taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 44: Patan (βόρεια)
Πήραμε τα τρία μας μονόκλινα που είχαμε κλείσει πάρα πολύ φτηνά, αφήσαμε τα πράγματα, και πήραμε και πάλι ένα ταξί. Το υπόλοιπο της ημέρας, θα το αφιερώσουμε στο Patan, τη δεύτερη από τις τρείς πρωτεύουσες των Malla στην κοιλάδα του Κατμαντού.
Με την επέκταση του Κατμαντού τα τελευταία χρόνια, το Patan των 200.000 κατοίκων σήμερα δεν είναι παρά ένα προάστειο της μεγαλούπολης. Το αρχαίο, Σανσκριτικό όνομα της πόλης ήταν Latipur. Στο σεισμό του 2015 ως πόλη τα κατάφερε καλύτερα από το Κατμαντού και το Bhaktapur, με συγκριτικά λιγότερα θύματα, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τους ναούς στην πλατεία του παλατιού (Durbar), αρκετοί από τους οποίους δεν άντεξαν.
Ζητήσαμε από το ταξί να μας αφήσει στη Patan Dhoka, την πύλη εισόδου της πόλης. Δεν είναι αρχαία – οι ζωγραφιές μάλιστα είναι φετινές.


Όμως νηστικό αρκούδι δε χορεύει και νηστικός ταξιδιώτης δεν προχωρά, γι’ αυτό κάναμε μια στάση για μάσα σε ένα εστιατόριο εκεί κοντά, το Dhokaima, η είσοδος του οποίου είναι μέσα από ένα βιβλιοπωλείο.


Και για να ξεμπροστιάσω τον @kalspiros, πάλι δυτικό φαγητό πήρε:

Μετά το φαγητό, ξεκινήσαμε ένα τουρ του Lonely planet που θα μας έβγαζε στην πλατεία Durbar (Παλατιού). Οι πρώτες εικόνες είναι πλέον συνήθεις. Περάσαμε από ένα shrine για το Ganesh.




Συνεχίσαμε στην πλατεία Sulima, ένα χώρο ανάμεσα σε ετοιμόρροπα τούβλινα κτήρια, με ένα ναό στο Shiva στο κέντρο του (του 17ου αιώνα).



Ακολούθησε o τριώροφος ναός Chandeswari toy 1663

Και η δεξαμενή Pim Bahal, όπου μια γεφυρούλα οδηγεί σε ένα χώρο αναψυχής στο κέντρο της.




Συνεχίσαμε τη βόλτα:




Πήραμε τα τρία μας μονόκλινα που είχαμε κλείσει πάρα πολύ φτηνά, αφήσαμε τα πράγματα, και πήραμε και πάλι ένα ταξί. Το υπόλοιπο της ημέρας, θα το αφιερώσουμε στο Patan, τη δεύτερη από τις τρείς πρωτεύουσες των Malla στην κοιλάδα του Κατμαντού.
Με την επέκταση του Κατμαντού τα τελευταία χρόνια, το Patan των 200.000 κατοίκων σήμερα δεν είναι παρά ένα προάστειο της μεγαλούπολης. Το αρχαίο, Σανσκριτικό όνομα της πόλης ήταν Latipur. Στο σεισμό του 2015 ως πόλη τα κατάφερε καλύτερα από το Κατμαντού και το Bhaktapur, με συγκριτικά λιγότερα θύματα, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τους ναούς στην πλατεία του παλατιού (Durbar), αρκετοί από τους οποίους δεν άντεξαν.
Ζητήσαμε από το ταξί να μας αφήσει στη Patan Dhoka, την πύλη εισόδου της πόλης. Δεν είναι αρχαία – οι ζωγραφιές μάλιστα είναι φετινές.


Όμως νηστικό αρκούδι δε χορεύει και νηστικός ταξιδιώτης δεν προχωρά, γι’ αυτό κάναμε μια στάση για μάσα σε ένα εστιατόριο εκεί κοντά, το Dhokaima, η είσοδος του οποίου είναι μέσα από ένα βιβλιοπωλείο.


Και για να ξεμπροστιάσω τον @kalspiros, πάλι δυτικό φαγητό πήρε:

Μετά το φαγητό, ξεκινήσαμε ένα τουρ του Lonely planet που θα μας έβγαζε στην πλατεία Durbar (Παλατιού). Οι πρώτες εικόνες είναι πλέον συνήθεις. Περάσαμε από ένα shrine για το Ganesh.




Συνεχίσαμε στην πλατεία Sulima, ένα χώρο ανάμεσα σε ετοιμόρροπα τούβλινα κτήρια, με ένα ναό στο Shiva στο κέντρο του (του 17ου αιώνα).



Ακολούθησε o τριώροφος ναός Chandeswari toy 1663

Και η δεξαμενή Pim Bahal, όπου μια γεφυρούλα οδηγεί σε ένα χώρο αναψυχής στο κέντρο της.




Συνεχίσαμε τη βόλτα:




Last edited: