taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 35: Ο δρόμος για το Paro
Η τρίτη μέρα στο Μπουτάν, Τρίτη 10/4/2018, ξημέρωσε με λίγη συννεφιά και ψιλόβροχο, αλλά δε μας κατέβαλλε. Και έτσι, η θέα καλή είναι:





Σταματήσαμε στο δρόμο και ψωνίσαμε λίγα μήλα. Στη φωτογραφία, όμως, τράβηξα τα απαγορευμένα σακουλάκια. Ο Kunley εξήγησε ότι τα είδη που έρχονται από το εξωτερικό, όπως από την Ινδία, έρχονται συσκευασμένα και πωλούνται με τις συσκευασίες τους. Δε με έπεισε.

Δυο ώρες μετά, κι αφού περάσαμε και πάλι από το immigration, είχαμε περάσει και το Thimphu και βρισκόμασταν στο δρόμο για το Paro. Κάπου εκεί συναντήσαμε το σημείο συμβολής των δυο ποταμών, του Wang (που έρχεται από το Timphu) και του Paro (που έρχεται από… το Paro), που ονομάζεται “Chhuzom”. Σταματήσαμε για φωτογραφίες από τη γέφυρα:








Συνεχίσαμε ακόμα λίγο και συναντήσαμε το Tamchhog Lhakhang, έναν ιδιωτικό ναό. Ο ναός ανήκει στους απογόνους του διάσημου Θιβετιανού γεφυροποιού Tangtong Gyelpo, αλλά έτσι κι αλλιώς το αξιοθέατο δεν είναι ο ναός, αλλά η γέφυρα που οδηγεί σ’ αυτόν. Ο Tangtong Gyelpo, λοιπόν, δεν ήταν μόνο γεφυροποιός. Κατ’ αναλογία, θα τον έλεγε κανείς το Leonardo da Vinci των Ιμαλαΐων. Ήταν ένας Yogi της σχολής Nyingma, θυσαυρο-ευρέτης των γραφών του Guru Rinpoche, μηχανικός, γιατρός, και εφευρέτης της Θιβετιανής όπερας. Για να μαζέψει πόρους για τις γέφυρές του, έφτιαξε μια ομάδα 7 από επτά αδερφές που τριγυρνούσαν το Θιβέτ δίνοντας μουσικοχορευτικές παραστάσεις, και κατάφερε με τον τρόπο αυτό να κατασκευάσει 108 γέφυρες στο ευρύτερο Θιβέτ.
Η παραδοσιακή σιδερένια γέφυρα είναι ανακατασκευή του 2005 με κάποια από τα αυθεντικά υλικά, αλλά οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την πιο σύγχρονη γέφυρα, δίπλα.























Μια σπηλιά δίπλα στη γέφυρα, είναι υποτίθεται το ορυχείο από το οποίο εξωρύχθηκε ο σίδηρος για την κατασκευή της. Σήμερα, τη θέση του σιδήρου έχουν πάρει πολλά μικρά στουπάκια…


Επιστρέψαμε και πάλι στο αυτοκίνητο.




Η τρίτη μέρα στο Μπουτάν, Τρίτη 10/4/2018, ξημέρωσε με λίγη συννεφιά και ψιλόβροχο, αλλά δε μας κατέβαλλε. Και έτσι, η θέα καλή είναι:





Σταματήσαμε στο δρόμο και ψωνίσαμε λίγα μήλα. Στη φωτογραφία, όμως, τράβηξα τα απαγορευμένα σακουλάκια. Ο Kunley εξήγησε ότι τα είδη που έρχονται από το εξωτερικό, όπως από την Ινδία, έρχονται συσκευασμένα και πωλούνται με τις συσκευασίες τους. Δε με έπεισε.

Δυο ώρες μετά, κι αφού περάσαμε και πάλι από το immigration, είχαμε περάσει και το Thimphu και βρισκόμασταν στο δρόμο για το Paro. Κάπου εκεί συναντήσαμε το σημείο συμβολής των δυο ποταμών, του Wang (που έρχεται από το Timphu) και του Paro (που έρχεται από… το Paro), που ονομάζεται “Chhuzom”. Σταματήσαμε για φωτογραφίες από τη γέφυρα:








Συνεχίσαμε ακόμα λίγο και συναντήσαμε το Tamchhog Lhakhang, έναν ιδιωτικό ναό. Ο ναός ανήκει στους απογόνους του διάσημου Θιβετιανού γεφυροποιού Tangtong Gyelpo, αλλά έτσι κι αλλιώς το αξιοθέατο δεν είναι ο ναός, αλλά η γέφυρα που οδηγεί σ’ αυτόν. Ο Tangtong Gyelpo, λοιπόν, δεν ήταν μόνο γεφυροποιός. Κατ’ αναλογία, θα τον έλεγε κανείς το Leonardo da Vinci των Ιμαλαΐων. Ήταν ένας Yogi της σχολής Nyingma, θυσαυρο-ευρέτης των γραφών του Guru Rinpoche, μηχανικός, γιατρός, και εφευρέτης της Θιβετιανής όπερας. Για να μαζέψει πόρους για τις γέφυρές του, έφτιαξε μια ομάδα 7 από επτά αδερφές που τριγυρνούσαν το Θιβέτ δίνοντας μουσικοχορευτικές παραστάσεις, και κατάφερε με τον τρόπο αυτό να κατασκευάσει 108 γέφυρες στο ευρύτερο Θιβέτ.
Η παραδοσιακή σιδερένια γέφυρα είναι ανακατασκευή του 2005 με κάποια από τα αυθεντικά υλικά, αλλά οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την πιο σύγχρονη γέφυρα, δίπλα.























Μια σπηλιά δίπλα στη γέφυρα, είναι υποτίθεται το ορυχείο από το οποίο εξωρύχθηκε ο σίδηρος για την κατασκευή της. Σήμερα, τη θέση του σιδήρου έχουν πάρει πολλά μικρά στουπάκια…


Επιστρέψαμε και πάλι στο αυτοκίνητο.




Last edited: