Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.218
- Likes
- 55.379
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Σχεδιασμός
- Προσδοκίες
- Βόρειο Περού
- Photos Βόρειο Περού
- Βόρειο Περού II
- Photos Βόρειο Περού II
- Βόρειο Περού III
- Photos Βόρειο Περού III
- Βόρειο Περού IV
- Photos Βόρειο Περού IV
- Cuelap
- Photos Cuelap
- Βόρειο Περού V
- Photos Βόρειο Περού V
- Βόρειο Περού VI
- Photos Β.Περου by Krekouzas
- Αξιολόγηση 1ου μέρους – Βόρειο Περού
- Τreks σε χαμένες πόλεις, Κούσκο κ περίχωρα
- Photos Cuzco
- Trek Περού
- Photos Trek Περού
- Trek Περού II
- Photos Trek Περού II
- Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Photos Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Τρέκ Περού ΙV
- Photos Τρέκ Περού ΙV
- Τρέκ Περού V
- Photos Τρέκ Περού V
- Μάτσου Πίτσου
- Photos Μάτσου Πίτσου
- Cuzco II
- Photos Cuzco II
- Choquequirao Τρεκ
- Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Rainbow Mountain
- Photos Rainbow Mountain
- Αξιολόγηση 2ου μέρους
- Top 5 by krekouzas
- The White Rock
- Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Photos Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Διαδρομή προς Iskanwaya
- Photos Διαδρομή προς Iskanwaya
- Iskanwaya
- Photos Iskanwaya
- Salar De Uyuni
- Photos Salar De Uyuni
- Laguna Colorada
- Photos Laguna Colorada
- Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Photos Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Διαδρομή Προς Tupiza
- Photos Διαδρομή προς Tupiza
- Potosi-Sucre
- Photos Potosi-Sucre
- Santa Cruz
- Photos Santa Cruz
- Top 5 Bolivia by Krekouzas
- Samaipata - Vallegrande
- Photos Samaipata - Vallegrande
- Βολιβιανά ΑΤΜs
- Misiones
- Photos Misiones
- Santa Cruz la Vieja
- Photos Santa Cruz la Vieja
- Torata
- Photos Torata
- Αξιολόγηση Βολιβία
- Κεντρικές Άνδεις
- Photos Κεντρικές Άνδεις
- Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Photos Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Vilcashuaman
- Photos Vilcashuaman
- Quinua-Lima
- Photos Quinua-Lima
- Αξιολόγηση 4ου μέρους
- Ushuaia
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική
- Photos Ανταρκτική
- Ανταρκτική ΙΙ
- Photos Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική ΙIΙ
- Photos Ανταρκτική ΙIΙ
- Ανταρκτική ΙV
- Photos Ανταρκτική ΙV
- Ανταρκτική V
- Photos Ανταρκτική V
- Ανταρκτική VI
- Photos Ανταρκτική VI
- Back to Ushuaia
- Last Day Ushuaia
- Αξιολόγηση Ανταρκτική
- Σαντιάγκο
- Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Photos Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Σαν Πεδρο Ατακάμα II
- Σαν Πεδρο Ατακάμα III
- Σαν Πεδρο Ατακάμα IV
- Επιστροφή στο Σαντιάγκο
- Perito Moreno
- Photos Perito Moreno
- Torres del Paine
- Photos Torres del Paine
- Latam
- Παταγονία
- Photos Παταγονία
- Παταγονία ΙΙ
- Παταγονία ΙΙI
- Παταγονία ΙV
- Photos Παταγονία ΙV
- Οινογνωσία
- Βίνια Ντελ Μαρ - Βαλπαραϊσο
- Αξιολόγηση Χιλής
- Βαθμολογία - Αποτίμηση
- Τοπ 15 Εικόνων
ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ
ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΝΔΕΙΣ, ΑΠΟ ΤΟ HUANUCO ΣΤΟ AYACUCHO
Ξεκίνησα για το αεροδρόμιο Viru Viru της Σάντα Κρους στις 5.30 το πρωί, αγνοώντας ότι από το ίδιο αεροδρόμιο πριν από λίγες ώρες είχε απογειωθεί η μοιραία πτήση μιας βραζιλιάνικης ομάδας ποδοσφαίρου που, λόγω της διασημότητας των επιβατών της (γιατί κατά τ’άλλα business as usual, τα αεροπορικά δυστυχήματα είναι αρκετά συχνά στη Βολιβία), θα έκανε το γύρο του κόσμου και θα γέμιζε το μέιλ μου με μηνύματα αγωνίας από φίλους και γνωστούς (τελικά μάλλον καλά είμαι).
Την πτήση για τη Λίμα την έκλεισα με τα μίλια της υπεργεναιόδωρης Avianca κι επειδή δε βρήκα στην οικονοομική θέση, πέταξα business. Άτσα και μεγαλεία ο βλάχος! Στο αεροδρόμιο άραξα με το ίντερνετ των Starbucks που δικαιούμουν χάρη στο γιαουρτάκι που αγόρασα, για να σκοτώσω λίγες ωρίτσες πριν πάρω την πτήση της Star Peru για το Huanuco, απ’οπου θα ξεκινούσε η δεκαήμερη περιπέτειά μου στο δρόμο για το Αγιακούτσο (τελικά αποφάσισα να το ονομάσω «κεντρικές Άνδεις»). Συμπαθής και οικονομική η Star Peru, με έβαλε στην 1Α... επιτέλους σήμερα φαίνεται ότι κατανοούν το status μου ως traveller extraordinaire οι αεροπορικές...
Από ψηλά αυτό που έβλεπα ήταν ξεροί λόφοι και μια καταπράσινη κοιλάδα ανάμεσά τους. Τέλος πάντων, δεν ερχόμουν για trekking, αλλά για ιστορικούς λόγους. Μπορεί το Huanuco να ήταν στη μέση του σημαντικότατου δρόμου των Ίνκας από την Καχαμάρκα για το Αγιακούτσο, αλλά τα αρχαιολογικά ευρήματα στην περιοχή ήταν πολύ πολύ παλαιότερα, οπότε είχα αποφασίσει να ξεκινήσω από εδώ την περιπλάνησή μου.
Το μικροσκοπικό αεροδρόμιο της πόλης των Άνδεων των περίπου 200.000 κατοίκων σε υψόμετρο περίπου 2.000 μέτρων είναι πολύ ιδιαίτερο: δεν υπάρχει χώρος αποσκευών, οι επιβάτες περιμένουν τις αποσκευές τους να μεταφερθούν χειρονακτικά (όλες, ακόμη κι ο δεκάκιλος σάκος μου δε θεωρήθηκε χειραποσκευή) κάτω από το δυνατό ήλιο σε ένα χώρο στάθμευσης. Αναρωτήθηκα τι γίνεται αν βρέχει και μου απάντησαν «ε, τότε βρεχόμαστε». Συμφώνησα με έναν συμπαθή τρικυκλίστα να με πάει κατευθείαν στο Kotosh για 6€, ώστε να επισκεφθώ τον ομώνυμο ναό. Στη διαδρομή διαπίστωσα πως πεζοδρόμια δεν υπάρχουν, η διαδρομή είναι γεμάτη λακούβες με λάσπη, κοτόπουλα πωλούνται στην κεντρική λεωφόρο όπου και σφάζονται επιτόπου και ένα στα δύο εστιατόρια είναι τα αμφιβόλου ποιότητος αλλά αναμφισβήτητης ποσότητος chifa, τα κινέζικα εστιατόρια που έφερε η διαχρονική μετανάστευση από τη (γειτονική σχετικά, απέναντι είναι) Κίνα. Χαώδης, βρώμικη, αυθεντική και καθόλου φτιασιδωμένη πόλη το Huanuco. A, επιτέλους, το Περού που αγάπησα!
Για το Kotosh ήξερα τα εξής: Πρόκειτα για ναό ηλικία τεσσάρων χιλιάδων ετών κι εδώ είναι που βρέθηκε το αγαλματίδιο από λάσπη γνωστό ως «σταυρωμένα χέρια», που αποτελεί ένα από τα highlights του Αρχαιολογικού Μουσείου της Λίμα. Η είσοδος στον αρχαιολογικό χώρο, δια μέσου μιας γέφυρας που διασχίζουν και ντόπιοι για να πάνε στα σπίτια τους στο λόφο, ήταν ολίγον ρουστίκ αλλά πολύ χαριτωμένη, το δε εισιτήριο κόστιζε κάτι λιγότερο από 1€, ενδεικτικό ότι βρισκόμαστε πολύ μακριά από τα συνήθη τουριστικά μονοπάτια. Προσέλαβα την τοπική ξεναγό-μινιατούρα (έτσι κι αλλιώς άλλοι επισκέπτες δεν υπήρχαν, οπότε ήταν διαθέσιμη) και ξεκινήσαμε την περιπλάνηση στο χώρο.
Το πρώτο που εντυπωσιάζει είναι η ηλικία του μνημείου: 4.200 χρόνια ιστορίας μετράει το κατώτερο κομμάτι του ναού, πάνω από το οποίο κτίστηκαν οι μεταγενέστεροι. Οι αρχαιολογικές εργασίες γίνονται από Ιάπωνες (άλλη μια χώρα με ισχυρή μειονότητα και πολύ δυνατούς δεσμούς με το Περού), οι οποίοι έφεραν το παλαιότερο κομμάτι του ναού στην επιφάνεια, κι άφησαν τα –ας τα πούμε νεότερα- πιο κάτω σε μια κίνηση που εμένα με ενθουσιάζει, αλλά είμαι σίγουρος πως κάνει άλλους αρχαιολόγους να ανατριχιάζουν. Ο ναός είναι απλός, αλλά λίγο η ατμόσφαιρα του περιρρέοντος χώρου, λίγο το βάρος της ιστορίας, λίγο το ότι βλέπεις ακριβώς το σημείο όπου βρέθηκαν τα σταυρωμένα χέρια (το κοσμεί ένα αντίγραφο), η πρόκληση του θαυμασμού επιτυγχάνεται εύκολα χάρη και στις επεξηγήσεις περί της κουλτούρας της δυαδικότητας στις Άνδεις, που κληρονομήθηκε από τον έναν πολιτισμό στον άλλον. Μπορεί να έχει ολοκληρωθεί μόλις το 15% των ανασκαφών, αλλά η ξεναγός με πληροφόρησε πως μόλις τον προηγούμενο μήνα είχαν έρθει οι Γιαπωνέζοι για να ετοιμάσουν τις ανασκαφές για το 2018 που θα είναι σε μεγάλη κλίμακα, προφανώς μετά την περίοδο των βροχών.
Κοντά στο ναό υπάρχει ένα σεμνό μουσείο με λιγοστά αλλά ενδιαφέροντα εκθέματα και την υποχρεωτική μακέτα, ενώ πιο πέρα ο επισκέπτης μπορεί να δοκιμάσει ένα φοβερό φυσικό μικρόφωνο, δηλαδή μια αρχαία πέτρα που μόλις πατήσεις πάνω της η δύναμη του ήχου της φωνής του πολλαπλασιάζεται, χάρη σε ένα μαγνητικό πεδίο που μάλιστα δεν προκαλεί καθόλου ηχώ, θυμίζοντας τα «φυσικά μεγάφωνα» του Tiahuanako στη Βολιβία (που είναι και ανάλογης ηλικίας). Η περιοχή διαθέτει και σπηλαιογραφίες χιλιάδων ετών και γενικώς για μανιακούς της αρχαιολογίας έχει πολύ ψωμί.
Ικανοποιημένος από την επίσκψη μπήκα στην... κλούβ ενός τρικύκλου και κατευθύνθηκα για την πόλη, όπου η λόρδα μου με οδήγησε σε μια chifa εντελώς cult, όπου η κουζίνα δεν είχε ανοίξει ακόμη, με άφησαν όμως να γράψω το ημερολόγιό μου μέχρι να μπορέσουν να μου σερβίρουν ένα θεόρατο πιάτο από λαχανικά με ρύζι και απίστευτες ποσότητες κοτόπουλου με «κινέζικη σάλτσα», υπό το φως νέον, ηχητική επένδυση παραδοσιακής μουσικής των Άνδεων στη διαπασών (α-για-γιαιιιι, γιατί με παράτησες, α-για-για-γιάαααι) και τη μαγείρισσα να ξεσκατίζει το μωρο της στο διπλανό τραπέζι. Αγαπάμε Περού λέμε!
Έσκασα με το νόστιμο γεύμα των 2€ και κατευθύνθηκα για ένα ξενοδοχειάκι, του οποίου ο ιδιοκτήτης είχε ενδιαφέρουσα άποψη για το Φιντέλ: «ένας δικτάτορας που πέθανε ζάμπλουτος, όπως όλοι». Για 10€ το δωματιάκι ήταν άψογο, το ίντερνετ γρήγορο, το ζεστό νερό καταρρακτώδες και ήμουν μόλις τέσσερα τετράγωνα από την πλατεία, τι άλλο να ζητήσει κανείς;
Αφού καθησύχασα φίλους και γνωστούς ότι για να είμαι συνδεδεμένος μάλλον δεν ήμουν στη μοιραία πτήση επειεδή επιπλέον μάλλον δεν είμαι και βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής, είπα να πάω να δω και την κεντρική πλατεία της συμπαθούς πόλης. Παρότι αργά, τα μαγαζάκια ήταν όλα ανοιχτά, οι κυριούλες πουλούσαν χυμό στους δρόμους, τσάκισα κι ένα παγωτάκι (ε, ας πάρω και κανένα κιλό, δεν είναι ότι θα βγω και σύντομα ραντεβού με καμιά μοντέλα... ή μήπως όχι; ) και είδα μια φοβερή συναυλία όπου το εξαιρετικό συγκρότημα συνδύαζε ροκ και μουσική των Άνδεων (φλάουτα, ηλεκτρικές κιθάρες και σαξόφωνα σε άψογη συνεργασία) καθώς και άλλη μια ειρηνική διαδήλωση των πανεπιστημιακών καθηγητών, με κεράκια και καθιστική διαμαρτυρία. Όμορφο το Huanuco, ας δούμε τι θα δούμε αύριο...
ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΝΔΕΙΣ, ΑΠΟ ΤΟ HUANUCO ΣΤΟ AYACUCHO
Ξεκίνησα για το αεροδρόμιο Viru Viru της Σάντα Κρους στις 5.30 το πρωί, αγνοώντας ότι από το ίδιο αεροδρόμιο πριν από λίγες ώρες είχε απογειωθεί η μοιραία πτήση μιας βραζιλιάνικης ομάδας ποδοσφαίρου που, λόγω της διασημότητας των επιβατών της (γιατί κατά τ’άλλα business as usual, τα αεροπορικά δυστυχήματα είναι αρκετά συχνά στη Βολιβία), θα έκανε το γύρο του κόσμου και θα γέμιζε το μέιλ μου με μηνύματα αγωνίας από φίλους και γνωστούς (τελικά μάλλον καλά είμαι).
Την πτήση για τη Λίμα την έκλεισα με τα μίλια της υπεργεναιόδωρης Avianca κι επειδή δε βρήκα στην οικονοομική θέση, πέταξα business. Άτσα και μεγαλεία ο βλάχος! Στο αεροδρόμιο άραξα με το ίντερνετ των Starbucks που δικαιούμουν χάρη στο γιαουρτάκι που αγόρασα, για να σκοτώσω λίγες ωρίτσες πριν πάρω την πτήση της Star Peru για το Huanuco, απ’οπου θα ξεκινούσε η δεκαήμερη περιπέτειά μου στο δρόμο για το Αγιακούτσο (τελικά αποφάσισα να το ονομάσω «κεντρικές Άνδεις»). Συμπαθής και οικονομική η Star Peru, με έβαλε στην 1Α... επιτέλους σήμερα φαίνεται ότι κατανοούν το status μου ως traveller extraordinaire οι αεροπορικές...
Από ψηλά αυτό που έβλεπα ήταν ξεροί λόφοι και μια καταπράσινη κοιλάδα ανάμεσά τους. Τέλος πάντων, δεν ερχόμουν για trekking, αλλά για ιστορικούς λόγους. Μπορεί το Huanuco να ήταν στη μέση του σημαντικότατου δρόμου των Ίνκας από την Καχαμάρκα για το Αγιακούτσο, αλλά τα αρχαιολογικά ευρήματα στην περιοχή ήταν πολύ πολύ παλαιότερα, οπότε είχα αποφασίσει να ξεκινήσω από εδώ την περιπλάνησή μου.
Το μικροσκοπικό αεροδρόμιο της πόλης των Άνδεων των περίπου 200.000 κατοίκων σε υψόμετρο περίπου 2.000 μέτρων είναι πολύ ιδιαίτερο: δεν υπάρχει χώρος αποσκευών, οι επιβάτες περιμένουν τις αποσκευές τους να μεταφερθούν χειρονακτικά (όλες, ακόμη κι ο δεκάκιλος σάκος μου δε θεωρήθηκε χειραποσκευή) κάτω από το δυνατό ήλιο σε ένα χώρο στάθμευσης. Αναρωτήθηκα τι γίνεται αν βρέχει και μου απάντησαν «ε, τότε βρεχόμαστε». Συμφώνησα με έναν συμπαθή τρικυκλίστα να με πάει κατευθείαν στο Kotosh για 6€, ώστε να επισκεφθώ τον ομώνυμο ναό. Στη διαδρομή διαπίστωσα πως πεζοδρόμια δεν υπάρχουν, η διαδρομή είναι γεμάτη λακούβες με λάσπη, κοτόπουλα πωλούνται στην κεντρική λεωφόρο όπου και σφάζονται επιτόπου και ένα στα δύο εστιατόρια είναι τα αμφιβόλου ποιότητος αλλά αναμφισβήτητης ποσότητος chifa, τα κινέζικα εστιατόρια που έφερε η διαχρονική μετανάστευση από τη (γειτονική σχετικά, απέναντι είναι) Κίνα. Χαώδης, βρώμικη, αυθεντική και καθόλου φτιασιδωμένη πόλη το Huanuco. A, επιτέλους, το Περού που αγάπησα!
Για το Kotosh ήξερα τα εξής: Πρόκειτα για ναό ηλικία τεσσάρων χιλιάδων ετών κι εδώ είναι που βρέθηκε το αγαλματίδιο από λάσπη γνωστό ως «σταυρωμένα χέρια», που αποτελεί ένα από τα highlights του Αρχαιολογικού Μουσείου της Λίμα. Η είσοδος στον αρχαιολογικό χώρο, δια μέσου μιας γέφυρας που διασχίζουν και ντόπιοι για να πάνε στα σπίτια τους στο λόφο, ήταν ολίγον ρουστίκ αλλά πολύ χαριτωμένη, το δε εισιτήριο κόστιζε κάτι λιγότερο από 1€, ενδεικτικό ότι βρισκόμαστε πολύ μακριά από τα συνήθη τουριστικά μονοπάτια. Προσέλαβα την τοπική ξεναγό-μινιατούρα (έτσι κι αλλιώς άλλοι επισκέπτες δεν υπήρχαν, οπότε ήταν διαθέσιμη) και ξεκινήσαμε την περιπλάνηση στο χώρο.
Το πρώτο που εντυπωσιάζει είναι η ηλικία του μνημείου: 4.200 χρόνια ιστορίας μετράει το κατώτερο κομμάτι του ναού, πάνω από το οποίο κτίστηκαν οι μεταγενέστεροι. Οι αρχαιολογικές εργασίες γίνονται από Ιάπωνες (άλλη μια χώρα με ισχυρή μειονότητα και πολύ δυνατούς δεσμούς με το Περού), οι οποίοι έφεραν το παλαιότερο κομμάτι του ναού στην επιφάνεια, κι άφησαν τα –ας τα πούμε νεότερα- πιο κάτω σε μια κίνηση που εμένα με ενθουσιάζει, αλλά είμαι σίγουρος πως κάνει άλλους αρχαιολόγους να ανατριχιάζουν. Ο ναός είναι απλός, αλλά λίγο η ατμόσφαιρα του περιρρέοντος χώρου, λίγο το βάρος της ιστορίας, λίγο το ότι βλέπεις ακριβώς το σημείο όπου βρέθηκαν τα σταυρωμένα χέρια (το κοσμεί ένα αντίγραφο), η πρόκληση του θαυμασμού επιτυγχάνεται εύκολα χάρη και στις επεξηγήσεις περί της κουλτούρας της δυαδικότητας στις Άνδεις, που κληρονομήθηκε από τον έναν πολιτισμό στον άλλον. Μπορεί να έχει ολοκληρωθεί μόλις το 15% των ανασκαφών, αλλά η ξεναγός με πληροφόρησε πως μόλις τον προηγούμενο μήνα είχαν έρθει οι Γιαπωνέζοι για να ετοιμάσουν τις ανασκαφές για το 2018 που θα είναι σε μεγάλη κλίμακα, προφανώς μετά την περίοδο των βροχών.
Κοντά στο ναό υπάρχει ένα σεμνό μουσείο με λιγοστά αλλά ενδιαφέροντα εκθέματα και την υποχρεωτική μακέτα, ενώ πιο πέρα ο επισκέπτης μπορεί να δοκιμάσει ένα φοβερό φυσικό μικρόφωνο, δηλαδή μια αρχαία πέτρα που μόλις πατήσεις πάνω της η δύναμη του ήχου της φωνής του πολλαπλασιάζεται, χάρη σε ένα μαγνητικό πεδίο που μάλιστα δεν προκαλεί καθόλου ηχώ, θυμίζοντας τα «φυσικά μεγάφωνα» του Tiahuanako στη Βολιβία (που είναι και ανάλογης ηλικίας). Η περιοχή διαθέτει και σπηλαιογραφίες χιλιάδων ετών και γενικώς για μανιακούς της αρχαιολογίας έχει πολύ ψωμί.
Ικανοποιημένος από την επίσκψη μπήκα στην... κλούβ ενός τρικύκλου και κατευθύνθηκα για την πόλη, όπου η λόρδα μου με οδήγησε σε μια chifa εντελώς cult, όπου η κουζίνα δεν είχε ανοίξει ακόμη, με άφησαν όμως να γράψω το ημερολόγιό μου μέχρι να μπορέσουν να μου σερβίρουν ένα θεόρατο πιάτο από λαχανικά με ρύζι και απίστευτες ποσότητες κοτόπουλου με «κινέζικη σάλτσα», υπό το φως νέον, ηχητική επένδυση παραδοσιακής μουσικής των Άνδεων στη διαπασών (α-για-γιαιιιι, γιατί με παράτησες, α-για-για-γιάαααι) και τη μαγείρισσα να ξεσκατίζει το μωρο της στο διπλανό τραπέζι. Αγαπάμε Περού λέμε!
Έσκασα με το νόστιμο γεύμα των 2€ και κατευθύνθηκα για ένα ξενοδοχειάκι, του οποίου ο ιδιοκτήτης είχε ενδιαφέρουσα άποψη για το Φιντέλ: «ένας δικτάτορας που πέθανε ζάμπλουτος, όπως όλοι». Για 10€ το δωματιάκι ήταν άψογο, το ίντερνετ γρήγορο, το ζεστό νερό καταρρακτώδες και ήμουν μόλις τέσσερα τετράγωνα από την πλατεία, τι άλλο να ζητήσει κανείς;
Αφού καθησύχασα φίλους και γνωστούς ότι για να είμαι συνδεδεμένος μάλλον δεν ήμουν στη μοιραία πτήση επειεδή επιπλέον μάλλον δεν είμαι και βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής, είπα να πάω να δω και την κεντρική πλατεία της συμπαθούς πόλης. Παρότι αργά, τα μαγαζάκια ήταν όλα ανοιχτά, οι κυριούλες πουλούσαν χυμό στους δρόμους, τσάκισα κι ένα παγωτάκι (ε, ας πάρω και κανένα κιλό, δεν είναι ότι θα βγω και σύντομα ραντεβού με καμιά μοντέλα... ή μήπως όχι; ) και είδα μια φοβερή συναυλία όπου το εξαιρετικό συγκρότημα συνδύαζε ροκ και μουσική των Άνδεων (φλάουτα, ηλεκτρικές κιθάρες και σαξόφωνα σε άψογη συνεργασία) καθώς και άλλη μια ειρηνική διαδήλωση των πανεπιστημιακών καθηγητών, με κεράκια και καθιστική διαμαρτυρία. Όμορφο το Huanuco, ας δούμε τι θα δούμε αύριο...