psilos3
Member
- Μηνύματα
- 7.095
- Likes
- 56.053
- Επόμενο Ταξίδι
- ;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αναζητείται!
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Φολέγανδρος
- Αντίπαρος
- Αντίπαρος ΙΙ
- Αμοργός
- Αμοργός ΙΙ
- Αμοργός ΙΙΙ
- Σίκινος
- Αστυπάλαια
- Αστυπάλαια ΙΙ
- Σέριφος
- Σχοινούσα - Μικρές Κυκλάδες
- Ηρακλειά - Μικρές Κυκλάδες
- Δονούσα - Μικρές Κυκλάδες
- Κίμωλος
- Ανάφη
- Σκύρος
- Χάλκη
- Λειψοί
- Λειψοί ΙΙ
- Λέρος
- Πάτμος
- Αγαθονήσι
- Τήλος
- Νίσυρος
- Σύμη
- Τέλενδος
- Κάλυμνος
- Ψέριμος
- Φούρνοι Κορσέων
- Παλαιό Τρίκερι Μαγνησίας
- Τριζόνια Φωκίδας
- Θηρασιά - Κυκλάδες
- Αρκιοί & Μάραθος Δωδεκανήσων
- Κάτω Κουφονήσι - Μικρές Κυκλάδες
- Αντι Επιλόγου
- Άγιος Ευστράτιος
- Καστελλόριζο (Μεγίστη)
- Φολέγανδρος ΙΙ
- Φούρνοι Κορσέων ΙΙ
- Θύμαινα Κορσέων
- Οινούσσες
- Ψαρά
- Κάσος
- Κάρπαθος
- Σαρία Δωδεκανήσου
- Αρκιοί
- Σαμοθράκη
- Κύθηρα (Τσιρίγο)
- Αντικύθηρα (Τσιριγότο)
- Ικαρία
- Ικαρία ΙΙ
- Γαύδος
- Μεγανήσι Ιονίου
- Αλόννησος
- Αμοργός ΙV
- Λέρος ΙV
- Λειψοί ΙΙΙ
- Παξοί
Αγαθονήσι
Επίσκεψη : Αύγουστος 2017
Διάρκεια: 2 μέρες
Ομολογώ πως μέχρι το 2017 δεν είχε περάσει καν απ’ το μυαλό μας η επίσκεψη στο μικρό και πολύ όμορφο νησάκι των βόρειων Δωδεκανήσων, με τους 180 περίπου μόνιμους κατοίκους, που λέγεται Αγαθονήσι. Παρ’ όλη τη σχετική εμπειρία μας πλέον σε τέτοιου είδους ταξίδια, το συγκεκριμένο είχε ξεφύγει από τα πλάνα μας.
Το σχέδιο έλεγε διανυκτέρευση στο Πυθαγόρειο της Σάμου και πτήση την επόμενη το απόγευμα για επιστροφή, μετά από μια περιήγηση δέκα ημερών σε Λειψούς, Λέρο, Πάτμο και λίγο από Κω για αρχή. Η εμμονή μου όμως να ψάχνω ξανά και ξανά ακτοπλοϊκά εισιτήρια αποδείχτηκε καταλυτική! Για ποιο λόγο να χαραμίσουμε μιάμιση μέρα στο Πυθαγόρειο, ενώ μπορούμε να δούμε ακόμα ένα νησί;
Έτσι λοιπόν ευρισκόμενοι στη Πάτμο, το μεσημέρι στις 19 του Αυγούστου ανεβαίναμε στο Dodecanesos όπου 50 λεπτά αργότερα θα μας άφηνε στον ‘’άγνωστο’’ έως εκείνη τη μέρα προορισμό μας.
Ο φίλος που δουλεύει στο κατάστρωμα του Dodecanesos (χαιρετιόμαστε κάθε χρόνο έως σήμερα) μας είπε με περισσή σιγουριά ’’Αγαθονήσι; Θα περάσετε καταπληκτικά’’ , όπως με την ίδια σιγουριά μας ρώτησε η κοπέλα που μας παρέλαβε και είχε τα δωμάτια στα οποία θα μέναμε ‘’για ένα βράδυ δεν είστε; Έτσι κι αλλιώς δεν είναι για παραπάνω’’. Φυσικά το μόνο που κατάφεραν εκατέρωθεν είναι να μας αυξήσουν τη περιέργεια για το τι μπορούμε να δούμε σ’ αυτό το τόπο.
Γελάσαμε λίγο όταν διαπιστώσαμε ότι κάναμε πιο πολλή ώρα να φορτωθούμε στο αμάξι με τις αποσκευές, παρά να φτάσουμε στα δωμάτια, που ήταν περίπου 150 μέτρα πιο κάτω, επί της παραλιακής, πάνω ακριβώς από τη παραλία του «Αγίου Γεωργίου» όπως ονομάζεται και ο αντίστοιχος οικισμός στο λιμάνι.
Το δωμάτιο απλό αλλά πολύ όμορφο, με μια κληματαριά δροσερή στην οποία ήπιαμε ένα Ελληνικό καφεδάκι που μας κέρασαν οι φιλόξενοι ιδιοκτήτες μας.
Ετοιμαστήκαμε γρήγορα προκειμένου να κατευθυνθούμε προς τη πιο γνωστή παραλία του νησιού, τη διάσημη «Σπηλιά». Κάναμε μια βόλτα για να ψωνίσουμε μερικές μπύρες από το ψιλικατζίδικο
και προχωρήσαμε μέσω του αυτοφωτιζόμενου και ολοκαίνουριου δρόμου, φυσικά με τα πόδια καθώς οι αποστάσεις ήταν αστείες :
Απέναντι η ολοκληρωμένη άποψη του Αγίου Γεωργίου:
Λίγο πιο κάτω περίπου στα 500 μέτρα αντικρύσαμε τη πρώτη εικόνα από τη παραλία, η οποία συγκεντρώνει και αρκετά ιστιοπλοϊκά από γειτονικούς προορισμούς:
Η παραλία ήταν βοτσαλωτή και τα νερά είχαν ένα βαθύ πράσινο όμορφο χρώμα που μας προσκαλούσε για βουτιά:
Δικαιολογημένα θεωρείται μια από τις καλύτερες παραλίες των βόρειων Δωδεκανήσων:
Με δυσκολία καταφέραμε να φύγουμε, καθώς θέλαμε να δούμε και το υπόλοιπο νησί. Οι εικόνες τις Σπηλιάς που πήραμε φεύγοντας ήταν καταπληκτικές, ειδικότερα την ώρα αυτή που ο ήλιος έδινε στα νερά καταπληκτική απόχρωση:
Επιστρέψαμε στη διασταύρωση του Αγίου Γεωργίου και πήραμε το δρόμο για το «Μικρό χωριό», το πρώτο από τους δύο οικισμούς (πλην λιμανιού) που θα βλέπαμε:
Μικρό όνομα και πράγμα. Ελάχιστα όμορφα σπιτάκια μες τα λουλούδια, και μια πλατεΐτσα στη μέση:
Συνεχίσαμε σε ενάμισι χιλιόμετρο ανηφορικού δρόμου προς το «Μεγάλο Χωριό» :
Με ωραία θέα προς τον οικισμό του λιμανιού:
Δε το λες και πολύ μεγάλο το Μεγάλο χωριό, αισθητά ωστόσο μεγαλύτερο:
Κάναμε μια βόλτα να το δούμε
Και σταματήσαμε στο μπακάλικο του παππού για να πάρουμε δυο μπύρες να ξεδιψάσουμε:
Καθώς ο ήλιος έπεφτε σιγά – σιγά και πλησίαζε η ώρα του φαγητού πήραμε το δρόμο της επιστροφής:
Δε μπορούσαμε να πούμε όχι σε μια ακόμα μπύρα και μια βουτιά στα υπέροχα νερά του Αγίου Γεωργίου. Είναι η αγαπημένη μου ώρα για βουτιά βλέπετε:
Ανεβήκαμε στο δωμάτιο, κάναμε ένα μπάνιο και ντυθήκαμε πρόχειρα, εξάλλου οι πολυτέλειες για Αγαθονήσι είναι περιττές. Οι επιλογές για φαγητό είναι δύο ταβέρνες στον Άγιο Γεώργιο στο λιμάνι και ένα εστιατόριο στο δρόμο προς το μικρό χωριό. Εμείς διαλέξαμε του George με τα πολλά και ωραία λουλούδια:
Απολαύσαμε πραγματικά το φαγητό και το κρασί. Ντόπια κρέατα, εξαιρετικό κατσικάκι και γίδα. Γνωρίσαμε βεβαίως και τον ιδιοκτήτη ο οποίος μας είπε (αφού κέρασε ένα ακόμη κρασί) ότι τη κουζίνα αναλαμβάνει η γυναίκα του που έχει καταγωγή από την Αυστρία, ήρθε για διακοπές και έμεινε. Στη ταβέρνα η πλειοψηφία των παρευρισκόμενων ήταν Τούρκοι, οι οποίοι μάθαμε ότι έρχονται συνήθως με σκάφη από απέναντι για διήμερο, προκειμένου να απολαύσουν την ησυχία, το μπάνιο και το καλό φαγητό. Αν δεν άκουγα να μιλάνε πραγματικά δε θα τους ξεχώριζα από εμάς…
Κάναμε μια βόλτα να κατέβει το φαγητό και να δούμε αν παίζει τίποτα περισσότερο. Μάθαμε επίσης ότι και ο γλάρος, η δεύτερη ταβέρνα με εξειδίκευση τα ψάρια, ήταν εξίσου καλή και όμορφη για το βραδάκι:
Εμείς όμως θέλαμε να πιούμε ποτό, και καθώς το κλασσικό λιμανίσιο μπαρ/καφέ/μπουγάτσα κτλ. δεν είχε κόσμο, βολευτήκαμε στη κρεπερί του λιμανιού, η οποία ελλείψει άλλου παραπλήσιου μαγαζιού, εκτελούσε και χρέη μπαρ, έχοντας μερικά τραπέζια και λίγο πιο δυνατή μουσική. Όλοι σχεδόν όσοι είχαμε δει στις ταβέρνες και επιθυμούσαν συνέχεια στο βράδυ τους κατέληξαν εκεί.
Κάτι τέτοια μας αρέσουν ιδιαίτερα βέβαια κι επειδή ήμασταν σε νησί ξεκινήσαμε τις παραδοσιακές σούμες. Κάπου στη τέταρτη και αφού η ώρα ήταν περασμένες μία, αποφασίσαμε ότι μια νυχτερινή βουτιά στον Άγιο Γεώργιο ήταν ότι καλύτερο. Πήραμε και τη πέμπτη σούμα σε πλαστικό, και ανεβήκαμε στο δωμάτιο να πάρουμε το μπουκάλι με τη ψημένη Αμοργού που είχε μείνει και να φορέσουμε μαγιό. Μαζί και ένα φορητό για μουσική. Βρήκαμε ένα ωραίο τραπέζι στην άκρη της παραλίας και απλωθήκαμε. Πέσαμε αμέσως για βουτιά. Ήταν ότι καλύτερο εκείνη την ώρα:
Ήπιαμε τις ψημένες μας, ακούσαμε τις μουσικές μας και κάναμε μια ακόμη βουτιά. Ήταν το ιδανικό κλείσιμο μιας καταπληκτικής εκδρομής, σε ένα μέρος στην άκρη της Ελλάδας. Δε μπορούσα να ζητήσω κάτι καλύτερο για την ευτυχία που ένιωθα εκείνη τη μοναδική στιγμή. Οι στίχοι του Παύλου το λένε πεντακάθαρα άλλωστε. "Το πιο ωραίο, το πιο ωραίο, το πιο ωραίο είναι το επόμενο λιμάνι..."
Ξυπνήσαμε και ήπιαμε καφέ στο ιδανικότερο μπαλκόνι που μπορούσαμε να έχουμε στο Αγαθονήσι. Γίνεται να αρνηθεί κανείς τη βουτιά υπό αυτές τις προϋποθέσεις; Εξάλλου είχαμε χρόνο:
Καμιά ώρα μετά ετοιμαστήκαμε και αναχωρήσαμε για το λιμάνι όπου περιμέναμε το πλοίο πίνοντας τις τελευτάιες μας μπύρες και τρώγοντας ελαφρά:
Το Νήσος Κάλυμνος έφτασε με μια ώρα καθυστέρηση να μας παραλάβει για το Πυθαγόρειο απέναντι, όπου και θα πετούσαμε για Αθήνα το ίδιο απόγευμα:
Αφήσαμε πίσω μας το Αγαθονήσι με μια μεγάλη χαρά που το είδαμε, περάσαμε τόσο καλά και γνωρίσαμε τόσο καλούς ανθρώπους:
Σίγουρα ήταν από τα πολύ διαφορετικά νησιά που έχω επισκεφτεί, με έντονα τα σημάδια της ‘’απομόνωσης’’ πάνω του. Πρώτη φορά είδα Δημοτικό πρατήριο άρτου και Δημοτικό βενζινάδικο. Εντυπωσιακές εικόνες μιας άλλης Ελλάδας που τείνει να χαθεί από το μαζικό τουρισμό.
Ήταν ένας προορισμός που μας έδειξε το δρόμο, και μας έδωσε να καταλάβουμε ότι πρέπει να αφιερώνουμε χρόνο σε τέτοια νησιά, γι’ αυτό πλέον και κάθε φορά επιζητούμε να περνάμε και νύχτες στα μέρη αυτά, όχι μόνο αυθημερόν επισκέψεις που δεν έχουν ουσία. Να μένουμε, να γνωρίζουμε κόσμο και να μαθαίνουμε συνεχώς.
Ήταν η αρχή. Για καλή μας τύχη υπήρξε και συνέχεια…
Επίσκεψη : Αύγουστος 2017
Διάρκεια: 2 μέρες
Ομολογώ πως μέχρι το 2017 δεν είχε περάσει καν απ’ το μυαλό μας η επίσκεψη στο μικρό και πολύ όμορφο νησάκι των βόρειων Δωδεκανήσων, με τους 180 περίπου μόνιμους κατοίκους, που λέγεται Αγαθονήσι. Παρ’ όλη τη σχετική εμπειρία μας πλέον σε τέτοιου είδους ταξίδια, το συγκεκριμένο είχε ξεφύγει από τα πλάνα μας.
Το σχέδιο έλεγε διανυκτέρευση στο Πυθαγόρειο της Σάμου και πτήση την επόμενη το απόγευμα για επιστροφή, μετά από μια περιήγηση δέκα ημερών σε Λειψούς, Λέρο, Πάτμο και λίγο από Κω για αρχή. Η εμμονή μου όμως να ψάχνω ξανά και ξανά ακτοπλοϊκά εισιτήρια αποδείχτηκε καταλυτική! Για ποιο λόγο να χαραμίσουμε μιάμιση μέρα στο Πυθαγόρειο, ενώ μπορούμε να δούμε ακόμα ένα νησί;
Έτσι λοιπόν ευρισκόμενοι στη Πάτμο, το μεσημέρι στις 19 του Αυγούστου ανεβαίναμε στο Dodecanesos όπου 50 λεπτά αργότερα θα μας άφηνε στον ‘’άγνωστο’’ έως εκείνη τη μέρα προορισμό μας.

Ο φίλος που δουλεύει στο κατάστρωμα του Dodecanesos (χαιρετιόμαστε κάθε χρόνο έως σήμερα) μας είπε με περισσή σιγουριά ’’Αγαθονήσι; Θα περάσετε καταπληκτικά’’ , όπως με την ίδια σιγουριά μας ρώτησε η κοπέλα που μας παρέλαβε και είχε τα δωμάτια στα οποία θα μέναμε ‘’για ένα βράδυ δεν είστε; Έτσι κι αλλιώς δεν είναι για παραπάνω’’. Φυσικά το μόνο που κατάφεραν εκατέρωθεν είναι να μας αυξήσουν τη περιέργεια για το τι μπορούμε να δούμε σ’ αυτό το τόπο.

Γελάσαμε λίγο όταν διαπιστώσαμε ότι κάναμε πιο πολλή ώρα να φορτωθούμε στο αμάξι με τις αποσκευές, παρά να φτάσουμε στα δωμάτια, που ήταν περίπου 150 μέτρα πιο κάτω, επί της παραλιακής, πάνω ακριβώς από τη παραλία του «Αγίου Γεωργίου» όπως ονομάζεται και ο αντίστοιχος οικισμός στο λιμάνι.


Το δωμάτιο απλό αλλά πολύ όμορφο, με μια κληματαριά δροσερή στην οποία ήπιαμε ένα Ελληνικό καφεδάκι που μας κέρασαν οι φιλόξενοι ιδιοκτήτες μας.


Ετοιμαστήκαμε γρήγορα προκειμένου να κατευθυνθούμε προς τη πιο γνωστή παραλία του νησιού, τη διάσημη «Σπηλιά». Κάναμε μια βόλτα για να ψωνίσουμε μερικές μπύρες από το ψιλικατζίδικο



και προχωρήσαμε μέσω του αυτοφωτιζόμενου και ολοκαίνουριου δρόμου, φυσικά με τα πόδια καθώς οι αποστάσεις ήταν αστείες :

Απέναντι η ολοκληρωμένη άποψη του Αγίου Γεωργίου:

Λίγο πιο κάτω περίπου στα 500 μέτρα αντικρύσαμε τη πρώτη εικόνα από τη παραλία, η οποία συγκεντρώνει και αρκετά ιστιοπλοϊκά από γειτονικούς προορισμούς:


Η παραλία ήταν βοτσαλωτή και τα νερά είχαν ένα βαθύ πράσινο όμορφο χρώμα που μας προσκαλούσε για βουτιά:


Δικαιολογημένα θεωρείται μια από τις καλύτερες παραλίες των βόρειων Δωδεκανήσων:


Με δυσκολία καταφέραμε να φύγουμε, καθώς θέλαμε να δούμε και το υπόλοιπο νησί. Οι εικόνες τις Σπηλιάς που πήραμε φεύγοντας ήταν καταπληκτικές, ειδικότερα την ώρα αυτή που ο ήλιος έδινε στα νερά καταπληκτική απόχρωση:


Επιστρέψαμε στη διασταύρωση του Αγίου Γεωργίου και πήραμε το δρόμο για το «Μικρό χωριό», το πρώτο από τους δύο οικισμούς (πλην λιμανιού) που θα βλέπαμε:


Μικρό όνομα και πράγμα. Ελάχιστα όμορφα σπιτάκια μες τα λουλούδια, και μια πλατεΐτσα στη μέση:



Συνεχίσαμε σε ενάμισι χιλιόμετρο ανηφορικού δρόμου προς το «Μεγάλο Χωριό» :

Με ωραία θέα προς τον οικισμό του λιμανιού:

Δε το λες και πολύ μεγάλο το Μεγάλο χωριό, αισθητά ωστόσο μεγαλύτερο:

Κάναμε μια βόλτα να το δούμε



Και σταματήσαμε στο μπακάλικο του παππού για να πάρουμε δυο μπύρες να ξεδιψάσουμε:

Καθώς ο ήλιος έπεφτε σιγά – σιγά και πλησίαζε η ώρα του φαγητού πήραμε το δρόμο της επιστροφής:


Δε μπορούσαμε να πούμε όχι σε μια ακόμα μπύρα και μια βουτιά στα υπέροχα νερά του Αγίου Γεωργίου. Είναι η αγαπημένη μου ώρα για βουτιά βλέπετε:


Ανεβήκαμε στο δωμάτιο, κάναμε ένα μπάνιο και ντυθήκαμε πρόχειρα, εξάλλου οι πολυτέλειες για Αγαθονήσι είναι περιττές. Οι επιλογές για φαγητό είναι δύο ταβέρνες στον Άγιο Γεώργιο στο λιμάνι και ένα εστιατόριο στο δρόμο προς το μικρό χωριό. Εμείς διαλέξαμε του George με τα πολλά και ωραία λουλούδια:


Απολαύσαμε πραγματικά το φαγητό και το κρασί. Ντόπια κρέατα, εξαιρετικό κατσικάκι και γίδα. Γνωρίσαμε βεβαίως και τον ιδιοκτήτη ο οποίος μας είπε (αφού κέρασε ένα ακόμη κρασί) ότι τη κουζίνα αναλαμβάνει η γυναίκα του που έχει καταγωγή από την Αυστρία, ήρθε για διακοπές και έμεινε. Στη ταβέρνα η πλειοψηφία των παρευρισκόμενων ήταν Τούρκοι, οι οποίοι μάθαμε ότι έρχονται συνήθως με σκάφη από απέναντι για διήμερο, προκειμένου να απολαύσουν την ησυχία, το μπάνιο και το καλό φαγητό. Αν δεν άκουγα να μιλάνε πραγματικά δε θα τους ξεχώριζα από εμάς…
Κάναμε μια βόλτα να κατέβει το φαγητό και να δούμε αν παίζει τίποτα περισσότερο. Μάθαμε επίσης ότι και ο γλάρος, η δεύτερη ταβέρνα με εξειδίκευση τα ψάρια, ήταν εξίσου καλή και όμορφη για το βραδάκι:


Εμείς όμως θέλαμε να πιούμε ποτό, και καθώς το κλασσικό λιμανίσιο μπαρ/καφέ/μπουγάτσα κτλ. δεν είχε κόσμο, βολευτήκαμε στη κρεπερί του λιμανιού, η οποία ελλείψει άλλου παραπλήσιου μαγαζιού, εκτελούσε και χρέη μπαρ, έχοντας μερικά τραπέζια και λίγο πιο δυνατή μουσική. Όλοι σχεδόν όσοι είχαμε δει στις ταβέρνες και επιθυμούσαν συνέχεια στο βράδυ τους κατέληξαν εκεί.
Κάτι τέτοια μας αρέσουν ιδιαίτερα βέβαια κι επειδή ήμασταν σε νησί ξεκινήσαμε τις παραδοσιακές σούμες. Κάπου στη τέταρτη και αφού η ώρα ήταν περασμένες μία, αποφασίσαμε ότι μια νυχτερινή βουτιά στον Άγιο Γεώργιο ήταν ότι καλύτερο. Πήραμε και τη πέμπτη σούμα σε πλαστικό, και ανεβήκαμε στο δωμάτιο να πάρουμε το μπουκάλι με τη ψημένη Αμοργού που είχε μείνει και να φορέσουμε μαγιό. Μαζί και ένα φορητό για μουσική. Βρήκαμε ένα ωραίο τραπέζι στην άκρη της παραλίας και απλωθήκαμε. Πέσαμε αμέσως για βουτιά. Ήταν ότι καλύτερο εκείνη την ώρα:

Ήπιαμε τις ψημένες μας, ακούσαμε τις μουσικές μας και κάναμε μια ακόμη βουτιά. Ήταν το ιδανικό κλείσιμο μιας καταπληκτικής εκδρομής, σε ένα μέρος στην άκρη της Ελλάδας. Δε μπορούσα να ζητήσω κάτι καλύτερο για την ευτυχία που ένιωθα εκείνη τη μοναδική στιγμή. Οι στίχοι του Παύλου το λένε πεντακάθαρα άλλωστε. "Το πιο ωραίο, το πιο ωραίο, το πιο ωραίο είναι το επόμενο λιμάνι..."
Ξυπνήσαμε και ήπιαμε καφέ στο ιδανικότερο μπαλκόνι που μπορούσαμε να έχουμε στο Αγαθονήσι. Γίνεται να αρνηθεί κανείς τη βουτιά υπό αυτές τις προϋποθέσεις; Εξάλλου είχαμε χρόνο:

Καμιά ώρα μετά ετοιμαστήκαμε και αναχωρήσαμε για το λιμάνι όπου περιμέναμε το πλοίο πίνοντας τις τελευτάιες μας μπύρες και τρώγοντας ελαφρά:


Το Νήσος Κάλυμνος έφτασε με μια ώρα καθυστέρηση να μας παραλάβει για το Πυθαγόρειο απέναντι, όπου και θα πετούσαμε για Αθήνα το ίδιο απόγευμα:

Αφήσαμε πίσω μας το Αγαθονήσι με μια μεγάλη χαρά που το είδαμε, περάσαμε τόσο καλά και γνωρίσαμε τόσο καλούς ανθρώπους:

Σίγουρα ήταν από τα πολύ διαφορετικά νησιά που έχω επισκεφτεί, με έντονα τα σημάδια της ‘’απομόνωσης’’ πάνω του. Πρώτη φορά είδα Δημοτικό πρατήριο άρτου και Δημοτικό βενζινάδικο. Εντυπωσιακές εικόνες μιας άλλης Ελλάδας που τείνει να χαθεί από το μαζικό τουρισμό.
Ήταν ένας προορισμός που μας έδειξε το δρόμο, και μας έδωσε να καταλάβουμε ότι πρέπει να αφιερώνουμε χρόνο σε τέτοια νησιά, γι’ αυτό πλέον και κάθε φορά επιζητούμε να περνάμε και νύχτες στα μέρη αυτά, όχι μόνο αυθημερόν επισκέψεις που δεν έχουν ουσία. Να μένουμε, να γνωρίζουμε κόσμο και να μαθαίνουμε συνεχώς.
Ήταν η αρχή. Για καλή μας τύχη υπήρξε και συνέχεια…
Last edited: