taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 41: Κάθοδος
Από κει και πέρα, παρότι σε ευθεία γραμμή το μοναστήρι είναι 100 μέτρα και κάτι μακριά, είναι στην απέναντι άκρη μιας χαράδρας, και για να το φτάσει κανείς πρέπει να κατέβει κάπου 450 σκαλοπάτια και να ανέβει άλλα 350. Και το ανάποδο στην επιστροφή. Δεν είχα τις δυνάμεις να το κάνω, οπότε έμεινα εκεί, όσο ο Kunley συνέχισε για να συναντήσει τους άλλους στο μοναστήρι. Απόλαυσα τη θέα, και σιγά σιγά ξεκίνησα το δρόμο της επιστροφής στην Καφετέρια.















Έφτασα και πάλι στην καφετέρια. Ξεκουράστηκα, ρουφώντας ένα τσάι με θέα.



Η παρατήρηση δυο κατοικίδιων να κάνουν παρέα, έδωσε ευκαιρία να πιάσω κουβέντα με το διπλανό μου. Ήταν Ινδικής καταγωγής Αμερικανός, που κάνει το post-doc του στη μηχανολογία στο Cornell. Έχοντας και Ινδικό διαβατήριο, δε χρειάζεται βίζα για το Μπουτάν, και ήρθε εδώ χωρίς τους περιορισμούς που έχουμε οι υπόλοιποι. Νοίκιασε αυτοκίνητο και γυρνάει μόνος του τη χώρα, και μολονότι έχει ταξιδέψει αρκετά στον κόσμο, δηλώνει εντυπωσιασμένος από το Μπουτάν και την ευρύτερη περιοχή των ανατολικών Ιμαλαΐων.

Σιγά σιγά κατέφθασαν και οι υπόλοιποι, χωρίς να είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι από το μοναστήρι – «τα άλλα που πήγαμε ήταν καλύτερα, αν εξαιρέσεις τη θέα και την τοποθεσία». Δεν ξέρω αν το λέγανε για να μην αισθάνομαι άσχημα, αλλά μάλλον έτσι πρέπει να είναι, κρίνοντας από αυτά που διαβάζω.
Φάγαμε φαγητό (vegetarian) στην καφετέρια, και με γεμάτο πλέον στομάχι και με τα σύννεφα στον ουρανό να έχουν αρχίσει να σκουραίνουν, ξεκινήσαμε την κατάβασή μας. Τελικά τη γλυτώσαμε με μια ανεπαίσθητη ψιχάλα μόνο.



Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο, πτώματα από την κούραση, αλλά γεμάτοι εικόνες.


Από κει και πέρα, παρότι σε ευθεία γραμμή το μοναστήρι είναι 100 μέτρα και κάτι μακριά, είναι στην απέναντι άκρη μιας χαράδρας, και για να το φτάσει κανείς πρέπει να κατέβει κάπου 450 σκαλοπάτια και να ανέβει άλλα 350. Και το ανάποδο στην επιστροφή. Δεν είχα τις δυνάμεις να το κάνω, οπότε έμεινα εκεί, όσο ο Kunley συνέχισε για να συναντήσει τους άλλους στο μοναστήρι. Απόλαυσα τη θέα, και σιγά σιγά ξεκίνησα το δρόμο της επιστροφής στην Καφετέρια.















Έφτασα και πάλι στην καφετέρια. Ξεκουράστηκα, ρουφώντας ένα τσάι με θέα.



Η παρατήρηση δυο κατοικίδιων να κάνουν παρέα, έδωσε ευκαιρία να πιάσω κουβέντα με το διπλανό μου. Ήταν Ινδικής καταγωγής Αμερικανός, που κάνει το post-doc του στη μηχανολογία στο Cornell. Έχοντας και Ινδικό διαβατήριο, δε χρειάζεται βίζα για το Μπουτάν, και ήρθε εδώ χωρίς τους περιορισμούς που έχουμε οι υπόλοιποι. Νοίκιασε αυτοκίνητο και γυρνάει μόνος του τη χώρα, και μολονότι έχει ταξιδέψει αρκετά στον κόσμο, δηλώνει εντυπωσιασμένος από το Μπουτάν και την ευρύτερη περιοχή των ανατολικών Ιμαλαΐων.

Σιγά σιγά κατέφθασαν και οι υπόλοιποι, χωρίς να είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι από το μοναστήρι – «τα άλλα που πήγαμε ήταν καλύτερα, αν εξαιρέσεις τη θέα και την τοποθεσία». Δεν ξέρω αν το λέγανε για να μην αισθάνομαι άσχημα, αλλά μάλλον έτσι πρέπει να είναι, κρίνοντας από αυτά που διαβάζω.
Φάγαμε φαγητό (vegetarian) στην καφετέρια, και με γεμάτο πλέον στομάχι και με τα σύννεφα στον ουρανό να έχουν αρχίσει να σκουραίνουν, ξεκινήσαμε την κατάβασή μας. Τελικά τη γλυτώσαμε με μια ανεπαίσθητη ψιχάλα μόνο.



Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο, πτώματα από την κούραση, αλλά γεμάτοι εικόνες.


Last edited: