taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 82: Χιλιόμετρα…
Η Τετάρτη 18/4/2018 που ξημέρωσε, ήταν η μέρα αναχώρησης για το οδικό κομμάτι του ταξιδιού στο Θιβέτ. Για τις επόμενες τέσσερις μέρες, θα περνάγαμε πολύ χρόνο στο αυτοκίνητο, γράφοντας χιλιόμετρα στην κορυφή του κόσμου… Για σήμερα, στο αυτοκίνητο θα είμασταν μόνο οι έξι μας, γεγονός που μας έδωσε τη δυνατότητα να απλωθούμε παραπάνω. Και είχαμε μεγαλούτσικη διαδρομή:
Ο καιρός, πάλι, δε μας έκανε το χατίρι. Είχε μόλις χιονίσει στα βουνά γύρω από τη Λάσα, ενώ στην πρώτη ορεινή διάβαση της διαδρομής μας για σήμερα προβλεπόταν χιονοθύελλα. Αλλά ξεκινήσαμε.
Τα προάστεια της Λάσα είναι όμορφα με λίγο χιόνι (οι φωτογραφίες είναι από το παράθυρο, μην περιμένετε θαύματα…):







Η διαδρομή συνεχίστηκε μέσα από απέραντες εκτάσεις. Κάποια λιγοστά δέντρα, τα έφεραν εδώ οι Κινέζοι:


Η πρώτη μας στάση, ήταν σε μια όχθη του ποταμού Yerlung (που πιο κάτω αλλάζει όνομα σε Brahmaputra, γινόμενος ένα από τα μεγαλύτερα ποτάμια στη γη).






Σιγά σιγά αρχίσαμε να ανεβαίνουμε σε μεγαλύτερα υψόμετρα.


Σταματήσαμε σε ένα μέρος, σαν εμποροπανήγυρη. Ο Danny μας εξήγησε πως «προσοχή, για να βγάλετε φωτογραφία κάποιο από τα ζώα θα πρέπει να πληρώσετε». Οι ντόπιοι εδώ, βλέπετε, εκθέτουν τα ζώα τους στους τουρίστες, με το αζημίωτο. Είδαμε Yak, κατσικάκια, αλλά και τεράστια σκυλιά με βαμμένο τρίχωμα, τα λεγόμενα Tibetan Mastiff (αν ξέρει κανείς πως τα λένε στα Ελληνικά, παρακαλώ ας το γράψει). Φυσικά δεν είχα κανένα σκοπό να ενισχύσω τους κακοποιητές ζώων, οι φωτογραφίες παρακάτω είναι όλες κρυφές.











Μια από τις κυριούλες εκεί με είδε να τραβάω και έβαλε τις φωνές. Για καλή μου τύχη, στην τελευταία φωτογραφία είχα τραβήξει την ίδια κι όχι το ζώο της, οπότε της την έδειξα, την έσβησα κι όλα καλά.
Συνεχίσαμε την ανηφορική πορεία.



Η Τετάρτη 18/4/2018 που ξημέρωσε, ήταν η μέρα αναχώρησης για το οδικό κομμάτι του ταξιδιού στο Θιβέτ. Για τις επόμενες τέσσερις μέρες, θα περνάγαμε πολύ χρόνο στο αυτοκίνητο, γράφοντας χιλιόμετρα στην κορυφή του κόσμου… Για σήμερα, στο αυτοκίνητο θα είμασταν μόνο οι έξι μας, γεγονός που μας έδωσε τη δυνατότητα να απλωθούμε παραπάνω. Και είχαμε μεγαλούτσικη διαδρομή:

Ο καιρός, πάλι, δε μας έκανε το χατίρι. Είχε μόλις χιονίσει στα βουνά γύρω από τη Λάσα, ενώ στην πρώτη ορεινή διάβαση της διαδρομής μας για σήμερα προβλεπόταν χιονοθύελλα. Αλλά ξεκινήσαμε.
Τα προάστεια της Λάσα είναι όμορφα με λίγο χιόνι (οι φωτογραφίες είναι από το παράθυρο, μην περιμένετε θαύματα…):







Η διαδρομή συνεχίστηκε μέσα από απέραντες εκτάσεις. Κάποια λιγοστά δέντρα, τα έφεραν εδώ οι Κινέζοι:


Η πρώτη μας στάση, ήταν σε μια όχθη του ποταμού Yerlung (που πιο κάτω αλλάζει όνομα σε Brahmaputra, γινόμενος ένα από τα μεγαλύτερα ποτάμια στη γη).






Σιγά σιγά αρχίσαμε να ανεβαίνουμε σε μεγαλύτερα υψόμετρα.


Σταματήσαμε σε ένα μέρος, σαν εμποροπανήγυρη. Ο Danny μας εξήγησε πως «προσοχή, για να βγάλετε φωτογραφία κάποιο από τα ζώα θα πρέπει να πληρώσετε». Οι ντόπιοι εδώ, βλέπετε, εκθέτουν τα ζώα τους στους τουρίστες, με το αζημίωτο. Είδαμε Yak, κατσικάκια, αλλά και τεράστια σκυλιά με βαμμένο τρίχωμα, τα λεγόμενα Tibetan Mastiff (αν ξέρει κανείς πως τα λένε στα Ελληνικά, παρακαλώ ας το γράψει). Φυσικά δεν είχα κανένα σκοπό να ενισχύσω τους κακοποιητές ζώων, οι φωτογραφίες παρακάτω είναι όλες κρυφές.











Μια από τις κυριούλες εκεί με είδε να τραβάω και έβαλε τις φωνές. Για καλή μου τύχη, στην τελευταία φωτογραφία είχα τραβήξει την ίδια κι όχι το ζώο της, οπότε της την έδειξα, την έσβησα κι όλα καλά.
Συνεχίσαμε την ανηφορική πορεία.



Last edited: