taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 38: Πέριξ της πόλης
Το Kyichu Lhakhang βρίσκεται λίγο έξω από το Paro, και είναι ένας από τους παλιότερους και ομορφότερους ναούς στο Μπουτάν. Θεωρείται (κι εδώ μεταφράζω ότι διαβάζω…) ότι κτίστηκε το 659 από το βασιλιά Songtsen Gampo του Θιβέτ, για να κολλήσει στο έδαφος το αριστερό πόδι ενός γιγαντιαίου θηλυκού Όγκρ, το οποίο παρεμπόδιζε την εγκαθίδρυση του Βουδισμού στο Θιβέτ. Τόσο γιγαντιαίο, που χρειάστηκαν 108 τέτοιοι ναοί για να το κρατήσουν στη γη, οι οποίοι βρίσκονται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του ευρύτερου Θιβέτ. Τα πρόσθετα κτήρια, όμως, είναι του 1839.
Ο μεγάλος θησαυρός εδώ είναι ένα αυθεντικό άγαλμα του Jowo Sakyamuni, που κατασκευάστηκε τον 7ο αιώνα, την ίδια περίοδο με το άλλο παρόμοιο άγαλμα που βρίσκεται στη Λάσα του Θιβέτ. Φυσικά και υπάρχουν κι άλλα αγάλματα: του Songtsen Gampo, του Guru Rinpoche, και κάποιων τοπικών αγίων. Ούτε λόγος φυσικά για φωτογραφίες από το εσωτερικό…















Μετά το ναό, και πριν κατευθυνθούμε προς το ξενοδοχείο, καθώς ήταν ακόμα νωρίς, ζητήσαμε από τον Kunley να δούμε και κάνα αξιοθέατο ακόμα. Αυτός, έχοντας δει εμένα να δυσκολεύομαι την προηγούμενη μέρα στο Divine Madman, αποφάσισε να μας πάει μια βόλτα στην κοιλάδα, από όπου θα είχαμε και μια θέα στην ανάβαση που μας περίμενε την επόμενη μέρα, περιμένοντας ότι στη θέα του εγχειρήματος θα αποθαρρυνόμουν και θα έμενα πίσω, όπως κάθε λογικός άνθρωπος στη θέση μου.
Βλέπετε, το πρόγραμμα της επόμενης μέρας είχε ένα πράγμα μόνο: Την ανάβαση ως το Tigers’ nest ή Taktshang Goemba, το πιο φωτογραφισμένο αξιοθέατο του Μπουτάν, το οποίο όμως απαιτεί κάποιες ώρες συνεχούς ανάβασης σε ένα μονοπάτι στην πλαγιά ενός βουνού για να φτάσει κανείς ως εκεί (από τα 2600 μέτρα υψόμετρο ως τα 3200). Και όταν είσαι κάποιες δεκάδες κιλά υπέρβαρος, αυτό δεν είναι και το πιο απλό πράγμα.
Η βόλτα για σήμερα βέβαια ήταν απλά αυτοκινητάδα. Είδαμε παιδάκια να έχουν μόλις σχολάσει, και ένα Dzong υπό κατασκευή (ή ανακαίνιση, δεν είμαι σίγουρος):





Και στη συνέχεια επιστρέψαμε, βλέποντας τη θέα προς το μοναστήρι, που είναι καρφωμένο στη μέση ενός κατακόρυφου βράχου:


Αποφάσιζα ότι θα ξεκινούσα μαζί με τους υπόλοιπους, θα το πήγαινα με αργούς ρυθμούς όσο μπορούσα, κι όπου έφτανα.
Το Kyichu Lhakhang βρίσκεται λίγο έξω από το Paro, και είναι ένας από τους παλιότερους και ομορφότερους ναούς στο Μπουτάν. Θεωρείται (κι εδώ μεταφράζω ότι διαβάζω…) ότι κτίστηκε το 659 από το βασιλιά Songtsen Gampo του Θιβέτ, για να κολλήσει στο έδαφος το αριστερό πόδι ενός γιγαντιαίου θηλυκού Όγκρ, το οποίο παρεμπόδιζε την εγκαθίδρυση του Βουδισμού στο Θιβέτ. Τόσο γιγαντιαίο, που χρειάστηκαν 108 τέτοιοι ναοί για να το κρατήσουν στη γη, οι οποίοι βρίσκονται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του ευρύτερου Θιβέτ. Τα πρόσθετα κτήρια, όμως, είναι του 1839.
Ο μεγάλος θησαυρός εδώ είναι ένα αυθεντικό άγαλμα του Jowo Sakyamuni, που κατασκευάστηκε τον 7ο αιώνα, την ίδια περίοδο με το άλλο παρόμοιο άγαλμα που βρίσκεται στη Λάσα του Θιβέτ. Φυσικά και υπάρχουν κι άλλα αγάλματα: του Songtsen Gampo, του Guru Rinpoche, και κάποιων τοπικών αγίων. Ούτε λόγος φυσικά για φωτογραφίες από το εσωτερικό…















Μετά το ναό, και πριν κατευθυνθούμε προς το ξενοδοχείο, καθώς ήταν ακόμα νωρίς, ζητήσαμε από τον Kunley να δούμε και κάνα αξιοθέατο ακόμα. Αυτός, έχοντας δει εμένα να δυσκολεύομαι την προηγούμενη μέρα στο Divine Madman, αποφάσισε να μας πάει μια βόλτα στην κοιλάδα, από όπου θα είχαμε και μια θέα στην ανάβαση που μας περίμενε την επόμενη μέρα, περιμένοντας ότι στη θέα του εγχειρήματος θα αποθαρρυνόμουν και θα έμενα πίσω, όπως κάθε λογικός άνθρωπος στη θέση μου.
Βλέπετε, το πρόγραμμα της επόμενης μέρας είχε ένα πράγμα μόνο: Την ανάβαση ως το Tigers’ nest ή Taktshang Goemba, το πιο φωτογραφισμένο αξιοθέατο του Μπουτάν, το οποίο όμως απαιτεί κάποιες ώρες συνεχούς ανάβασης σε ένα μονοπάτι στην πλαγιά ενός βουνού για να φτάσει κανείς ως εκεί (από τα 2600 μέτρα υψόμετρο ως τα 3200). Και όταν είσαι κάποιες δεκάδες κιλά υπέρβαρος, αυτό δεν είναι και το πιο απλό πράγμα.
Η βόλτα για σήμερα βέβαια ήταν απλά αυτοκινητάδα. Είδαμε παιδάκια να έχουν μόλις σχολάσει, και ένα Dzong υπό κατασκευή (ή ανακαίνιση, δεν είμαι σίγουρος):





Και στη συνέχεια επιστρέψαμε, βλέποντας τη θέα προς το μοναστήρι, που είναι καρφωμένο στη μέση ενός κατακόρυφου βράχου:


Αποφάσιζα ότι θα ξεκινούσα μαζί με τους υπόλοιπους, θα το πήγαινα με αργούς ρυθμούς όσο μπορούσα, κι όπου έφτανα.
Last edited: