Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.218
- Likes
- 55.379
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Σχεδιασμός
- Προσδοκίες
- Βόρειο Περού
- Photos Βόρειο Περού
- Βόρειο Περού II
- Photos Βόρειο Περού II
- Βόρειο Περού III
- Photos Βόρειο Περού III
- Βόρειο Περού IV
- Photos Βόρειο Περού IV
- Cuelap
- Photos Cuelap
- Βόρειο Περού V
- Photos Βόρειο Περού V
- Βόρειο Περού VI
- Photos Β.Περου by Krekouzas
- Αξιολόγηση 1ου μέρους – Βόρειο Περού
- Τreks σε χαμένες πόλεις, Κούσκο κ περίχωρα
- Photos Cuzco
- Trek Περού
- Photos Trek Περού
- Trek Περού II
- Photos Trek Περού II
- Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Photos Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Τρέκ Περού ΙV
- Photos Τρέκ Περού ΙV
- Τρέκ Περού V
- Photos Τρέκ Περού V
- Μάτσου Πίτσου
- Photos Μάτσου Πίτσου
- Cuzco II
- Photos Cuzco II
- Choquequirao Τρεκ
- Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Rainbow Mountain
- Photos Rainbow Mountain
- Αξιολόγηση 2ου μέρους
- Top 5 by krekouzas
- The White Rock
- Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Photos Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Διαδρομή προς Iskanwaya
- Photos Διαδρομή προς Iskanwaya
- Iskanwaya
- Photos Iskanwaya
- Salar De Uyuni
- Photos Salar De Uyuni
- Laguna Colorada
- Photos Laguna Colorada
- Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Photos Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Διαδρομή Προς Tupiza
- Photos Διαδρομή προς Tupiza
- Potosi-Sucre
- Photos Potosi-Sucre
- Santa Cruz
- Photos Santa Cruz
- Top 5 Bolivia by Krekouzas
- Samaipata - Vallegrande
- Photos Samaipata - Vallegrande
- Βολιβιανά ΑΤΜs
- Misiones
- Photos Misiones
- Santa Cruz la Vieja
- Photos Santa Cruz la Vieja
- Torata
- Photos Torata
- Αξιολόγηση Βολιβία
- Κεντρικές Άνδεις
- Photos Κεντρικές Άνδεις
- Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Photos Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Vilcashuaman
- Photos Vilcashuaman
- Quinua-Lima
- Photos Quinua-Lima
- Αξιολόγηση 4ου μέρους
- Ushuaia
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική
- Photos Ανταρκτική
- Ανταρκτική ΙΙ
- Photos Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική ΙIΙ
- Photos Ανταρκτική ΙIΙ
- Ανταρκτική ΙV
- Photos Ανταρκτική ΙV
- Ανταρκτική V
- Photos Ανταρκτική V
- Ανταρκτική VI
- Photos Ανταρκτική VI
- Back to Ushuaia
- Last Day Ushuaia
- Αξιολόγηση Ανταρκτική
- Σαντιάγκο
- Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Photos Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Σαν Πεδρο Ατακάμα II
- Σαν Πεδρο Ατακάμα III
- Σαν Πεδρο Ατακάμα IV
- Επιστροφή στο Σαντιάγκο
- Perito Moreno
- Photos Perito Moreno
- Torres del Paine
- Photos Torres del Paine
- Latam
- Παταγονία
- Photos Παταγονία
- Παταγονία ΙΙ
- Παταγονία ΙΙI
- Παταγονία ΙV
- Photos Παταγονία ΙV
- Οινογνωσία
- Βίνια Ντελ Μαρ - Βαλπαραϊσο
- Αξιολόγηση Χιλής
- Βαθμολογία - Αποτίμηση
- Τοπ 15 Εικόνων
Πτώματα πέσαμε για ύπνο για ολίγες ώρες, αφού στις 4.30 το πρωί θα αναχωρούσαμε για τα γκέιζερ. Για ξεναγό είχαμε ένα πραγματικά χαρισματικό τύπο, πάλι ονόματι Πατρίσιο ενώ το βανάκι που ήρθε να μας πάρει ήταν γεμάτο. Είχαμε 2 ώρες δρόμο μέσα στο σκοτάδι και το πολικό κρύο, ειδικά ο Χ και ο Α πάγωσαν παρά τα ισοθερμικά, εγώ μάλλον την παλεύω κάπως καλύτερα με το κρύο και το συμπαθώ κιόλας.
Με το που φτάσαμε στα γκέιζερ ο Πατρίσιο έστησε ένα τραπεζάκι για να πάρουμε πρωινό, αν και ο Χ και ο Α προτίμησαν να το φέρουν στο λεωφορείο αφού έξω ο αέρας ξύριζε και δε νιώθαμε τα δάχτυλά μας, παρότι “σήμερα έχει μόλις -6 βαθμούς!” όπως μας γνωστοποίησαν, αν ακι αυτή η θερμοκρασία δεν λαμβάνει υπόψη το chill factor του αέρα. Αυτό το παλικαράκι ο Πατρίσιο ήταν εξαιρετικά ενημερωμένος, ενθουσιώδης και το αγαπούσε αυτό που έκανε (που είναι και το βασικότερο προσόν ενός ξεναγού) και το όλο τουρ ήταν απόλαυση χάρη στον τύπο: μας εξηγούσε τα ειδικά χαρακτηριστικά του κάθε γκέιζερ ξεχωριστά, μας πήγες σκαλωτά ώστε τα πιο εντυπωσιακά να μείνουν για το τέλος και παρότι λίγες μέρες πριν είχα δει γκέιζερ στη Βολιβία και σχετικά πρόσφατα και στην Ισλανδία, το ευχαριστήθηκα. Πήγαμε με το Layama Tours για όποιον περάσει από εκεί και θέλει να ζητήσει τον Πατρίσιο, τον οποίον στο τέλος ακολουθούσαν και οι τουρίστες από τα άλλα βανάκια.
Σε κάποια φάση κάποια vicuna αποφάσισαν να παρελάσουν ανάμεσα από τους πίδακες, το οποίο μας έδωσε μεγάλες ευκαιρίες για φωτογραφίες, μετά κάποιοι αποφάσισαν να ζεστάνουν τα κοκκαλάκια (και τα κωλαράκια) τους στα θερμά λουτρά (το οποίο ως δραστηριότητα μου φαίνεται οριακά πιο ενδιαφέρον από την αστρονομία) και αφήσαμε πίσω τα γκέιζερ.
Μόνο που η εκδρομή δεν είχε τελειώσει, κάθε άλλο. Η διαδρομή περιλάμβανε μια θέα αλεπούς στο οδόστρωμα, πανέμορφους βλαστότοπους με vicunas, ορισμένα εξωτικά τρωκτικά και πουλιά, ένα απομονωμένο γραφικό χωριουδάκι όπου ο Α δοκίμασε και σουβλάκι λάμα και μια ακόμη λίμνη με φλαμίνγκο. Για μπόνους είχαμε συναπάντημα με τον απερίγραπτο Max, του οποίου το λεωφορείο έκανε τις μισές στάσεις (θα έκανε καμάκι στο λεωφορείο που τις έχει εγκλωβισμένες τις άμοιρες τουρίστριες, γιατί να τις κατεβάσει; ).
Επιστρέφοντας στην πόλη είπαμε να τιμήσουμε το γειτονικό μας μαγειρείο, όπου με 5€ φάγαμε αρκετά αλλά άνοστα και αράξαμε λίγο, διότι το απόγευμα θα είχαμε και τουρ σε Laguna Cejar και Ojos de Salar που είναι μια συμπαθής λίμνη και δυο φυσικά πηγάδια στα οποία μπορεί να κολυμπήσει κανείς. Η λίμνη είχε έξτρα είσοδο δέκα χιλιάδων πέσος (για την οποία έχουν διαμαρτυρηθεί και τα πρακτορεία) και αποφασίσαμε να μην την τιμήσουμε και πιάσαμε κουβεντούλα με τους βενεζολάνους. Τα Ojos de Salar ήταν πιο εντυπωσιακά, αλλά βαρεθήκαμε να κάνουμε μπάνιο. Η τρίτη λίμνη στην οποία πήγαμε πάντως είχε εντυπωσιακά χρώματα κι ένα πολύ όμορφο μονοπατάκι για όποιον ήθελε να κάνει τον κύκλο, ενώ κάτσαμε να δούμε το ηλιοβασίλεμα (πολύ όμορφη αλλαγή χρωμάτων). Ο ξεναγός ήταν φανατικός τρέκερ και μας έδωσε πολλές πληροφορίες για την εξαγωγή άλατος, το λίθιο και φυσικά τις δυνατότητες τρεκ, ήπιαμε και το pisco μας κι επιστρέψαμε θαυμάζοντας τα χρώματα του ορίζοντα στην επιστροφή.
Τσακίσαμε κάτι empanadas και γυρίσαμε στο κατάλυμα, όπου μας περίμενε η βαλίτσα που έφερε ο συμπαθέστατος ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου... Να ναι καλά ο άνθρωπος, αν περιμέναμε από τη Latam με τα ίδια ρούχα θα τις έβγαζε τις δύο εβδομάδες ο δύσμοιρος ο Χ.
Λοιπόν κάτσε να βάλω καμιά φωτό γιατί ξέρω ότι τα κείμενα δεν τα πολυδιαβάζετε, εκτός από όταν γράφω για γκομενίτσες...
Δεν ήταν κακά τα γκέιζερ...
Ο καλός ο φωτογράφος κάνει και σπαγγάτο αν χρειαστεί.
Άλλη μια εκκλησίτσα.
Ojos de salar.
Αλεπού.
Μια αμυδρή υψμετρική διαφορά με τους ντόπιους υπήρχε.
Με το που φτάσαμε στα γκέιζερ ο Πατρίσιο έστησε ένα τραπεζάκι για να πάρουμε πρωινό, αν και ο Χ και ο Α προτίμησαν να το φέρουν στο λεωφορείο αφού έξω ο αέρας ξύριζε και δε νιώθαμε τα δάχτυλά μας, παρότι “σήμερα έχει μόλις -6 βαθμούς!” όπως μας γνωστοποίησαν, αν ακι αυτή η θερμοκρασία δεν λαμβάνει υπόψη το chill factor του αέρα. Αυτό το παλικαράκι ο Πατρίσιο ήταν εξαιρετικά ενημερωμένος, ενθουσιώδης και το αγαπούσε αυτό που έκανε (που είναι και το βασικότερο προσόν ενός ξεναγού) και το όλο τουρ ήταν απόλαυση χάρη στον τύπο: μας εξηγούσε τα ειδικά χαρακτηριστικά του κάθε γκέιζερ ξεχωριστά, μας πήγες σκαλωτά ώστε τα πιο εντυπωσιακά να μείνουν για το τέλος και παρότι λίγες μέρες πριν είχα δει γκέιζερ στη Βολιβία και σχετικά πρόσφατα και στην Ισλανδία, το ευχαριστήθηκα. Πήγαμε με το Layama Tours για όποιον περάσει από εκεί και θέλει να ζητήσει τον Πατρίσιο, τον οποίον στο τέλος ακολουθούσαν και οι τουρίστες από τα άλλα βανάκια.
Σε κάποια φάση κάποια vicuna αποφάσισαν να παρελάσουν ανάμεσα από τους πίδακες, το οποίο μας έδωσε μεγάλες ευκαιρίες για φωτογραφίες, μετά κάποιοι αποφάσισαν να ζεστάνουν τα κοκκαλάκια (και τα κωλαράκια) τους στα θερμά λουτρά (το οποίο ως δραστηριότητα μου φαίνεται οριακά πιο ενδιαφέρον από την αστρονομία) και αφήσαμε πίσω τα γκέιζερ.
Μόνο που η εκδρομή δεν είχε τελειώσει, κάθε άλλο. Η διαδρομή περιλάμβανε μια θέα αλεπούς στο οδόστρωμα, πανέμορφους βλαστότοπους με vicunas, ορισμένα εξωτικά τρωκτικά και πουλιά, ένα απομονωμένο γραφικό χωριουδάκι όπου ο Α δοκίμασε και σουβλάκι λάμα και μια ακόμη λίμνη με φλαμίνγκο. Για μπόνους είχαμε συναπάντημα με τον απερίγραπτο Max, του οποίου το λεωφορείο έκανε τις μισές στάσεις (θα έκανε καμάκι στο λεωφορείο που τις έχει εγκλωβισμένες τις άμοιρες τουρίστριες, γιατί να τις κατεβάσει; ).
Επιστρέφοντας στην πόλη είπαμε να τιμήσουμε το γειτονικό μας μαγειρείο, όπου με 5€ φάγαμε αρκετά αλλά άνοστα και αράξαμε λίγο, διότι το απόγευμα θα είχαμε και τουρ σε Laguna Cejar και Ojos de Salar που είναι μια συμπαθής λίμνη και δυο φυσικά πηγάδια στα οποία μπορεί να κολυμπήσει κανείς. Η λίμνη είχε έξτρα είσοδο δέκα χιλιάδων πέσος (για την οποία έχουν διαμαρτυρηθεί και τα πρακτορεία) και αποφασίσαμε να μην την τιμήσουμε και πιάσαμε κουβεντούλα με τους βενεζολάνους. Τα Ojos de Salar ήταν πιο εντυπωσιακά, αλλά βαρεθήκαμε να κάνουμε μπάνιο. Η τρίτη λίμνη στην οποία πήγαμε πάντως είχε εντυπωσιακά χρώματα κι ένα πολύ όμορφο μονοπατάκι για όποιον ήθελε να κάνει τον κύκλο, ενώ κάτσαμε να δούμε το ηλιοβασίλεμα (πολύ όμορφη αλλαγή χρωμάτων). Ο ξεναγός ήταν φανατικός τρέκερ και μας έδωσε πολλές πληροφορίες για την εξαγωγή άλατος, το λίθιο και φυσικά τις δυνατότητες τρεκ, ήπιαμε και το pisco μας κι επιστρέψαμε θαυμάζοντας τα χρώματα του ορίζοντα στην επιστροφή.
Τσακίσαμε κάτι empanadas και γυρίσαμε στο κατάλυμα, όπου μας περίμενε η βαλίτσα που έφερε ο συμπαθέστατος ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου... Να ναι καλά ο άνθρωπος, αν περιμέναμε από τη Latam με τα ίδια ρούχα θα τις έβγαζε τις δύο εβδομάδες ο δύσμοιρος ο Χ.
Λοιπόν κάτσε να βάλω καμιά φωτό γιατί ξέρω ότι τα κείμενα δεν τα πολυδιαβάζετε, εκτός από όταν γράφω για γκομενίτσες...
Δεν ήταν κακά τα γκέιζερ...
Ο καλός ο φωτογράφος κάνει και σπαγγάτο αν χρειαστεί.
Άλλη μια εκκλησίτσα.
Ojos de salar.
Αλεπού.
Μια αμυδρή υψμετρική διαφορά με τους ντόπιους υπήρχε.