taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 97: Επιστροφή στη βάση
Φτάσαμε στο αεροδρόμιο. Παλιά μου τέχνη, κόσκινο. Παρέδωσα τη βαλίτσα μου στο check-in της Qatar, και ανέβηκα στον πάνω όροφο. Συμπλήρωσα την κάρτα του immigration, στήθηκα στην ουρά, βγήκα επιτυχώς από τη χώρα, χάλασα τα τελευταία μου Νεπαλέζικα σε σουβενιράκια και καφέδες, πέρασα τον έλεγχο ασφαλείας, και πήγα στο gate για την πτήση μου.
Η πτήση QR647 των 16:45 για τη Doha έφυγε στην ώρα της. Ταξιδεύαμε βέβαια με το A7-AHD, ένα παλιό Α320 χωρίς καν ατομικό IFE, στρυμωγμένοι καθώς δεν έπεφτε καρφίτσα μέσα, αλλά φτάσαμε στην ώρα μας, 19:35, στο Κατάρ. Είχα το 09D.
Εκείνη την ώρα, το αεροδρόμιο ήταν σχετικά άδειο, ελάχιστος κόσμος ήταν στις ουρές για το transfer security, οπότε ξεμπερδέψαμε γρήγορα, και σύντομα ήμουν στο gate για την επόμενη πτήση. Αυτή τη φορά δεν είχα ψωνίσει πρόσβαση για το lounge, γιατί ο χρόνος μετεπιβίβασης ήταν μικρός.
Στις 20:50 αναχώρησε και η επόμενη πτήση, QR285 για το Yerevan της Αρμενίας. Εδώ, το A7-ADA, ένα πιο καινούργιο A320, ήταν ευτυχώς σχεδόν άδειο, και είχα μια ολόδική μου τριάδα καθισμάτων, και επισήμως το 09C, ως τις 00:50 που προσγειωθήκαμε στο Yerevan.
Στον έλεγχο διαβατηρίων του αεροδρομίου Zvartnots, ο υπάλληλος πήρε το διαβατήριο μου κι άρχισε να το ξεφυλίζει σελίδα-σελίδα. Ήξερα τι έψαχνε να βρει και είπα να τον γλυτώσω από τον κόπο, αλλά δεν πρόλαβα, εν τω μεταξύ έφτασε και στην τελευταία σελίδα και είδε αυτό που έψαχνε. «Τι πήγατε να κάνετε στο Αζερμπαϊζάν;» «Ε, τουρισμό». «Έχετε ξαναέρθει στην Αρμενία;» «Ναι, αλλά με το προηγούμενο μου διαβατήριο». «Λυπάμαι, θα σας δώσω μόνο 15 μέρες χρόνο παραμονής στη χώρα» «Και 15 ώρες να δώσετε, εντάξει είμαι. Να παραλάβω και να ξαναπαραδώσω τη βαλίτσα μου θέλω μόνο».
Αυτό βέβαια, ευκολότερα λέγεται παρά γίνεται, γιατί όταν την παρέλαβα και βγήκα στις αφίξεις η ώρα ήταν ακόμα μία και κάτι, και το check-in της Aegean για την πτήση των 04:50 για Αθήνα θα ανοίξει δυόμιση ώρες πριν την πτήση, δηλαδή στις 02:20. Βρήκα ένα καφέ στο αεροδρόμιο που δεχόταν πληρωμή με κάρτες (γιατί από αρμένικο συνάλαγμα, δεν), και άραξα μια ωρίτσα με ένα καφέ κι ένα γλυκάκι. Όταν πια άνοιξε το check-in, πήρα την κάρτα επιβίβασης για το 05D, και παρέδωσα τη βαλίτσα μου και στην Aegean. Πέρασα τον έλεγχο (επιτέλους με Fast Track), και πήγα αμέσως στο Lounge. Είχα διαβάσει στο internet ότι το lounge του αεροδρομίου εδώ διαθέτει και ντους, αλλά οι κατάλογοι των lounge γενικά έχουν χαμηλή αξιοπιστία, εδώ lounge κλείνουνε και περνάνε μήνες ή και χρόνια να ενημερωθούν. Όμως ήμουν τυχερός και οι πληροφορίες ήταν ακριβείς. Έκανα το ντουζάκι μου, τσίμπησα και το κατιτίς μου, και στις 04:50 η πτήση A3899 με το παλιό γνώριμο SX-DVS αναχώρησε στην ώρα της για την Αθήνα.
Στις 06:45 της Δευτέρας 23/4/2018 ήμασταν στο διάδρομο του Ελ. Βενιζέλος. Πέρασα τον έλεγχο διαβατηρίων, πήρα βαλίτσα (ωραίο το priority), και το ταξίδι κάπου εκεί είχε τελειώσει. Πήρα το μετρό και πήγα κατευθείαν στο γραφείο. Μια καινούργια εβδομάδα ξεκινούσε…
Φτάσαμε στο αεροδρόμιο. Παλιά μου τέχνη, κόσκινο. Παρέδωσα τη βαλίτσα μου στο check-in της Qatar, και ανέβηκα στον πάνω όροφο. Συμπλήρωσα την κάρτα του immigration, στήθηκα στην ουρά, βγήκα επιτυχώς από τη χώρα, χάλασα τα τελευταία μου Νεπαλέζικα σε σουβενιράκια και καφέδες, πέρασα τον έλεγχο ασφαλείας, και πήγα στο gate για την πτήση μου.
Η πτήση QR647 των 16:45 για τη Doha έφυγε στην ώρα της. Ταξιδεύαμε βέβαια με το A7-AHD, ένα παλιό Α320 χωρίς καν ατομικό IFE, στρυμωγμένοι καθώς δεν έπεφτε καρφίτσα μέσα, αλλά φτάσαμε στην ώρα μας, 19:35, στο Κατάρ. Είχα το 09D.
Εκείνη την ώρα, το αεροδρόμιο ήταν σχετικά άδειο, ελάχιστος κόσμος ήταν στις ουρές για το transfer security, οπότε ξεμπερδέψαμε γρήγορα, και σύντομα ήμουν στο gate για την επόμενη πτήση. Αυτή τη φορά δεν είχα ψωνίσει πρόσβαση για το lounge, γιατί ο χρόνος μετεπιβίβασης ήταν μικρός.
Στις 20:50 αναχώρησε και η επόμενη πτήση, QR285 για το Yerevan της Αρμενίας. Εδώ, το A7-ADA, ένα πιο καινούργιο A320, ήταν ευτυχώς σχεδόν άδειο, και είχα μια ολόδική μου τριάδα καθισμάτων, και επισήμως το 09C, ως τις 00:50 που προσγειωθήκαμε στο Yerevan.
Στον έλεγχο διαβατηρίων του αεροδρομίου Zvartnots, ο υπάλληλος πήρε το διαβατήριο μου κι άρχισε να το ξεφυλίζει σελίδα-σελίδα. Ήξερα τι έψαχνε να βρει και είπα να τον γλυτώσω από τον κόπο, αλλά δεν πρόλαβα, εν τω μεταξύ έφτασε και στην τελευταία σελίδα και είδε αυτό που έψαχνε. «Τι πήγατε να κάνετε στο Αζερμπαϊζάν;» «Ε, τουρισμό». «Έχετε ξαναέρθει στην Αρμενία;» «Ναι, αλλά με το προηγούμενο μου διαβατήριο». «Λυπάμαι, θα σας δώσω μόνο 15 μέρες χρόνο παραμονής στη χώρα» «Και 15 ώρες να δώσετε, εντάξει είμαι. Να παραλάβω και να ξαναπαραδώσω τη βαλίτσα μου θέλω μόνο».
Αυτό βέβαια, ευκολότερα λέγεται παρά γίνεται, γιατί όταν την παρέλαβα και βγήκα στις αφίξεις η ώρα ήταν ακόμα μία και κάτι, και το check-in της Aegean για την πτήση των 04:50 για Αθήνα θα ανοίξει δυόμιση ώρες πριν την πτήση, δηλαδή στις 02:20. Βρήκα ένα καφέ στο αεροδρόμιο που δεχόταν πληρωμή με κάρτες (γιατί από αρμένικο συνάλαγμα, δεν), και άραξα μια ωρίτσα με ένα καφέ κι ένα γλυκάκι. Όταν πια άνοιξε το check-in, πήρα την κάρτα επιβίβασης για το 05D, και παρέδωσα τη βαλίτσα μου και στην Aegean. Πέρασα τον έλεγχο (επιτέλους με Fast Track), και πήγα αμέσως στο Lounge. Είχα διαβάσει στο internet ότι το lounge του αεροδρομίου εδώ διαθέτει και ντους, αλλά οι κατάλογοι των lounge γενικά έχουν χαμηλή αξιοπιστία, εδώ lounge κλείνουνε και περνάνε μήνες ή και χρόνια να ενημερωθούν. Όμως ήμουν τυχερός και οι πληροφορίες ήταν ακριβείς. Έκανα το ντουζάκι μου, τσίμπησα και το κατιτίς μου, και στις 04:50 η πτήση A3899 με το παλιό γνώριμο SX-DVS αναχώρησε στην ώρα της για την Αθήνα.
Στις 06:45 της Δευτέρας 23/4/2018 ήμασταν στο διάδρομο του Ελ. Βενιζέλος. Πέρασα τον έλεγχο διαβατηρίων, πήρα βαλίτσα (ωραίο το priority), και το ταξίδι κάπου εκεί είχε τελειώσει. Πήρα το μετρό και πήγα κατευθείαν στο γραφείο. Μια καινούργια εβδομάδα ξεκινούσε…
Last edited: