taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 29: Dochula
Η επόμενή μας στάση ήταν διαδικαστική, στο «Immigration», καθώς περνάγαμε σε περιφέρεια με περιορισμένη πρόσβαση, και έπρεπε να ελεγχθούν οι Βίζες μας. Περιμέναμε τον Kunley στο αυτοκίνητο όσο έκανε τις διατυπώσεις, και λίγα λεπτά μετά ξεκινήσαμε και πάλι. Κάναμε λίγες εκατοντάδες μέρα, και σταματήσαμε και πάλι.
H ορεινή διάβαση Dochula στα 3140 μέτρα υψόμετρο φιλοξενεί μια εντυπωσιακή παράταξη από 108 μικρές chorterns. Αυτές κτίστηκαν εδώ το 2005, ως εξιλέωση για τις ζωές που χάθηκαν κατά την εκκαθάριση των ανταρτών του Ασσαμ στα νότια της χώρας. Σε ένα διπλανό λόφο, βρίσκεται κι ένα μοντέρνο βουδιστικό μοναστήρι.
















Λίγο παραπέρα, βρίσκεται ένα Καφέ, το οποίο τιμήσαμε, και ένα δεύτερο καφέ το οποίο τιμήσαμε επίσης (καθώς ο Kunley μας περίμενε εκεί).










Τις καθαρές ημέρες (που πρακτικά εμφανίζονται μόνο από τον Οκτώβριο ως το Φεβρουάριο), από δω φαίνονται και όλα τα Μπουτανέζικα Ιμαλάια.


Από δω και πέρα ο δρόμος αρχίζει και κατηφορίζει, καθώς ο επόμενος σταθμός μας είναι μόλις στα 1250 μέτρα υψόμετρο, και έχει σχεδόν τροπικό κλίμα. Η πρωτεύουσα της χώρας βρισκόταν παλιά στην Punakha, ακριβώς επειδή ο καιρός εκεί το χειμώνα ήταν πολύ καλύτερος από το Thimphu, στο οποίο οι άρχοντες μετακόμιζαν το καλοκαίρι.


Η επόμενή μας στάση ήταν διαδικαστική, στο «Immigration», καθώς περνάγαμε σε περιφέρεια με περιορισμένη πρόσβαση, και έπρεπε να ελεγχθούν οι Βίζες μας. Περιμέναμε τον Kunley στο αυτοκίνητο όσο έκανε τις διατυπώσεις, και λίγα λεπτά μετά ξεκινήσαμε και πάλι. Κάναμε λίγες εκατοντάδες μέρα, και σταματήσαμε και πάλι.
H ορεινή διάβαση Dochula στα 3140 μέτρα υψόμετρο φιλοξενεί μια εντυπωσιακή παράταξη από 108 μικρές chorterns. Αυτές κτίστηκαν εδώ το 2005, ως εξιλέωση για τις ζωές που χάθηκαν κατά την εκκαθάριση των ανταρτών του Ασσαμ στα νότια της χώρας. Σε ένα διπλανό λόφο, βρίσκεται κι ένα μοντέρνο βουδιστικό μοναστήρι.
















Λίγο παραπέρα, βρίσκεται ένα Καφέ, το οποίο τιμήσαμε, και ένα δεύτερο καφέ το οποίο τιμήσαμε επίσης (καθώς ο Kunley μας περίμενε εκεί).










Τις καθαρές ημέρες (που πρακτικά εμφανίζονται μόνο από τον Οκτώβριο ως το Φεβρουάριο), από δω φαίνονται και όλα τα Μπουτανέζικα Ιμαλάια.


Από δω και πέρα ο δρόμος αρχίζει και κατηφορίζει, καθώς ο επόμενος σταθμός μας είναι μόλις στα 1250 μέτρα υψόμετρο, και έχει σχεδόν τροπικό κλίμα. Η πρωτεύουσα της χώρας βρισκόταν παλιά στην Punakha, ακριβώς επειδή ο καιρός εκεί το χειμώνα ήταν πολύ καλύτερος από το Thimphu, στο οποίο οι άρχοντες μετακόμιζαν το καλοκαίρι.


Last edited: