taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 71: Kora
Ξεκινήσαμε κι εμείς να ακολουθούμε το kora (με τα δυο πόδια μας μόνο). Η βόλτα μας θα ήταν αναγνωριστική, χωρίς να εστιάσουμε σε συγκεκριμένα αξιοθέατα πάνω στη διαδρομή, αλλά κυρίως σε people watching.



















Δεν ξέρω τι ήταν αυτό το κτήριο με τα κινέζικα λιοντάρια, τους δράκους και τα φαναράκια, αλλά δε μου φαίνεται και πολύ Θιβετιανό….





Η κολώνα αυτή, ένα darchen, έχει τοποθετηθεί εκεί που ο Tsongkhapa φύτεψε το μπαστούνι του, το 1409.


Τα κομπολόγια και οι φορητοί τροχοί προσευχής είναι χαρακτηριστικά στο Θιβετιανό Βουδισμό. Αυτοί, όμως, είναι Κινέζοι (που αγόρασαν σουβενίρ).


Στην είσοδο του Jokhang, πάλι, το προσκύνημα συνεχίζεται:


Πάντα δεν είχατε απορία πως γράφεται το “Burger King” στα Θιβετιανά και στα Κινέζικα; (για κάποιους κακεντρεχείς, ας το διευκρινίσω κιόλας: Πέρασα απ’ έξω. Δε μπήκα μέσα. Γκέγκε; )

Κάπου εκεί χωρίσαμε με το Nutty, ο οποίος επέστρεψε στο ξενοδοχείο. Εγώ πάλι, πήγα για βραδινό στο εστιατόριο Lhasa Kitchen, εκεί στην πλατεία. Σε ένα διπλανό τραπέζι ήρθαν αργότερα και οι Ρώσοι που ήρθαμε μαζί από το αεροδρόμιο, η Μαρία κι ο Σεργκεί.
Δοκίμασα μια σούπα,

Μια πίτα με κρέας από Yak:

Και φυσικά momos.

Βγαίνοντας από το εστιατόριο, έκανα σχεδόν τρέχοντας τη διαδρομή ως το ξενοδοχείο. Το κρύο είχε πέσει, και ήμουνα με το πουκάμισο σε μονοψήφιες θερμοκρασίες, οπότε η μέρα τελείωσε γρήγορα, πρέπει να έκανα ατομικό ρεκόρ στο βαδην στα 3500 μέτρα υψόμετρο. Την επόμενη μέρα θα ξεκινούσε το οργανωμένο τουρ…
Ξεκινήσαμε κι εμείς να ακολουθούμε το kora (με τα δυο πόδια μας μόνο). Η βόλτα μας θα ήταν αναγνωριστική, χωρίς να εστιάσουμε σε συγκεκριμένα αξιοθέατα πάνω στη διαδρομή, αλλά κυρίως σε people watching.



















Δεν ξέρω τι ήταν αυτό το κτήριο με τα κινέζικα λιοντάρια, τους δράκους και τα φαναράκια, αλλά δε μου φαίνεται και πολύ Θιβετιανό….





Η κολώνα αυτή, ένα darchen, έχει τοποθετηθεί εκεί που ο Tsongkhapa φύτεψε το μπαστούνι του, το 1409.


Τα κομπολόγια και οι φορητοί τροχοί προσευχής είναι χαρακτηριστικά στο Θιβετιανό Βουδισμό. Αυτοί, όμως, είναι Κινέζοι (που αγόρασαν σουβενίρ).


Στην είσοδο του Jokhang, πάλι, το προσκύνημα συνεχίζεται:


Πάντα δεν είχατε απορία πως γράφεται το “Burger King” στα Θιβετιανά και στα Κινέζικα; (για κάποιους κακεντρεχείς, ας το διευκρινίσω κιόλας: Πέρασα απ’ έξω. Δε μπήκα μέσα. Γκέγκε; )

Κάπου εκεί χωρίσαμε με το Nutty, ο οποίος επέστρεψε στο ξενοδοχείο. Εγώ πάλι, πήγα για βραδινό στο εστιατόριο Lhasa Kitchen, εκεί στην πλατεία. Σε ένα διπλανό τραπέζι ήρθαν αργότερα και οι Ρώσοι που ήρθαμε μαζί από το αεροδρόμιο, η Μαρία κι ο Σεργκεί.
Δοκίμασα μια σούπα,

Μια πίτα με κρέας από Yak:

Και φυσικά momos.

Βγαίνοντας από το εστιατόριο, έκανα σχεδόν τρέχοντας τη διαδρομή ως το ξενοδοχείο. Το κρύο είχε πέσει, και ήμουνα με το πουκάμισο σε μονοψήφιες θερμοκρασίες, οπότε η μέρα τελείωσε γρήγορα, πρέπει να έκανα ατομικό ρεκόρ στο βαδην στα 3500 μέτρα υψόμετρο. Την επόμενη μέρα θα ξεκινούσε το οργανωμένο τουρ…
Last edited: