taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 33: Μέσα στο Dzong
Κι εδώ, δαίμονες και βασιλιάδες φιλάνε την είσοδο στο Dzong, όπως και επιγραφές με κάτι παλίνδρομα που διαβάζονται προς όλες τις κατευθύνσεις, κι ένας ζωδιακός κύκλος.



Το Dzong έχει 180 μέτρα πλάτος και 72 μέτρα μήκος, και ο πύργος (utse) του είναι εξαώροφος. Σε αντίθεση με τα άλλα Dzong, δεν έχει μόνο δυο αυλές (dochey), αλλά τρείς. Η πρώτη, κοντά στην είσοδο, είναι για διοικητικές λειτουργίες, και περιλαμβάνει μια λευκή chortern κι ένα δέντρο.







Το utse (ο πύργος) τη χωρίζει από τη δεύτερη αυλή, στην οποία είναι τα διαμερίσματα των μοναχών.






Στην Τρίτη αυλή, βρίσκονται οι χώροι που φιλοξενούν τους τάφους του Pema Lingpa και το Zhabdrung. Ο τάφος του τελευταίου είναι άβατο, καθώς μόνο ο βασιλιάς κι ο Je Khenpo μπορούν να μπουν στο συγκεκριμένο δωμάτιο. Στο τέλος της πλατείας, υπάρχει η μεγάλη αίθουσα συνάθροισης των μοναχών, που ονομάζεται αίθουσα με τις 100 κολώνες, παρότι έχει μόνο 54, με τρία μεγάλα χρυσά αγάλματα του Βούδα, του Guru Rinpoche και του Zhabdrung, από το 18 αιώνα.






Επιστρέφοντας προς την έξοδο, σταθήκαμε σε ένα μπαλκόνι για να απολαύσουμε τη θέα:




Επιστρέψαμε στην πρώτη αυλή κι από κει στην έξοδο.



Κι εδώ, δαίμονες και βασιλιάδες φιλάνε την είσοδο στο Dzong, όπως και επιγραφές με κάτι παλίνδρομα που διαβάζονται προς όλες τις κατευθύνσεις, κι ένας ζωδιακός κύκλος.



Το Dzong έχει 180 μέτρα πλάτος και 72 μέτρα μήκος, και ο πύργος (utse) του είναι εξαώροφος. Σε αντίθεση με τα άλλα Dzong, δεν έχει μόνο δυο αυλές (dochey), αλλά τρείς. Η πρώτη, κοντά στην είσοδο, είναι για διοικητικές λειτουργίες, και περιλαμβάνει μια λευκή chortern κι ένα δέντρο.







Το utse (ο πύργος) τη χωρίζει από τη δεύτερη αυλή, στην οποία είναι τα διαμερίσματα των μοναχών.






Στην Τρίτη αυλή, βρίσκονται οι χώροι που φιλοξενούν τους τάφους του Pema Lingpa και το Zhabdrung. Ο τάφος του τελευταίου είναι άβατο, καθώς μόνο ο βασιλιάς κι ο Je Khenpo μπορούν να μπουν στο συγκεκριμένο δωμάτιο. Στο τέλος της πλατείας, υπάρχει η μεγάλη αίθουσα συνάθροισης των μοναχών, που ονομάζεται αίθουσα με τις 100 κολώνες, παρότι έχει μόνο 54, με τρία μεγάλα χρυσά αγάλματα του Βούδα, του Guru Rinpoche και του Zhabdrung, από το 18 αιώνα.






Επιστρέφοντας προς την έξοδο, σταθήκαμε σε ένα μπαλκόνι για να απολαύσουμε τη θέα:




Επιστρέψαμε στην πρώτη αυλή κι από κει στην έξοδο.



Last edited: