taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 88: Εθνικός δρυμός
Και φτάσαμε στην είσοδο του Εθνικού πάρκου του όρους Έβερεστ… Μια σημαντική όμως λεπτομέρεια: Το βουνό υπήρχε εκεί πολύ πριν ο βρετανός γενικός τοπογράφος της Ινδίας Andrew Waugh αποφασίσει να του δώσει το όνομα του προκατόχου του στο πόστο, Sir George Everest. Και οι ντόπιοι του είχαν δώσει όνομα, που φυσικά δεν είχαν κανένα σκοπό να αλλάξουν επειδή κάτι Ευρωπαίοι το έλεγαν. Έτσι, το βουνό σήμερα στα Νεπαλέζικα ονομάζεται Sagarmatha και για τους Θιβετιανούς λέγεται Chomolungma ή Qomolangma. To τελευταίο είναι και το μόνο όνομα που θα δείτε γραμμένο στο Εθνικό πάρκο.
Μπήκαμε στην είσοδο του εθνικού πάρκου Qomolangma λοιπόν, και ευκαιρία για φωτογραφίες., με το Έβερεστ να έχει μόλις αρχίσει να αχνοφαίνεται στο βάθος:




Βέβαια, δεν είχαμε φτάσει. Είχαμε αρκετό δρόμο ακόμα. Όσο εμείς φωτογραφιζόμασταν, ο Danny μας έβγαλε τις άδειες για να προχωρήσουμε.



Πήραμε και πάλι τις στριφογυριστές ανηφόρες…





Φτάσαμε σε ένα σημείο με πανοραμική θέα:

Από δω βλέπουμε το Έβερεστ, αλλά και τέσσερις ακόμα κορυφές των 8000 μέτρων και άνω, και αρκετές πάνω από 7000 μέτρα.











Ξεκινήσαμε και πάλι για το Έβερεστ. Είχαμε μια ώρα δρόμο ακόμα.


Στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής, ήταν κρυμμένο πίσω από άλλα βουνά, ώσπου κάποια στιγμή άρχισε να φαίνεται:



Και φτάσαμε στην είσοδο του Εθνικού πάρκου του όρους Έβερεστ… Μια σημαντική όμως λεπτομέρεια: Το βουνό υπήρχε εκεί πολύ πριν ο βρετανός γενικός τοπογράφος της Ινδίας Andrew Waugh αποφασίσει να του δώσει το όνομα του προκατόχου του στο πόστο, Sir George Everest. Και οι ντόπιοι του είχαν δώσει όνομα, που φυσικά δεν είχαν κανένα σκοπό να αλλάξουν επειδή κάτι Ευρωπαίοι το έλεγαν. Έτσι, το βουνό σήμερα στα Νεπαλέζικα ονομάζεται Sagarmatha και για τους Θιβετιανούς λέγεται Chomolungma ή Qomolangma. To τελευταίο είναι και το μόνο όνομα που θα δείτε γραμμένο στο Εθνικό πάρκο.
Μπήκαμε στην είσοδο του εθνικού πάρκου Qomolangma λοιπόν, και ευκαιρία για φωτογραφίες., με το Έβερεστ να έχει μόλις αρχίσει να αχνοφαίνεται στο βάθος:




Βέβαια, δεν είχαμε φτάσει. Είχαμε αρκετό δρόμο ακόμα. Όσο εμείς φωτογραφιζόμασταν, ο Danny μας έβγαλε τις άδειες για να προχωρήσουμε.



Πήραμε και πάλι τις στριφογυριστές ανηφόρες…





Φτάσαμε σε ένα σημείο με πανοραμική θέα:

Από δω βλέπουμε το Έβερεστ, αλλά και τέσσερις ακόμα κορυφές των 8000 μέτρων και άνω, και αρκετές πάνω από 7000 μέτρα.











Ξεκινήσαμε και πάλι για το Έβερεστ. Είχαμε μια ώρα δρόμο ακόμα.


Στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής, ήταν κρυμμένο πίσω από άλλα βουνά, ώσπου κάποια στιγμή άρχισε να φαίνεται:



Last edited: