Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.218
- Likes
- 55.379
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Σχεδιασμός
- Προσδοκίες
- Βόρειο Περού
- Photos Βόρειο Περού
- Βόρειο Περού II
- Photos Βόρειο Περού II
- Βόρειο Περού III
- Photos Βόρειο Περού III
- Βόρειο Περού IV
- Photos Βόρειο Περού IV
- Cuelap
- Photos Cuelap
- Βόρειο Περού V
- Photos Βόρειο Περού V
- Βόρειο Περού VI
- Photos Β.Περου by Krekouzas
- Αξιολόγηση 1ου μέρους – Βόρειο Περού
- Τreks σε χαμένες πόλεις, Κούσκο κ περίχωρα
- Photos Cuzco
- Trek Περού
- Photos Trek Περού
- Trek Περού II
- Photos Trek Περού II
- Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Photos Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Τρέκ Περού ΙV
- Photos Τρέκ Περού ΙV
- Τρέκ Περού V
- Photos Τρέκ Περού V
- Μάτσου Πίτσου
- Photos Μάτσου Πίτσου
- Cuzco II
- Photos Cuzco II
- Choquequirao Τρεκ
- Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Rainbow Mountain
- Photos Rainbow Mountain
- Αξιολόγηση 2ου μέρους
- Top 5 by krekouzas
- The White Rock
- Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Photos Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Διαδρομή προς Iskanwaya
- Photos Διαδρομή προς Iskanwaya
- Iskanwaya
- Photos Iskanwaya
- Salar De Uyuni
- Photos Salar De Uyuni
- Laguna Colorada
- Photos Laguna Colorada
- Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Photos Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Διαδρομή Προς Tupiza
- Photos Διαδρομή προς Tupiza
- Potosi-Sucre
- Photos Potosi-Sucre
- Santa Cruz
- Photos Santa Cruz
- Top 5 Bolivia by Krekouzas
- Samaipata - Vallegrande
- Photos Samaipata - Vallegrande
- Βολιβιανά ΑΤΜs
- Misiones
- Photos Misiones
- Santa Cruz la Vieja
- Photos Santa Cruz la Vieja
- Torata
- Photos Torata
- Αξιολόγηση Βολιβία
- Κεντρικές Άνδεις
- Photos Κεντρικές Άνδεις
- Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Photos Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Vilcashuaman
- Photos Vilcashuaman
- Quinua-Lima
- Photos Quinua-Lima
- Αξιολόγηση 4ου μέρους
- Ushuaia
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική
- Photos Ανταρκτική
- Ανταρκτική ΙΙ
- Photos Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική ΙIΙ
- Photos Ανταρκτική ΙIΙ
- Ανταρκτική ΙV
- Photos Ανταρκτική ΙV
- Ανταρκτική V
- Photos Ανταρκτική V
- Ανταρκτική VI
- Photos Ανταρκτική VI
- Back to Ushuaia
- Last Day Ushuaia
- Αξιολόγηση Ανταρκτική
- Σαντιάγκο
- Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Photos Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Σαν Πεδρο Ατακάμα II
- Σαν Πεδρο Ατακάμα III
- Σαν Πεδρο Ατακάμα IV
- Επιστροφή στο Σαντιάγκο
- Perito Moreno
- Photos Perito Moreno
- Torres del Paine
- Photos Torres del Paine
- Latam
- Παταγονία
- Photos Παταγονία
- Παταγονία ΙΙ
- Παταγονία ΙΙI
- Παταγονία ΙV
- Photos Παταγονία ΙV
- Οινογνωσία
- Βίνια Ντελ Μαρ - Βαλπαραϊσο
- Αξιολόγηση Χιλής
- Βαθμολογία - Αποτίμηση
- Τοπ 15 Εικόνων
Η θέα όμορφη ο καιρός καλός, μια υπέροχη μέρα ξεκινάει.
Πρώτη θέα του Choquequirao από μακριά.
Ψηλά η πόλη. Χαμηλά οι διαβαθμίσεις των Ίνκας για τις αγροτικές καλλιέργειες, σχεδόν κάθετα. Χωρίς κοιλάδες για να καλλιεργήσουν, αναγκάστηκαν να καλλιεργούν σε απίστευτες κλίσεις εδάφους.
Μαμαλάκηδες, τα έχω φτύσει...
Το καραβάνι με τα γαϊδουράκια και αλογάκια.
Ο τάφος του αδικοχαμένου αλογατά.
Βουνοκορφές... Πού πήγαν και την έφτιαξαν την πόλη τους οι άνθρωποι...
Είσοδος από τον αγροτικό τομέα... κοντεύουμε.
Απόπειρα πανοραμικής από την κεντρική πλατεία. Να πούμε ότι έχει γίνει ανασκαφή μόνο στο 40% των κτιρίων κι ότι οι ανασκαφές ξεκίνησαν μόλις τη δεκαετία του '70.
Σε πολύ καλή κατάσταση τα κτίρια.
Και ξεκινάει η κατάβαση για τον τομέα των λάμας.
Απίστευτα επαγγελματίας ο Χουάν. Είχε φέρει σχέδια και σκίτσα για να μας δείξει, πολύ διβασμένος, πάντα με όρεξη, ένιωθε αυτό που έκανε και γούσταρε. Στο τοπ-10 ξεναγών που έχω δει ποτέ. Σύντομα θα έχει δικό του πρακτορείο. Ζει στα προάστια του Κούσκο με τη Γιαπωνέζα (!) φίλη του και θα ξεκινήσει δικό του πρακτορείο τρέκκινγκ, ενώ σκοπεύουν να εγκατασταθούν σε κάποια μικρή ορεινή κοινότητα. Πολύ ξεχωριστός άνθρωπος, τα στοιχεία του στη διάθεση όπιοι πάει.
Ο τομέας των λάμας από απέναντι.
Στο βάθος θέα, από κάτω το χάος.
Θαύματα έκανε ένα ζευγάρι από απλές επιγονατίδες για τον Παναγιώτη, μετά από τόσες ώρες τρεκ ανεβοκατέβαινε τα σκαλιά, αγκομαχώντας βέβαια όπως όλοι.
Δεν ήθελα να φύγω από το χώρο...
Στιγμές ανάπαυσης και για τον Κώστα, που παρά τη φλεγμονή σε όλο του το πόδι δεν είπε κιχ, θάλασσα θετικής ενέργειας ο άνθρωπος.
Aπόπειρα πανοραμικής και πάλι.
Τρώγοντας μέσα στην πόλη.
Και μετά χουζούρεμα για λίγο, Κυριάκος σε snoozing mode.
Μεγάλη η ικανοποίηση, δεν κρύβεται.
Το Choquequirao από ψηλά.
Qolqas.
Επικές θέες.
Η επίπεδη επιφάνεια στο ύψωμα πάνω από την πόλη στο βάθος είναι η τελετουργική πλατφόρμα, ushnu. Εκεί θα βλέπαμε και το ηλιοβασίλεμα.
Κάποιες από τις οικίες.
Ο ήλιος σιγά σιγά άρχιζε να κρύβεται κι εμείς ήμασταν ολομόναχοι.
Σα δρυίδης είμαι με τον ίσκιο με το καπελάκι, αλλά δεν πειράζει, η ατμόσφαιρα είναι το βασικό.
Ο Κυριάκος έκανε και το διαλογισμό του.
Μαγεία...
Ο Χουάν κάνει τησπονδή του στη Μητέρα Γη.
H περουβιάνικη σημαία, μαζί αυτή του Tawantisuyu.
Θέα της πόλης από το ushnu.
Άρχισε να σκοτεινιάζει, ωρα να φύγουμε...
Έτοιμη η ομάδα με 5 μέλη πια. Ο Μάρκους μια χαρά έδεσε στο σύνολο. Του προτείναμε να έρθει στη σκηνή μας αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που ήθελε να είναι μόνος του. Μάλλον άκουγε και αυτά που λέγαμε στο Χουάν για τελετές μύησης
Η ταμπέλα στην αρχή της διαδρομής. Σε πολλά σημεία υπήρχαν και άλλες που έλεγαν το υπόλοιπο και κάποιος ή κάποιοι είχαν σβήσει σε όλες τον αριθμό με το υπόλοιπο της απόστασης μέχρι το μνημείο.
Στην αρχή ήταν τρομακτικά εύκολο.
Μέχρι που το έδαφος γινόταν πολύ απότομο. Πραγματικά ευτυχώς δεν έβρεχε. Θα ήταν τρομακτικά πιο δύσκολο και πιο επικίνδυνο.
Με φανταστική θέα
Και η γέφυρα ήταν κατά κάποιο τρόπο το σημείο επαφής του Yin με το Yang. Είτε πήγαινες είτε γυρνούσες θα ήταν το τέλος της ευκολης κατηφόρας και η αρχή της δύσκολης αναφόρας.
Εδώ ξαπωστάσαμε λίγο από τον ήλιο. Τρομερό που οι άνθρωποι ζουν εκεί χωρίς ρεύμα. Και ζουν χαρούμενοι, δεν δείχνουν να θέλουν να φύγουν από εκεί. Μέχρι πότε όμως?!?!
λίγο πριν το σημείο όπου θα κατασκηνώσουμε το βράδυ. Ο Γιώργος και εγώ είμασταν οι πιο αργοί σε αυτό το σημείο.
Το σημείο όπου λόγο πριν φτάσουμε υπήρχε ένας υποτυπωδης υπάλληλος που σου έλεγε να βάλεις μια υπογραφή και να γράψεις το όνομα σου να ξέρουν ποιος έχει πάει εκεί. Όχι όταν το προσπερνούν θα μας καταλάβαινε...
Φτάνοντας στην είσοδο και κεντρική πλατεία.
Ειναι πολύ πολύ δύσκολο να επιλέξω απλά λίγες φωτογραφίες. Το μέρος ήταν τόσο μαγικό και όμορφο. Και φαίνεται η χαρά στο Γιώργο καθώς καταιβαινουμε στην ναό το Λάμα!
Το πιο ψιλό σημείο ήταν το σημείο του ανακόντα. Και από εκεί και κάτω ξεκινούσαν τα λάμα.
Και από μακριά η θέα ήταν εκπληκτική.
Με θέα τα λάμα. Από μακριά φαίνεται και πόσο απότομα είναι τα σκαλιά. Είτε να τα ανέβεις είτε να τα κατέβεις ήθελε μεγάλη προσοχή. Εάν έπεφτες δεν θα σταματούσες παρά στο ποτάμι.
Ο Γιώργος πριν 20 χρόνια κατάφερε και κοιμήθηκε μέσα στο Μάτσου Πίτσου. Στην Ακρόπολη σίγουρα έχουν περάσει πολλές δεκαετίες που κάποιος το έκανε. Η σε οποιαδήποτε άλλο μνημείο. Εμείς και φάγαμε με την ησυχία μας το μεσημεριανό μας. Και τον υπνάκο μας πήραμε. Σίγουρα δεν θα το ξανά ζήσουμε. Once in a lifetime στιγμές. Ίσως η πιο σημαντική μέρα σε όλες τις 40 μέρες του ταξιδιού. Μαγεία!!!
Αυτή τη χαράδρα ή φαράγγι κατεβήκαμε και ανεβήκαμε.
Ο Παναγιώτης προτίμησε να πάρει έναν υπνάκο παραπάνω.
Η πρώτες βαθμίδες στην είσοδο από λίγο πιο ψηλά. Φαίνεται και η κλίση του βουνού πως είναι. Επίτευγμα το πως κατάφεραν σε μόλις 30 χρόνια να χτίσουν όλα αυτά και σε αρμονία με τη φύση.
και από ακόμη πιο ψηλά
Λίγο πριν τη δύση... Και το ηλιοβασίλεμα από εκείνο το σημείο! Συμμερίζομαι απολύτως τα αισθήματα του Γιώργου. Ευτυχία. Παρά την κούραση. 10 μέρες κόπωση περπάτημα σε αντίξοες συνθήκες. Σωματική καταπόνηση. Μα οι εικόνες που κρατήσαμε, το τι νιώσαμε εκεί, και το πόσο όλο αυτό επέδρασε μέσα μας είναι λίγο να περιγράφουν με λέξεις.
Στην κατασκήνωση πια μας επισκέφτηκαν ξανά τα σύννεφα.
Υπάρχει καλύτερη θέα; Η ενέργεια που παίρνεις από την Πάτσα Μάμα είναι μοναδική!
Οι 5 σωματοφύλακες!
Το ηλιοβασίλεμα λίγο πριν την τελετή.
Πρώτη θέα του Choquequirao από μακριά.
Ψηλά η πόλη. Χαμηλά οι διαβαθμίσεις των Ίνκας για τις αγροτικές καλλιέργειες, σχεδόν κάθετα. Χωρίς κοιλάδες για να καλλιεργήσουν, αναγκάστηκαν να καλλιεργούν σε απίστευτες κλίσεις εδάφους.
Μαμαλάκηδες, τα έχω φτύσει...
Το καραβάνι με τα γαϊδουράκια και αλογάκια.
Είσοδος από τον αγροτικό τομέα... κοντεύουμε.
Απόπειρα πανοραμικής από την κεντρική πλατεία. Να πούμε ότι έχει γίνει ανασκαφή μόνο στο 40% των κτιρίων κι ότι οι ανασκαφές ξεκίνησαν μόλις τη δεκαετία του '70.
Και ξεκινάει η κατάβαση για τον τομέα των λάμας.
Απίστευτα επαγγελματίας ο Χουάν. Είχε φέρει σχέδια και σκίτσα για να μας δείξει, πολύ διβασμένος, πάντα με όρεξη, ένιωθε αυτό που έκανε και γούσταρε. Στο τοπ-10 ξεναγών που έχω δει ποτέ. Σύντομα θα έχει δικό του πρακτορείο. Ζει στα προάστια του Κούσκο με τη Γιαπωνέζα (!) φίλη του και θα ξεκινήσει δικό του πρακτορείο τρέκκινγκ, ενώ σκοπεύουν να εγκατασταθούν σε κάποια μικρή ορεινή κοινότητα. Πολύ ξεχωριστός άνθρωπος, τα στοιχεία του στη διάθεση όπιοι πάει.
Ο τομέας των λάμας από απέναντι.
Θαύματα έκανε ένα ζευγάρι από απλές επιγονατίδες για τον Παναγιώτη, μετά από τόσες ώρες τρεκ ανεβοκατέβαινε τα σκαλιά, αγκομαχώντας βέβαια όπως όλοι.
Δεν ήθελα να φύγω από το χώρο...
Aπόπειρα πανοραμικής και πάλι.
Το Choquequirao από ψηλά.
Qolqas.
Κάποιες από τις οικίες.
Ο ήλιος σιγά σιγά άρχιζε να κρύβεται κι εμείς ήμασταν ολομόναχοι.
Σα δρυίδης είμαι με τον ίσκιο με το καπελάκι, αλλά δεν πειράζει, η ατμόσφαιρα είναι το βασικό.
Μαγεία...
H περουβιάνικη σημαία, μαζί αυτή του Tawantisuyu.
Θέα της πόλης από το ushnu.
Άρχισε να σκοτεινιάζει, ωρα να φύγουμε...
Έτοιμη η ομάδα με 5 μέλη πια. Ο Μάρκους μια χαρά έδεσε στο σύνολο. Του προτείναμε να έρθει στη σκηνή μας αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που ήθελε να είναι μόνος του. Μάλλον άκουγε και αυτά που λέγαμε στο Χουάν για τελετές μύησης

Η ταμπέλα στην αρχή της διαδρομής. Σε πολλά σημεία υπήρχαν και άλλες που έλεγαν το υπόλοιπο και κάποιος ή κάποιοι είχαν σβήσει σε όλες τον αριθμό με το υπόλοιπο της απόστασης μέχρι το μνημείο.

Στην αρχή ήταν τρομακτικά εύκολο.


Μέχρι που το έδαφος γινόταν πολύ απότομο. Πραγματικά ευτυχώς δεν έβρεχε. Θα ήταν τρομακτικά πιο δύσκολο και πιο επικίνδυνο.

Με φανταστική θέα

Και η γέφυρα ήταν κατά κάποιο τρόπο το σημείο επαφής του Yin με το Yang. Είτε πήγαινες είτε γυρνούσες θα ήταν το τέλος της ευκολης κατηφόρας και η αρχή της δύσκολης αναφόρας.


Εδώ ξαπωστάσαμε λίγο από τον ήλιο. Τρομερό που οι άνθρωποι ζουν εκεί χωρίς ρεύμα. Και ζουν χαρούμενοι, δεν δείχνουν να θέλουν να φύγουν από εκεί. Μέχρι πότε όμως?!?!



Το σημείο όπου λόγο πριν φτάσουμε υπήρχε ένας υποτυπωδης υπάλληλος που σου έλεγε να βάλεις μια υπογραφή και να γράψεις το όνομα σου να ξέρουν ποιος έχει πάει εκεί. Όχι όταν το προσπερνούν θα μας καταλάβαινε...

Φτάνοντας στην είσοδο και κεντρική πλατεία.




Ειναι πολύ πολύ δύσκολο να επιλέξω απλά λίγες φωτογραφίες. Το μέρος ήταν τόσο μαγικό και όμορφο. Και φαίνεται η χαρά στο Γιώργο καθώς καταιβαινουμε στην ναό το Λάμα!


Το πιο ψιλό σημείο ήταν το σημείο του ανακόντα. Και από εκεί και κάτω ξεκινούσαν τα λάμα.



Και από μακριά η θέα ήταν εκπληκτική.



Με θέα τα λάμα. Από μακριά φαίνεται και πόσο απότομα είναι τα σκαλιά. Είτε να τα ανέβεις είτε να τα κατέβεις ήθελε μεγάλη προσοχή. Εάν έπεφτες δεν θα σταματούσες παρά στο ποτάμι.
Ο Γιώργος πριν 20 χρόνια κατάφερε και κοιμήθηκε μέσα στο Μάτσου Πίτσου. Στην Ακρόπολη σίγουρα έχουν περάσει πολλές δεκαετίες που κάποιος το έκανε. Η σε οποιαδήποτε άλλο μνημείο. Εμείς και φάγαμε με την ησυχία μας το μεσημεριανό μας. Και τον υπνάκο μας πήραμε. Σίγουρα δεν θα το ξανά ζήσουμε. Once in a lifetime στιγμές. Ίσως η πιο σημαντική μέρα σε όλες τις 40 μέρες του ταξιδιού. Μαγεία!!!



Αυτή τη χαράδρα ή φαράγγι κατεβήκαμε και ανεβήκαμε.

Ο Παναγιώτης προτίμησε να πάρει έναν υπνάκο παραπάνω.

Η πρώτες βαθμίδες στην είσοδο από λίγο πιο ψηλά. Φαίνεται και η κλίση του βουνού πως είναι. Επίτευγμα το πως κατάφεραν σε μόλις 30 χρόνια να χτίσουν όλα αυτά και σε αρμονία με τη φύση.










Λίγο πριν τη δύση... Και το ηλιοβασίλεμα από εκείνο το σημείο! Συμμερίζομαι απολύτως τα αισθήματα του Γιώργου. Ευτυχία. Παρά την κούραση. 10 μέρες κόπωση περπάτημα σε αντίξοες συνθήκες. Σωματική καταπόνηση. Μα οι εικόνες που κρατήσαμε, το τι νιώσαμε εκεί, και το πόσο όλο αυτό επέδρασε μέσα μας είναι λίγο να περιγράφουν με λέξεις.







Στην κατασκήνωση πια μας επισκέφτηκαν ξανά τα σύννεφα.


Υπάρχει καλύτερη θέα; Η ενέργεια που παίρνεις από την Πάτσα Μάμα είναι μοναδική!




Οι 5 σωματοφύλακες!

Το ηλιοβασίλεμα λίγο πριν την τελετή.


