Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.218
- Likes
- 55.379
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Σχεδιασμός
- Προσδοκίες
- Βόρειο Περού
- Photos Βόρειο Περού
- Βόρειο Περού II
- Photos Βόρειο Περού II
- Βόρειο Περού III
- Photos Βόρειο Περού III
- Βόρειο Περού IV
- Photos Βόρειο Περού IV
- Cuelap
- Photos Cuelap
- Βόρειο Περού V
- Photos Βόρειο Περού V
- Βόρειο Περού VI
- Photos Β.Περου by Krekouzas
- Αξιολόγηση 1ου μέρους – Βόρειο Περού
- Τreks σε χαμένες πόλεις, Κούσκο κ περίχωρα
- Photos Cuzco
- Trek Περού
- Photos Trek Περού
- Trek Περού II
- Photos Trek Περού II
- Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Photos Τρέκ Περού ΙΙΙ
- Τρέκ Περού ΙV
- Photos Τρέκ Περού ΙV
- Τρέκ Περού V
- Photos Τρέκ Περού V
- Μάτσου Πίτσου
- Photos Μάτσου Πίτσου
- Cuzco II
- Photos Cuzco II
- Choquequirao Τρεκ
- Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙΙ
- Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Photos Choquequirao Τρεκ ΙIΙ
- Rainbow Mountain
- Photos Rainbow Mountain
- Αξιολόγηση 2ου μέρους
- Top 5 by krekouzas
- The White Rock
- Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Photos Βολιβία - Λίμνη Τιτικάκα
- Διαδρομή προς Iskanwaya
- Photos Διαδρομή προς Iskanwaya
- Iskanwaya
- Photos Iskanwaya
- Salar De Uyuni
- Photos Salar De Uyuni
- Laguna Colorada
- Photos Laguna Colorada
- Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Photos Εθνικό Πάρκο Avaroa
- Διαδρομή Προς Tupiza
- Photos Διαδρομή προς Tupiza
- Potosi-Sucre
- Photos Potosi-Sucre
- Santa Cruz
- Photos Santa Cruz
- Top 5 Bolivia by Krekouzas
- Samaipata - Vallegrande
- Photos Samaipata - Vallegrande
- Βολιβιανά ΑΤΜs
- Misiones
- Photos Misiones
- Santa Cruz la Vieja
- Photos Santa Cruz la Vieja
- Torata
- Photos Torata
- Αξιολόγηση Βολιβία
- Κεντρικές Άνδεις
- Photos Κεντρικές Άνδεις
- Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Photos Kεντρικές Άνδεις ΙΙ
- Vilcashuaman
- Photos Vilcashuaman
- Quinua-Lima
- Photos Quinua-Lima
- Αξιολόγηση 4ου μέρους
- Ushuaia
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική
- Κρουαζιέρα Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική
- Photos Ανταρκτική
- Ανταρκτική ΙΙ
- Photos Ανταρκτική ΙΙ
- Ανταρκτική ΙIΙ
- Photos Ανταρκτική ΙIΙ
- Ανταρκτική ΙV
- Photos Ανταρκτική ΙV
- Ανταρκτική V
- Photos Ανταρκτική V
- Ανταρκτική VI
- Photos Ανταρκτική VI
- Back to Ushuaia
- Last Day Ushuaia
- Αξιολόγηση Ανταρκτική
- Σαντιάγκο
- Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Photos Σαν Πεδρο Ατακάμα
- Σαν Πεδρο Ατακάμα II
- Σαν Πεδρο Ατακάμα III
- Σαν Πεδρο Ατακάμα IV
- Επιστροφή στο Σαντιάγκο
- Perito Moreno
- Photos Perito Moreno
- Torres del Paine
- Photos Torres del Paine
- Latam
- Παταγονία
- Photos Παταγονία
- Παταγονία ΙΙ
- Παταγονία ΙΙI
- Παταγονία ΙV
- Photos Παταγονία ΙV
- Οινογνωσία
- Βίνια Ντελ Μαρ - Βαλπαραϊσο
- Αξιολόγηση Χιλής
- Βαθμολογία - Αποτίμηση
- Τοπ 15 Εικόνων
O κύριος Χ είναι πλέον ένας ειδήμων της οινογνωσίας, μετά από άπειρα σεμινάρια, πτυχία και άπειρα ποτηράκια κρασί, οπότε το θέμα των οινοποιείων το αφήσαμε στα χέρια του. Η επιλογή του ήταν να πάμε στην κοιλάδα Colchagua, όπου μόλις μετά από 2,5 ώρες οδήγησης βρεθήκαμε στο οινοποιείο L'Apostolle. Η διαδρομή ήταν εύκολη και φτάσαμε νωρίτερα από το αναμενόμενο, αφού κλείνει κανείς ραντεβού για την ξενάγηση στις εγκαταστάσεις, ενώ προσωπικά με ξένισε το πόσο έμοιαζε η διαδρομή με αντίστοιχες σε ελληνικά τοπία, σε κάποιες φάσεις νόμιζα πως κατευθυνόμαστε στον Ωρωπό: μέχρι και τσιγγάνους με ντάτσουν και καρπούζια διέθετε η διαδρομή!
Ακριβώς επειδή φτάσαμε νωρίς, μας άφησαν να γυρνοβολάμε στους αμπελώνες, το οποίο ήταν άψογο διότι μπορέσαμε να απολαύσουμε το τοπίο χωρίς πλήθη. Οι εγκαταστάσεις ήταν μόλις είκοσι ετών, σε ένα υπερμοντέρνο κτίριο που έδενε πάρα πολύ όμορφα με την περιρρέουσα φύση, δημιουργώντας καθετότητες, αφού τα πάντα ήταν χτισμένα σε διαφορετικά επίπεδα, με τους σωλήνες που μετέφεραν τον οίνο να κατεβαίνουν σαν υδρορροές παράλληλα με τους τοίχους, εκμεταλλευόμενοι τη βαρύτητα. Οι ιδιοκτήτες είναι Γάλλοι, οι ίδιοι που διαχειρίζονται και το Gran Marnier και μάθαμε πως η έκρηξη της χιλιανής οινοποιίας εν πολλοίς οφείλεται στις γαλλικές και εν γένει ευρωπαϊκές επενδύσεις στον τομέα, που ξεκίνησαν από τις αρχές του '90, φέρνοντας την απαραίτητη τεχνογνωσία. Οι χώροι ήταν απλά εκπληκτικοί, από την παραγωγή και το εστιατόριο μέχρι την πισίνα και τη θέα των αμπελώνων, έστω κι αν εμείς βλέπαμε μόνο ένα κλάσμα όσων διαχειρίζεται η εταιρεία στην περιοχή.
Το τουρ ξεκίνησε, με τον ευγενέστατο τοπικό ξεναγό Φερνάντο να μιλάει εκπληκτικά Αγγλικά, ενώ ήταν εμφανές πως και γνώστης είναι αλλά -κυρίως- πως γουστάρει αυτό που κάνει και κατάφερε να κάνει μέχρι κι εμένα -που η σχέση μου με το αλκοόλ είναι ή ίδια που έχω με την υψηλή ραπτική- να ενδιαφερθώ για τις πληροφορίες που μας έδινε. Από τα λίγα που συγκράτησα είναι η χειρωνακτική επιλογή των καλύτερων σταφυλιών, ενώ ήταν εμφανές πως το θέμα της οινογνωσίας είναι ολόκληρη επιστήμη, που μπορεί να μη με αφορά, αλλά κατανοώ το ενδιαφέρον που προκαλεί στους λάτρες της (σε αντίθεση με την υψηλή ραπτική για παράδειγμα).
Καταλήξαμε στο χώρο γευσιγνωσίας όπου έπαθα πλάκα... Τι χώρος! Δεν ξέρω ποιος αρχιτέκτονας το σχεδίασε, αλλά γιασάν του μάγκα... Από τα τρία κρασάκια που δοκιμάσαμε, φοβάμαι πως το μόνο που μου άρεσε ήταν... το φτηνότερο, ενώ ο Χ που ξέρει τι του γίνεται, ενθουσιάστηκε με το ακριβότερο. Πολύ χάρηκα που του άρεσε τόσο η εμπειρία, γιατί ξέρω πως την περίμενε πώς και πώς.
Εκτός από το οινοποιείο, ο Χ είχε επιλέξει και το εστιατόριό μας για το γεύμα, πολύ κοντά στο οινοποιείο, σε ένα χώρο που έμοιαζε με ιππικό όμιλο, κάτω από δυο δέντρα με θέα το απέραντο πράσινο. Δεν έχω λόγια να περιγράψω το πόσο εξαιρετικό ήταν το φαγητό, αλλά ειδικά το παγωτό ήταν το καλύτερο που έχω φάει ποτέ, οπουδήποτε στον κόσμο. Πολλοί πόντοι στον Χ και για τις δύο επιλογές του. Γυρίσαμε στο Σαντιάγο το απογευματάκι, κάναμε μια βόλτα και πέσαμε να ξεκουραστούμε.
Η επόμενη θα ήταν και η τελευταία μέρα μας στη Χιλή. Το σχέδιο ήταν απλό και δοκιμασμένο: Vina del Mar και Valparaiso, δυο γειτονικές πόλεις πολύ διαφορετικές, που εύκολα μπορεί κανείς να επισκεφθεί από το Σαντιάγο.
Oι αμπελώνες.
Πολύ σύγχρονο το οινοποιείο.
Μου άρεσε πάρα πολύ η αρχιτεκτονική του.
Εντάξει, και η θέα καλή ήταν.
Νοίκιαζαν και δωμάτια του πανακρίβου, για πακέτα οινογνωσίας και γαστρονομίας.
Tasting room.
Πραγματικά εξαιρετικό όλο το γεύμα σε ένα κοντινό εστιατόριο, αλλά το παγωτό ειδικά ήταν από άλλο πλανήτη.
Ακριβώς επειδή φτάσαμε νωρίς, μας άφησαν να γυρνοβολάμε στους αμπελώνες, το οποίο ήταν άψογο διότι μπορέσαμε να απολαύσουμε το τοπίο χωρίς πλήθη. Οι εγκαταστάσεις ήταν μόλις είκοσι ετών, σε ένα υπερμοντέρνο κτίριο που έδενε πάρα πολύ όμορφα με την περιρρέουσα φύση, δημιουργώντας καθετότητες, αφού τα πάντα ήταν χτισμένα σε διαφορετικά επίπεδα, με τους σωλήνες που μετέφεραν τον οίνο να κατεβαίνουν σαν υδρορροές παράλληλα με τους τοίχους, εκμεταλλευόμενοι τη βαρύτητα. Οι ιδιοκτήτες είναι Γάλλοι, οι ίδιοι που διαχειρίζονται και το Gran Marnier και μάθαμε πως η έκρηξη της χιλιανής οινοποιίας εν πολλοίς οφείλεται στις γαλλικές και εν γένει ευρωπαϊκές επενδύσεις στον τομέα, που ξεκίνησαν από τις αρχές του '90, φέρνοντας την απαραίτητη τεχνογνωσία. Οι χώροι ήταν απλά εκπληκτικοί, από την παραγωγή και το εστιατόριο μέχρι την πισίνα και τη θέα των αμπελώνων, έστω κι αν εμείς βλέπαμε μόνο ένα κλάσμα όσων διαχειρίζεται η εταιρεία στην περιοχή.
Το τουρ ξεκίνησε, με τον ευγενέστατο τοπικό ξεναγό Φερνάντο να μιλάει εκπληκτικά Αγγλικά, ενώ ήταν εμφανές πως και γνώστης είναι αλλά -κυρίως- πως γουστάρει αυτό που κάνει και κατάφερε να κάνει μέχρι κι εμένα -που η σχέση μου με το αλκοόλ είναι ή ίδια που έχω με την υψηλή ραπτική- να ενδιαφερθώ για τις πληροφορίες που μας έδινε. Από τα λίγα που συγκράτησα είναι η χειρωνακτική επιλογή των καλύτερων σταφυλιών, ενώ ήταν εμφανές πως το θέμα της οινογνωσίας είναι ολόκληρη επιστήμη, που μπορεί να μη με αφορά, αλλά κατανοώ το ενδιαφέρον που προκαλεί στους λάτρες της (σε αντίθεση με την υψηλή ραπτική για παράδειγμα).
Καταλήξαμε στο χώρο γευσιγνωσίας όπου έπαθα πλάκα... Τι χώρος! Δεν ξέρω ποιος αρχιτέκτονας το σχεδίασε, αλλά γιασάν του μάγκα... Από τα τρία κρασάκια που δοκιμάσαμε, φοβάμαι πως το μόνο που μου άρεσε ήταν... το φτηνότερο, ενώ ο Χ που ξέρει τι του γίνεται, ενθουσιάστηκε με το ακριβότερο. Πολύ χάρηκα που του άρεσε τόσο η εμπειρία, γιατί ξέρω πως την περίμενε πώς και πώς.
Εκτός από το οινοποιείο, ο Χ είχε επιλέξει και το εστιατόριό μας για το γεύμα, πολύ κοντά στο οινοποιείο, σε ένα χώρο που έμοιαζε με ιππικό όμιλο, κάτω από δυο δέντρα με θέα το απέραντο πράσινο. Δεν έχω λόγια να περιγράψω το πόσο εξαιρετικό ήταν το φαγητό, αλλά ειδικά το παγωτό ήταν το καλύτερο που έχω φάει ποτέ, οπουδήποτε στον κόσμο. Πολλοί πόντοι στον Χ και για τις δύο επιλογές του. Γυρίσαμε στο Σαντιάγο το απογευματάκι, κάναμε μια βόλτα και πέσαμε να ξεκουραστούμε.
Η επόμενη θα ήταν και η τελευταία μέρα μας στη Χιλή. Το σχέδιο ήταν απλό και δοκιμασμένο: Vina del Mar και Valparaiso, δυο γειτονικές πόλεις πολύ διαφορετικές, που εύκολα μπορεί κανείς να επισκεφθεί από το Σαντιάγο.
Oι αμπελώνες.
Πολύ σύγχρονο το οινοποιείο.
Μου άρεσε πάρα πολύ η αρχιτεκτονική του.
Εντάξει, και η θέα καλή ήταν.
Νοίκιαζαν και δωμάτια του πανακρίβου, για πακέτα οινογνωσίας και γαστρονομίας.
Tasting room.
Πραγματικά εξαιρετικό όλο το γεύμα σε ένα κοντινό εστιατόριο, αλλά το παγωτό ειδικά ήταν από άλλο πλανήτη.