psilos3
Member
- Μηνύματα
- 7.095
- Likes
- 56.053
- Επόμενο Ταξίδι
- ;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αναζητείται!
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Φολέγανδρος
- Αντίπαρος
- Αντίπαρος ΙΙ
- Αμοργός
- Αμοργός ΙΙ
- Αμοργός ΙΙΙ
- Σίκινος
- Αστυπάλαια
- Αστυπάλαια ΙΙ
- Σέριφος
- Σχοινούσα - Μικρές Κυκλάδες
- Ηρακλειά - Μικρές Κυκλάδες
- Δονούσα - Μικρές Κυκλάδες
- Κίμωλος
- Ανάφη
- Σκύρος
- Χάλκη
- Λειψοί
- Λειψοί ΙΙ
- Λέρος
- Πάτμος
- Αγαθονήσι
- Τήλος
- Νίσυρος
- Σύμη
- Τέλενδος
- Κάλυμνος
- Ψέριμος
- Φούρνοι Κορσέων
- Παλαιό Τρίκερι Μαγνησίας
- Τριζόνια Φωκίδας
- Θηρασιά - Κυκλάδες
- Αρκιοί & Μάραθος Δωδεκανήσων
- Κάτω Κουφονήσι - Μικρές Κυκλάδες
- Αντι Επιλόγου
- Άγιος Ευστράτιος
- Καστελλόριζο (Μεγίστη)
- Φολέγανδρος ΙΙ
- Φούρνοι Κορσέων ΙΙ
- Θύμαινα Κορσέων
- Οινούσσες
- Ψαρά
- Κάσος
- Κάρπαθος
- Σαρία Δωδεκανήσου
- Αρκιοί
- Σαμοθράκη
- Κύθηρα (Τσιρίγο)
- Αντικύθηρα (Τσιριγότο)
- Ικαρία
- Ικαρία ΙΙ
- Γαύδος
- Μεγανήσι Ιονίου
- Αλόννησος
- Αμοργός ΙV
- Λέρος ΙV
- Λειψοί ΙΙΙ
- Παξοί
Σέριφος
Επίσκεψη : Αύγουστος 2014
Διάρκεια: 3 μέρες
Αμφιταλαντεύτηκα πολύ για το αν θα εντάξω τη Σέριφο στη συγκεκριμένη ιστορία. Από τη μία έχει όλα τα χαρακτηριστικά νησιού της Άγονης γραμμής, από την άλλη όμως είναι και από τα κοντινά σχετικά στην Αττική, κάτι που σημαίνει ότι με λίγη καλή θέληση και αφού βάλει το χέρι για τα καλά στη τσέπη λόγω των υπερβολικά ακριβών πλοίων, ένας κάτοικος λεκανοπεδίου μπορεί να πάει εκεί για Σαββατοκύριακο, κάτι που σίγουρα δε μπορεί να κάνει τόσο εύκολα σε άλλα νησιά της ιστορίας.
Ωστόσο κατέληξα στο συμπέρασμα ότι αν δε μπει θα την αδικήσω και ποιος είμαι εγώ για να κάνω κάτι τέτοιο; Τα λέει άλλωστε ξεκάθαρα ο Αργύρης Μπακιρτζής:
Την έχω εξάλλου αδικήσει με τον τρόπο που την επισκέφτηκα. Μιλάμε για διακοπές ειδικών συνθηκών, που κλείστηκαν κυριολεκτικά τη τελευταία στιγμή με πολύ αγώνα και άγχος. Να ψάχνεις να βρεις διαμονές και μεταφορές για 15αυγουστο στα νησιά, λίγο μετά τις 25 Ιουλίου. Δύσκολο, αν όχι ακατόρθωτο…. Ο καλός θεούλης των Κυκλάδων έκανε το θαύμα του και δεν άφησε τα παιδιά του άστεγα τελευταία στιγμή!
Έτσι με τις 2 και κάτι μέρες που εν τέλει καταφέραμε να μείνουμε ουσιαστικά εκεί, εγκλωβισμένοι χωρίς μεταφορικό μέσο, μπορούμε να πούμε ότι πήραμε απλά μια γεύση.
Ανάμεσα σε Σίφνο και Κύθνο λοιπόν χώρεσε και η κούκλα που λέγεται Σέριφος. Αμιγώς κυκλαδίτικο νησί με πολλά ενδιαφέροντα πράγματα να δει και να κάνει κανείς, ωραίο κλίμα και κόσμο, εκπληκτικές παραλίες, γαστρονομικό ενδιαφέρον, γενικότερα ένα νησί που το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Μέρα πρώτη - άφιξη:
Το πρωινό της 12ης Αυγούστου 2014 αναχωρούσαμε από τη Σίφνο. Δε χρειάστηκε ούτε μισάωρο για να δέσει το πλοίο στο «Λιβάδι», λιμάνι του νησιού και οικισμός χωρίς κάτι το ιδιαίτερο σε ομορφιά, στον οποίο όμως βρίσκονται τα πάντα, από ενοικιαζόμενα δωμάτια, μεταφορές, καταστήματα, κτλ.
Η εικόνα της χώρας χτισμένης στο λόφο απέναντι ήταν εντυπωσιακή, και θα μας ακολουθούσε σε όλη τη διάρκεια της παραμονής μας εκεί:
Πήγαμε να αφήσουμε τα πράγματα στο σπίτι που είχαμε βρει, το οποίο για τελευταία στιγμή ήταν ότι καλύτερο, ευρύχωρο, διώροφο και με μεγάλη βεράντα, στη τιμή των 120€ το βράδυ. Δεν είχαμε κανένα παράπονο, ο ιδιοκτήτης ήταν ευγενέστατος και είχε μάλιστα και μια ψαροταβέρνα στο λιμάνι στην οποία μας πρότεινε απλά να πάμε. Γενικότερα πάντως να ξέρετε ότι η Σέριφος στη διαμονή δεν έχει χαμηλές τιμές. Εμείς σταθήκαμε τυχεροί.
Το πρώτο πράγμα που κάναμε ήταν να αναζητήσουμε αμάξι προς ενοικίαση, μιας και γνωρίζαμε ότι οι μετακινήσεις είναι για τα σκυλιά με τα τοπικά μέσα. Δύσκολο έως ακατόρθωτο, καθώς η τύχη που είχαμε μαζί μας δε μας βοήθησε και σ’ αυτό το τομέα. Δεν υπήρχε διαθέσιμη προς ενοικίαση ούτε ρόδα από καρότσι, έτσι αναγκαστικά βασιστήκαμε σε ότι βρήκαμε να διοργανώνεται από ιδιώτες, ώστε να μπορέσουμε να δούμε κάποια μέρη του νησιού:
Κατόπιν συμβουλευτήκαμε το χάρτη και με τη βοήθεια ενός ντόπιου καταλήξαμε στη παραλία που θα επισκεπτόμασταν, καθώς είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζει κανείς που μπορεί να κάνει μπάνιο και που όχι, βάσει της κατεύθυνσης του ανέμου εκείνη την ημέρα. Είναι κάτι που οφείλετε να κάνετε εφόσον επισκέπτεστε νησιά:
Ευτυχώς εκείνη τη μέρα φυσούσε κατά πως έπρεπε, με αποτέλεσμα να επιλέξουμε τη παραλία «Γάνεμα» για να κάνουμε τη βουτιά μας, που προσωπικά τη θεωρώ μία από τις πιο ωραίες που έχω δει στις Κυκλάδες. Πήραμε το ιδιωτικό λεωφορείο και λίγα λεπτά μετά ήμασταν πάνω από τη παραλία:
Πλησιάζοντας η ομορφιά της θάλασσας μας έκανε αμέσως το κλικ. Υπέροχες εικόνες:
Μόνο μια ταβέρνα υπήρχε στη παραλία η οποία φρόντιζε να μας προμηθεύει συνεχώς λαχταριστές παγωμένες μπύρες:
Βρήκαμε ένα αρμυρίκι για σκιά και βουτήξαμε σχεδόν αμέσως. Η θερμοκρασία του νερού ιδανική:
Φρόντισα να εξερευνήσω και το βυθό λίγο στη πεντακάθαρη αυτή θάλασσα, μιας και δανείστηκα τα γυαλιά κολύμβησης από το Δημήτρη κάτι που μου άρεσε πολύ:
Αποχωριστήκαμε το Γάνεμα με πολύ μεγάλη δυσκολία, καθώς ο χρόνος μας ήταν πολύ περιορισμένος. Ευχαριστηθήκαμε το μπάνιο όσο τίποτα όμως:
Επιστρέψαμε απογευματάκι στο Λιβάδι με σκοπό να φάμε κάτι και να ετοιμαστούμε για βόλτα:
Θα ανεβαίναμε τελικά στη χώρα αφού έπεφτε ο ήλιος:
Kαθίσαμε πρώτα στη γνωστή πιτσαρία με το όνομα «Κύκλωπας» με αισθητική δεκαετίας 80, υπέροχα όμως φαγητά και αφού σκάσαμε ψαχτήκαμε για το τοπικό λεωφορείο που θα μας ανέβαζε πάνω. Το γέλιο που ρίξαμε όταν διαπιστώσαμε ότι το αστικό είναι βγαλμένο από ταινία της Βουγιουκλάκη δε περιγράφεται. Ήταν ο μόνος τρόπος να ανέβουμε στη χώρα όμως, καθώς απέχει περίπου 4 χιλιόμετρα εξοντωτικής ανηφόρας που δε περπατιέται. Μπορεί όμως κάποιος να κατέβει με τα πόδια αν είναι απαραίτητο.
Η χώρα ήταν παραδοσιακή κυκλαδίτικη από αυτές που μας αρέσουν πολύ. Χτισμένη πάνω σε λόφο ήθελε αρκετή υπομονή καθώς τα σκαλιά ήταν πολλά και απότομα:
Φυσικά περιττό να πω ότι δε κυκλοφορεί αμάξι καθόλου στα στενάκια. Λίγο μετά φτάσαμε στη ξακουστή πλατεία της χώρας με το Δημαρχείο:
Και καθίσαμε στο πολύ γνωστό καφέ «Του Στράτου» για 1,2,3,4…14, μπορεί και 24 ρακόμελα. Καλοκαίρι στις Κυκλάδες, επιβάλλεται:
Μείναμε και βολτάραμε αρκετά στη χώρα η οποία ήταν πανέμορφη και αποφασίσαμε να τη ξαναδούμε πιο νωρίς. Πήραμε το γνωστό τελευταίο λεωφορείο στο οποίο περιμέναμε ν’ ακούσουμε τον Πίπη να τραγουδάει «1 2 3 ωπ το ριξα στο σορολοπ» κάτι που δυστυχώς δε συνέβη, και κατεβήκαμε στο Λιβάδι:
Εκεί το νησί ξενυχτούσε σε έντονους ρυθμούς στο ‘’Yacht Club’’ κάτι που μας άρεσε γιατί δώσαμε συνέχεια στη νύχτα μας:
Εξάλλου στις Κυκλάδες δε πρέπει να υπάρχει άγχος για την επόμενη μέρα…
Μέρα δεύτερη:
Μια επόμενη μέρα που μας βρήκε να πίνουμε καφέ στο Λιβάδι, αναζητώντας προορισμό για μπάνιο κι έχοντας μπροστά μας όμορφη θέα:
Πολύ όμορφη θέα:
Αφού ρωτήσαμε και περιμέναμε ένα άλλο λεωφορείο για ώρα που δεν ήρθε, μπήκαμε στο πρώτο διαθέσιμο ταξί που βρήκαμε και πήραμε το δρόμο για τη παραλία που λέγεται «Ψιλή άμμος». Νομίζω βέβαια ότι δεν υπάρχει νησί που σέβεται τον εαυτό του και δεν έχει τουλάχιστον μια παραλία με αυτό το όνομα…
Δεν αργήσαμε να φτάσουμε καθώς ήμασταν σχετικά κοντά. Από τα ψηλά που βρισκόμασταν φαινόταν πολύ όμορφη:
Είχε μερικά σκαλάκια που απαιτούσαν κατάβαση:
Τα νερά της ήταν πολύ ωραία, ρηχά όμως και με φύκια σε μερικά σημεία λόγω του χθεσινού αέρα:
Βρήκαμε σκιά, πήραμε καφεδάκια αρχικά και απολαύσαμε το μπανάκι μας:
Ήπιαμε και μερικές μπύρες κι αναχωρήσαμε, πάλι περιμένοντας το ταξί:
Είχαμε στόχο να ανέβουμε στη χώρα όσο είναι μέρα ακόμα, κάτι που καταφέραμε να κάνουμε χωρίς αργοπορίες:
Η θέα προμηνύονταν μαγική ακόμα και μέσα από το λεωφορείο ανεβαίνοντας:
Βρεθήκαμε στο γνώριμο σημείο με τα σκαλιά:
Και ξεκινήσαμε την ανάβαση:
Περάσαμε τα στενάκια:
Ευρισκόμενοι ξανά στη πλατεία της χώρας με το δημαρχείο:
Στην οποία δυσκολευτήκαμε πολύ για να μη κάτσουμε αμέσως για ένα τσίπουρο:
Συνεχίσαμε τη πορεία μας:
Βλέποντας την απόκρημνη θέα της χώρας:
Σε συνδυασμό με τα όμορφα κυκλαδίτικα σπίτια:
Και τα ακόμα πιο όμορφα στενάκια:
Φτάνοντας μετά από κόπο σε ένα άνοιγμα:
Βλέποντας το ηλιοβασίλεμα μ’ αυτή την υπέροχη εκδοχή:
Ο κόλπος, το Λιβάδι, και στο φόντο η Σίφνος:
Μαγικές στιγμές, ολοκάθαρες, Κυκλαδίτικες:
Είχαμε ανέβει στο ψηλότερο σημείο, το εκκλησάκι του «Ιωάννη Χρυσόστομου» :
Έχοντας πάντα κάτω μας τα σπίτια της χώρας:
Συνεχίσαμε τη πορεία μας κατεβαίνοντας πλέον:
Προς τις άλλες δύο κοντινές εκκλησίες «Αγ. Κωνσταντίνου και Ιωάννη»:
Σκαρφαλώνοντας για να με βγάλουν τη κλασσική πλέον Κυκλαδίτικη φωτογραφία στη σκεπή:
Και αφού το σκοτάδι άρχισε σιγά – σιγά να πέφτει πάνω στη Σέριφο:
Καταλήξαμε με συνοπτικές διαδικασίες στο «Καφενέ του Βασιλέα» για να πιούμε μια ρακή:
Λίγο αργότερα μας καλησπέρισε και έκατσε δίπλα μας ένας πολύ σπουδαίος καλλιτέχνης ο οποίος έδινε συναυλία στη χώρα το ίδιο βράδυ. Ο Ψαραντώνης. Ακόμα μια πολύ ωραία στιγμή της εκδρομής.
Πήραμε το λεωφορείο και κατεβήκαμε στο Λιβάδι αργά πλέον, για να πάμε να γλεντήσουμε για δεύτερο βράδυ στο ‘’Yacht Club’’ αλλά και για να κλείσω κάποιες εκκρεμότητες που είχα από τη προηγούμενη νύχτα. Ακόμα δεν ήρθαμε στη Σέριφο και έπρεπε κιόλας να αναχωρήσουμε…
Μέρα τρίτη - αναχώρηση:
Για το λόγο αυτό ξυπνήσαμε νωρίς την επόμενη μέρα. Ο χρόνος πίεζε, έτσι κι εμείς αφού ετοιμάσαμε τα πράγματα μας, κατευθυνθήκαμε προς το Camping και τη παραλία «Λιβαδάκια» για να πιούμε καφέ και να κάνουμε το μπάνιο μας. Πιάσαμε ένα τραπέζι και αυτό που μας έκανε εντύπωση ήταν ο πολύ νέος κόσμος που βρισκόταν εκεί.
Λίγα μέτρα πιο κάτω ήταν η όμορφη παραλία με τα δέντρα από άκρη σ’ άκρη, ότι έπρεπε για το τελευταίο μας μπάνιο στο νησί:
Προλάβαμε να πιούμε και μια μπύρα αλλά ο χρόνος ήταν αμείλικτος. Το πλοίο που θα μας πήγαινε στη Κύθνο ερχόταν σε λίγο, έτσι κι εμείς κατευθυνθήκαμε προς το λιμάνι σε απόσταση λίγων μέτρων.
Περάσαμε από το τέρμα του γνωστού λεωφορείου Αλικη Βουγιουκλάκη:
Φτάνοντας στο λιμάνι και βλέποντας τι χώρα απέναντι για λίγες ακόμα στιγμές:
Ώσπου φάνηκε ο σκυλοπνίχτης που περιμέναμε:
Στα πεντακάθαρα γεμάτα ψάρια νερά του λιμανιού της Σερίφου:
Επιβιβαστήκαμε στο πλοίο:
Και πιάσαμε θέση στο κατάστρωμα αποχαιρετώντας τη Σέριφο:
Μια Σέριφο που όπως αναφέρω στην εισαγωγή μου την αδίκησα πολύ, ήταν όμως και η απουσία του μεταφορικού μέσου που έπαιξε μεγάλο ρόλο σ’ αυτό. Έτσι καταλαβαίνω καλύτερα από ποτέ ότι πέντε χρόνια και κάτι μετά πλέον πρέπει να ξεκινήσω να καταστρώνω τα σχέδια της επιστροφής!
Επίσκεψη : Αύγουστος 2014
Διάρκεια: 3 μέρες
Αμφιταλαντεύτηκα πολύ για το αν θα εντάξω τη Σέριφο στη συγκεκριμένη ιστορία. Από τη μία έχει όλα τα χαρακτηριστικά νησιού της Άγονης γραμμής, από την άλλη όμως είναι και από τα κοντινά σχετικά στην Αττική, κάτι που σημαίνει ότι με λίγη καλή θέληση και αφού βάλει το χέρι για τα καλά στη τσέπη λόγω των υπερβολικά ακριβών πλοίων, ένας κάτοικος λεκανοπεδίου μπορεί να πάει εκεί για Σαββατοκύριακο, κάτι που σίγουρα δε μπορεί να κάνει τόσο εύκολα σε άλλα νησιά της ιστορίας.
Ωστόσο κατέληξα στο συμπέρασμα ότι αν δε μπει θα την αδικήσω και ποιος είμαι εγώ για να κάνω κάτι τέτοιο; Τα λέει άλλωστε ξεκάθαρα ο Αργύρης Μπακιρτζής:
‘’ Στη Σέριφο και στη Καλκούτα
στο Μέξικο στην Ικαριά
κλείσε τα μάτια και βούτα
μες στα βαθιά τα νερά.
Όλα είναι ένα ψέμα
όλα είναι μαύρο χάλι
όλα εκτός από εσένα
κι οι βουτιές με το κεφάλι’’
στο Μέξικο στην Ικαριά
κλείσε τα μάτια και βούτα
μες στα βαθιά τα νερά.
Όλα είναι ένα ψέμα
όλα είναι μαύρο χάλι
όλα εκτός από εσένα
κι οι βουτιές με το κεφάλι’’
Την έχω εξάλλου αδικήσει με τον τρόπο που την επισκέφτηκα. Μιλάμε για διακοπές ειδικών συνθηκών, που κλείστηκαν κυριολεκτικά τη τελευταία στιγμή με πολύ αγώνα και άγχος. Να ψάχνεις να βρεις διαμονές και μεταφορές για 15αυγουστο στα νησιά, λίγο μετά τις 25 Ιουλίου. Δύσκολο, αν όχι ακατόρθωτο…. Ο καλός θεούλης των Κυκλάδων έκανε το θαύμα του και δεν άφησε τα παιδιά του άστεγα τελευταία στιγμή!
Έτσι με τις 2 και κάτι μέρες που εν τέλει καταφέραμε να μείνουμε ουσιαστικά εκεί, εγκλωβισμένοι χωρίς μεταφορικό μέσο, μπορούμε να πούμε ότι πήραμε απλά μια γεύση.
Ανάμεσα σε Σίφνο και Κύθνο λοιπόν χώρεσε και η κούκλα που λέγεται Σέριφος. Αμιγώς κυκλαδίτικο νησί με πολλά ενδιαφέροντα πράγματα να δει και να κάνει κανείς, ωραίο κλίμα και κόσμο, εκπληκτικές παραλίες, γαστρονομικό ενδιαφέρον, γενικότερα ένα νησί που το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Μέρα πρώτη - άφιξη:
Το πρωινό της 12ης Αυγούστου 2014 αναχωρούσαμε από τη Σίφνο. Δε χρειάστηκε ούτε μισάωρο για να δέσει το πλοίο στο «Λιβάδι», λιμάνι του νησιού και οικισμός χωρίς κάτι το ιδιαίτερο σε ομορφιά, στον οποίο όμως βρίσκονται τα πάντα, από ενοικιαζόμενα δωμάτια, μεταφορές, καταστήματα, κτλ.


Η εικόνα της χώρας χτισμένης στο λόφο απέναντι ήταν εντυπωσιακή, και θα μας ακολουθούσε σε όλη τη διάρκεια της παραμονής μας εκεί:

Πήγαμε να αφήσουμε τα πράγματα στο σπίτι που είχαμε βρει, το οποίο για τελευταία στιγμή ήταν ότι καλύτερο, ευρύχωρο, διώροφο και με μεγάλη βεράντα, στη τιμή των 120€ το βράδυ. Δεν είχαμε κανένα παράπονο, ο ιδιοκτήτης ήταν ευγενέστατος και είχε μάλιστα και μια ψαροταβέρνα στο λιμάνι στην οποία μας πρότεινε απλά να πάμε. Γενικότερα πάντως να ξέρετε ότι η Σέριφος στη διαμονή δεν έχει χαμηλές τιμές. Εμείς σταθήκαμε τυχεροί.
Το πρώτο πράγμα που κάναμε ήταν να αναζητήσουμε αμάξι προς ενοικίαση, μιας και γνωρίζαμε ότι οι μετακινήσεις είναι για τα σκυλιά με τα τοπικά μέσα. Δύσκολο έως ακατόρθωτο, καθώς η τύχη που είχαμε μαζί μας δε μας βοήθησε και σ’ αυτό το τομέα. Δεν υπήρχε διαθέσιμη προς ενοικίαση ούτε ρόδα από καρότσι, έτσι αναγκαστικά βασιστήκαμε σε ότι βρήκαμε να διοργανώνεται από ιδιώτες, ώστε να μπορέσουμε να δούμε κάποια μέρη του νησιού:

Κατόπιν συμβουλευτήκαμε το χάρτη και με τη βοήθεια ενός ντόπιου καταλήξαμε στη παραλία που θα επισκεπτόμασταν, καθώς είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζει κανείς που μπορεί να κάνει μπάνιο και που όχι, βάσει της κατεύθυνσης του ανέμου εκείνη την ημέρα. Είναι κάτι που οφείλετε να κάνετε εφόσον επισκέπτεστε νησιά:

Ευτυχώς εκείνη τη μέρα φυσούσε κατά πως έπρεπε, με αποτέλεσμα να επιλέξουμε τη παραλία «Γάνεμα» για να κάνουμε τη βουτιά μας, που προσωπικά τη θεωρώ μία από τις πιο ωραίες που έχω δει στις Κυκλάδες. Πήραμε το ιδιωτικό λεωφορείο και λίγα λεπτά μετά ήμασταν πάνω από τη παραλία:


Πλησιάζοντας η ομορφιά της θάλασσας μας έκανε αμέσως το κλικ. Υπέροχες εικόνες:


Μόνο μια ταβέρνα υπήρχε στη παραλία η οποία φρόντιζε να μας προμηθεύει συνεχώς λαχταριστές παγωμένες μπύρες:

Βρήκαμε ένα αρμυρίκι για σκιά και βουτήξαμε σχεδόν αμέσως. Η θερμοκρασία του νερού ιδανική:

Φρόντισα να εξερευνήσω και το βυθό λίγο στη πεντακάθαρη αυτή θάλασσα, μιας και δανείστηκα τα γυαλιά κολύμβησης από το Δημήτρη κάτι που μου άρεσε πολύ:

Αποχωριστήκαμε το Γάνεμα με πολύ μεγάλη δυσκολία, καθώς ο χρόνος μας ήταν πολύ περιορισμένος. Ευχαριστηθήκαμε το μπάνιο όσο τίποτα όμως:

Επιστρέψαμε απογευματάκι στο Λιβάδι με σκοπό να φάμε κάτι και να ετοιμαστούμε για βόλτα:


Θα ανεβαίναμε τελικά στη χώρα αφού έπεφτε ο ήλιος:

Kαθίσαμε πρώτα στη γνωστή πιτσαρία με το όνομα «Κύκλωπας» με αισθητική δεκαετίας 80, υπέροχα όμως φαγητά και αφού σκάσαμε ψαχτήκαμε για το τοπικό λεωφορείο που θα μας ανέβαζε πάνω. Το γέλιο που ρίξαμε όταν διαπιστώσαμε ότι το αστικό είναι βγαλμένο από ταινία της Βουγιουκλάκη δε περιγράφεται. Ήταν ο μόνος τρόπος να ανέβουμε στη χώρα όμως, καθώς απέχει περίπου 4 χιλιόμετρα εξοντωτικής ανηφόρας που δε περπατιέται. Μπορεί όμως κάποιος να κατέβει με τα πόδια αν είναι απαραίτητο.
Η χώρα ήταν παραδοσιακή κυκλαδίτικη από αυτές που μας αρέσουν πολύ. Χτισμένη πάνω σε λόφο ήθελε αρκετή υπομονή καθώς τα σκαλιά ήταν πολλά και απότομα:


Φυσικά περιττό να πω ότι δε κυκλοφορεί αμάξι καθόλου στα στενάκια. Λίγο μετά φτάσαμε στη ξακουστή πλατεία της χώρας με το Δημαρχείο:

Και καθίσαμε στο πολύ γνωστό καφέ «Του Στράτου» για 1,2,3,4…14, μπορεί και 24 ρακόμελα. Καλοκαίρι στις Κυκλάδες, επιβάλλεται:

Μείναμε και βολτάραμε αρκετά στη χώρα η οποία ήταν πανέμορφη και αποφασίσαμε να τη ξαναδούμε πιο νωρίς. Πήραμε το γνωστό τελευταίο λεωφορείο στο οποίο περιμέναμε ν’ ακούσουμε τον Πίπη να τραγουδάει «1 2 3 ωπ το ριξα στο σορολοπ» κάτι που δυστυχώς δε συνέβη, και κατεβήκαμε στο Λιβάδι:

Εκεί το νησί ξενυχτούσε σε έντονους ρυθμούς στο ‘’Yacht Club’’ κάτι που μας άρεσε γιατί δώσαμε συνέχεια στη νύχτα μας:

Εξάλλου στις Κυκλάδες δε πρέπει να υπάρχει άγχος για την επόμενη μέρα…
Μέρα δεύτερη:
Μια επόμενη μέρα που μας βρήκε να πίνουμε καφέ στο Λιβάδι, αναζητώντας προορισμό για μπάνιο κι έχοντας μπροστά μας όμορφη θέα:

Πολύ όμορφη θέα:

Αφού ρωτήσαμε και περιμέναμε ένα άλλο λεωφορείο για ώρα που δεν ήρθε, μπήκαμε στο πρώτο διαθέσιμο ταξί που βρήκαμε και πήραμε το δρόμο για τη παραλία που λέγεται «Ψιλή άμμος». Νομίζω βέβαια ότι δεν υπάρχει νησί που σέβεται τον εαυτό του και δεν έχει τουλάχιστον μια παραλία με αυτό το όνομα…
Δεν αργήσαμε να φτάσουμε καθώς ήμασταν σχετικά κοντά. Από τα ψηλά που βρισκόμασταν φαινόταν πολύ όμορφη:

Είχε μερικά σκαλάκια που απαιτούσαν κατάβαση:


Τα νερά της ήταν πολύ ωραία, ρηχά όμως και με φύκια σε μερικά σημεία λόγω του χθεσινού αέρα:

Βρήκαμε σκιά, πήραμε καφεδάκια αρχικά και απολαύσαμε το μπανάκι μας:


Ήπιαμε και μερικές μπύρες κι αναχωρήσαμε, πάλι περιμένοντας το ταξί:

Είχαμε στόχο να ανέβουμε στη χώρα όσο είναι μέρα ακόμα, κάτι που καταφέραμε να κάνουμε χωρίς αργοπορίες:

Η θέα προμηνύονταν μαγική ακόμα και μέσα από το λεωφορείο ανεβαίνοντας:


Βρεθήκαμε στο γνώριμο σημείο με τα σκαλιά:


Και ξεκινήσαμε την ανάβαση:


Περάσαμε τα στενάκια:



Ευρισκόμενοι ξανά στη πλατεία της χώρας με το δημαρχείο:

Στην οποία δυσκολευτήκαμε πολύ για να μη κάτσουμε αμέσως για ένα τσίπουρο:


Συνεχίσαμε τη πορεία μας:

Βλέποντας την απόκρημνη θέα της χώρας:

Σε συνδυασμό με τα όμορφα κυκλαδίτικα σπίτια:


Και τα ακόμα πιο όμορφα στενάκια:


Φτάνοντας μετά από κόπο σε ένα άνοιγμα:



Βλέποντας το ηλιοβασίλεμα μ’ αυτή την υπέροχη εκδοχή:

Ο κόλπος, το Λιβάδι, και στο φόντο η Σίφνος:

Μαγικές στιγμές, ολοκάθαρες, Κυκλαδίτικες:


Είχαμε ανέβει στο ψηλότερο σημείο, το εκκλησάκι του «Ιωάννη Χρυσόστομου» :

Έχοντας πάντα κάτω μας τα σπίτια της χώρας:

Συνεχίσαμε τη πορεία μας κατεβαίνοντας πλέον:

Προς τις άλλες δύο κοντινές εκκλησίες «Αγ. Κωνσταντίνου και Ιωάννη»:



Σκαρφαλώνοντας για να με βγάλουν τη κλασσική πλέον Κυκλαδίτικη φωτογραφία στη σκεπή:


Και αφού το σκοτάδι άρχισε σιγά – σιγά να πέφτει πάνω στη Σέριφο:

Καταλήξαμε με συνοπτικές διαδικασίες στο «Καφενέ του Βασιλέα» για να πιούμε μια ρακή:

Λίγο αργότερα μας καλησπέρισε και έκατσε δίπλα μας ένας πολύ σπουδαίος καλλιτέχνης ο οποίος έδινε συναυλία στη χώρα το ίδιο βράδυ. Ο Ψαραντώνης. Ακόμα μια πολύ ωραία στιγμή της εκδρομής.
Πήραμε το λεωφορείο και κατεβήκαμε στο Λιβάδι αργά πλέον, για να πάμε να γλεντήσουμε για δεύτερο βράδυ στο ‘’Yacht Club’’ αλλά και για να κλείσω κάποιες εκκρεμότητες που είχα από τη προηγούμενη νύχτα. Ακόμα δεν ήρθαμε στη Σέριφο και έπρεπε κιόλας να αναχωρήσουμε…
Μέρα τρίτη - αναχώρηση:
Για το λόγο αυτό ξυπνήσαμε νωρίς την επόμενη μέρα. Ο χρόνος πίεζε, έτσι κι εμείς αφού ετοιμάσαμε τα πράγματα μας, κατευθυνθήκαμε προς το Camping και τη παραλία «Λιβαδάκια» για να πιούμε καφέ και να κάνουμε το μπάνιο μας. Πιάσαμε ένα τραπέζι και αυτό που μας έκανε εντύπωση ήταν ο πολύ νέος κόσμος που βρισκόταν εκεί.
Λίγα μέτρα πιο κάτω ήταν η όμορφη παραλία με τα δέντρα από άκρη σ’ άκρη, ότι έπρεπε για το τελευταίο μας μπάνιο στο νησί:


Προλάβαμε να πιούμε και μια μπύρα αλλά ο χρόνος ήταν αμείλικτος. Το πλοίο που θα μας πήγαινε στη Κύθνο ερχόταν σε λίγο, έτσι κι εμείς κατευθυνθήκαμε προς το λιμάνι σε απόσταση λίγων μέτρων.
Περάσαμε από το τέρμα του γνωστού λεωφορείου Αλικη Βουγιουκλάκη:

Φτάνοντας στο λιμάνι και βλέποντας τι χώρα απέναντι για λίγες ακόμα στιγμές:

Ώσπου φάνηκε ο σκυλοπνίχτης που περιμέναμε:

Στα πεντακάθαρα γεμάτα ψάρια νερά του λιμανιού της Σερίφου:

Επιβιβαστήκαμε στο πλοίο:

Και πιάσαμε θέση στο κατάστρωμα αποχαιρετώντας τη Σέριφο:

Μια Σέριφο που όπως αναφέρω στην εισαγωγή μου την αδίκησα πολύ, ήταν όμως και η απουσία του μεταφορικού μέσου που έπαιξε μεγάλο ρόλο σ’ αυτό. Έτσι καταλαβαίνω καλύτερα από ποτέ ότι πέντε χρόνια και κάτι μετά πλέον πρέπει να ξεκινήσω να καταστρώνω τα σχέδια της επιστροφής!
Last edited: