taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 87: Προς το Everest.
Βγήκαμε στο δρόμο για το Έβερεστ. Είχαμε πολλά χιλιόμετρα να κάνουμε, οπότε έπρεπε να κινηθούμε γρήγορα, αν θέλαμε να προλάβουμε και τα απαραίτητα στρατιωτικά permits που απαιτούνται για να φράσει κανείς τόσο κοντά στα σύνορα.
Η διαδρομή ως εκεί θα περιλαμβάνει τρείς ορεινές διαβάσεις, μια στα 4800 μέτρα, και δυο στα 5300 και 5200 μέτρα υψόμετρο.
Περάσαμε δίπλα από μικρά χωριά και όμορφες κοιλάδες, χωρίς στάσεις όμως (οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από το παράθυρο).








Η πινακίδα αυτή δείχνει το σημείο των 5.000 χιλιομέτρων στην Εθνική οδό 318 της Κίνας, που ξεκινάει από τη Shanghai στην ανατολική Κίνα, και φτάνει ως τα σύνορα με το Νεπάλ (τα παλιά: περισσότερα γι αυτά παρακάτω).


Περάσαμε την πρώτη ορεινή διάβαση. Άνοιξα το GPS στο κινητό μου και παρακολουθώ το υψόμετρο…

Από δω πάνε για το μοναστήρι της Sakya, παραδοσιακή έδρα της ομώνυμης βουδιστικής σχολής, που φυσικά έχει κι αυτό μεταστεγαστεί στην Ινδία. Δυστυχώς δεν το έχουμε στο πρόγραμμά μας.

Βάλανε οι άλλοι πινακίδα; Θα βάλουμε κι εμείς. Πιο εντυπωσιακή.


Σταματήσαμε για μεσημεριανό κάπου δίπλα στο δρόμο στη μέση του πουθενά. Το φαγητό ήταν αποδεκτό.

Αρκεί να μη χρειαστεί να πάτε στην τουαλέτα…

Τα υψόμετρα άρχισαν να ανεβαίνουν…

Μαζί, τους αλλάζει και το τοπίο:




Βγήκαμε στο δρόμο για το Έβερεστ. Είχαμε πολλά χιλιόμετρα να κάνουμε, οπότε έπρεπε να κινηθούμε γρήγορα, αν θέλαμε να προλάβουμε και τα απαραίτητα στρατιωτικά permits που απαιτούνται για να φράσει κανείς τόσο κοντά στα σύνορα.
Η διαδρομή ως εκεί θα περιλαμβάνει τρείς ορεινές διαβάσεις, μια στα 4800 μέτρα, και δυο στα 5300 και 5200 μέτρα υψόμετρο.

Περάσαμε δίπλα από μικρά χωριά και όμορφες κοιλάδες, χωρίς στάσεις όμως (οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από το παράθυρο).








Η πινακίδα αυτή δείχνει το σημείο των 5.000 χιλιομέτρων στην Εθνική οδό 318 της Κίνας, που ξεκινάει από τη Shanghai στην ανατολική Κίνα, και φτάνει ως τα σύνορα με το Νεπάλ (τα παλιά: περισσότερα γι αυτά παρακάτω).


Περάσαμε την πρώτη ορεινή διάβαση. Άνοιξα το GPS στο κινητό μου και παρακολουθώ το υψόμετρο…

Από δω πάνε για το μοναστήρι της Sakya, παραδοσιακή έδρα της ομώνυμης βουδιστικής σχολής, που φυσικά έχει κι αυτό μεταστεγαστεί στην Ινδία. Δυστυχώς δεν το έχουμε στο πρόγραμμά μας.

Βάλανε οι άλλοι πινακίδα; Θα βάλουμε κι εμείς. Πιο εντυπωσιακή.


Σταματήσαμε για μεσημεριανό κάπου δίπλα στο δρόμο στη μέση του πουθενά. Το φαγητό ήταν αποδεκτό.

Αρκεί να μη χρειαστεί να πάτε στην τουαλέτα…

Τα υψόμετρα άρχισαν να ανεβαίνουν…

Μαζί, τους αλλάζει και το τοπίο:




Last edited: