taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 13: Tegu
Από τη Lagan, αφήσαμε τη διαδρομή του Lonely Planet και λοξοδρομήσαμε προς την περιοχή Tegu, δίπλα στον ποταμό Bagmati, που διατρέχει την πόλη. Εκεί βρίσκεται ο ναός Pachali Bhairab, κάτω από ένα μεγάλο δέντρο, με ένα μπρούτζινο άγαλμα του Baital, μιας ακόμα από τις μετενσαρκώσεις του Σίβα:



Κι από κει, βρεθήκαμε στο ποτάμι, με τα Ghats (σκαλοπάτια δίπλα στο ποτάμι, για Ινδουιστικές τελετουργίες)




Εκεί βρίσκεται και μια παγόδα, η Lakshmi Mishwar Mahadev, σε μια αυλή όπου κάτοικοι μένουν ακόμα σε μισογκρεμισμένα σπίτια. Η παγόδα έχει κάποιες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες (Hint: κοιτάξτε χαμηλά)….










Εκεί βρίσκεται και μια κρεμμαστή γέφυρα για τους πεζούς:


Από κει, πήραμε ένα ταξί για να μας πάει στην άλλη άκρη της πόλης, στην περιοχή της Boudhha και το θρησκευτικό κέντρο Bodhnath, όπου βρίσκεται η μεγαλύτερη στούπα στην Ασία. Είδαμε διάφορα στη διαδρομή, όπως τους τροχονόμους του Κατμαντού, και κάποιους… ιδιαίτερους κατοίκους:



Από τη Lagan, αφήσαμε τη διαδρομή του Lonely Planet και λοξοδρομήσαμε προς την περιοχή Tegu, δίπλα στον ποταμό Bagmati, που διατρέχει την πόλη. Εκεί βρίσκεται ο ναός Pachali Bhairab, κάτω από ένα μεγάλο δέντρο, με ένα μπρούτζινο άγαλμα του Baital, μιας ακόμα από τις μετενσαρκώσεις του Σίβα:



Κι από κει, βρεθήκαμε στο ποτάμι, με τα Ghats (σκαλοπάτια δίπλα στο ποτάμι, για Ινδουιστικές τελετουργίες)




Εκεί βρίσκεται και μια παγόδα, η Lakshmi Mishwar Mahadev, σε μια αυλή όπου κάτοικοι μένουν ακόμα σε μισογκρεμισμένα σπίτια. Η παγόδα έχει κάποιες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες (Hint: κοιτάξτε χαμηλά)….










Εκεί βρίσκεται και μια κρεμμαστή γέφυρα για τους πεζούς:


Από κει, πήραμε ένα ταξί για να μας πάει στην άλλη άκρη της πόλης, στην περιοχή της Boudhha και το θρησκευτικό κέντρο Bodhnath, όπου βρίσκεται η μεγαλύτερη στούπα στην Ασία. Είδαμε διάφορα στη διαδρομή, όπως τους τροχονόμους του Κατμαντού, και κάποιους… ιδιαίτερους κατοίκους:



Last edited: