Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.218
- Likes
- 55.379
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Σχεδιασμός
- Προσδοκίες
- Βόρειο Περού
- Photos Βόρειο Περού
- Βόρειο Περού II
- Photos Βόρειο Περού II
- Βόρειο Περού III
- Photos Βόρειο Περού III
- Βόρειο Περού IV
- Photos Βόρειο Περού IV
- Cuelap
- Photos Cuelap
- Βόρειο Περού V
- Photos Βόρειο Περού V
- Βόρειο Περού VI
- Photos Β.Περου by Krekouzas
- Αξιολόγηση 1ου μέρους – Βόρειο Περού
- Τreks σε χαμένες πόλεις, Κούσκο κ περίχωρα
- Photos Cuzco
- Trek Περού
- Photos Trek Περού
- Trek Περού II
- Photos Trek Περού II
- Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Photos Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Τρέκ Περού ΙV
- Photos Τρέκ Περού ΙV
- Τρέκ Περού V
- Photos Τρέκ Περού V
- Μάτσου Πίτσου
- Photos Μάτσου Πίτσου
- Cuzco II
- Photos Cuzco II
- Choquequirao Τρεκ
- Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Rainbow Mountain
- Photos Rainbow Mountain
- Αξιολόγηση 2ου μέρους
- Top 5 by krekouzas
- The White Rock
- Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Photos Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Διαδρομή προς Iskanwaya
- Photos Διαδρομή προς Iskanwaya
- Iskanwaya
- Photos Iskanwaya
- Salar De Uyuni
- Photos Salar De Uyuni
- Laguna Colorada
- Photos Laguna Colorada
- Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Photos Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Διαδρομή Προς Tupiza
- Photos Διαδρομή προς Tupiza
- Potosi-Sucre
- Photos Potosi-Sucre
- Santa Cruz
- Photos Santa Cruz
- Top 5 Bolivia by Krekouzas
- Samaipata - Vallegrande
- Photos Samaipata - Vallegrande
- Βολιβιανά ΑΤΜs
- Misiones
- Photos Misiones
- Santa Cruz la Vieja
- Photos Santa Cruz la Vieja
- Torata
- Photos Torata
- Αξιολόγηση Βολιβία
- Κεντρικές Άνδεις
- Photos Κεντρικές Άνδεις
- Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Photos Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Vilcashuaman
- Photos Vilcashuaman
- Quinua-Lima
- Photos Quinua-Lima
- Αξιολόγηση 4ου μέρους
- Ushuaia
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική
- Photos Ανταρκτική
- Ανταρκτική ΙΙ
- Photos Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική ΙIΙ
- Photos Ανταρκτική ΙIΙ
- Ανταρκτική ΙV
- Photos Ανταρκτική ΙV
- Ανταρκτική V
- Photos Ανταρκτική V
- Ανταρκτική VI
- Photos Ανταρκτική VI
- Back to Ushuaia
- Last Day Ushuaia
- Αξιολόγηση Ανταρκτική
- Σαντιάγκο
- Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Photos Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Σαν Πεδρο Ατακάμα II
- Σαν Πεδρο Ατακάμα III
- Σαν Πεδρο Ατακάμα IV
- Επιστροφή στο Σαντιάγκο
- Perito Moreno
- Photos Perito Moreno
- Torres del Paine
- Photos Torres del Paine
- Latam
- Παταγονία
- Photos Παταγονία
- Παταγονία ΙΙ
- Παταγονία ΙΙI
- Παταγονία ΙV
- Photos Παταγονία ΙV
- Οινογνωσία
- Βίνια Ντελ Μαρ - Βαλπαραϊσο
- Αξιολόγηση Χιλής
- Βαθμολογία - Αποτίμηση
- Τοπ 15 Εικόνων
Χάρηκα απεριόριστα που το πρωινό μας είχε ξανά μαρμελάδα, η οποία είχε τελειώσει από τη δεύτερη μέρα αφού ο Κρεκούζας έβαζε οκτώ κουταλιές σε κάθε φέτα (καλά, υπερβάλλω λίγο, ζουζούνι). Αυτή ήταν η καλή είδηση της ημέρας. Η κακή ήταν ότι έβρεχε... πάλι. Αφού δε βιαζόμασταν ιδιαίτερα, είπαμε να περιμένουμε λίγο να καθαρίσει, με τον Κρεκούζα να μπαίνει σε όλα τα σόσιαλ μύδια, στρείδια κλπ και μετά μας μετέφερε ένα αμάξι μέχρι τον υδροηλεκτρικό σταθμό, κάνοντας αυτό που κάνουν όσοι δε θέλουν να πληρώσουν το ακριβό τραίνο για το Μάτσου Πίτσου: να περπατήσουμε μια πανέμορφη διαδρομή.
Πολύς ο κόσμος στην hidroelectrica, είναι άπειροι αυτοί που δε θέλουν να πληρώσουν το τραίνο κι άπειροι κι αυτοί που θέλουν να τα πάρουν από αυτούς που δε θέλουν να πληρώσουν το τραίνο: η αγαπημένη μας Aruba πωλούταν για 8 soles αντί ενός...
Αποχαιρετίσαμε τον Grimaldo με ένα καλό φιλοδώρημα (κάθε κλανιά και σεντ) κι από εδώ και πέρα θα μας έμενε μόνο ο Έβερτ μέχρι το Μάτσου Πίτσου. Θα είχαμε μια διαδρομή μόλις 10 χιλιομέτρων που με τη λαχτάρα που είχαμε για να δούμε τον αρχαιολογικό χώρο και την ενέργεια από το πολύ μεγαλύτερο υψόμετρο από το οποίο προερχόμασταν, φάνηκαν παιχνιδάκι.
Αρχικά κινηθήκαμε παράλληλα με τις γραμμές του τραίνου, αλλά σύντομα κόψαμε από εσωτερική διαδρομή, που ήταν πανέμορφη, η βροχή πια είχε μετατραπεί σε ψιχάλες όταν πήραμε το παλιό μονοπάτι των Ίνκας. Κάπου εκεί είχε στήσει ένα stand ένας ντόπιος, στμάτησα να φάω ένα power bar και πιάσαμε κουβέντα μέχρι να εμφανιστούν και οι υπόλοιποι. Ο άνθρωπος ζούσε με την οικογένειά του σε μια καλύβα λίγο πιο πίσω από το μονοπάτι «εδώ και πολλές γενιές», προφανώς μια από τις ντόπιες οικογένειες που συνάντησε κι ο Bingham πριν πέσει πάνω στο Μάτσου Πίτσου και θεωρήσει πως βρήκε τη Vilcabamba. Τον ρώτησα αν έχουν ρεύμα και μου απάντησε πως όχι «ούτε και το χρειαζόμαστε, μια χαρά είμαστε κι έτσι» και μετά μου πέταξε μια ατάκα που μου έμεινε: «άσε που αν έρθει το ρεύμα, θα έρθουν και οι Χριστιανοί!», ψιθύρισε με τα μάτια να γουρλώνουν. Εκείνη η κατάκτηση προ σχεδόν πεντακοσίων ετών έχει αφήσει πολλές πληγές ακόμη.
Φτάσαμε στη γέφυρα με τις γραμμές του τραίνου, είχαμε αρχίσει να ξεσαλώνουμε, ξέραμε ότι το Aguas Calientes ήταν κοντά, πλέον έριχνε μόνο ψιχάλες, η τελική ανηφόρα ήταν λίγο κουραστική αλλά εν τέλει τα 10 χιλιόμετρα σε τόσο χαμηλό υψόμετρο ήταν παιχνιδάκι. Η πόλη ως γνωστόν είναι η βάση απ’ όπου επισκέπτεται κανείς το Μάτσου Πίτσου, ένα τουριστικό χωριό χωρίς ιδιαίτερα αξιοθέατα, που γιγαντώνεται, αλλά εξακολουθεί να έχει την ατμόσφαιρα τουριστοχωριού. Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία ξενοδοχεία που φτιάχνονται είναι πολύ πιο καλαίσθητα και δένουν καλύτερα με το χώρο. Πήγαμε για μεσημεριανό με τον Έβερτ σε ένα εστιατόριο όπου μας επέτρεψαν να φάμε τα lunch boxes που μας είχε ετοιμάσει ο Grimaldo (και άρα να τους φλομώσουμε στα άερια) παραγγείλαμε και κάτι έξτρα, όμως για μια ακόμη φορά έβαλαν ρίγανη στο φαγητό του Κρεκούζα παρότι ζητήσαμε το αντίθετο. Μας ζήτησαν χίλια συγγνώμη Peruvian style, έφαγε ο άνθρωπος και πήγαμε να δούμε το ξενοδοχείο μας εν μέσω βροχής... που δε σταμάτησε. Κυριολεκτικά. Άνοιξαν οι ουρανοί και πρέπει να έβρεξε γύρω στις 15 ώρες σερί, τις πρώτες μάλιστα πολύ δυνατά. Όχι ότι μας απασχολούσε και πολύ, βασικά έπρεπε να ξεκουραστούμε, να αγοράσουμε μερικά (πάμφθηνα, αν τα ψάξεις στο κομμάτι της παλιάς πόλης μακριά από τα τουριστομάγαζα) σάντουιτς για την επομένη και να ετοιμαστούμε για την επομένη.
Το ξενοδοχείο που μας είχε κλείσει το πρακτορείο λεγόταν Inca Towers και για άλλη μια αφορά απόρησα μαζί τους θετικά, διότι παραήταν καλό για την αφεντιά μας και για τα χρήματα που είχαμε δαπανήσει, μέχρι και τζακούζι είχαμε. Όχι ότι θα έμπαινα με τον Κρεκούζα σε τζακούζι, αλλά αν μη τι άλλο ήταν ενδεικτικό του πόσο τίμιο ήταν το Dos Manos. Και στο επόμενο τρεκ θα αποδεικνύονταν ακόμη πιο τίμιοι.
Η βροχάρα όπως είπαμε δε σταμάτησε ποτέ, οι άλλοι πήγαν πάντως στην αγορά, εγώ πήγα να βρω ένα ίντερνετ καφέ γιατί με τη βροχή το ξενοδοχείο είχε πρόβλημα σύνδεσης κι έπρεπε να δω Ευρωλίγκα επειγόντως, είχα πάθει στέρηση τόσες μέρες χωρίς μπασκετάκι.
Επέστρεψα και ξάπλωσα στην κρεβατάρα μου ακούγοντας τη βροχή να κάνει χαλασμό. Φυσικά και ήμουν χαρούμενος που θα έβλεπα για άλλη μια φορά το Μάτσου Πίτσου, ειδικά μιας που θα ανέβαινα για πρώτη φορά και το Huayna Pichu, αλλά πιο πολύ ανησυχούσα για τον Παναγιώτη και τον Κυριάκο που ήταν η πρώτη και τελευταία τους ίσως φορά, έλπιζα ο καιρός να μας έκανε τη χάρη και να ένιωθαν την ίδια συγκίνηση που ένιωσα κι εγώ την πρώτη φορά που το είδα.
Πολύς ο κόσμος στην hidroelectrica, είναι άπειροι αυτοί που δε θέλουν να πληρώσουν το τραίνο κι άπειροι κι αυτοί που θέλουν να τα πάρουν από αυτούς που δε θέλουν να πληρώσουν το τραίνο: η αγαπημένη μας Aruba πωλούταν για 8 soles αντί ενός...
Αποχαιρετίσαμε τον Grimaldo με ένα καλό φιλοδώρημα (κάθε κλανιά και σεντ) κι από εδώ και πέρα θα μας έμενε μόνο ο Έβερτ μέχρι το Μάτσου Πίτσου. Θα είχαμε μια διαδρομή μόλις 10 χιλιομέτρων που με τη λαχτάρα που είχαμε για να δούμε τον αρχαιολογικό χώρο και την ενέργεια από το πολύ μεγαλύτερο υψόμετρο από το οποίο προερχόμασταν, φάνηκαν παιχνιδάκι.
Αρχικά κινηθήκαμε παράλληλα με τις γραμμές του τραίνου, αλλά σύντομα κόψαμε από εσωτερική διαδρομή, που ήταν πανέμορφη, η βροχή πια είχε μετατραπεί σε ψιχάλες όταν πήραμε το παλιό μονοπάτι των Ίνκας. Κάπου εκεί είχε στήσει ένα stand ένας ντόπιος, στμάτησα να φάω ένα power bar και πιάσαμε κουβέντα μέχρι να εμφανιστούν και οι υπόλοιποι. Ο άνθρωπος ζούσε με την οικογένειά του σε μια καλύβα λίγο πιο πίσω από το μονοπάτι «εδώ και πολλές γενιές», προφανώς μια από τις ντόπιες οικογένειες που συνάντησε κι ο Bingham πριν πέσει πάνω στο Μάτσου Πίτσου και θεωρήσει πως βρήκε τη Vilcabamba. Τον ρώτησα αν έχουν ρεύμα και μου απάντησε πως όχι «ούτε και το χρειαζόμαστε, μια χαρά είμαστε κι έτσι» και μετά μου πέταξε μια ατάκα που μου έμεινε: «άσε που αν έρθει το ρεύμα, θα έρθουν και οι Χριστιανοί!», ψιθύρισε με τα μάτια να γουρλώνουν. Εκείνη η κατάκτηση προ σχεδόν πεντακοσίων ετών έχει αφήσει πολλές πληγές ακόμη.
Φτάσαμε στη γέφυρα με τις γραμμές του τραίνου, είχαμε αρχίσει να ξεσαλώνουμε, ξέραμε ότι το Aguas Calientes ήταν κοντά, πλέον έριχνε μόνο ψιχάλες, η τελική ανηφόρα ήταν λίγο κουραστική αλλά εν τέλει τα 10 χιλιόμετρα σε τόσο χαμηλό υψόμετρο ήταν παιχνιδάκι. Η πόλη ως γνωστόν είναι η βάση απ’ όπου επισκέπτεται κανείς το Μάτσου Πίτσου, ένα τουριστικό χωριό χωρίς ιδιαίτερα αξιοθέατα, που γιγαντώνεται, αλλά εξακολουθεί να έχει την ατμόσφαιρα τουριστοχωριού. Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία ξενοδοχεία που φτιάχνονται είναι πολύ πιο καλαίσθητα και δένουν καλύτερα με το χώρο. Πήγαμε για μεσημεριανό με τον Έβερτ σε ένα εστιατόριο όπου μας επέτρεψαν να φάμε τα lunch boxes που μας είχε ετοιμάσει ο Grimaldo (και άρα να τους φλομώσουμε στα άερια) παραγγείλαμε και κάτι έξτρα, όμως για μια ακόμη φορά έβαλαν ρίγανη στο φαγητό του Κρεκούζα παρότι ζητήσαμε το αντίθετο. Μας ζήτησαν χίλια συγγνώμη Peruvian style, έφαγε ο άνθρωπος και πήγαμε να δούμε το ξενοδοχείο μας εν μέσω βροχής... που δε σταμάτησε. Κυριολεκτικά. Άνοιξαν οι ουρανοί και πρέπει να έβρεξε γύρω στις 15 ώρες σερί, τις πρώτες μάλιστα πολύ δυνατά. Όχι ότι μας απασχολούσε και πολύ, βασικά έπρεπε να ξεκουραστούμε, να αγοράσουμε μερικά (πάμφθηνα, αν τα ψάξεις στο κομμάτι της παλιάς πόλης μακριά από τα τουριστομάγαζα) σάντουιτς για την επομένη και να ετοιμαστούμε για την επομένη.
Το ξενοδοχείο που μας είχε κλείσει το πρακτορείο λεγόταν Inca Towers και για άλλη μια αφορά απόρησα μαζί τους θετικά, διότι παραήταν καλό για την αφεντιά μας και για τα χρήματα που είχαμε δαπανήσει, μέχρι και τζακούζι είχαμε. Όχι ότι θα έμπαινα με τον Κρεκούζα σε τζακούζι, αλλά αν μη τι άλλο ήταν ενδεικτικό του πόσο τίμιο ήταν το Dos Manos. Και στο επόμενο τρεκ θα αποδεικνύονταν ακόμη πιο τίμιοι.
Η βροχάρα όπως είπαμε δε σταμάτησε ποτέ, οι άλλοι πήγαν πάντως στην αγορά, εγώ πήγα να βρω ένα ίντερνετ καφέ γιατί με τη βροχή το ξενοδοχείο είχε πρόβλημα σύνδεσης κι έπρεπε να δω Ευρωλίγκα επειγόντως, είχα πάθει στέρηση τόσες μέρες χωρίς μπασκετάκι.
Επέστρεψα και ξάπλωσα στην κρεβατάρα μου ακούγοντας τη βροχή να κάνει χαλασμό. Φυσικά και ήμουν χαρούμενος που θα έβλεπα για άλλη μια φορά το Μάτσου Πίτσου, ειδικά μιας που θα ανέβαινα για πρώτη φορά και το Huayna Pichu, αλλά πιο πολύ ανησυχούσα για τον Παναγιώτη και τον Κυριάκο που ήταν η πρώτη και τελευταία τους ίσως φορά, έλπιζα ο καιρός να μας έκανε τη χάρη και να ένιωθαν την ίδια συγκίνηση που ένιωσα κι εγώ την πρώτη φορά που το είδα.