Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.218
- Likes
- 55.379
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Σχεδιασμός
- Προσδοκίες
- Βόρειο Περού
- Photos Βόρειο Περού
- Βόρειο Περού II
- Photos Βόρειο Περού II
- Βόρειο Περού III
- Photos Βόρειο Περού III
- Βόρειο Περού IV
- Photos Βόρειο Περού IV
- Cuelap
- Photos Cuelap
- Βόρειο Περού V
- Photos Βόρειο Περού V
- Βόρειο Περού VI
- Photos Β.Περου by Krekouzas
- Αξιολόγηση 1ου μέρους – Βόρειο Περού
- Τreks σε χαμένες πόλεις, Κούσκο κ περίχωρα
- Photos Cuzco
- Trek Περού
- Photos Trek Περού
- Trek Περού II
- Photos Trek Περού II
- Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Photos Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Τρέκ Περού ΙV
- Photos Τρέκ Περού ΙV
- Τρέκ Περού V
- Photos Τρέκ Περού V
- Μάτσου Πίτσου
- Photos Μάτσου Πίτσου
- Cuzco II
- Photos Cuzco II
- Choquequirao Τρεκ
- Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Rainbow Mountain
- Photos Rainbow Mountain
- Αξιολόγηση 2ου μέρους
- Top 5 by krekouzas
- The White Rock
- Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Photos Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Διαδρομή προς Iskanwaya
- Photos Διαδρομή προς Iskanwaya
- Iskanwaya
- Photos Iskanwaya
- Salar De Uyuni
- Photos Salar De Uyuni
- Laguna Colorada
- Photos Laguna Colorada
- Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Photos Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Διαδρομή Προς Tupiza
- Photos Διαδρομή προς Tupiza
- Potosi-Sucre
- Photos Potosi-Sucre
- Santa Cruz
- Photos Santa Cruz
- Top 5 Bolivia by Krekouzas
- Samaipata - Vallegrande
- Photos Samaipata - Vallegrande
- Βολιβιανά ΑΤΜs
- Misiones
- Photos Misiones
- Santa Cruz la Vieja
- Photos Santa Cruz la Vieja
- Torata
- Photos Torata
- Αξιολόγηση Βολιβία
- Κεντρικές Άνδεις
- Photos Κεντρικές Άνδεις
- Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Photos Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Vilcashuaman
- Photos Vilcashuaman
- Quinua-Lima
- Photos Quinua-Lima
- Αξιολόγηση 4ου μέρους
- Ushuaia
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική
- Photos Ανταρκτική
- Ανταρκτική ΙΙ
- Photos Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική ΙIΙ
- Photos Ανταρκτική ΙIΙ
- Ανταρκτική ΙV
- Photos Ανταρκτική ΙV
- Ανταρκτική V
- Photos Ανταρκτική V
- Ανταρκτική VI
- Photos Ανταρκτική VI
- Back to Ushuaia
- Last Day Ushuaia
- Αξιολόγηση Ανταρκτική
- Σαντιάγκο
- Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Photos Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Σαν Πεδρο Ατακάμα II
- Σαν Πεδρο Ατακάμα III
- Σαν Πεδρο Ατακάμα IV
- Επιστροφή στο Σαντιάγκο
- Perito Moreno
- Photos Perito Moreno
- Torres del Paine
- Photos Torres del Paine
- Latam
- Παταγονία
- Photos Παταγονία
- Παταγονία ΙΙ
- Παταγονία ΙΙI
- Παταγονία ΙV
- Photos Παταγονία ΙV
- Οινογνωσία
- Βίνια Ντελ Μαρ - Βαλπαραϊσο
- Αξιολόγηση Χιλής
- Βαθμολογία - Αποτίμηση
- Τοπ 15 Εικόνων
Tελευταία μέρα με τα καγιάκ σήμερα, ήθελα να ρουφήξω όσο περισσότερες εικόνες μπορούσα. Το φύλλο πορείας που θυροκολλούσαν στο πλοίο καθημερινά ανακοίνωνε πως θα επισκεπτόμασταν το Cierva Cove Mikkelsen Harbor. Ό,τι κι αν σήμαιναν αυτά τα ονόματα, εγώ θα το απολάμβανα.
Αρχικά θα πηγαίναμε με τα καγιάκ στον αργεντίνικο σταθμό Primavera, όπου τα κύματα ήταν τα ψηλότερα που είχαμε δει, οπότε χρειάστηκε ένα step up στις δεξιότητές μας στο καγιάκ, που το έκανε πιο ενδιαφέρον. Δεν είδαμε κάτι καινούριο, αλλά ήταν η τελευταία φορά στο ταξίδι που είδα γαλάζια παγόβουνα, λεωφόρους πιγκουίνων και περπάτησα όσο πιο πολύ μπόρεσα, μέχρι που ξεπάγιασαν τα πόδια μου. Αντικειμενικά ήταν το πιο αδιάφορο landing, αλλά λίγοι πρέπει να το είδαν ως τέτοιο. Για τους περισσότερους ήταν η τελευταία φορά που πατούσαμε το πόδι μας στην ήπειρο.
Το απόγευμα αποφασίσαμε να έχουμε μια συνάντηση όλοι οι καγιάκερς στη ντίσκο, ένα get together που λένε και στο χωριό μου. Εκεί είναι που συνειδητοποίησα ότι η κρουαζιέρα τελείωνε, αφού οι επόμενες δυο μέρες θα ήταν ημέρες επιστροφής στην Αργεντινή. Τέρμα το καγιάκ, τα αστειάκια και η καθημερινή ρουτίνα του να βάζω τη στολή μου σιχτιρίζοντας. Είχε δέσει τόσο καλά το γκρουπ που πέρασαν τρεις ώρες χωρίς να το καταλάβουμε και είπαμε μετά το δείπνο να ξαναβρεθούμε. Περάσαμε όλο το βράδυ με κουβεντούλα, με τα πηγαδάκια να είναι μια βαβέλ ηλικιών και εθνικοτήτων. Καταπληκτικούς ανθρώπους γνώρισα στην κρουαζιέρα και ειδικά στο καγιάκ: ένα καταπληκτικό ζευγάρι από τη Βόρεια Καρολίνα ενός απίθανου 80χρονου σφίχτερμαν πρώην πρωταθλητή θαλάσσιου σκι και μιας καθηγήτριας πανεπιστημίου, μια Καναδέζα μηχανικό που πάσχιζε να φτιάξει οικονομικές αντλίες για πηγάδια που θα έφερναν νερό σε φτωχές κοινότητες της Αφρικής, τους καταπληκτικούς καθηγητές καγιάκ, το χαβαλετζή Καναδοκινέζο, το ζευγαράκι με την πρόταση γάμου στο κάμπινγκ. Μ’ έπιασε μια πρόωρη νοσταλγία που θα τελείωνε η όλη περιπέτεια, κι ας έμεναν δυο ολόκληρες μέρες ακόμη.
Το βράδυ διασχίσαμε το Drake Passage, υποτίθεται από τα χειρότερα περάσματα στον κόσμο με μυθικές θαλασσοταραχές, αλλά δεν κοιμηθήκαμε καθ΄λου άσχημα. Μιας που πια δεν υπήρχαν αποβιβάσεις, είχε διαλέξεις πάλι, όπως εκείνη του νεαρού γερμανού γεωλόγου για τις τεκτονικές κινήσεις και το πώς αυτές επηρεάζουν τις ... πολικές αρκούδες. Το βρήκα λίγο παρατραβηγμένο.
Στο πλοίο διεξήχθη και διαγωνισμός φωτογραφίας, οπότε υπέβαλλα κι εγώ τις δικές μου για την τιμή των όπλων, αφού γνώριζα πως οι πιθανότητες νίκης ήταν απειροελάχιστες. Το άλλο διαδικαστικό ήταν πως πριν παραδώσουμε τις στολές καγιάκ έπρεπε να κάνουμε ντους με αυτές, ούτως ώστε να παραδοθούν χωρίς αλάτια και η διαδικασία του να μπω στη ντουσιέρα με όλα αυτά τα συμπράγκαλα ψυχαγώγησε τα μάλα τον Τσαρλς.
Το χάιλάιτ της ημέρας ήταν μάλλον η διαλέξεις για τους πρώτους εξερευνητές και την κόντρα Scott και Shackleton, καταπληκτικό μάθημα ιστορίας, ενώ μας παρέδωσαν και τα πτυχία μας. Το δικό μου είχε και τα τρία αστεράκια, αφού είχα συμμετάσχει και στις τρεις έξτρα δραστηριότητες: το βούτηγμα στα παγωμένα νερά, το κάμπινγκ και φυσικά το καγιάκ.
Δεν ξέρω αν ήταν επειδή μελαγχόλησα που θα τελείωνε η κρουαζιέρα, αν είπα να περιδρομιάσω στα τελευταία γεύματα ή αν λόγω έλλειψης καγιάκ δεν έκαιγα θερμίδες, αλλά γουρούνιασα τις δυο τελευταίες μέρες. Μη έχοντας και πολλά να κάνουμε τη μέρα που περάσαμε στο Drake, είπαμε να δούμε μια ταινία με τον Τσαρλς στο DVD της καμπίνας μας, που αποδείχθηκε ελαττωματικό, οπότε πήγε στράφι η ημίωρη επιχειρηματολογία του Τσαρλς με καρτεσιανά επιχειρήματα για το ποια ταινία θα βλέπαμε. Εν τέλει τυχεροί ήμασταν, διότι αφού δεν είχαμε ταινία να δούμε, ο Τσαρλς με παρακάλεσε να κάτσω μαζί του εκείνο το βράδυ και να αξιολογήσω τι κοινωνικές του δεξιότητες όταν συνομιλούσε με τους υπολοίπους επιβαίνοντες. Ήταν πολύ ενδιαφέρον πείραμα, δεν ξαναείχα επαφή με το Asperger και μου έκανε μεγάλη εντύπωση από τη μία η αδυναμία του Τσαρλς να κατανοήσει τι από αυτά που έλεγε ήταν ελαφρώς προσβλητικό για τους συνομιλητές του και από την άλλη η συγκινητική του προσπάθεια να συγκρατείται και να είναι ευγενής. Εξαιρετική δομή επιχειρηματολογίας πάντως και καταπληκτικό χιούμορ, πολύ ενδιαφέρων άνθρωπος.
Η τελευταία μέρα στο πλοίο ήταν μέρα ανασκόπησης. Αρχικά οι καγιάκερς μαζευτήκαμε γιανα δούμε τα slides από τις φωτογραφίες μας, καθώς κι ένα βίντεο με time lapse που είχε επιμεληθεί η Τάρα με την go pro κάμερα που φορούσε. Στη συνέχεια δώσαμε το γραπτό feedback στο Σκοτ, που μας ζήτησε να κάνουμε και μια μίνι προφορική ανασκόπηση, επιλέγοντας την καλύτερη στιγμή του καθενός, που είχε πολύ ενδιαφέρον. Ίσως η πιο ενδιαφέρουσα αναφορά ήταν εκείνη του Carson που αφού ξεχώρισε το πεντάλεπτο σιωπής στο Paradise Bay, είπε πως “η ζωή δε μετριέται με το πόσα χρόνια έχεις ζήσει γενικώς, αλλά με το πόσες στιγμές βρισκόσουν πραγματικά εκεί που ήθελες, κάνοντας αυτό που ήθελεες, με αυτούς που ήθελες. Ε εγώ σε αυτό το ταξίδι έζησα πολύ”. Εγώ ζήτησα συγγνώμη για την ασχετίλα μου κι ευχαρίστησα τους πάντες για την υπομονή τους και γελάσαμε αρκετά με τις αρκετές κοτσάνες που έκανα ως παντελώς άσχετος.
Τις ομιλίες περί κλιματικής αλλαγής και γεωλογίας ομολογώ πως τις παράτησα. Πέρασα χρόνο με τα παιδιά, μεταξύ των οποίων και με κάτι συμπαθέστατες Πορτορικάνες, αλλά περισσότερο με τους καγιάκερς, με είχε πιάσει ήδη νοσταλγία. Η οποία εντάθηκε όταν το βράδυ, πέραν ενός πολύ αστείου βίντεο με τους πιο αστείους plungers, οι διοργανωτές μας έδειξαν ένα απίστευτα επαγγελματικό βίντεο 40 λεπτών με τις καλύτερες στιγμές από όλο το ταξίδι. Δεν έχω ιδέα πώς το έκαναν, θύμιζε επαγγελματική ταινία μεσαίου μήκους και μάλιστα για soundtrack είχαν το Time of Υour Life των Green Day, που ταίριαζε γάντι. Συγκινήθηκαν όλοι κι εγω δεν περίμενα ποτέ ότι θα νοσταλγούσα μια κρουαζιέρα (πού είσαι @Samion να με δεις, το παιδί της αλλαγής) πριν καν τελειώσει. Η βραδιά έκλεισε με τον πολύ αστείο Αμερικανό δάσκαλο που ραπάρισε πάλι ένα κομματάκι που είχε γράψει για το ταξίδι, με έναν συμπατριώτη του να κάνει τα ηχητικά εφέ, με τους στίχους να περιγράφουν μερικές από τις πιο διασκεδαστικές στιγμές του ταξιδιού.
Βγήκα στο κατάστρωμα πριν πέσω για τον τελευταίο μου ύπνο στο πλοίο και είδα τρία δελφίνια να ξεπροβάλλουν από το νερό, ενώ ακολουθώντας ένα περίεργο ήχο ανακάλυψα ότι σε κάποιο μικρό σαλόνι περίπου 15 Κινέζοι είχαν μαζευτεί και τραγουδούσαν κινέζικη όπερα, με εξαιρετικές φωνές. Αποφάσισα ότι θα μου έλειπαν όλα: τα καγιάκ, η παρέα, οι φαγητάρες, ο Τσαρλς, τα παγόβουνα, η μαγεία των χιονισμένων βουνών πάνω στο νερό.
Αλλά η κρουαζιέρα ήταν μόνο ένα μέρος του ταξιδιού. Είχα ακόμη δυο μέρες στην Ουσουάια και τη Γη του Πυρός και μετά θα ξεκινούσε ένα άλλο κεφάλαιο, η Χιλή με τις ερήμους, την Παταγονία, τα κρασάκια και φυσικά τον Χ και τον Α, συν την επιστροφή στο Περού για το τελευταίο κομμάτι. Είχα ακόμη πολλά να ζήσω και να δω...
Αρχικά θα πηγαίναμε με τα καγιάκ στον αργεντίνικο σταθμό Primavera, όπου τα κύματα ήταν τα ψηλότερα που είχαμε δει, οπότε χρειάστηκε ένα step up στις δεξιότητές μας στο καγιάκ, που το έκανε πιο ενδιαφέρον. Δεν είδαμε κάτι καινούριο, αλλά ήταν η τελευταία φορά στο ταξίδι που είδα γαλάζια παγόβουνα, λεωφόρους πιγκουίνων και περπάτησα όσο πιο πολύ μπόρεσα, μέχρι που ξεπάγιασαν τα πόδια μου. Αντικειμενικά ήταν το πιο αδιάφορο landing, αλλά λίγοι πρέπει να το είδαν ως τέτοιο. Για τους περισσότερους ήταν η τελευταία φορά που πατούσαμε το πόδι μας στην ήπειρο.
Το απόγευμα αποφασίσαμε να έχουμε μια συνάντηση όλοι οι καγιάκερς στη ντίσκο, ένα get together που λένε και στο χωριό μου. Εκεί είναι που συνειδητοποίησα ότι η κρουαζιέρα τελείωνε, αφού οι επόμενες δυο μέρες θα ήταν ημέρες επιστροφής στην Αργεντινή. Τέρμα το καγιάκ, τα αστειάκια και η καθημερινή ρουτίνα του να βάζω τη στολή μου σιχτιρίζοντας. Είχε δέσει τόσο καλά το γκρουπ που πέρασαν τρεις ώρες χωρίς να το καταλάβουμε και είπαμε μετά το δείπνο να ξαναβρεθούμε. Περάσαμε όλο το βράδυ με κουβεντούλα, με τα πηγαδάκια να είναι μια βαβέλ ηλικιών και εθνικοτήτων. Καταπληκτικούς ανθρώπους γνώρισα στην κρουαζιέρα και ειδικά στο καγιάκ: ένα καταπληκτικό ζευγάρι από τη Βόρεια Καρολίνα ενός απίθανου 80χρονου σφίχτερμαν πρώην πρωταθλητή θαλάσσιου σκι και μιας καθηγήτριας πανεπιστημίου, μια Καναδέζα μηχανικό που πάσχιζε να φτιάξει οικονομικές αντλίες για πηγάδια που θα έφερναν νερό σε φτωχές κοινότητες της Αφρικής, τους καταπληκτικούς καθηγητές καγιάκ, το χαβαλετζή Καναδοκινέζο, το ζευγαράκι με την πρόταση γάμου στο κάμπινγκ. Μ’ έπιασε μια πρόωρη νοσταλγία που θα τελείωνε η όλη περιπέτεια, κι ας έμεναν δυο ολόκληρες μέρες ακόμη.
Το βράδυ διασχίσαμε το Drake Passage, υποτίθεται από τα χειρότερα περάσματα στον κόσμο με μυθικές θαλασσοταραχές, αλλά δεν κοιμηθήκαμε καθ΄λου άσχημα. Μιας που πια δεν υπήρχαν αποβιβάσεις, είχε διαλέξεις πάλι, όπως εκείνη του νεαρού γερμανού γεωλόγου για τις τεκτονικές κινήσεις και το πώς αυτές επηρεάζουν τις ... πολικές αρκούδες. Το βρήκα λίγο παρατραβηγμένο.
Στο πλοίο διεξήχθη και διαγωνισμός φωτογραφίας, οπότε υπέβαλλα κι εγώ τις δικές μου για την τιμή των όπλων, αφού γνώριζα πως οι πιθανότητες νίκης ήταν απειροελάχιστες. Το άλλο διαδικαστικό ήταν πως πριν παραδώσουμε τις στολές καγιάκ έπρεπε να κάνουμε ντους με αυτές, ούτως ώστε να παραδοθούν χωρίς αλάτια και η διαδικασία του να μπω στη ντουσιέρα με όλα αυτά τα συμπράγκαλα ψυχαγώγησε τα μάλα τον Τσαρλς.
Το χάιλάιτ της ημέρας ήταν μάλλον η διαλέξεις για τους πρώτους εξερευνητές και την κόντρα Scott και Shackleton, καταπληκτικό μάθημα ιστορίας, ενώ μας παρέδωσαν και τα πτυχία μας. Το δικό μου είχε και τα τρία αστεράκια, αφού είχα συμμετάσχει και στις τρεις έξτρα δραστηριότητες: το βούτηγμα στα παγωμένα νερά, το κάμπινγκ και φυσικά το καγιάκ.
Δεν ξέρω αν ήταν επειδή μελαγχόλησα που θα τελείωνε η κρουαζιέρα, αν είπα να περιδρομιάσω στα τελευταία γεύματα ή αν λόγω έλλειψης καγιάκ δεν έκαιγα θερμίδες, αλλά γουρούνιασα τις δυο τελευταίες μέρες. Μη έχοντας και πολλά να κάνουμε τη μέρα που περάσαμε στο Drake, είπαμε να δούμε μια ταινία με τον Τσαρλς στο DVD της καμπίνας μας, που αποδείχθηκε ελαττωματικό, οπότε πήγε στράφι η ημίωρη επιχειρηματολογία του Τσαρλς με καρτεσιανά επιχειρήματα για το ποια ταινία θα βλέπαμε. Εν τέλει τυχεροί ήμασταν, διότι αφού δεν είχαμε ταινία να δούμε, ο Τσαρλς με παρακάλεσε να κάτσω μαζί του εκείνο το βράδυ και να αξιολογήσω τι κοινωνικές του δεξιότητες όταν συνομιλούσε με τους υπολοίπους επιβαίνοντες. Ήταν πολύ ενδιαφέρον πείραμα, δεν ξαναείχα επαφή με το Asperger και μου έκανε μεγάλη εντύπωση από τη μία η αδυναμία του Τσαρλς να κατανοήσει τι από αυτά που έλεγε ήταν ελαφρώς προσβλητικό για τους συνομιλητές του και από την άλλη η συγκινητική του προσπάθεια να συγκρατείται και να είναι ευγενής. Εξαιρετική δομή επιχειρηματολογίας πάντως και καταπληκτικό χιούμορ, πολύ ενδιαφέρων άνθρωπος.
Η τελευταία μέρα στο πλοίο ήταν μέρα ανασκόπησης. Αρχικά οι καγιάκερς μαζευτήκαμε γιανα δούμε τα slides από τις φωτογραφίες μας, καθώς κι ένα βίντεο με time lapse που είχε επιμεληθεί η Τάρα με την go pro κάμερα που φορούσε. Στη συνέχεια δώσαμε το γραπτό feedback στο Σκοτ, που μας ζήτησε να κάνουμε και μια μίνι προφορική ανασκόπηση, επιλέγοντας την καλύτερη στιγμή του καθενός, που είχε πολύ ενδιαφέρον. Ίσως η πιο ενδιαφέρουσα αναφορά ήταν εκείνη του Carson που αφού ξεχώρισε το πεντάλεπτο σιωπής στο Paradise Bay, είπε πως “η ζωή δε μετριέται με το πόσα χρόνια έχεις ζήσει γενικώς, αλλά με το πόσες στιγμές βρισκόσουν πραγματικά εκεί που ήθελες, κάνοντας αυτό που ήθελεες, με αυτούς που ήθελες. Ε εγώ σε αυτό το ταξίδι έζησα πολύ”. Εγώ ζήτησα συγγνώμη για την ασχετίλα μου κι ευχαρίστησα τους πάντες για την υπομονή τους και γελάσαμε αρκετά με τις αρκετές κοτσάνες που έκανα ως παντελώς άσχετος.
Τις ομιλίες περί κλιματικής αλλαγής και γεωλογίας ομολογώ πως τις παράτησα. Πέρασα χρόνο με τα παιδιά, μεταξύ των οποίων και με κάτι συμπαθέστατες Πορτορικάνες, αλλά περισσότερο με τους καγιάκερς, με είχε πιάσει ήδη νοσταλγία. Η οποία εντάθηκε όταν το βράδυ, πέραν ενός πολύ αστείου βίντεο με τους πιο αστείους plungers, οι διοργανωτές μας έδειξαν ένα απίστευτα επαγγελματικό βίντεο 40 λεπτών με τις καλύτερες στιγμές από όλο το ταξίδι. Δεν έχω ιδέα πώς το έκαναν, θύμιζε επαγγελματική ταινία μεσαίου μήκους και μάλιστα για soundtrack είχαν το Time of Υour Life των Green Day, που ταίριαζε γάντι. Συγκινήθηκαν όλοι κι εγω δεν περίμενα ποτέ ότι θα νοσταλγούσα μια κρουαζιέρα (πού είσαι @Samion να με δεις, το παιδί της αλλαγής) πριν καν τελειώσει. Η βραδιά έκλεισε με τον πολύ αστείο Αμερικανό δάσκαλο που ραπάρισε πάλι ένα κομματάκι που είχε γράψει για το ταξίδι, με έναν συμπατριώτη του να κάνει τα ηχητικά εφέ, με τους στίχους να περιγράφουν μερικές από τις πιο διασκεδαστικές στιγμές του ταξιδιού.
Βγήκα στο κατάστρωμα πριν πέσω για τον τελευταίο μου ύπνο στο πλοίο και είδα τρία δελφίνια να ξεπροβάλλουν από το νερό, ενώ ακολουθώντας ένα περίεργο ήχο ανακάλυψα ότι σε κάποιο μικρό σαλόνι περίπου 15 Κινέζοι είχαν μαζευτεί και τραγουδούσαν κινέζικη όπερα, με εξαιρετικές φωνές. Αποφάσισα ότι θα μου έλειπαν όλα: τα καγιάκ, η παρέα, οι φαγητάρες, ο Τσαρλς, τα παγόβουνα, η μαγεία των χιονισμένων βουνών πάνω στο νερό.
Αλλά η κρουαζιέρα ήταν μόνο ένα μέρος του ταξιδιού. Είχα ακόμη δυο μέρες στην Ουσουάια και τη Γη του Πυρός και μετά θα ξεκινούσε ένα άλλο κεφάλαιο, η Χιλή με τις ερήμους, την Παταγονία, τα κρασάκια και φυσικά τον Χ και τον Α, συν την επιστροφή στο Περού για το τελευταίο κομμάτι. Είχα ακόμη πολλά να ζήσω και να δω...