Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.218
- Likes
- 55.379
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Σχεδιασμός
- Προσδοκίες
- Βόρειο Περού
- Photos Βόρειο Περού
- Βόρειο Περού II
- Photos Βόρειο Περού II
- Βόρειο Περού III
- Photos Βόρειο Περού III
- Βόρειο Περού IV
- Photos Βόρειο Περού IV
- Cuelap
- Photos Cuelap
- Βόρειο Περού V
- Photos Βόρειο Περού V
- Βόρειο Περού VI
- Photos Β.Περου by Krekouzas
- Αξιολόγηση 1ου μέρους – Βόρειο Περού
- Τreks σε χαμένες πόλεις, Κούσκο κ περίχωρα
- Photos Cuzco
- Trek Περού
- Photos Trek Περού
- Trek Περού II
- Photos Trek Περού II
- Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Photos Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Τρέκ Περού ΙV
- Photos Τρέκ Περού ΙV
- Τρέκ Περού V
- Photos Τρέκ Περού V
- Μάτσου Πίτσου
- Photos Μάτσου Πίτσου
- Cuzco II
- Photos Cuzco II
- Choquequirao Τρεκ
- Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Rainbow Mountain
- Photos Rainbow Mountain
- Αξιολόγηση 2ου μέρους
- Top 5 by krekouzas
- The White Rock
- Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Photos Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Διαδρομή προς Iskanwaya
- Photos Διαδρομή προς Iskanwaya
- Iskanwaya
- Photos Iskanwaya
- Salar De Uyuni
- Photos Salar De Uyuni
- Laguna Colorada
- Photos Laguna Colorada
- Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Photos Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Διαδρομή Προς Tupiza
- Photos Διαδρομή προς Tupiza
- Potosi-Sucre
- Photos Potosi-Sucre
- Santa Cruz
- Photos Santa Cruz
- Top 5 Bolivia by Krekouzas
- Samaipata - Vallegrande
- Photos Samaipata - Vallegrande
- Βολιβιανά ΑΤΜs
- Misiones
- Photos Misiones
- Santa Cruz la Vieja
- Photos Santa Cruz la Vieja
- Torata
- Photos Torata
- Αξιολόγηση Βολιβία
- Κεντρικές Άνδεις
- Photos Κεντρικές Άνδεις
- Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Photos Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Vilcashuaman
- Photos Vilcashuaman
- Quinua-Lima
- Photos Quinua-Lima
- Αξιολόγηση 4ου μέρους
- Ushuaia
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική
- Photos Ανταρκτική
- Ανταρκτική ΙΙ
- Photos Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική ΙIΙ
- Photos Ανταρκτική ΙIΙ
- Ανταρκτική ΙV
- Photos Ανταρκτική ΙV
- Ανταρκτική V
- Photos Ανταρκτική V
- Ανταρκτική VI
- Photos Ανταρκτική VI
- Back to Ushuaia
- Last Day Ushuaia
- Αξιολόγηση Ανταρκτική
- Σαντιάγκο
- Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Photos Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Σαν Πεδρο Ατακάμα II
- Σαν Πεδρο Ατακάμα III
- Σαν Πεδρο Ατακάμα IV
- Επιστροφή στο Σαντιάγκο
- Perito Moreno
- Photos Perito Moreno
- Torres del Paine
- Photos Torres del Paine
- Latam
- Παταγονία
- Photos Παταγονία
- Παταγονία ΙΙ
- Παταγονία ΙΙI
- Παταγονία ΙV
- Photos Παταγονία ΙV
- Οινογνωσία
- Βίνια Ντελ Μαρ - Βαλπαραϊσο
- Αξιολόγηση Χιλής
- Βαθμολογία - Αποτίμηση
- Τοπ 15 Εικόνων
Τελευταίο πρωινό στην έρημο, είπαμε να κάνουμε αρχαιολογικό τουρ. Είχαμε ρωτήσει ποιος θα είναι ο αρχηγός, μην πέσουμε σε κανένα Max γιατί δε θα τις γλίτωνε τις φάπες αυτή τη φορά. Η πωλήτρια του πρακτορείου μας είπε πως θα είχαμε μια κοπελίτσα η οποία “δεν είναι και πολύ καλή”. Τελικά μια χαρά αποδείχθηκε η κοπέλα, μάλλον τη ζήλευε η πωλήτρια. Γυναίκες παιδί μου, μην πουν καμιά καλή κουβέντα η μία για την άλλη...
Η σοβαρή λοιπόν κοντούλα ξεναγός μας παρέλαβε το πρωί και κατευθυνθήκαμε με υπόλοιπο ολιγομελές γκρουπ στο Tulor, έναν αρχαίο οικισμό όπου σώζονται μόνο τα θεμέλια κάποιων κτισμάτων. Έχει γίνει και ανακατασκευή ενός σπιτιού, αλλά απ΄ό,τι μας εξήγησε η ξεναγός όχι ακριβώς σωστά. Οι κατασκευές πάντως θύμιζαν πολύ αφρικανικές αντίστοιχες, πράγμα λογικό αφού το κλίμα και τα διαθέσιμα υλικά είναι αντίστοιχα, επομένως βρήκαν και τις ίδιες λύσεις στα αντίστοιχα προβλήματα. Δυστυχως οι ανασκαφές δεν έχουν προχωρήσει λόγω έλλειψης πόρων κι έτσι δεν είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακός ο προ-Ίνκα αυτός οικισμός. Πάντως οι πληροφορίες ήταν ενδιαφέρουσες.
Ο δεύτερος χώρος στον οποίο πήγαμε ήταν το Quitor, εντελώς διαφορετική περίπτωση, ένα φρούριο που εν τέλει χρησιμοποίησαν μάλιστα οι Ίνκας, ενώ παραδίπλα υπήρχε το tambo όπου εισέπρατταν τους φόρους τους από την τοπική κοινότητα. Το φρούριο σώζεται σε πολύ καλή κατάσταση, είναι εκτενές κι αρκετά ενδιαφέρον για να το περπατήσει κανείς ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι οι Ισπανοί ηττήθηκαν δις εδώ, ενώ την τρίτη και φαρμακερή που κατάφεραν να καταλάβουν το οχυρό έγινε με τη βοήθεια των yanaconas.
Γενικώς όσο να’ ναι το αρχαιολογικό τουρ ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό από την έρημο, τα φλαμίνγκο, τα ηφαίστεια και τα γκέιζερ, το μόνο μελανό σημείο ήταν ότι συνεχώς έπρεπε να περιμένουμε κάτι βενεζολάνους που δε σταματούσαν -ως κλασικοί Βενεζολάνοι- να βγάζουν selfies χροπηδώντας, ποζάροντας, κρατώντας σελφοκόνταρα, κάνοντας το σήμα της νίκης, κλπ κλπ. Χαρά στην υπομονή της ξεναγού, εγώ θα τους άφηνα.
Για μεσημεριανό είπαμε να επιστρέψουμε στο αγαπημένο στέκι του @taver όπου φάγαμε πολύ ωραία μακαρίνια με σολωμό κι εξαιρετική πίτσα. Έπειτα πήραμε το οικονομικότατο τράνσφερ μας για την Calama, όπου ρωτήσαμε την “υπεύθυνη” της Latam (μια λοβοτομημένη ήταν πάλι, σας λέω δεν υπάρχει αυτό, δεν ξέρω ποιος είναιμ ο HR manager της εταιρείας αλλά είναι δαίμονας γάτουρας, χαίλουρος δηλαδή χέλι και αίλουρος μαζί) μας ενημέρωσε πως για την αποζημίωσή του ο Χ θα λάβει μέσα στην ημέρα (!) ένα μέιλ με το voucher των 200$ που εδικαιούτο. Μάλιστα μας είπε ότι θα μας στείλει δύο μέιλ. Τα δύο πρώτα δεν τα λάβαμε, πήραμε όμως το τρίτο (το μακρύτερο) από τη Latam.
Πετάξαμε για Σαντιάγο χωρίς πολλά επεισόδια, φτάσαμε στο διαμερισματάκι που νοικιάσαμε αρκετά κουρασμένοι, αλλά ο Α κι εγώ βρήκαμε το κουράγιο να πάμε μια νυχτερινή βόλτα γύρω από τους δρόμους Londres και Paris, όπου από κόσμο δεν είχε τίποτε, οπότε το πήραμε ποδαράτο μέχρι τη Bellavista όπου πάντα έχει κόσμο τα βράδια, κι ας ήταν Τετάρτη. Παρατηρούσαμε τις παρέες των Χιλιανών: άσχημος λαός γενικά, συντηρητικός, ενώ μου έκανε εντύπωση κι ότι πλην μπαρ δεν έβρισκες εύκολα μπύρα. Είδαμε και μια κουκλάρα πάντως που όταν πλησίασα για να ακούσω την προφορά της, επιβεβαίωσα την υποψία μου: ήταν Κολομβιανή. Γυρίσαμε σπίτι και κοιμηθήκαμε, ώστε να μπορέσουμε να αφιερώσουμε λίγες ώρες στο Σαντιάγο το πρωί, πριν την πτήση για το Punta Arenas.
Ορίστε και μερικές φωτογραφίες από τους δύο αρχαιολογικούς χώρους και τα περίχωρα.
Και ολίγον από Σαντιάγο by night.
Η σοβαρή λοιπόν κοντούλα ξεναγός μας παρέλαβε το πρωί και κατευθυνθήκαμε με υπόλοιπο ολιγομελές γκρουπ στο Tulor, έναν αρχαίο οικισμό όπου σώζονται μόνο τα θεμέλια κάποιων κτισμάτων. Έχει γίνει και ανακατασκευή ενός σπιτιού, αλλά απ΄ό,τι μας εξήγησε η ξεναγός όχι ακριβώς σωστά. Οι κατασκευές πάντως θύμιζαν πολύ αφρικανικές αντίστοιχες, πράγμα λογικό αφού το κλίμα και τα διαθέσιμα υλικά είναι αντίστοιχα, επομένως βρήκαν και τις ίδιες λύσεις στα αντίστοιχα προβλήματα. Δυστυχως οι ανασκαφές δεν έχουν προχωρήσει λόγω έλλειψης πόρων κι έτσι δεν είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακός ο προ-Ίνκα αυτός οικισμός. Πάντως οι πληροφορίες ήταν ενδιαφέρουσες.
Ο δεύτερος χώρος στον οποίο πήγαμε ήταν το Quitor, εντελώς διαφορετική περίπτωση, ένα φρούριο που εν τέλει χρησιμοποίησαν μάλιστα οι Ίνκας, ενώ παραδίπλα υπήρχε το tambo όπου εισέπρατταν τους φόρους τους από την τοπική κοινότητα. Το φρούριο σώζεται σε πολύ καλή κατάσταση, είναι εκτενές κι αρκετά ενδιαφέρον για να το περπατήσει κανείς ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι οι Ισπανοί ηττήθηκαν δις εδώ, ενώ την τρίτη και φαρμακερή που κατάφεραν να καταλάβουν το οχυρό έγινε με τη βοήθεια των yanaconas.
Γενικώς όσο να’ ναι το αρχαιολογικό τουρ ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό από την έρημο, τα φλαμίνγκο, τα ηφαίστεια και τα γκέιζερ, το μόνο μελανό σημείο ήταν ότι συνεχώς έπρεπε να περιμένουμε κάτι βενεζολάνους που δε σταματούσαν -ως κλασικοί Βενεζολάνοι- να βγάζουν selfies χροπηδώντας, ποζάροντας, κρατώντας σελφοκόνταρα, κάνοντας το σήμα της νίκης, κλπ κλπ. Χαρά στην υπομονή της ξεναγού, εγώ θα τους άφηνα.
Για μεσημεριανό είπαμε να επιστρέψουμε στο αγαπημένο στέκι του @taver όπου φάγαμε πολύ ωραία μακαρίνια με σολωμό κι εξαιρετική πίτσα. Έπειτα πήραμε το οικονομικότατο τράνσφερ μας για την Calama, όπου ρωτήσαμε την “υπεύθυνη” της Latam (μια λοβοτομημένη ήταν πάλι, σας λέω δεν υπάρχει αυτό, δεν ξέρω ποιος είναιμ ο HR manager της εταιρείας αλλά είναι δαίμονας γάτουρας, χαίλουρος δηλαδή χέλι και αίλουρος μαζί) μας ενημέρωσε πως για την αποζημίωσή του ο Χ θα λάβει μέσα στην ημέρα (!) ένα μέιλ με το voucher των 200$ που εδικαιούτο. Μάλιστα μας είπε ότι θα μας στείλει δύο μέιλ. Τα δύο πρώτα δεν τα λάβαμε, πήραμε όμως το τρίτο (το μακρύτερο) από τη Latam.
Πετάξαμε για Σαντιάγο χωρίς πολλά επεισόδια, φτάσαμε στο διαμερισματάκι που νοικιάσαμε αρκετά κουρασμένοι, αλλά ο Α κι εγώ βρήκαμε το κουράγιο να πάμε μια νυχτερινή βόλτα γύρω από τους δρόμους Londres και Paris, όπου από κόσμο δεν είχε τίποτε, οπότε το πήραμε ποδαράτο μέχρι τη Bellavista όπου πάντα έχει κόσμο τα βράδια, κι ας ήταν Τετάρτη. Παρατηρούσαμε τις παρέες των Χιλιανών: άσχημος λαός γενικά, συντηρητικός, ενώ μου έκανε εντύπωση κι ότι πλην μπαρ δεν έβρισκες εύκολα μπύρα. Είδαμε και μια κουκλάρα πάντως που όταν πλησίασα για να ακούσω την προφορά της, επιβεβαίωσα την υποψία μου: ήταν Κολομβιανή. Γυρίσαμε σπίτι και κοιμηθήκαμε, ώστε να μπορέσουμε να αφιερώσουμε λίγες ώρες στο Σαντιάγο το πρωί, πριν την πτήση για το Punta Arenas.
Ορίστε και μερικές φωτογραφίες από τους δύο αρχαιολογικούς χώρους και τα περίχωρα.
Και ολίγον από Σαντιάγο by night.