psilos3
Member
- Μηνύματα
- 7.569
- Likes
- 61.211
- Επόμενο Ταξίδι
- ;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αναζητείται!
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Φολέγανδρος
- Αντίπαρος
- Αντίπαρος ΙΙ
- Αμοργός
- Αμοργός ΙΙ
- Αμοργός ΙΙΙ
- Σίκινος
- Αστυπάλαια
- Αστυπάλαια ΙΙ
- Σέριφος
- Σχοινούσα - Μικρές Κυκλάδες
- Ηρακλειά - Μικρές Κυκλάδες
- Δονούσα - Μικρές Κυκλάδες
- Κίμωλος
- Ανάφη
- Σκύρος
- Χάλκη
- Λειψοί
- Λειψοί ΙΙ
- Λέρος
- Πάτμος
- Αγαθονήσι
- Τήλος
- Νίσυρος
- Σύμη
- Τέλενδος
- Κάλυμνος
- Ψέριμος
- Φούρνοι Κορσέων
- Παλαιό Τρίκερι Μαγνησίας
- Τριζόνια Φωκίδας
- Θηρασιά - Κυκλάδες
- Αρκιοί & Μάραθος Δωδεκανήσων
- Κάτω Κουφονήσι - Μικρές Κυκλάδες
- Αντι Επιλόγου
- Άγιος Ευστράτιος
- Καστελλόριζο (Μεγίστη)
- Φολέγανδρος ΙΙ
- Φούρνοι Κορσέων ΙΙ
- Θύμαινα Κορσέων
- Οινούσσες
- Ψαρά
- Κάσος
- Κάρπαθος
- Σαρία Δωδεκανήσου
- Αρκιοί
- Σαμοθράκη
- Κύθηρα (Τσιρίγο)
- Αντικύθηρα (Τσιριγότο)
- Ικαρία
- Ικαρία ΙΙ
- Γαύδος
- Μεγανήσι Ιονίου
- Αλόννησος
- Αμοργός ΙV
- Λέρος ΙV
- Λειψοί ΙΙΙ
- Παξοί
- Η επίτευξη του μεγάλου στόχου
- Ερείκουσσα – Διαπόντια νησιά
- Οθωνοί – Διαπόντια νησιά
- Μαθράκι – Διαπόντια νησιά
- Κάλαμος Ιονίου
- Καστός Ιονίου
- Ιθάκη
- Φολέγανδρος ΙΙΙ
- Σίκινος ΙΙ
- Θηρασιά
Κάλαμος Ιονίου
Επίσκεψη : Ιούλιος 2024
Διάρκεια: 2 ημέρες
Καλοκαίρι 2024, το οποίο θα βάφτιζα κάλλιστα «καλοκαίρι του Ιονίου». Όχι πως δεν ήθελα να επαναλάβω κάποια από τα νησιά που ‘χω ήδη περιγράψει, ωστόσο οι εκκρεμότητες είναι για να κλείνουν σιγά-σιγά, ιδιαίτερα ενόψει του μεγάλου στόχου που πλησιάζει…
Τον Κάλαμο (μαζί με τον Καστό) τον είχα σταμπάρει εδώ και λίγα χρόνια, προσπαθώντας πάντα να συνδυάσω στο μυαλό μου και κοντινά νησιά προτού το επιχειρήσω, η επίσκεψη μου όμως το 2023 στο Μεγανήσι μ’ έκανε να επισπεύσω τις διαδικασίες και να το θέσω σαν ξεκάθαρη προτεραιότητα.
Τι κι αν δυσκολεύτηκα λίγο στο θέμα της διαμονής ως συνήθως στα μικρά νησιά, η επιμονή μου μαζί με την εύρεση των σωστών ανθρώπων με δικαίωσε γι’ άλλη μια φορά, γνωρίζοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα πολύ ωραίο νησάκι της άγονης γραμμής του Ιονίου που ζει -και αυτό- στη σκιά των διάσημων γειτόνων του.
Ημέρα πρώτη
Φορτωμένος με πράγματα μου κατευθύνομαι ποδαράτος στη μικρή προβλήτα του Μύτικα Αιτωλοακαρνανίας, που συνδέει τα δύο αυτά μικρά νησιά με την υπόλοιπη Ελλάδα. Η αναχώρηση του πλοιαρίου «Καστός ΙΙ» είναι για τις δύο το μεσημέρι και με δέχεται χαριστικά ως τελευταίο επιβάτη μιας και ήταν ήδη φορτωμένο αρκετό κόσμο κι ακόμα περισσότερες προμήθειες:
Ούτε το εισιτήριο των 0,85€ δε πρόλαβα καλά – καλά να πληρώσω και το πλοίο ξεκίνησε κιόλας, με γαλήνια θάλασσα παράπλευρα από τις ακτές του νησιού, που βρίσκεται τόσο κοντά στις ακτές της Αιτωλοακαρνανίας:
Όντως είκοσι λεπτά μετά μπαίναμε κιόλας στο μικρό λιμάνι του νησιού. Η σπιτονοικοκυρά με περίμενε για να με καλωσορίσει και να με κατατοπίσει, κανονίζοντας μου και το ταξί μετάβασης μέχρι το δωμάτιο. Καλά όταν λέμε ταξί μη φανταστείτε, ένα από τα μικρά διθέσια οχήματα που βρίσκονται στον Κάλαμο, μιας και τα αυτοκίνητα δε πολυχωράνε στους δρόμους του και σπανίζουν:
Λίγη ώρα αργότερα και μετά την απαραίτητη ξεκούραση πήρα την κατηφόρα προκειμένου να κάνω την απογευματινή μου βουτιά στην παραλία που βρισκόταν πολύ κοντά στο κατάλυμα:
Τα χρώματα μπορεί να αδικούν τη «Μυρτιά» λόγω της απογευματινής σκιάς, ωστόσο πρόκειται για μια πολύ ωραία παραλία που μπορεί να απολαύσει κανείς το μπανάκι του στα νερά του Ιονίου,
κάτι που έκανα κι εγώ πριν επιστρέψω στην πολύ δροσερή μου βεράντα για λίγο ακόμα χαλάρωμα, όπως πρέπει να ναι πάντα οι σόλο διακοπές στα μικρά νησιά:
Ετοιμάστηκα στα γρήγορα βλέποντας τον ήλιο να μου κάνει τη χάρη, ξεκινώντας μέσω της κεντρικής οδικής αρτηρίας για τον οικισμό του νησιού που απείχε γύρω στο χιλιόμετρο:
Δεν είχα προλάβει να δω σχεδόν τίποτα απ’ αυτόν την ώρα που ανέβαινα. Προσπέρασα τα ερειπωμένα οικήματα που σπάνιζαν όσο προχωρούσα κεντρικότερα, δίνοντας τη θέση του σε όμορφα περιποιημένα σπιτάκια με αυλές:
Λίγα βήματα μόνο με χώριζαν από την κεντρική εκκλησία της «Αγίας Τριάδος» στρίβοντας κάπου εκεί προς τον πεζόδρομο που οδηγούσε στη «κάτι σαν πλατεία» του χωριού:
Φρόντισα να περιηγηθώ για μερικές στιγμές ακόμα στα δρομάκια προτού πάρω την απόφαση ν’ αράξω κι εγώ κάπου σαν άνθρωπος:
Τι καλύτερο απ’ το να πίνεις τις μπυρίτσες σου στο καφενείο συζητώντας με τους ντόπιους όσο περιμένεις την πίτσα να ψηθεί στο φούρνο; Τίποτα σίγουρα:
Γύρω στις δέκα το βραδάκι πήρα το δρόμο της επιστροφής προκειμένου να συνεχίσω στο κατάλυμα με παγωμένα ποτάκια και μουσική:
Μακάρι να μπορούσε να αποτυπωθεί καλύτερα η φωτογραφία με το γεμάτο σχεδόν φεγγάρι ν’ αντανακλάται στα νερά μπροστά μου, σ’ ένα ιδανικό επίλογο της βραδιάς:
Κι αν η φωτογραφία μπορεί, τα συναισθήματα δεν φωτογραφίζονται ούτε περιγράφονται με τίποτα, νομίζω το καταλαβαίνετε…
Ημέρα δεύτερη
Μια μέρα που ξεκίνησε πρωί, μιας και υπήρχαν συγκεκριμένα σχέδια προς υλοποίηση. Έπρεπε φυσικά να ξεκινήσει όπως τελείωσε η προηγούμενη, με την ίδια θέα, πίνοντας όμως καφέ υπό το φως του ηλίου αυτή τη φορά:
Η διαδρομή φυσικά γνωστή από τη χθεσινή ημέρα, κατεβαίνοντας ξεκούραστος τον κεντρικό καλημερίζοντας, με κατεύθυνση ωστόσο το λιμάνι αυτή τη φορά:
Πριν απ’ αυτό όμως όφειλα να κάνω την επίσκεψη μου στο φούρνο του νησιού για μια σπανακόπιτα που μου έκλεισε αμέσως το μάτι κι εξαφανίστηκε εν ριπή οφθαλμού:
Ήμουν στο λιμάνι πριν τις έντεκα, φωτογραφίζοντας αρκετά όσο περίμενα το μικρό σκάφος να ετοιμαστεί, ώστε να αναχωρήσουμε λίγα λεπτά αργότερα γι’ άλλη γη κι άλλα μέρη:
*Κάπου εδώ μεσολαβεί ένα ακόμη κεφάλαιο που θ’ ακολουθήσει στη συνέχεια της ιστορίας, οπότε προχωράω και πάλι με την επιστροφή μου
Νωρίς το απόγευμα ήμουν και πάλι πίσω στον Κάλαμο, έχοντας στόχο να εξερευνήσω λίγο ακόμα το νησί στο διαθέσιμο χρόνο που είχα. Μόλις δέθηκε το σκαφάκι ανέβηκα στο μικρό ταξί με προορισμό την παραλία της Αγραπιδιάς, πολύ κοντινή στον οικισμό:
Προχώρησα πάνω στη βοτσαλωτή παραλία φτάνοντας ως τον παλιό ανεμόμυλο, με τα χρώματα του νερού να μη μου δίνουν περιθώρια να σκεφτώ αν θα τη κάνω τη δεύτερη βουτιά της ημέρας:
Αυτό βέβαια που δε μπορούσα να αποφύγω όπως μπορείτε να καταλάβετε δεν ήταν το μπάνιο, αλλά το ταβέρνάκι με τη ψάθινη στέγη που είδατε προηγουμένως και δε χρειάστηκε παρά μόνο μια ματιά για να μου κάνει το κλικ.
Σκιερό τραπέζι, καρέκλα στο βότσαλο, ειδυλλιακό τοπίο, καταπληκτική μουσική, εξαίρετος μεζές και βεβαίως άφθονες παγωμένες μπυρίτσες. Τι άλλο να ζητήσει κανείς απ’ τις διακοπές του και εν τέλει απ’ τη ζωή του;
(Την αγάπη μου στα παιδιά που δουλεύουν στο μαγαζί και γίναμε εύκολα παρεάκι. Να ‘στε καλά για τις κουβέντες και τα κεράσματα!)
Όπως είναι λογικό από τέτοιες καταστάσεις δε σηκώνεται κανείς εύκολα, πόσο μάλλον εγώ που θα μπορούσα να μείνω μέχρι κλείσιμο, είχα όμως αρκετό περπάτημα για την επιστροφή μου και κόντευε σχεδόν να νυχτώσει. Ωραία ώρα για παραλία κι αυτή δε νομίζετε:
Ανηφόρισα απ’ το παρεκκλήσι της Αγίας Παρασκευής που γιόρταζε τη προηγούμενη με το τουλάχιστον περίεργο οίκημα απέναντι της και συνέχισα ομοίως με το πρόγραμμα της προηγούμενης, αφού έκανα και μερικά ψώνια σ’ ένα παντοπωλείο:
Αυτή τη φορά πρόλαβα να πάρω μια εικόνα προτού νυχτώσει για τα καλά, από τις πολλές κι ενδιαφέρουσες που είδα σ’ αυτό το μικρό κι όμορφο νησάκι, με τις ώρες μου σ’ αυτό να φτάνουν προς το τέλος τους.
Ωραία που ήταν!
Ημέρα τρίτη – Αναχώρηση
Το ραντεβού με το διθέσιο ταξί ήταν για τις δέκα το πρωί, μιας και στις 10:20 αναχωρούσε το πλοίο της Chania Lines με προορισμό τον Μύτικα, που αναχώρησε στην ώρα του μ’ εμένα όρθιο στη πρύμνη του προκειμένου να φωτογραφίζω τις μοναδικές αυτές στιγμές σε μια θάλασσα – λάδι:
Η παράλληλη με την ακτή πλεύση μου έδωσε την ευκαιρία να δω και δύο πραγματάκια που δε πρόλαβα όσο ήμουν στο νησί, όπως το εκκλησάκι του Αγίου Δονάτου καθώς και το κτίσμα του Καστρομονάστηρου. Ας μείνει και κάτι που λένε και οι παλιοί…
Βλέπετε το δρομολόγιο συμπεριλάμβανε και στάση στο δεύτερο λιμάνι του Καλάμου στον οικισμό της «Επισκοπής», κάνοντας για το λόγο αυτό το δρομολόγιο της επιστροφής γύρω στο 40λεπτο:
Ήταν οι τελευταίες μου στιγμές στον Κάλαμο αφήνοντας τον λίγο μετά από τα μάτια μου, βάζοντας μπρος για την επόμενη περιήγηση, όντας γεμάτος πολύ όμορφες εικόνες κι εντυπώσεις.
Τώρα ξέρω, έμαθα, είδα, το να επιστρέψω και σ’ αυτό το νησάκι θα ‘ναι ακόμη πιο εύκολο…
Επίσκεψη : Ιούλιος 2024
Διάρκεια: 2 ημέρες
Καλοκαίρι 2024, το οποίο θα βάφτιζα κάλλιστα «καλοκαίρι του Ιονίου». Όχι πως δεν ήθελα να επαναλάβω κάποια από τα νησιά που ‘χω ήδη περιγράψει, ωστόσο οι εκκρεμότητες είναι για να κλείνουν σιγά-σιγά, ιδιαίτερα ενόψει του μεγάλου στόχου που πλησιάζει…
Τον Κάλαμο (μαζί με τον Καστό) τον είχα σταμπάρει εδώ και λίγα χρόνια, προσπαθώντας πάντα να συνδυάσω στο μυαλό μου και κοντινά νησιά προτού το επιχειρήσω, η επίσκεψη μου όμως το 2023 στο Μεγανήσι μ’ έκανε να επισπεύσω τις διαδικασίες και να το θέσω σαν ξεκάθαρη προτεραιότητα.
Τι κι αν δυσκολεύτηκα λίγο στο θέμα της διαμονής ως συνήθως στα μικρά νησιά, η επιμονή μου μαζί με την εύρεση των σωστών ανθρώπων με δικαίωσε γι’ άλλη μια φορά, γνωρίζοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα πολύ ωραίο νησάκι της άγονης γραμμής του Ιονίου που ζει -και αυτό- στη σκιά των διάσημων γειτόνων του.
Ημέρα πρώτη
Φορτωμένος με πράγματα μου κατευθύνομαι ποδαράτος στη μικρή προβλήτα του Μύτικα Αιτωλοακαρνανίας, που συνδέει τα δύο αυτά μικρά νησιά με την υπόλοιπη Ελλάδα. Η αναχώρηση του πλοιαρίου «Καστός ΙΙ» είναι για τις δύο το μεσημέρι και με δέχεται χαριστικά ως τελευταίο επιβάτη μιας και ήταν ήδη φορτωμένο αρκετό κόσμο κι ακόμα περισσότερες προμήθειες:


Ούτε το εισιτήριο των 0,85€ δε πρόλαβα καλά – καλά να πληρώσω και το πλοίο ξεκίνησε κιόλας, με γαλήνια θάλασσα παράπλευρα από τις ακτές του νησιού, που βρίσκεται τόσο κοντά στις ακτές της Αιτωλοακαρνανίας:


Όντως είκοσι λεπτά μετά μπαίναμε κιόλας στο μικρό λιμάνι του νησιού. Η σπιτονοικοκυρά με περίμενε για να με καλωσορίσει και να με κατατοπίσει, κανονίζοντας μου και το ταξί μετάβασης μέχρι το δωμάτιο. Καλά όταν λέμε ταξί μη φανταστείτε, ένα από τα μικρά διθέσια οχήματα που βρίσκονται στον Κάλαμο, μιας και τα αυτοκίνητα δε πολυχωράνε στους δρόμους του και σπανίζουν:

Λίγη ώρα αργότερα και μετά την απαραίτητη ξεκούραση πήρα την κατηφόρα προκειμένου να κάνω την απογευματινή μου βουτιά στην παραλία που βρισκόταν πολύ κοντά στο κατάλυμα:


Τα χρώματα μπορεί να αδικούν τη «Μυρτιά» λόγω της απογευματινής σκιάς, ωστόσο πρόκειται για μια πολύ ωραία παραλία που μπορεί να απολαύσει κανείς το μπανάκι του στα νερά του Ιονίου,


κάτι που έκανα κι εγώ πριν επιστρέψω στην πολύ δροσερή μου βεράντα για λίγο ακόμα χαλάρωμα, όπως πρέπει να ναι πάντα οι σόλο διακοπές στα μικρά νησιά:

Ετοιμάστηκα στα γρήγορα βλέποντας τον ήλιο να μου κάνει τη χάρη, ξεκινώντας μέσω της κεντρικής οδικής αρτηρίας για τον οικισμό του νησιού που απείχε γύρω στο χιλιόμετρο:


Δεν είχα προλάβει να δω σχεδόν τίποτα απ’ αυτόν την ώρα που ανέβαινα. Προσπέρασα τα ερειπωμένα οικήματα που σπάνιζαν όσο προχωρούσα κεντρικότερα, δίνοντας τη θέση του σε όμορφα περιποιημένα σπιτάκια με αυλές:


Λίγα βήματα μόνο με χώριζαν από την κεντρική εκκλησία της «Αγίας Τριάδος» στρίβοντας κάπου εκεί προς τον πεζόδρομο που οδηγούσε στη «κάτι σαν πλατεία» του χωριού:


Φρόντισα να περιηγηθώ για μερικές στιγμές ακόμα στα δρομάκια προτού πάρω την απόφαση ν’ αράξω κι εγώ κάπου σαν άνθρωπος:


Τι καλύτερο απ’ το να πίνεις τις μπυρίτσες σου στο καφενείο συζητώντας με τους ντόπιους όσο περιμένεις την πίτσα να ψηθεί στο φούρνο; Τίποτα σίγουρα:

Γύρω στις δέκα το βραδάκι πήρα το δρόμο της επιστροφής προκειμένου να συνεχίσω στο κατάλυμα με παγωμένα ποτάκια και μουσική:


Μακάρι να μπορούσε να αποτυπωθεί καλύτερα η φωτογραφία με το γεμάτο σχεδόν φεγγάρι ν’ αντανακλάται στα νερά μπροστά μου, σ’ ένα ιδανικό επίλογο της βραδιάς:

Κι αν η φωτογραφία μπορεί, τα συναισθήματα δεν φωτογραφίζονται ούτε περιγράφονται με τίποτα, νομίζω το καταλαβαίνετε…
Ημέρα δεύτερη
Μια μέρα που ξεκίνησε πρωί, μιας και υπήρχαν συγκεκριμένα σχέδια προς υλοποίηση. Έπρεπε φυσικά να ξεκινήσει όπως τελείωσε η προηγούμενη, με την ίδια θέα, πίνοντας όμως καφέ υπό το φως του ηλίου αυτή τη φορά:

Η διαδρομή φυσικά γνωστή από τη χθεσινή ημέρα, κατεβαίνοντας ξεκούραστος τον κεντρικό καλημερίζοντας, με κατεύθυνση ωστόσο το λιμάνι αυτή τη φορά:


Πριν απ’ αυτό όμως όφειλα να κάνω την επίσκεψη μου στο φούρνο του νησιού για μια σπανακόπιτα που μου έκλεισε αμέσως το μάτι κι εξαφανίστηκε εν ριπή οφθαλμού:


Ήμουν στο λιμάνι πριν τις έντεκα, φωτογραφίζοντας αρκετά όσο περίμενα το μικρό σκάφος να ετοιμαστεί, ώστε να αναχωρήσουμε λίγα λεπτά αργότερα γι’ άλλη γη κι άλλα μέρη:


*Κάπου εδώ μεσολαβεί ένα ακόμη κεφάλαιο που θ’ ακολουθήσει στη συνέχεια της ιστορίας, οπότε προχωράω και πάλι με την επιστροφή μου
Νωρίς το απόγευμα ήμουν και πάλι πίσω στον Κάλαμο, έχοντας στόχο να εξερευνήσω λίγο ακόμα το νησί στο διαθέσιμο χρόνο που είχα. Μόλις δέθηκε το σκαφάκι ανέβηκα στο μικρό ταξί με προορισμό την παραλία της Αγραπιδιάς, πολύ κοντινή στον οικισμό:


Προχώρησα πάνω στη βοτσαλωτή παραλία φτάνοντας ως τον παλιό ανεμόμυλο, με τα χρώματα του νερού να μη μου δίνουν περιθώρια να σκεφτώ αν θα τη κάνω τη δεύτερη βουτιά της ημέρας:


Αυτό βέβαια που δε μπορούσα να αποφύγω όπως μπορείτε να καταλάβετε δεν ήταν το μπάνιο, αλλά το ταβέρνάκι με τη ψάθινη στέγη που είδατε προηγουμένως και δε χρειάστηκε παρά μόνο μια ματιά για να μου κάνει το κλικ.

Σκιερό τραπέζι, καρέκλα στο βότσαλο, ειδυλλιακό τοπίο, καταπληκτική μουσική, εξαίρετος μεζές και βεβαίως άφθονες παγωμένες μπυρίτσες. Τι άλλο να ζητήσει κανείς απ’ τις διακοπές του και εν τέλει απ’ τη ζωή του;

(Την αγάπη μου στα παιδιά που δουλεύουν στο μαγαζί και γίναμε εύκολα παρεάκι. Να ‘στε καλά για τις κουβέντες και τα κεράσματα!)
Όπως είναι λογικό από τέτοιες καταστάσεις δε σηκώνεται κανείς εύκολα, πόσο μάλλον εγώ που θα μπορούσα να μείνω μέχρι κλείσιμο, είχα όμως αρκετό περπάτημα για την επιστροφή μου και κόντευε σχεδόν να νυχτώσει. Ωραία ώρα για παραλία κι αυτή δε νομίζετε:


Ανηφόρισα απ’ το παρεκκλήσι της Αγίας Παρασκευής που γιόρταζε τη προηγούμενη με το τουλάχιστον περίεργο οίκημα απέναντι της και συνέχισα ομοίως με το πρόγραμμα της προηγούμενης, αφού έκανα και μερικά ψώνια σ’ ένα παντοπωλείο:


Αυτή τη φορά πρόλαβα να πάρω μια εικόνα προτού νυχτώσει για τα καλά, από τις πολλές κι ενδιαφέρουσες που είδα σ’ αυτό το μικρό κι όμορφο νησάκι, με τις ώρες μου σ’ αυτό να φτάνουν προς το τέλος τους.

Ωραία που ήταν!
Ημέρα τρίτη – Αναχώρηση
Το ραντεβού με το διθέσιο ταξί ήταν για τις δέκα το πρωί, μιας και στις 10:20 αναχωρούσε το πλοίο της Chania Lines με προορισμό τον Μύτικα, που αναχώρησε στην ώρα του μ’ εμένα όρθιο στη πρύμνη του προκειμένου να φωτογραφίζω τις μοναδικές αυτές στιγμές σε μια θάλασσα – λάδι:


Η παράλληλη με την ακτή πλεύση μου έδωσε την ευκαιρία να δω και δύο πραγματάκια που δε πρόλαβα όσο ήμουν στο νησί, όπως το εκκλησάκι του Αγίου Δονάτου καθώς και το κτίσμα του Καστρομονάστηρου. Ας μείνει και κάτι που λένε και οι παλιοί…


Βλέπετε το δρομολόγιο συμπεριλάμβανε και στάση στο δεύτερο λιμάνι του Καλάμου στον οικισμό της «Επισκοπής», κάνοντας για το λόγο αυτό το δρομολόγιο της επιστροφής γύρω στο 40λεπτο:

Ήταν οι τελευταίες μου στιγμές στον Κάλαμο αφήνοντας τον λίγο μετά από τα μάτια μου, βάζοντας μπρος για την επόμενη περιήγηση, όντας γεμάτος πολύ όμορφες εικόνες κι εντυπώσεις.

Τώρα ξέρω, έμαθα, είδα, το να επιστρέψω και σ’ αυτό το νησάκι θα ‘ναι ακόμη πιο εύκολο…
Last edited: