taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 90: Διανυκτέρευση
Η ώρα είχε περάσει, και ο ήλιος είχε αρχίσει να δύει…











Πήγαμε στο κατάλυμά μας, που ήταν λίγες δεκάδες μέτρα πιο πέρα, στον κοιτώνα του μοναστηριού. Το κατάλυμα έχει απλά και “ανώτερα» δωμάτια, η διαφορά των τελευταίων είναι ότι έχουν παράθυρα που βλέπουν προς το Έβερεστ, και θερμαινόμενες κουβέρτες (επιπλέον από τα δυο παπλώματα) για τη νύκτα, καθώς δεν υπάρχει άλλη θέρμανση. Λόγω της έκτακτης προσφοράς των Θιβετιανών αρχών που για το Μάρτιο και τον Απρίλιο είχαν όλα τα κρατικά μνημεία στο Θιβέτ με μηδενικό εισιτήριο, το πρακτορείο έπρεπε να μας επιστρέψει ένα μικρό μέρος από τα χρήματα που είχαμε πληρώσει, και μας πρότεινε αντί επιστροφών να μας κάνουν αναβάθμιση στα δωμάτια εδώ. Δεχτήκαμε όλοι (εκτός από το Luis και το Daniel, που δεν είχαν επιστροφή καθώς το πρακτορείο τους έτσι κι αλλιώς δεν είχε συμπεριλάβει τα εισιτήρια στην τιμή της εκδρομής τους), και βολευτήκαμε στα αναβαθμισμένα δωμάτια, με αυτή τη θέα από το παράθυρο:





Θα ήταν η πρώτη φορά που θα κοιμόμουνα σε τέτοιο υψόμετρο:

Μας δώσανε και μικρές φιάλες οξυγόνου να έχουμε στα δωμάτια για τη νύκτα, αν τυχόν κανείς έχει πρόβλημα με το υψόμετρο.
Μετά το ηλιοβασίλεμα, κατευθυνθήκαμε για βραδινό φαγητό στην καντίνα του καταλύματος. Πιάσαμε και την κουβέντα, αρχίσαμε και τις μπύρες παρά το υψόμετρο (αφού ο γιατρός μου το επέτρεψε, ποιος είμαι εγώ να πω όχι; )

Η κατανάλωση μπύρας το βράδυ όμως δεν είναι ότι καλύτερο, διότι όπως και σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου, προκαλεί επισκέψεις στην τουαλέτα. Κι όταν το δωμάτιο σου δε διαθέτει εσωτερική τουαλέτα, και πρέπει να βγεις έξω στην υπαίθρια κοινόχρηστη σε μια θερμοκρασία κάπου ανάμεσα στους -15 και -20… (Δεν ξέρω την ακριβή θερμοκρασία. Το επόμενο πρωί, το κινητό μου έλεγε πως στην πρωτεύουσα της επαρχίας, το Tingri, κάπου μιάμιση ώρα δρόμο και χίλια μέτρα πιο χαμηλά από δω, η θερμοκρασία ήταν στους -11 στις 7π.μ. Υπολογίστε πόσο ήταν πάνω στο βουνό….). Τα κατάφερα όμως.
Η ώρα είχε περάσει, και ο ήλιος είχε αρχίσει να δύει…











Πήγαμε στο κατάλυμά μας, που ήταν λίγες δεκάδες μέτρα πιο πέρα, στον κοιτώνα του μοναστηριού. Το κατάλυμα έχει απλά και “ανώτερα» δωμάτια, η διαφορά των τελευταίων είναι ότι έχουν παράθυρα που βλέπουν προς το Έβερεστ, και θερμαινόμενες κουβέρτες (επιπλέον από τα δυο παπλώματα) για τη νύκτα, καθώς δεν υπάρχει άλλη θέρμανση. Λόγω της έκτακτης προσφοράς των Θιβετιανών αρχών που για το Μάρτιο και τον Απρίλιο είχαν όλα τα κρατικά μνημεία στο Θιβέτ με μηδενικό εισιτήριο, το πρακτορείο έπρεπε να μας επιστρέψει ένα μικρό μέρος από τα χρήματα που είχαμε πληρώσει, και μας πρότεινε αντί επιστροφών να μας κάνουν αναβάθμιση στα δωμάτια εδώ. Δεχτήκαμε όλοι (εκτός από το Luis και το Daniel, που δεν είχαν επιστροφή καθώς το πρακτορείο τους έτσι κι αλλιώς δεν είχε συμπεριλάβει τα εισιτήρια στην τιμή της εκδρομής τους), και βολευτήκαμε στα αναβαθμισμένα δωμάτια, με αυτή τη θέα από το παράθυρο:





Θα ήταν η πρώτη φορά που θα κοιμόμουνα σε τέτοιο υψόμετρο:

Μας δώσανε και μικρές φιάλες οξυγόνου να έχουμε στα δωμάτια για τη νύκτα, αν τυχόν κανείς έχει πρόβλημα με το υψόμετρο.
Μετά το ηλιοβασίλεμα, κατευθυνθήκαμε για βραδινό φαγητό στην καντίνα του καταλύματος. Πιάσαμε και την κουβέντα, αρχίσαμε και τις μπύρες παρά το υψόμετρο (αφού ο γιατρός μου το επέτρεψε, ποιος είμαι εγώ να πω όχι; )

Η κατανάλωση μπύρας το βράδυ όμως δεν είναι ότι καλύτερο, διότι όπως και σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου, προκαλεί επισκέψεις στην τουαλέτα. Κι όταν το δωμάτιο σου δε διαθέτει εσωτερική τουαλέτα, και πρέπει να βγεις έξω στην υπαίθρια κοινόχρηστη σε μια θερμοκρασία κάπου ανάμεσα στους -15 και -20… (Δεν ξέρω την ακριβή θερμοκρασία. Το επόμενο πρωί, το κινητό μου έλεγε πως στην πρωτεύουσα της επαρχίας, το Tingri, κάπου μιάμιση ώρα δρόμο και χίλια μέτρα πιο χαμηλά από δω, η θερμοκρασία ήταν στους -11 στις 7π.μ. Υπολογίστε πόσο ήταν πάνω στο βουνό….). Τα κατάφερα όμως.
Last edited: