Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.218
- Likes
- 55.379
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Σχεδιασμός
- Προσδοκίες
- Βόρειο Περού
- Photos Βόρειο Περού
- Βόρειο Περού II
- Photos Βόρειο Περού II
- Βόρειο Περού III
- Photos Βόρειο Περού III
- Βόρειο Περού IV
- Photos Βόρειο Περού IV
- Cuelap
- Photos Cuelap
- Βόρειο Περού V
- Photos Βόρειο Περού V
- Βόρειο Περού VI
- Photos Β.Περου by Krekouzas
- Αξιολόγηση 1ου μέρους – Βόρειο Περού
- Τreks σε χαμένες πόλεις, Κούσκο κ περίχωρα
- Photos Cuzco
- Trek Περού
- Photos Trek Περού
- Trek Περού II
- Photos Trek Περού II
- Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Photos Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Τρέκ Περού ΙV
- Photos Τρέκ Περού ΙV
- Τρέκ Περού V
- Photos Τρέκ Περού V
- Μάτσου Πίτσου
- Photos Μάτσου Πίτσου
- Cuzco II
- Photos Cuzco II
- Choquequirao Τρεκ
- Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Rainbow Mountain
- Photos Rainbow Mountain
- Αξιολόγηση 2ου μέρους
- Top 5 by krekouzas
- The White Rock
- Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Photos Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Διαδρομή προς Iskanwaya
- Photos Διαδρομή προς Iskanwaya
- Iskanwaya
- Photos Iskanwaya
- Salar De Uyuni
- Photos Salar De Uyuni
- Laguna Colorada
- Photos Laguna Colorada
- Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Photos Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Διαδρομή Προς Tupiza
- Photos Διαδρομή προς Tupiza
- Potosi-Sucre
- Photos Potosi-Sucre
- Santa Cruz
- Photos Santa Cruz
- Top 5 Bolivia by Krekouzas
- Samaipata - Vallegrande
- Photos Samaipata - Vallegrande
- Βολιβιανά ΑΤΜs
- Misiones
- Photos Misiones
- Santa Cruz la Vieja
- Photos Santa Cruz la Vieja
- Torata
- Photos Torata
- Αξιολόγηση Βολιβία
- Κεντρικές Άνδεις
- Photos Κεντρικές Άνδεις
- Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Photos Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Vilcashuaman
- Photos Vilcashuaman
- Quinua-Lima
- Photos Quinua-Lima
- Αξιολόγηση 4ου μέρους
- Ushuaia
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική
- Photos Ανταρκτική
- Ανταρκτική ΙΙ
- Photos Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική ΙIΙ
- Photos Ανταρκτική ΙIΙ
- Ανταρκτική ΙV
- Photos Ανταρκτική ΙV
- Ανταρκτική V
- Photos Ανταρκτική V
- Ανταρκτική VI
- Photos Ανταρκτική VI
- Back to Ushuaia
- Last Day Ushuaia
- Αξιολόγηση Ανταρκτική
- Σαντιάγκο
- Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Photos Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Σαν Πεδρο Ατακάμα II
- Σαν Πεδρο Ατακάμα III
- Σαν Πεδρο Ατακάμα IV
- Επιστροφή στο Σαντιάγκο
- Perito Moreno
- Photos Perito Moreno
- Torres del Paine
- Photos Torres del Paine
- Latam
- Παταγονία
- Photos Παταγονία
- Παταγονία ΙΙ
- Παταγονία ΙΙI
- Παταγονία ΙV
- Photos Παταγονία ΙV
- Οινογνωσία
- Βίνια Ντελ Μαρ - Βαλπαραϊσο
- Αξιολόγηση Χιλής
- Βαθμολογία - Αποτίμηση
- Τοπ 15 Εικόνων
Ως συνήθως το σάκο μου τον έφτιαξα τελευταία στιγμή, δηλαδή 10 λεπτά πριν ξεκινήσουμε. Πάλι κοιμήθηκα ελάχιστα, ίσως τρεις ώρες. Ο νέος μας ξεναγός ο Juan φαίνεται πραγματικά άψογος, αν και με το υπόλοιπο staff δεν έχουε την ίδια επαφή... ίσως να αφήνουμε λιγότερα αέρια; Όνειρο απατηλό, ο Grimaldo μας κυνηγούσε για πολλές μέρες μετά...
Το τετράωρο της διαδρομής μέχρι το σημείο εκκίνησης του τρεκ για το Choquequirao ήταν μια καλή ευκαιρία για ύπνο, άλλωστε ως ενός σημείου την είχαμε ξανακάνει. Η διαφορά ήταν πως σε αυτή τη διαδρομή θα είχαμε μαζί μας κι άλλον έναν τουρίστα, ένα Γερμανό ονόματι Marcus, μας το πρότεινε το Dos Manos και δεν είπα όχι, οι Γερμανοί είναι φίλοι μας άλλωστε, ρωτήστε και τον Κρεκούζα.
Η άφιξη στην Cachora έγινε μετά από ένα αχρείαστο πρωινό, αλλά το σημείο εκκίνησης ήταν πραγματικά πανέμορφο. Είπαμε να μη φάμε και μεσημεριανό και χάσουε κι άλλο χρόνο και στις 13.15 ήμασταν έτοιμοι να ξεκινήσουμε κάτω από έναν καταγάλανο ουρανό, που –μετά τα χαλάζια, χιόνια, τις βροχές και τις αστραπές που έσκαγαν σε απόσταση βολής στο προηγούμενο τρεκ- ήταν από μόνο του λόγος να αισιοδοξούμε. Ο Έβερτ μας είχε πει πως αυτό το τρεκ θα ήταν αρκετά πιο δύσκολο από το προηγούμενο και αλήθεια είναι πως ξεκινήσαμε με μια πολύ απότομη κατηφόρα, η οποία έβγαινε όμως και σύντομα κατεβαίναμε σαν τρελοί τα ζιγκ ζαγκ, βλέποντας αραιά και πού ντόπιους πάνω σε γαϊδουράκια και μια πολύ όμορφη θέα, η οποία όμως δεν άλλαζε: για το Choquequirao πρακτικά αυτό που κάνει όποιος θέλει να το επισκεφθεί, είναι να κατέβει ένα βουνό μέχρι τη βάση του, να ανέβει ολόκληρο το απέναντι βουνό, να επισκεφθεί τον αρχαιολογικό χώρο και να ξανακάνει την ίδια διαδρομή προς τα πίσω. Πρόκειται δηλαδή για μια συνεχή και απότομη ανάβαση και κατάβαση, που λόγω της κλίσης του βουνού γίνεται σε ζιγκ ζαγκ. Ακριβώς επειδή ανεβαίνεις ή κατεβαίνεις το ίδιο βουνό ολόκληρη την ημέρα, η θέα δεν αλλάζει.
Κάπου πετύχαμε και μια ταραντούλα (ο Παναγιώτης έσκασε που δεν την είδε!), οι πέτρες γλιστρούσαν λίγο, αλλά δεν υπήρχε καμία ένδειξη για επικείμενη βροχή και πηγαίναμε πολύ γρήγορα, παρότι οι μπότες αποδείχθηκαν εντελώς άβολες και τις κουβαλούσα τελικώς στον ώμο μου. Ο Παναγιώτης ήταν η έκπληξη της ημέρας, αφού η απλή επιγονατίδα που πήρε έκανε θαύματα και φάνηκε να μην αντιμετωπίζει δυσκολίες, προς έκπληξη όλων¨μόλις δυο μέρες πριν σκεφτόταν να μην ακολουθήσει στο συγκεκριμένο τρεκ.
Κάναμε στάση σε ένα καμπ... ναι είχε και καμπ, το Choquequirao χωρίς να έχει πολλούς επισκέπτες είναι σαφώς πιο επισκέψιμο από τη Vilcabamba, όπου ο Χουάν μας είπε πως μας έμεναν πενηντα λεπτά μέχρι τη γέφυρα κι από την ώρα που θα περνούσαμε το ποτάμι, θα είχαμε δυο ώρες συνεχή ανάβαση. Λοιπόν η ανάβαση ήταν ΜΑΡΤΥΡΙΟ... κάθε βήμα κόστιζε πολλή προσπάθεια, τεράστια η κλίση, μονότονο το τοπίο, αλλά το γεγονός πως δεν έβρεχε ήταν πολύ θετικό, δε θέλω να ξέρω καν πώς είναι όταν βρέχει. Άρχισε να σκοτεινιάζει, είχε τουλάχιστον κι ένα αεράκι που μας δρόσιζε χωρίς να κάνι κρύο, τα ζιγκ ζαγκ ήταν ατελείωτα κι ο Χουάν μας έδινε κουράγιο... τελικά φτάσαμε όλοι, με εμένα τελευταίο. Έφτασα σε μια σκοτεινή κουζινίτσα μιας κυριούλας που είχε στήσει απλά δυο κατσαρόλες πάνω σε κάρβουνα στο βουνό και μαγειρεύει για όποιον (και αν) περνάει από κει. Υπήρχε δηλαδή μια έστω υποτυπώδης υποδομή, μέχρι και «τουαλέτα» υπήρχε, έστω κι εντός εισαγωγικών.
Έπεσα ξερός, απίστευτη κούραση, ίσως από τη συσσωρευμένη και των προηγούμενων ημερών. Δεν έκανε κρύο, άλλωστε ήμασταν πια σε πολύ χαμηλότερα υψόμετρα και κοιμήθηκα χωρίς υπνόσακο. Δε με ένοιαζε πόσο θα κουραζόμουν την επόμενη... θα φτάναμε στο Choquequirao.
Θέα από το βανάκι, στο δρόμο για το χωριό εκκίνησης του Choquequirao.
Kαταλάβατε ή να κάνω και κακά;
Σημείο εκκίνησης του τρεκ.
Μεγάλη η κλίση, στο κατέβασμα δεν μας απασχόλησε ιδιαίτερα.
Προβληματίστηκε το παιδάκι.
Τελικά ο εξοπλισμός που νοικιάσαμε δε χρησιμοποιήθηκε. Ο Κυριάκος μας είχε πει για παράδειγμα ότι τα sticks τον βοηθούν πολύ, ότι είναι σα να έχεις κίνηση 4Χ4, ο Κώστας τα βρήκε άχρηστα και τα κουβαλούσε σε όλη τη διαδρομή. Εγώ τα ορειβατικά μποτάκια τα φόρεσα για λιγότερο από μια ώρα, μετά τα έβγαλα και τα κουβαλούσα. Τα sticks τα βρήκα πιο χρήσιμα, βασικά γιατί σε υποχρεώνουν να έχεις ένα ρυθμό σταθερό.
Η ταραντούλα που λέγαμε.
Είχε πολύ όμορφη θέα. Απλά δεν άλλαζε.
Σπάνιο κομμάτι, χωρίς κλίση.
Παίρνετε μια ιδέα της κλίσης των βουνών που έπρεπε να ανεβούμε: κατεβήκαμε το αριστερά και θα ανεβάιναμε το δεξιά, περνώντας τη γέφυρα του ποταμού στη μέση. Σε αντίθεση με τη Vilcabamba, αυτή τη φορά το τρεκ δεν ήταν από βίτσιο ή για να δούμε τη φύση: είναι ο μόνος τρόπος να φτάσει κανείς στο Choquequirao.
Χτυπούσε ο ήλιος, μλεχρι κι εγώ έβαλα καπέλο.
Η κουζινίτσα της κυρίας.
Ο Κρεκούζας πριν κοιμηθεί πρέπει να φορτίσει το ipad, το iphone, το tablet (το λάπτοπ το είχε αφήσει στο Κούσκο) και φυσικά να ακούσει την αγαπημένη του μουσική, από ένα απίστευτα ευρύ ρεπερτόριο.
Το τετράωρο της διαδρομής μέχρι το σημείο εκκίνησης του τρεκ για το Choquequirao ήταν μια καλή ευκαιρία για ύπνο, άλλωστε ως ενός σημείου την είχαμε ξανακάνει. Η διαφορά ήταν πως σε αυτή τη διαδρομή θα είχαμε μαζί μας κι άλλον έναν τουρίστα, ένα Γερμανό ονόματι Marcus, μας το πρότεινε το Dos Manos και δεν είπα όχι, οι Γερμανοί είναι φίλοι μας άλλωστε, ρωτήστε και τον Κρεκούζα.
Η άφιξη στην Cachora έγινε μετά από ένα αχρείαστο πρωινό, αλλά το σημείο εκκίνησης ήταν πραγματικά πανέμορφο. Είπαμε να μη φάμε και μεσημεριανό και χάσουε κι άλλο χρόνο και στις 13.15 ήμασταν έτοιμοι να ξεκινήσουμε κάτω από έναν καταγάλανο ουρανό, που –μετά τα χαλάζια, χιόνια, τις βροχές και τις αστραπές που έσκαγαν σε απόσταση βολής στο προηγούμενο τρεκ- ήταν από μόνο του λόγος να αισιοδοξούμε. Ο Έβερτ μας είχε πει πως αυτό το τρεκ θα ήταν αρκετά πιο δύσκολο από το προηγούμενο και αλήθεια είναι πως ξεκινήσαμε με μια πολύ απότομη κατηφόρα, η οποία έβγαινε όμως και σύντομα κατεβαίναμε σαν τρελοί τα ζιγκ ζαγκ, βλέποντας αραιά και πού ντόπιους πάνω σε γαϊδουράκια και μια πολύ όμορφη θέα, η οποία όμως δεν άλλαζε: για το Choquequirao πρακτικά αυτό που κάνει όποιος θέλει να το επισκεφθεί, είναι να κατέβει ένα βουνό μέχρι τη βάση του, να ανέβει ολόκληρο το απέναντι βουνό, να επισκεφθεί τον αρχαιολογικό χώρο και να ξανακάνει την ίδια διαδρομή προς τα πίσω. Πρόκειται δηλαδή για μια συνεχή και απότομη ανάβαση και κατάβαση, που λόγω της κλίσης του βουνού γίνεται σε ζιγκ ζαγκ. Ακριβώς επειδή ανεβαίνεις ή κατεβαίνεις το ίδιο βουνό ολόκληρη την ημέρα, η θέα δεν αλλάζει.
Κάπου πετύχαμε και μια ταραντούλα (ο Παναγιώτης έσκασε που δεν την είδε!), οι πέτρες γλιστρούσαν λίγο, αλλά δεν υπήρχε καμία ένδειξη για επικείμενη βροχή και πηγαίναμε πολύ γρήγορα, παρότι οι μπότες αποδείχθηκαν εντελώς άβολες και τις κουβαλούσα τελικώς στον ώμο μου. Ο Παναγιώτης ήταν η έκπληξη της ημέρας, αφού η απλή επιγονατίδα που πήρε έκανε θαύματα και φάνηκε να μην αντιμετωπίζει δυσκολίες, προς έκπληξη όλων¨μόλις δυο μέρες πριν σκεφτόταν να μην ακολουθήσει στο συγκεκριμένο τρεκ.
Κάναμε στάση σε ένα καμπ... ναι είχε και καμπ, το Choquequirao χωρίς να έχει πολλούς επισκέπτες είναι σαφώς πιο επισκέψιμο από τη Vilcabamba, όπου ο Χουάν μας είπε πως μας έμεναν πενηντα λεπτά μέχρι τη γέφυρα κι από την ώρα που θα περνούσαμε το ποτάμι, θα είχαμε δυο ώρες συνεχή ανάβαση. Λοιπόν η ανάβαση ήταν ΜΑΡΤΥΡΙΟ... κάθε βήμα κόστιζε πολλή προσπάθεια, τεράστια η κλίση, μονότονο το τοπίο, αλλά το γεγονός πως δεν έβρεχε ήταν πολύ θετικό, δε θέλω να ξέρω καν πώς είναι όταν βρέχει. Άρχισε να σκοτεινιάζει, είχε τουλάχιστον κι ένα αεράκι που μας δρόσιζε χωρίς να κάνι κρύο, τα ζιγκ ζαγκ ήταν ατελείωτα κι ο Χουάν μας έδινε κουράγιο... τελικά φτάσαμε όλοι, με εμένα τελευταίο. Έφτασα σε μια σκοτεινή κουζινίτσα μιας κυριούλας που είχε στήσει απλά δυο κατσαρόλες πάνω σε κάρβουνα στο βουνό και μαγειρεύει για όποιον (και αν) περνάει από κει. Υπήρχε δηλαδή μια έστω υποτυπώδης υποδομή, μέχρι και «τουαλέτα» υπήρχε, έστω κι εντός εισαγωγικών.
Έπεσα ξερός, απίστευτη κούραση, ίσως από τη συσσωρευμένη και των προηγούμενων ημερών. Δεν έκανε κρύο, άλλωστε ήμασταν πια σε πολύ χαμηλότερα υψόμετρα και κοιμήθηκα χωρίς υπνόσακο. Δε με ένοιαζε πόσο θα κουραζόμουν την επόμενη... θα φτάναμε στο Choquequirao.
Θέα από το βανάκι, στο δρόμο για το χωριό εκκίνησης του Choquequirao.
Μεγάλη η κλίση, στο κατέβασμα δεν μας απασχόλησε ιδιαίτερα.
Προβληματίστηκε το παιδάκι.
Τελικά ο εξοπλισμός που νοικιάσαμε δε χρησιμοποιήθηκε. Ο Κυριάκος μας είχε πει για παράδειγμα ότι τα sticks τον βοηθούν πολύ, ότι είναι σα να έχεις κίνηση 4Χ4, ο Κώστας τα βρήκε άχρηστα και τα κουβαλούσε σε όλη τη διαδρομή. Εγώ τα ορειβατικά μποτάκια τα φόρεσα για λιγότερο από μια ώρα, μετά τα έβγαλα και τα κουβαλούσα. Τα sticks τα βρήκα πιο χρήσιμα, βασικά γιατί σε υποχρεώνουν να έχεις ένα ρυθμό σταθερό.
Η ταραντούλα που λέγαμε.
Είχε πολύ όμορφη θέα. Απλά δεν άλλαζε.
Σπάνιο κομμάτι, χωρίς κλίση.
Παίρνετε μια ιδέα της κλίσης των βουνών που έπρεπε να ανεβούμε: κατεβήκαμε το αριστερά και θα ανεβάιναμε το δεξιά, περνώντας τη γέφυρα του ποταμού στη μέση. Σε αντίθεση με τη Vilcabamba, αυτή τη φορά το τρεκ δεν ήταν από βίτσιο ή για να δούμε τη φύση: είναι ο μόνος τρόπος να φτάσει κανείς στο Choquequirao.
Χτυπούσε ο ήλιος, μλεχρι κι εγώ έβαλα καπέλο.
Η κουζινίτσα της κυρίας.
Ο Κρεκούζας πριν κοιμηθεί πρέπει να φορτίσει το ipad, το iphone, το tablet (το λάπτοπ το είχε αφήσει στο Κούσκο) και φυσικά να ακούσει την αγαπημένη του μουσική, από ένα απίστευτα ευρύ ρεπερτόριο.