taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 36: Paro
Μετά από λίγο δρόμο ακόμα, φτάσαμε στο Paro. Το Paro είναι μια μικρή πόλη των 7.000 κατοίκων, που είναι όμως ιστορική, και πρωτεύουσα μιας μεγάλης επαρχίας. Βρίσκεται σε υψόμετρο 2.200 μέτρων. Είναι επίσης και η πύλη της χώρας προς τον υπόλοιπο κόσμο, καθώς το μοναδικό διεθνές αεροδρόμιο της χώρας βρίσκεται εκεί, και είναι και η έδρα της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας. Στην κοιλάδα του Paro, λίγο έξω από την πόλη, βρίσκονται αρκετά πεντάστερα resorts από μεγάλες διεθνείς αλυσίδες όπως Aman Resorts, Le Meridien, κ.α. (που φυσικά κοστίζουν αρκετά παραπάνω από το βασικό πακέτο των διακοσίων δολαρίων που δίναμε εμείς).
Μπαίνοντας στο Paro, είδαμε κόσμο στο γήπεδο της τοξοβολίας. Το γηπεδάκι εδώ είναι μάλλον εκτός από τους τουριστικούς οδηγούς, καθώς άλλο τουρίστα δεν είδαμε. Μαζεύονται γενικά ντόπιοι, και μαζί τους και ο ξεναγός μας ο Kunley, ο οποίος παίζει κι αυτός συχνά εδώ, και φαινόταν να τους ξέρει όλους. Είχαμε φτάσει νωρίς, το φαγητό μας που ήταν η επόμενη στάση δεν ήταν έτοιμο ακόμα, οπότε καθίσαμε στο γήπεδο για λίγα λεπτά.
Σε αντίθεση με τον αγώνα που είδαμε στο Thimphu, εδώ οι παίκτες χρησιμοποιούν high-tech σύγχρονα τόξα, ολυμπιακών προδιαγραφών. Η τοξοβολία ήταν άλλωστε το μοναδικό άθλημα στο οποίο το Μπουτάν είχε συμμετάσχει σε ολυμπιακούς αγώνες ως το 2012, με πολυμελείς ομάδες, αλλά διακρίσεις δεν είχε πετύχει. Το 2012 η παράδοση έσπασε καθώς πήγε και μια αθλήτρια σκοποβολής…











Μια αφίσα θυμίζει ότι σε δυο εβδομάδες η χώρα έχει και πάλι εθνικές εκλογές, για το εθνικό συμβούλιο της χώρας, και οι ντόπιοι δεν καλοβλέπουν τους πολιτικούς να πηγαίνουν στα γήπεδα για ψηφοθηρία:

Συνεχίσαμε με τα πόδια ως το κέντρο της πόλης, όπου βρισκόταν το εστιατόριό μας.














Κάναμε κάποια λίγα ψώνια από ένα σουβενιράδικο, και καθίσαμε και πάλι για φαγητό:


Το κτίριο απέναντί μας έχει μια… ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια, σημάδι ότι το φαινόμενο δεν ήταν τοπικό:

Τα ποτά ήταν βαριά (ναι, έτσι γράφεται το Λίπτον στα Ινδικά):

Εντάξει, όχι όλα:

Μετά από λίγο δρόμο ακόμα, φτάσαμε στο Paro. Το Paro είναι μια μικρή πόλη των 7.000 κατοίκων, που είναι όμως ιστορική, και πρωτεύουσα μιας μεγάλης επαρχίας. Βρίσκεται σε υψόμετρο 2.200 μέτρων. Είναι επίσης και η πύλη της χώρας προς τον υπόλοιπο κόσμο, καθώς το μοναδικό διεθνές αεροδρόμιο της χώρας βρίσκεται εκεί, και είναι και η έδρα της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας. Στην κοιλάδα του Paro, λίγο έξω από την πόλη, βρίσκονται αρκετά πεντάστερα resorts από μεγάλες διεθνείς αλυσίδες όπως Aman Resorts, Le Meridien, κ.α. (που φυσικά κοστίζουν αρκετά παραπάνω από το βασικό πακέτο των διακοσίων δολαρίων που δίναμε εμείς).
Μπαίνοντας στο Paro, είδαμε κόσμο στο γήπεδο της τοξοβολίας. Το γηπεδάκι εδώ είναι μάλλον εκτός από τους τουριστικούς οδηγούς, καθώς άλλο τουρίστα δεν είδαμε. Μαζεύονται γενικά ντόπιοι, και μαζί τους και ο ξεναγός μας ο Kunley, ο οποίος παίζει κι αυτός συχνά εδώ, και φαινόταν να τους ξέρει όλους. Είχαμε φτάσει νωρίς, το φαγητό μας που ήταν η επόμενη στάση δεν ήταν έτοιμο ακόμα, οπότε καθίσαμε στο γήπεδο για λίγα λεπτά.
Σε αντίθεση με τον αγώνα που είδαμε στο Thimphu, εδώ οι παίκτες χρησιμοποιούν high-tech σύγχρονα τόξα, ολυμπιακών προδιαγραφών. Η τοξοβολία ήταν άλλωστε το μοναδικό άθλημα στο οποίο το Μπουτάν είχε συμμετάσχει σε ολυμπιακούς αγώνες ως το 2012, με πολυμελείς ομάδες, αλλά διακρίσεις δεν είχε πετύχει. Το 2012 η παράδοση έσπασε καθώς πήγε και μια αθλήτρια σκοποβολής…











Μια αφίσα θυμίζει ότι σε δυο εβδομάδες η χώρα έχει και πάλι εθνικές εκλογές, για το εθνικό συμβούλιο της χώρας, και οι ντόπιοι δεν καλοβλέπουν τους πολιτικούς να πηγαίνουν στα γήπεδα για ψηφοθηρία:

Συνεχίσαμε με τα πόδια ως το κέντρο της πόλης, όπου βρισκόταν το εστιατόριό μας.














Κάναμε κάποια λίγα ψώνια από ένα σουβενιράδικο, και καθίσαμε και πάλι για φαγητό:


Το κτίριο απέναντί μας έχει μια… ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια, σημάδι ότι το φαινόμενο δεν ήταν τοπικό:

Τα ποτά ήταν βαριά (ναι, έτσι γράφεται το Λίπτον στα Ινδικά):

Εντάξει, όχι όλα:

Last edited: