taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 43: Επιστροφή στο Kathmandu.
Πέμπτη 12/04/2018, και όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν. Σήμερα είναι η μέρα της επιστροφής μας στο Κατμαντού. Η πτήση μας, KB204, θα εκτελεστεί και πάλι με το ίδιο Α319 της DrukAir (A5-RGG), και είναι λίγο πιο αργά, στις 11:50. Τα 15 λεπτά διαφοράς ώρας με το Νεπάλ θα λειτουργήσουν σε όφελός μας, και θα φτάσουμε στο Κατμαντού στις 12:35 τοπική.
Ώρα 9 ξεκινήσαμε από το ξενοδοχείο, και ώρα 9:20 είχαμε ήδη βρεθεί στο check-in. Χωριστήκαμε σε τρεις γκισέδες, και πήραμε τελικά τρείς θέσεις σε δεξιά παράθυρα. Εγώ είχα το 06F.


Μπορεί η Turkish Airlines να μην πετάει στο Paro, μπορεί όμως και σπονσοράρει τα ποτήρια στο καφέ του αεροδρομίου, όπου καταναλώσαμε τα τελευταία μπουτανέζικα μετρητά που μας είχαν μείνει…

Η αναχώρηση έγινε από το διάδρομο 15, στην ίδια κατεύθυνση δηλαδή στην οποία προσγειωθήκαμε (στη συνέχειά της, αν προτιμάτε), 10 λεπτά νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.









Για μια ακόμα φορά, τα βουνά καλύπτονταν από σύννεφα, αλλά κάτι είδαμε.







Αργήσαμε όμως αρκετά να φτάσουμε και να προσγειωθούμε στο Κατμαντού, κάπου 40’ αργότερα φτάσαμε.


Όταν προσγειωθήκαμε, οι διπλανοί μου στο διάδρομο και στη μέση καθόντουσαν στη θέση τους και δε σηκώνονταν. Οι επιβάτες από το μισό αεροπλάνο περίπου είχαν ήδη κατέβει, όταν μου έκοψε: Οι διπλανοί μου δε θα κατέβαιναν, η πτήση συνέχιζε για Δελχί, κι αυτοί συνέχιζαν μαζί της. Ευτυχώς πρόλαβα το λεωφορειάκι πριν φύγει με τους υπόλοιπους αφικνούμενους επιβάτες…
Αυτή τη φορά είχαμε βίζες ήδη οπότε περάσαμε τα σύνορα γρήγορα – μόνο φόρμες εισόδου – εξόδου συμπληρώσαμε, όπως κάθε φορά. Μπήκαμε στο Νεπάλ, στο γνώριμο ήδη χώρο του αεροδρομίου, παρέλαβε ο @kalspiros τη βαλίτσα του, και πήραμε ένα ταξί για να μας πάει και πάλι στο ξενοδοχείο.





Πέμπτη 12/04/2018, και όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν. Σήμερα είναι η μέρα της επιστροφής μας στο Κατμαντού. Η πτήση μας, KB204, θα εκτελεστεί και πάλι με το ίδιο Α319 της DrukAir (A5-RGG), και είναι λίγο πιο αργά, στις 11:50. Τα 15 λεπτά διαφοράς ώρας με το Νεπάλ θα λειτουργήσουν σε όφελός μας, και θα φτάσουμε στο Κατμαντού στις 12:35 τοπική.
Ώρα 9 ξεκινήσαμε από το ξενοδοχείο, και ώρα 9:20 είχαμε ήδη βρεθεί στο check-in. Χωριστήκαμε σε τρεις γκισέδες, και πήραμε τελικά τρείς θέσεις σε δεξιά παράθυρα. Εγώ είχα το 06F.


Μπορεί η Turkish Airlines να μην πετάει στο Paro, μπορεί όμως και σπονσοράρει τα ποτήρια στο καφέ του αεροδρομίου, όπου καταναλώσαμε τα τελευταία μπουτανέζικα μετρητά που μας είχαν μείνει…

Η αναχώρηση έγινε από το διάδρομο 15, στην ίδια κατεύθυνση δηλαδή στην οποία προσγειωθήκαμε (στη συνέχειά της, αν προτιμάτε), 10 λεπτά νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.









Για μια ακόμα φορά, τα βουνά καλύπτονταν από σύννεφα, αλλά κάτι είδαμε.







Αργήσαμε όμως αρκετά να φτάσουμε και να προσγειωθούμε στο Κατμαντού, κάπου 40’ αργότερα φτάσαμε.


Όταν προσγειωθήκαμε, οι διπλανοί μου στο διάδρομο και στη μέση καθόντουσαν στη θέση τους και δε σηκώνονταν. Οι επιβάτες από το μισό αεροπλάνο περίπου είχαν ήδη κατέβει, όταν μου έκοψε: Οι διπλανοί μου δε θα κατέβαιναν, η πτήση συνέχιζε για Δελχί, κι αυτοί συνέχιζαν μαζί της. Ευτυχώς πρόλαβα το λεωφορειάκι πριν φύγει με τους υπόλοιπους αφικνούμενους επιβάτες…
Αυτή τη φορά είχαμε βίζες ήδη οπότε περάσαμε τα σύνορα γρήγορα – μόνο φόρμες εισόδου – εξόδου συμπληρώσαμε, όπως κάθε φορά. Μπήκαμε στο Νεπάλ, στο γνώριμο ήδη χώρο του αεροδρομίου, παρέλαβε ο @kalspiros τη βαλίτσα του, και πήραμε ένα ταξί για να μας πάει και πάλι στο ξενοδοχείο.





Last edited: