Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.218
- Likes
- 55.379
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Σχεδιασμός
- Προσδοκίες
- Βόρειο Περού
- Photos Βόρειο Περού
- Βόρειο Περού II
- Photos Βόρειο Περού II
- Βόρειο Περού III
- Photos Βόρειο Περού III
- Βόρειο Περού IV
- Photos Βόρειο Περού IV
- Cuelap
- Photos Cuelap
- Βόρειο Περού V
- Photos Βόρειο Περού V
- Βόρειο Περού VI
- Photos Β.Περου by Krekouzas
- Αξιολόγηση 1ου μέρους – Βόρειο Περού
- Τreks σε χαμένες πόλεις, Κούσκο κ περίχωρα
- Photos Cuzco
- Trek Περού
- Photos Trek Περού
- Trek Περού II
- Photos Trek Περού II
- Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Photos Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Τρέκ Περού ΙV
- Photos Τρέκ Περού ΙV
- Τρέκ Περού V
- Photos Τρέκ Περού V
- Μάτσου Πίτσου
- Photos Μάτσου Πίτσου
- Cuzco II
- Photos Cuzco II
- Choquequirao Τρεκ
- Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Rainbow Mountain
- Photos Rainbow Mountain
- Αξιολόγηση 2ου μέρους
- Top 5 by krekouzas
- The White Rock
- Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Photos Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Διαδρομή προς Iskanwaya
- Photos Διαδρομή προς Iskanwaya
- Iskanwaya
- Photos Iskanwaya
- Salar De Uyuni
- Photos Salar De Uyuni
- Laguna Colorada
- Photos Laguna Colorada
- Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Photos Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Διαδρομή Προς Tupiza
- Photos Διαδρομή προς Tupiza
- Potosi-Sucre
- Photos Potosi-Sucre
- Santa Cruz
- Photos Santa Cruz
- Top 5 Bolivia by Krekouzas
- Samaipata - Vallegrande
- Photos Samaipata - Vallegrande
- Βολιβιανά ΑΤΜs
- Misiones
- Photos Misiones
- Santa Cruz la Vieja
- Photos Santa Cruz la Vieja
- Torata
- Photos Torata
- Αξιολόγηση Βολιβία
- Κεντρικές Άνδεις
- Photos Κεντρικές Άνδεις
- Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Photos Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Vilcashuaman
- Photos Vilcashuaman
- Quinua-Lima
- Photos Quinua-Lima
- Αξιολόγηση 4ου μέρους
- Ushuaia
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική
- Photos Ανταρκτική
- Ανταρκτική ΙΙ
- Photos Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική ΙIΙ
- Photos Ανταρκτική ΙIΙ
- Ανταρκτική ΙV
- Photos Ανταρκτική ΙV
- Ανταρκτική V
- Photos Ανταρκτική V
- Ανταρκτική VI
- Photos Ανταρκτική VI
- Back to Ushuaia
- Last Day Ushuaia
- Αξιολόγηση Ανταρκτική
- Σαντιάγκο
- Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Photos Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Σαν Πεδρο Ατακάμα II
- Σαν Πεδρο Ατακάμα III
- Σαν Πεδρο Ατακάμα IV
- Επιστροφή στο Σαντιάγκο
- Perito Moreno
- Photos Perito Moreno
- Torres del Paine
- Photos Torres del Paine
- Latam
- Παταγονία
- Photos Παταγονία
- Παταγονία ΙΙ
- Παταγονία ΙΙI
- Παταγονία ΙV
- Photos Παταγονία ΙV
- Οινογνωσία
- Βίνια Ντελ Μαρ - Βαλπαραϊσο
- Αξιολόγηση Χιλής
- Βαθμολογία - Αποτίμηση
- Τοπ 15 Εικόνων
Ώρα για εκδρομούλα η σημερινή, από το απόγευμα τουλάχιστον, αφού το πρωί πάλι αργία ήταν, Χριστούγεννα γαρ. Ξανατηλεφώνησα στη Latam και ξανασυγχύστηκα, αλλά με ηρέμησε κάπως το τσαγάκι στην πλατεία, η παρέλαση κάποιων εορταζόντων με παραδοσιακές στολές, η βολτίτσα στο παζάρι (τα ίδια προϊόντα που έρχονται από το Περού και το Εκουαδόρ σε προφανώς υψηλότερες τιμές και μικρότερη ποικιλία) και τις empanadas που πήραμε από το mini market μιας σκληρά εργζόμενης κυριούλας, την οποία τιμούσαμε συστηματικά.
Ε ήρθε και το βανάκι της εκδρομής να μας παραλάβει, με έναν ξεναγό/αστειέμπορα/καραγκιόζη ονόματι Max, με τον οποίο θα ξεκινούσαμε για την κοιλάδα της Σελήνης. Τα αστειάκια του θύμισαν θερμοκρασίες Ανταρκτικής, ενώ μη έχοντας τι να πει, περνούσε από κάθε κάθισμα κι έδινε τις ίδιες ακριβώς οδηγίες (“θα φτάσουμε σε 40’, να βάλετε αντηλιακό” κλπ) μη παραλείποντας να κάνει και καμάκι, τρομάρα του. Φτάνοντας στη Valle de la Luna, η θέα του αμμόλοφου από κάτω δε με ενθουσίασε καθόλου, αλλά από ψηλά ήταν πανέμορφα! Παρότι το γκρουπ μας ήταν μικρό, λίγοι ήταν αυτοί που ανέβηκαν τις κορφές των δύο αμμόλοφων. Όχι ότι ήταν παιχνιδάκι η ανάβαση, υπήρχε άλλωστε και η δυσκολία του υψομέτρου για τους μη εγκλιματισμένους, αλλά ήταν κρίμα που έχασαν το όλο θέαμα κάποιοι. Ακόμη πιο κρίμα ήταν που μείναμε τόσο λίγο, αλλά υποτίθεταιπως βιαζόμασταν για να προλάβουμε το ηλιοβασίλεμα.
Η επόμενη στάση ήταν το Tres Marias, δηλαδή μια καθαρά στάση πρωτοκόλλου του κώλου, ένας σχηματισμός με τρεις κολωνίτσες από άμμο, ευτυχώς μείναμε ελάχιστα λεπτά, όσα χρειάστηκαν δυο Κολομβιανές για να ρίξουν μια ευγενή χυλόπιτα στο Μαξ και αναχωρήσαμε για το Αμφιθέατρο, που είναι αρκετά εντυπωσιακό, ειδικά όπως άρχισε να μειώνεται το φυσικό φως. Χάρηκα που άρεσε πολύ στα παιδιά, η αλήθεια είναι πως για μένα ήταν λιγότερο εντυπωσιακό, ερχόμενος από Περού και Βολιβία με τα σαφώς ανώτερα τοπία (επέμενα μάλιστα τα παιδιά να έρθουν εκεί ή έστω να περνούσαμε τα σύνορα και να επισκεπτόμασταν το Ουγιούνι και τις ερήμους από τη βολιβιάνικη πλευρά, αλλά ο Χ ήταν ανένδοτος πως σε φτωχές και χωρίς υποδομές χώρες δε θα ερχόταν).
Ακολούθησε η Κοιλάδα του Θανάτου, που ήταν ένα μάλλον διαστημικό τοπίο, αλλά ο Μαξ ξαφνικά άλλαξε γνώμη, μας άλλαξε κατεύθυνση, είπε να περπατήσουμε πιο γρήγορα και να αφήσουμε τις στάσεις για να μη χάσουμε το ηλιοβασίλεμα... για να καταλήξει να μας αφήνει για 15’ σε στάση κατουρήματος, όταν αυτό μπορούσε να γίνει πανεύκολα κι εκεί που θα πηγαίναμε για το ηλιοβασίλεμα. ‘Οπου όταν φτάσαμε ο Μαξ κατανάλωσε... μισή ώρα στο να ανοίξει ένα μπουκάλι σαμπάνιας και να κάνει ανόητες προπόσεις, πραγματικά γελοίος.
Εν τέλει πάντως, το ηλιοβασίλεμα ήταν όμορφο, όπως και το σημείο με το βράχο της πανοραμικής θέας, με το χρώμα των Άνδεων απέναντι να αλλάζει καθώς εξαφανιζόταν ο ήλιος. Ήπιαμε το ποτηράκι της σαμπάνιας μας, ο Χ -που είναι σοβαρό φωτογράφος- οργίασε με τα φίλτρα και τους φακούς του, κάναμε το χαβαλέ μας κι επιστρέψαμε για το Σαν Πέδρο, όπου είπαμε να φάμε ένα ακριβούτσικο γεύμα στο La Casona, μιας που γιόρταζε ο Χ. Ήμασταν τυχεροί κι έφυγε ο σπαστικός πιανίστας με το που σκάσαμε μύτη κι απολαύσαμε ένα εξαιρετικό γεύμα, το choclo μου ήταν πάρα πολύ καλό. Γενικώς το Σαν Πέδρο για τουριστοχώρι έχει πολύ καλή γαστρονομία. Το Σαν Πέδρο είναι πολύ όμορφο το βράδυ, οπότε ευχαριστηθήκαμε την απογευματινή μας βόλτα ενώ κι η Latam αποφάσισε να κάνει δώρο στο Χ, αφού μετά από άλλη μια αλληλουχία τηλεφώνων όπου μου έσπασαν τα νεύρα με την ανικανότητά τους (είμαι σίγουρος πως κάνουν test IQ και προσλαμβάνουν όσους κόβονται για το τηλεφωνικό τους κέντρο, δεν υπάρχει άλλη περίπτωση), μου είπαν πως η βαλίτσα εντοπίστηκε και θα έφτανε την επομένη. Και καλά...
Ε ήρθε και το βανάκι της εκδρομής να μας παραλάβει, με έναν ξεναγό/αστειέμπορα/καραγκιόζη ονόματι Max, με τον οποίο θα ξεκινούσαμε για την κοιλάδα της Σελήνης. Τα αστειάκια του θύμισαν θερμοκρασίες Ανταρκτικής, ενώ μη έχοντας τι να πει, περνούσε από κάθε κάθισμα κι έδινε τις ίδιες ακριβώς οδηγίες (“θα φτάσουμε σε 40’, να βάλετε αντηλιακό” κλπ) μη παραλείποντας να κάνει και καμάκι, τρομάρα του. Φτάνοντας στη Valle de la Luna, η θέα του αμμόλοφου από κάτω δε με ενθουσίασε καθόλου, αλλά από ψηλά ήταν πανέμορφα! Παρότι το γκρουπ μας ήταν μικρό, λίγοι ήταν αυτοί που ανέβηκαν τις κορφές των δύο αμμόλοφων. Όχι ότι ήταν παιχνιδάκι η ανάβαση, υπήρχε άλλωστε και η δυσκολία του υψομέτρου για τους μη εγκλιματισμένους, αλλά ήταν κρίμα που έχασαν το όλο θέαμα κάποιοι. Ακόμη πιο κρίμα ήταν που μείναμε τόσο λίγο, αλλά υποτίθεταιπως βιαζόμασταν για να προλάβουμε το ηλιοβασίλεμα.
Η επόμενη στάση ήταν το Tres Marias, δηλαδή μια καθαρά στάση πρωτοκόλλου του κώλου, ένας σχηματισμός με τρεις κολωνίτσες από άμμο, ευτυχώς μείναμε ελάχιστα λεπτά, όσα χρειάστηκαν δυο Κολομβιανές για να ρίξουν μια ευγενή χυλόπιτα στο Μαξ και αναχωρήσαμε για το Αμφιθέατρο, που είναι αρκετά εντυπωσιακό, ειδικά όπως άρχισε να μειώνεται το φυσικό φως. Χάρηκα που άρεσε πολύ στα παιδιά, η αλήθεια είναι πως για μένα ήταν λιγότερο εντυπωσιακό, ερχόμενος από Περού και Βολιβία με τα σαφώς ανώτερα τοπία (επέμενα μάλιστα τα παιδιά να έρθουν εκεί ή έστω να περνούσαμε τα σύνορα και να επισκεπτόμασταν το Ουγιούνι και τις ερήμους από τη βολιβιάνικη πλευρά, αλλά ο Χ ήταν ανένδοτος πως σε φτωχές και χωρίς υποδομές χώρες δε θα ερχόταν).
Ακολούθησε η Κοιλάδα του Θανάτου, που ήταν ένα μάλλον διαστημικό τοπίο, αλλά ο Μαξ ξαφνικά άλλαξε γνώμη, μας άλλαξε κατεύθυνση, είπε να περπατήσουμε πιο γρήγορα και να αφήσουμε τις στάσεις για να μη χάσουμε το ηλιοβασίλεμα... για να καταλήξει να μας αφήνει για 15’ σε στάση κατουρήματος, όταν αυτό μπορούσε να γίνει πανεύκολα κι εκεί που θα πηγαίναμε για το ηλιοβασίλεμα. ‘Οπου όταν φτάσαμε ο Μαξ κατανάλωσε... μισή ώρα στο να ανοίξει ένα μπουκάλι σαμπάνιας και να κάνει ανόητες προπόσεις, πραγματικά γελοίος.
Εν τέλει πάντως, το ηλιοβασίλεμα ήταν όμορφο, όπως και το σημείο με το βράχο της πανοραμικής θέας, με το χρώμα των Άνδεων απέναντι να αλλάζει καθώς εξαφανιζόταν ο ήλιος. Ήπιαμε το ποτηράκι της σαμπάνιας μας, ο Χ -που είναι σοβαρό φωτογράφος- οργίασε με τα φίλτρα και τους φακούς του, κάναμε το χαβαλέ μας κι επιστρέψαμε για το Σαν Πέδρο, όπου είπαμε να φάμε ένα ακριβούτσικο γεύμα στο La Casona, μιας που γιόρταζε ο Χ. Ήμασταν τυχεροί κι έφυγε ο σπαστικός πιανίστας με το που σκάσαμε μύτη κι απολαύσαμε ένα εξαιρετικό γεύμα, το choclo μου ήταν πάρα πολύ καλό. Γενικώς το Σαν Πέδρο για τουριστοχώρι έχει πολύ καλή γαστρονομία. Το Σαν Πέδρο είναι πολύ όμορφο το βράδυ, οπότε ευχαριστηθήκαμε την απογευματινή μας βόλτα ενώ κι η Latam αποφάσισε να κάνει δώρο στο Χ, αφού μετά από άλλη μια αλληλουχία τηλεφώνων όπου μου έσπασαν τα νεύρα με την ανικανότητά τους (είμαι σίγουρος πως κάνουν test IQ και προσλαμβάνουν όσους κόβονται για το τηλεφωνικό τους κέντρο, δεν υπάρχει άλλη περίπτωση), μου είπαν πως η βαλίτσα εντοπίστηκε και θα έφτανε την επομένη. Και καλά...