας, με θέα το λιμάνι.


Η πρώτη βόλτα στον Σταυρό (χώρα) μου θύμισε σε μεγάλο βαθμό την Ανάφη.
Όμορφα ασβεστωμένα στενά δρομάκια, αυλές με λουλούδια, νησιώτικα σπίτια με κόσμο να κάθεται έξω, και έντονο κυκλαδίτικο στοιχείο παντού όπως το έχουμε αγαπήσει εδώ και χρόνια:




Στο σημείο αυτό να σημειώσω σαν μεγάλος γατόφιλος που είμαι, τη μεγάλη παρουσία γατών στη χώρα του νησιού κάτι που κάνει αμέσως εντύπωση. Αργότερα έμαθα με μεγάλη χαρά ότι στη Δονούσα λαμβάνει χώρα το «Donoussa cats project», από κάτοικους και φίλους του νησιού που φροντίζουν τα τετράποδα και οργανώνουν επισκέψεις κτηνιάτρων για εμβολιασμούς και περίθαλψή τους. Τα ζωάκια είναι εντελώς εξοικειωμένα με τον κόσμο και τους επισκέπτες, κάτι που θα διαπιστώσετε από τη πρώτη στιγμή. Τέλος σε κάθε επιχείρηση του νησιού υπάρχει κουμπαράς για ενίσχυση του Project, όπως και αναμνηστικά που πωλούνται για το σκοπό αυτό. Μπράβο και πάλι μπράβο!



Η παραλία του Σταυρού εκείνη την ώρα ήταν ότι χρειαζόμασταν, καθώς είναι η πιο εύκολη λύση για ένα κοντινό μπάνιο. Βρίσκεται στη μέση ακριβώς της αμφιθεατρικά χτισμένης χώρας, κι επί της ουσίας τη διακρίνει στα δύο. Η θάλασσα όνειρο, όπως και όλες φυσικά στη Δονούσα, η οποία εν αντιθέσει με τις υπόλοιπες ήταν η λιγότερο παγωμένη:


Τσιμπήσαμε κάτι πρόχειρα και ετοιμαστήκαμε για βραδινή βόλτα στο νησί.

Ένα από τα πιο γνωστά μπαρ – σημεία συνάντησης στις Κυκλάδες και σήμα κατατεθέν φυσικά στη Δονούσα είναι ο «Σκαντζόχοιρος» απέναντι από το λιμάνι. Εκεί ήταν και η πρώτη μας επαφή με τον κόσμο του νησιού, ο οποίος στη πλειοψηφία του αποτελείται από αυτούς που αγαπούν το ελεύθερο κάμπινγκ, κάτι που είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα του νησιού. Πολύ ωραίο κλίμα λοιπόν, μουσικές, και μια Κυκλαδίτικη σούμα που με «έστειλε» από νωρίς. Δε πειράζει, είχαμε ανάγκη λίγη ξεκούραση, έτσι φύγαμε σχετικά νωρίς για τα δεδομένα μας, αφού πρώτα είχαμε δει το Bluestar να κατεβάζει κι άλλο κόσμο στο νησί.

Μέρα δεύτερη:
Το επόμενο πρωί ξεκίνησε σχεδόν όπως έκλεισε το προηγούμενο βράδυ. Πρώτο καφέ και πρωϊνό στο σπίτι,


και αμέσως μετά καφεδάκι στο Σκαντζόχοιρο.


Περιμέναμε βλέπετε το τοπικό λεωφορείο, το οποίο ξεκινάει από το λιμάνι.

Ο προορισμός της ημέρας ήταν ο οικισμός «Μερσίνη» διότι από εκεί ξεκινάει το μονοπάτι για να πάει κανείς στη μία απ’ τις δύο καλύτερες παραλίες του νησιού, το λεγόμενο «Λιβάδι»:


Στο Λιβάδι μπορεί να φτάσει κανείς και από τη χώρα παίρνοντας τη βάρκα «Μάγισσα Δονούσα», εμείς όμως θέλαμε να ζήσουμε την εμπειρία της κατάβασης του μονοπατιού, καθώς είχαμε πληροφορηθεί ότι οι εικόνες είναι απίστευτες. Το περπάτημα απαιτούσε παπούτσι αθλητικό, και ήταν ένα 20λεπτο περίπου. Το μονοπάτι, κακοτράχαλο σε ορισμένα σημεία, όχι δύσκολο όμως για τους περισσότερους. Θέλει όμως προσοχή:


Η θέα προσεγγίζοντας τη παραλία ήταν πολύ όμορφη:


Φτάνοντας στη παραλία διαπιστώσαμε ότι εκτός της δεδομένης ομορφιάς της υπήρχαν δύο αρνητικά στοιχεία, τα οποία πρέπει όλοι να γνωρίζουν πριν κατεβούν εκεί. Το πρώτο είναι ότι ειδικά τις μέρες που φυσάει κάπως δεν είναι ότι καλύτερο, καθώς ακόμα και τα νερά να είναι ήρεμα (που είναι παγωμένα έτσι κι αλλιώς) δε μπορείς να σταθείς στη παραλία από την αμμοβολή της ψιλής άμμου. Το δεύτερο είναι ότι λόγω των πολλών κατασκηνωτών, δεν υπάρχει ούτε ραδίκι για να κάτσεις από κάτω να βρεις σκιά, οπότε πρέπει να είσαι εξοπλισμένος.
Εμάς αυτά όμως δε μας προβληματίζουν και πάρα πολύ. Κάναμε το μπανάκι μας, χαρήκαμε τον ήλιο όσο ήταν επιτρεπτό, και ξεκινήσαμε για τη δύσκολη επιστροφή που περιλάμβανε ανάβαση:


Το ζόρι στην επιστροφή μέσω του ανηφορικού μονοπατιού ήταν απίστευτο, και το ιδροκόπημα ατελείωτο, το οποίο όμως ξεχάστηκε ανεβαίνοντας στη Μερσίνη στη ταβέρνα ''Κόρη του Μιχάλη'' με το απίστευτο μπαλκόνι που διαθέτει, με θέα στο απέραντο γαλάζιο, και τις πολύ παγωμένες μπύρες της:


Πήραμε το λεωφορείο της επιστροφής από τη Μερσίνη

Το οποίο μας άφησε και πάλι στο λιμάνι, για να πλατσουρίσουμε λίγο ακόμα στη παραλία:

Απόγευμα πια και στην επιστροφή μας έγινε στάση στα ψηλά, στο ξωκλήσι της Παναγίας πάνω από τον Σταυρό το οποίο φημίζεται για το ηλιοβασίλεμα του και τη καταπληκτική θέα του.


Εννοείται πως ήμασταν εξοπλισμένοι με μερικές παγωμένες, γιατί ηλιοβασίλεμα στις Κυκλάδες αλλιώς, δε λέει:


Κατεβαίνοντας πεινασμένοι, αφού διασχίσαμε τη παραλία του Σταυρού καθίσαμε για φαγητό, άψογο μαγειρευτό για την ακρίβεια τη μπακαλοταβέρνα στη χώρα, με κύριο γνώρισμα τη τουαλέτα εκτός, που πρέπει πρώτα να ζητήσεις το κλειδί. Το κοκκινιστό σε συνδυασμό με χωριάτικη και λευκό χύμα κρασί ήταν το καλύτερο επιστέγασμα της ημέρας:



Μιας ημέρας που έκλεισε φυσικά με τα απαραίτητα, στο μπαρ του Σκαντζόχοιρου, όπου πιάσαμε φιλίες με τον Ιταλό μπάρμαν που έχει ξεμείνει στο νησί, ο οποίος μας παρότρυνε να επισκεφτούμε τη πατρίδα του τη Μπολόνια, κάτι που εν τέλει έγινε λίγο καιρό αργότερα. Ακόμα βέβαια περιμένουμε το σφηνάκι της Jimador που είχε τελειώσει. Έννοια σας όμως και δε τα ξεχνάμε κάτι τέτοια, έχουμε χρωστούμενα…
Μέρα τρίτη - αναχώρηση:
Ξυπνήσαμε νωρίς και βγήκαμε στο δρόμο προκειμένου να κατέβουμε στο λιμάνι:



Η τελευταία μέρα στο πανέμορφο αυτό νησί είχε στο πρόγραμμα την επίσκεψη σε μια από τις καλύτερες παραλίες των Κυκλάδων, τον πολύ γνωστό «Κέδρο», με τα οινοπνευματί νερά του.
Πήραμε λεωφορείο το οποίο μας άφησε λίγο μετά για να πιούμε καφεδάκι στο καφέ - εστιατόριο της παραλίας το οποίο δρα και υποστηρικτικά σε ότι χρειαστούν οι κατασκηνωτές που μένουν εκεί.

Λίγο μετά πλησιάσαμε το Κέδρο για τη πρώτη βουτιά. Δεν έχω να γράψω και πάρα πολλά, νομίζω η εικόνες είναι παραπάνω από διαφωτιστικές:



Περιττά τα σχόλια:

Κάναμε το μπάνιο μας ευχάριστα, αν και για μία ακόμα φορά τα νερά ήταν κρύα, και ακολουθήσαμε το πέτρινο δρομάκι που οδηγεί πίσω στη χώρα. Από κει είναι και το σημείο για τις καλύτερες φωτογραφίες:


Το μονοπάτι συνεχίζει και ανεβαίνει μέχρι ένα σημείο:

Φτάσαμε στη χώρα μεσημεράκι και διαπιστώσαμε ότι χωρούσε μια βουτιά ακόμη στο Σταυρό:


Φάγαμε κάτι και καθίσαμε κάτω από το Σκαντζόχοιρο περιμένοντας για μια ακόμη φορά στην εκδρομή το Σκοπελίτη. Η Αιγιάλη ήταν μόνο μια ώρα απέναντι μας και είχαμε αρχίσει ήδη να τη σκεφτόμαστε!


Είχα το χρόνο για μερικές ακόμα πολύ καλές λήψεις:


Δικαίως η Δονούσα, το «Σμαράγδι των Κυκλάδων» όπως την αποκαλούν κάποιοι είναι ο σημαντικότερος προορισμός από τις υπόλοιπες δύο μικρές, αν εξαιρέσουμε τα Κουφονήσια.

Δικαίως επίσης μαγεύει με την ομορφιά της όσους ταξιδιώτες αποφασίσουν να κάνουν το ταξίδι προς αυτήν. Η Δονούσα πλέον έχει φανατικούς θαυμαστές οι οποίοι γίνονται όλο και περισσότεροι με τη πάροδο του χρόνου. Το νησί είναι σχεδόν απομονωμένο, με μια υπέροχη αίσθηση που προκύπτει απ’ αυτό, καθώς και από την απλότητα που τη διακρίνει, λόγος που όλοι φεύγουν τελικά με τις καλύτερες εντυπώσεις. Δε μπορώ να σας εξηγήσω και πολλά γραπτώς για τη μοναδικότητα του νησιού αυτού των 150 περίπου κατοίκων. Πρέπει να το επισκεφτείτε οπωσδήποτε, χωρίς στερεότυπα και χωρίς να έχετε στο μυαλό σας δεδομένα προηγουμένων διακοπών. Θα αγαπήσετε το νησί αυτό και θα σας μείνει!

Last edited: