taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 73: Drepung (συνέχεια)
Η θέα από το μοναστήρι προς τη Λάσα και την κοιλάδα είναι όμορφη:






Μέσα στους χώρους του μοναστηριού η φωτογράφηση δεν επιτρέπεται, ωστόσο μετά από μια ολόκληρη ώρα ξενάγησης, βγήκαμε σε ανοικτούς χώρους στον πάνω όροφο της αίθουσας συγκέντρωσης:























Αποχωρώντας από το μοναστήρι, ήταν ώρα για μεσημεριανό φαγητό. Ο Danny μας πήγε σε ένα εστιατόριο στο κέντρο της Λάσα, όχι τίποτα εξεζητημένο, που είχε ΟΚ φαγητό, και Θιβετιανά πιάτα και δυτικά. Λεγόταν Namtso Chukmo, ένα από τα λίγα μαγαζιά στο κέντρο με ιδιοκτήτες Θιβετιανούς κι όχι Κινέζοους, κάτι που γενικώς θεωρώ καλό να το ψάχνει ο επισκέπτης, για να ενισχύονται οι αυθεντικότερες τοπικές επιχειρήσεις.
Παράγγειλα παϊδάκια από Yak, από περιέργεια περισσότερο, όσο πιάσαμε την κουβέντα για γνωριμία με το γκρουπ.

Από το ταβάνι του εστιατορίου, υπήρχε περιορισμένη θέα προς την Ποτάλα και το ιστορικό κέντρο της πόλης:


Το βανάκι μας ήταν αδύνατο να παρκάρει εκεί μπροστά, οπότε περπατήσαμε λίγο ως ένα σημείο στο οποίο μπορούσε να κάνει την απαραίτητη ολιγόλεπτη στάση για να μας επιβιβάσει.

Η θέα από το μοναστήρι προς τη Λάσα και την κοιλάδα είναι όμορφη:






Μέσα στους χώρους του μοναστηριού η φωτογράφηση δεν επιτρέπεται, ωστόσο μετά από μια ολόκληρη ώρα ξενάγησης, βγήκαμε σε ανοικτούς χώρους στον πάνω όροφο της αίθουσας συγκέντρωσης:























Αποχωρώντας από το μοναστήρι, ήταν ώρα για μεσημεριανό φαγητό. Ο Danny μας πήγε σε ένα εστιατόριο στο κέντρο της Λάσα, όχι τίποτα εξεζητημένο, που είχε ΟΚ φαγητό, και Θιβετιανά πιάτα και δυτικά. Λεγόταν Namtso Chukmo, ένα από τα λίγα μαγαζιά στο κέντρο με ιδιοκτήτες Θιβετιανούς κι όχι Κινέζοους, κάτι που γενικώς θεωρώ καλό να το ψάχνει ο επισκέπτης, για να ενισχύονται οι αυθεντικότερες τοπικές επιχειρήσεις.
Παράγγειλα παϊδάκια από Yak, από περιέργεια περισσότερο, όσο πιάσαμε την κουβέντα για γνωριμία με το γκρουπ.

Από το ταβάνι του εστιατορίου, υπήρχε περιορισμένη θέα προς την Ποτάλα και το ιστορικό κέντρο της πόλης:


Το βανάκι μας ήταν αδύνατο να παρκάρει εκεί μπροστά, οπότε περπατήσαμε λίγο ως ένα σημείο στο οποίο μπορούσε να κάνει την απαραίτητη ολιγόλεπτη στάση για να μας επιβιβάσει.

Last edited: